snel en correct

snel en correcte levering

Besteld en de dag erna al in huis. Goede materialen. Top!

Snelle levering! Ik kocht deurknop met codeslot. Had er 11 jaar geleden al besteld. Eentje was nu aan vervanging toe. Topproduct!

Scherpe prijs en snelle levering

De enige maar die ik heb zijn de verzendkosten van ruim 9,- . Daar kan je een pakket van 10 kg voor verzenden. Dit waren twee deurvangers.

Top bedrijf

Snel en professioneel

Mijn bestelling werd de volgende dag direct geleverd. Ik werd per mail uitstekend op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Goed en snelle levering

Overtreft de verwachting!

Precies wat je besteld had en vliegensvlug bezorgd

Ongewenste emails

Ondanks dat ik bij mijn bestelling heb aangegeven geen e-mails te ontvangen en daar zelf expliciet een notitie voor heb achtergelaten krijg ik toch een email (om Bouwtools te beoordelen) en daarbij kan ik wéér aangeven dat ik geen e-mails meer wens te ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn - kunnen al dit soort bedrijven stoppen met spammen en zinloze e-mails sturen en gewoon doen waarvoor ze zijn?

Snelle levering en vriendelijke contact

Snelle levering en vriendelijke contact

Duidelijke info op de site en keurig verzonden.

Op de site zijn de artikelen duidelijk omschreven en de prijzen zijn prima. Verzending ook prima.

Supersnelle levering

Zeer positief vond ik dat ik de bestelling na telefonisch overleg kon afhalen bij een Post.nl afhaalpunt. Officieel bestaat deze optie niet maar ik kon het bij opmerkingen aangeven. Enige puntje van kritiek was dat de factuur en retourbon in mijn spam terecht kwamen. Misschien een aandachtspuntje. Daarnaast zou ik adviseren om de betaalmogelijkheden uit te breiden met creditcard (Visa/Mastercard).

Beste mallen shop wat er is.

Ze hebben alle freesmallen elke type en maat op vooraad. Goede en betaalbare prijzen. Heb hier al mijn freesmallen gekocht.

Zeer goede ervaring met deze firma. Omruilen gaat zeer soepel.

Omruilen gaat zeer soepel

Onverwacht toch snel geleverd

Het onderdeel dat ik nodig had was helaas niet direct beschikbaar. Bij bevestiging werd gemeld dat de verwachte leverdatum 10 werkdagen vertraagd zou zijn. Uiteindelijk waren het er maar 6 en werd het onderdeel, netjes verpakt, afgeleverd.

Snellere en correcte levering.

Duidelijke site

Goed product, goede prijs.

Snelle levering, goed verpakt.

Prima artikel vlot geleverd

Deurstopper in de juiste kleur, niet goedkoop maar wel heel mooi. Nog belangrijker….hij functioneert top.

Erg goed bedrijf

Alles klopte, vraag werd snel en vakbekwaam beantwoord en levering verliep erg soepel

Snel verzonden

Mooie spullen ziet er goed uit! Snel verzonden.

Goede en snelle levering

Prima ervaring

super snel

tot de volgende keer top

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd