Uitmuntende service

Twee dezelfde artikelen besteld maar 1 voldeed niet aan de verwachtingen. Mail gestuurd en zeer snel antwoord en goede service gekregen. Dit maakt je niet vaak meer mee! De volgende keer zal ik zeker weer bij ze bestellen.

vlotte levering en uitstekend produkt

duidelijke omschrijving van het product op de website, geleverd product is volledig naar wens. levering binnen de 2 dagen. Ik ben blij!

Gewenste product

Fijn dat bij langere levertijd contact werd opgenomen en annulering werd aangeboden

Komen afspraken vlot na.

De deurstoppers zijn van mooie kwaliteit en werden snel geleverd

Super tevreden

De eerste brievenbus was een beetje beschadigd maar hierop kreeg ik de dag zelf nog antwoord dat de nieuwe onderweg was en morgen geleverd zou worden. Dag er na nieuwe ontvangen en direct andere mee genomen. Top service

Product prima, levering door UPS totaal niet

Ik had aangeven dat het bij een UPS afhaalpunt geleverd moest worden omdat ik die dag niet thuis was. Werd dus toch thuis afgeleverd en ze zouden het gewoon voor de deur neer zetten en weg gaan. Gelukkig was mijn buurman wel thuis en heeft daar een stokje voor gestoken.

Tevreden aankoop

Duidelijke webshop en productomschrijving Snel gevonden wat ik zocht. Enkel handleiding bij product zelf mocht iets duidelijker.

Besteld en bezorgd. Ging snel

Zie zin hierboven

Snel geleverd en het werkt ook perfect, tevreden klant

Prima Service!

Ze hebben netjes gebeld toen ik niet thuis was. Prima Service!

Snelle levering en kompleet top

Klasse

Zeer snelle levering. Goede informatie. Gunstige prijzen. Groot assortiment. Ik ben helemaal tevreden.

Goede prijzen, keuze en erg behulpzaam

Ik had een deuropvanger besteld, waarvan ik bij ontvangst twijfels had of ik wel de juiste keuze had gemaakt. In overleg met bouwonlinetools mocht ik het product even proberen en nu als nog besloten dat ik het project kan ruilen op een erg praktische manier.

Klantgerichte en efficiënte service

Snelle en heldere respons op email, er wordt goed meegedacht en goeie prijs/kwaliteitverhouding van producten.

ik ben zeer tevreden over Bouwtools netjes en correct beleverd

prima bedrijf

Er werd aangekondigd dat het wel eens lang kon gaan duren voordat het bestelde artikel geleverd werd, maar binnen enkele dagen was het al in huis. Goed verpakt en precies wat ik ervan verwachte. Top!

Goedkoop en snel

Ik had leuninghouders besteld en kon dit type zo snel nergens goedkoper vinden. Kwaliteit is prima en snel geleverd.

Snel en behulpzaam

een nogal knullig onderdeel was er niet in de juiste kleur (begrijpelijk)en ze hebben snel via een andere weg het alsnog vlotter kunnen afsturen . geen gedoe met mailtjes ..toezeggen en doen .

Super goede service en snelle levering!

Juist als er iets fout gaat zie je of bedrijven hun klantenservice op orde hebben.... Ik had per ongeluk een dubbele bestelling (en betaling) gedaan. Voordat ik hierover kon mailen had iemand van Bouwtools mij al gemaild ('s avonds om 1930!) met de vraag of dit wel de bedoeling was. Ik kreeg na mijn reactie direct een creditnota en de volgende dag stond het teveel betaalde bedrag op mijn rekening. Top service!

Producten snel geleverd en van goeie kwaliteit

Alles ging goed.

Snel, en goed geprijsd

Snel, en goed geprijsd

Goed product en snel geleverd

Eerste levering zaten geen schroeven bij. Direct gebeld en 2 dagen later in huis.

Super geregeld en snelle/ accurate service!

Prima levering, keurig verpakt.

Miste wel schroefjes bij zo’n prijzig raamslotje... En de verzendkosten gewoon €6,95 voor een brievenbuspakketje...? Over het product zeer tevreden!

Response from the business owner

Beste Marleen, Uw order is niet met brievenbuspost verstuurd, maar gewoon met de pakketdienst (UPS)

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement