Teleurstellende kwaliteit

2 Deursluiters gekocht. 1 ontvangen met een open verpakking. Beide gemonteerd. 1 was na 1x open en dicht al defect en de ander was zo zwak dat de deur op een kier bleef staan. Ik heb speciaal een bedrijf in Nederland uitgezocht en een bekend merk AXE. Je zou dan denken dat dit kwaliteit is. Dezelfde meuk als wat uit China komt alleen stuk duurder. Voor de kwaliteit kan Bouwtools BV niet verantwoordelijk, maar kon nergens op de site iets vinden dat er andere kopers tevreden waren. Stuur het terug en ga op zoek naar een alternatief.

zeer betrouwbaar

Levering is heel correct gebeurd. Snelle bezorging .

Goede prijs, snel geleverd

De bestelling liep vlekkeloos en werd snel geleverd.

Mooi product

Mooi product en bespaart een hoop energie doordat je je raam op een heel klein kiertje kunt zetten. Wel oppassen met de meegeleverde schroefjes, die breken namelijk snel af. In kunststof kozijnen zit vaak staal en dan breken ze direct. Even voorboren en een betere kwaliteit schroef pakken dus.

Keurige en snelle levering

Kwalitatief goed product tegen scherpe, snel en keurig geleverd

Snel en correcte levering.

Blij met apparaat en levering.

snel geleverd

makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Zeer snelle service.

Ik heb een code slot besteld, Ik kon deze ook nergens anders particulier bestellen, Maar hier zonder problemen. En hij was zeer snel thuis aan gekomen. Super te vreden van, zeer degelijke kwaliteit. En heel goed ingepakt. Zeker een aanrader!

Super bedankt

correcte , snelle levering

zoals beloofd op tijd geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

Kierstandhouders 2 standen zilver besteld. Voldoen volledig aan mijn verwachting en snel geleverd.

snel en goed

snel geleverd, een afstandbediening werkte niet. Kreeg snel een nieuwe

Prima ervaring

Prima ervaring

Levering prima, zonder problemen

Goede kwaliteit en snelle levering; top!

Artikelen op website goed omschreven; specificaties goed en foto's erbij! Prijzen ook prima. En snelle levering; zeer tevreden!

Snelle en juiste levering, super

Zeer positief, goeie prijs en kwaliteit

Prima snelle levering

Het bestelde werd supersnel thuisbezorgd. Het enige mindere was dat er 5 schroeven bij zaten voor 8 schroefgaatjes…..

Ik had een deuurstopper besteld, die ik de volgende dag al thuis had

Product is als omschreven en snel verstuurd.

prima website en zeer snelle levering

Zeer snelle levering en vindbare artikelen op website

Snelle service Alleen verpakkings materiaal mag wel iets minder

Prima product

Prima product maar de verzending liet lang op zich wachten Ik had verwacht 2 dagen en het duurde een week

Goede product info op de site, snell e levering, netjes en veilig verpakt in een doos.

Nette levering

Werd de volgende dag geleverd. Track en trace waren duidelijk. Product (Dictator deurvastzetter) is van goede kwaliteit en ziet er fraai uit.