Groot assortiment, snelle levering

Helemaal top.

Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze en snelle levering.

Goede producten en snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd. De producten zitten niet altijd in een verpakking, waardoor er wel eens wat onderdeeltjes missen, zoals in mijn geval de montagehandleiding en de schroeven. De handleiding is per email toegestuurd; schroeven heb ik zelf nog wel. Ik ga weer wat bestellen.

Snel en doeltreffend

Vlot besteld en snel geleverd

Zie boven

Betrouwbaar en snel

Pakketje snel binnen. Het product bleek uiteindelijk niet geschikt voor ons dus stuurden we het terug. Het geld werd snel weer teruggestort.

Besteld en op tijd geleverd voor een goede prijs.

Goede prijs en goede kwaliteit. Er ontbrak één boutje in de verpakking dat na een mailtje keurig werd nagestuurd.

Goed verpakt, goed product...jammer van levering UPS

Net verpakt en snel geleverd product. Product voldoet aan verwachting. Netjes met goede roestvrije schroeven geleverd. Levering via UPS is slecht. Komen zonder tijdige vooraankondiging 1x langs. Ophalen op ophaalpunt ca 14 km verderop. Belachelijk. Als ik had geweten dat voor verzending gebruik zou worden gemaakt van UPS zou ik niet hebben besteld bij Bouwtools.

Snelle levering, nette prijzen, compleet assortiment

Snelle levering, nette prijzen, compleet assortiment

Snelle en complete levering

producten die in shop aangeboden werden zijn compleet en direct geleverd.

Compleet, snele bezorging, duidelijke info

Duidelijke site. Goede communicatie over bezorging. Bestelling compleet.

Gebruik een andere vervoerder!

Bouwtools is op zich een prima bedrijf, maar het gebruikt UPS als vervoerder, en dat is een slechte keus. Als UPS niemand thuis treft, brengen ze het pakketje naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt, zodat je alsnog de auto in moet op het op te halen. Je kunt er niet voor kiezen om het op een andere dag te laten bezorgen, ook niet als je meteen reageert op de e-mail die ze de dag tevoren sturen. Dat werkt dus niet. Dan had ik ook meteen naar een Bouwtools-vestiging kunnen rijden. Ik bestel juist online om niet de deur uit te hoeven!

Aanbevolen

Mooie producten, vlotte en duidelijke communicatie, snelle bezorging.

Top produkt

Bouwtools heeft een uitgebreide en klantvriendelijke website. Zowel het bestel proces als de bezorging verliepen uitstekend. Ik heb een spion met digitale camera (Intersteel type 3) voor mijn voordeur gekocht.Een prima produkt dat vrij eenvoudig was om te monteren a.d.h. de gebruiksaanwijzing. De camera werkt prima ook 's-avonds in een matig verlichte verdiepingshal in een appartementen gebouw. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

heel goed

goed behalve retour kosten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Goed geregeld snelle service

Compleet geleverd , goed verpakt Goed werkende website met extra aangegeven producten die je evt bij je bestelling nodig hebt

prima, Bouwtools doet wat ze belooft

Via de buren hoorde ik van Bouwtools. Ik heb een deurvastzetter besteld en ontvangen, geheel volgens de afspraak.

Prima producten en service

PROFESSIONEEL

PROFESSIONEEL

Prachtige deurkruk. Perfecte service.

Correct, snel en goed

Prachtig assortiment. De bestelde deurvastzetters werden snel geleverd en waren waanzinnig goed verpakt! Geweldig.

Goede service, snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

About Bouwtools B.V.

Filter on Language