fout van DPD op goede manier afgehandeld

pakket snel verzonden, echter bij DPD kwijt geraakt. nadat dit bekend was hebben ze gelijk een nieuwe met andere bezorger gestuurd. top!

gewoon goed

makkelijk

Prima webshop

Goede site, snelle en correcte verwerking en bezorging. Niets op aan te merken.

Snel geleverd en precies passend Wekt snel en eenvoudig

Super snel geleverd

Zeer snelle en goede levering

Vlugge levering, goed verpakt !

Super tevreden

Zeer snelle levering

is een prima zaak

Wat zij omschrijven heb ik ook gekregen. En snel geleverd.

uitstekende service

onderdeel voldeed niet aan de gestelde eisen. na een mailtje werd meteen een nieuwe opgestuurd. supersnel en prima service !!

De juiste artikelen tegen een goede prijs snel geleverd

De bestelling en levering zijn prima gegaan. Ook de prijs was concurrerend. Het enige wat beter kon is een snellere terugkoppeling van de levertijd. Hoewel de levering snel ging was dat voor mij niet gelijk duidelijk.

Had een pakketbrievenbus besteld en vervoer met schade aangekomen. Schade is te overzien/herstellen. Heb de keuze gehad voor een nieuwe of en vergoeding. Uiteindelijk heb ik voor vergoeding gekozen wat in mijn ogen wat aan de lage kant was. Ik een voorstel gedaan en voordat je het wist was het binnen enkele uren al geregeld. Vandaar zeg ik goede service en meedenkend voor een oplossing.

Prima bedrijf. Doet wat het beloofd.

Bestellen en verzenden ging goed. Doet wat het beloofd!

Goed en correct geleverd

Goed geregeld

Je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de order. Product was netjes en secuur verpakt.

Goed en keurig geleverd.

Snelle levering.

Snelle levering, maar totaal verwarrende en incorrecte informatie voorziening door DPD, waardoor pakket bezorgd wordt wanneer er niemand thuis is. Het pakket wordt dan in de stromende regen op de stoep achtergelaten, waar ik mijn onderdelen 24 uur later drijfnat aantrof. Zo springt je niet om met andermans spullen. Overigens bij 9 van de 10 bezorging gaat het bij DPD mis! Misschien toch een andere vervoerder kiezen.

Gemakkelijk besteld snel geleverd

Toen bleek dat ik het verkeerde had besteld zonder probleem retour.

Goede spullen

Prima keuze, goede kwaliteit, alleen levering duurt iets langer.

Prima kwaliteit, afgeleverd conform afspraak

Ruime keuze, prima kwaliteit, afgeleverd conform afspraak, al meerdere keren materiaal besteld, prima!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Ik had nog een vraag en daar werd via de email duidelijk en correct op gereageerd.

Goede respons en snel geleverd

Gewoon goed

Prima ervaring. Besteld en binnen een paar dagen in huis.

We zijn goed tevreden over de snelle en goede levering. Product en prijsverhouding top.