Via de site de juiste artikelen gevonden en besteld.

Snelle bestelling.

Je spullen via de site bestellen is gemakkelijk. Betaling en factuur ook snel. En dan begint het wachten: de pakket dienst, DPD, zorgt voor onnodige ergernis. Slechte communicatie, verkeerde info en uiteindelijk: foutief adres.... Spullen gaan retour magazijn... En dan begint een oorverdovende stilte..... Bouwtools aan het werk om uit te vinden wat er gebeurd is Misschien een meer betrouwbare vervoerder nemen?

Toen niet al mijn producten direct leverbaar waren kreeg ik daarover een keurige mail. Toen bij levering 1 product stuk was en ik mailde had ik direct volgende dag een vervangend artikel in huis. Bouwtools snapt precies wat klantenservice inhoudt.

Snel en gemakkelijk

Met name de duidelijke product omschrijving en handleiding online, maakt het gemakkelijk de juiste keuze te maken.

Producten volgens afspraak op tijd afgeleverd

Ook de retourzending (producten pasten niet) binnen redelijke termijn beantwoord met een creditnota... Ik ben tevreden!

Snel en goed geleverd, jullie waren ook goedkoper

Snelle levering!

Prima, snelle levering en goedkoop!

Goede kwaliteitsproducten en snel geleverd.

Snel geleverd en het product goed omschreven met duidelijke foto’s op de site.

2E Hands spullen opgestuurd krijgen ...

Hoe haal je het toch in je hoofd om gebruikte spullen als nieuw te verkopen..

Beste Mike, Wij versturen echt geen tweede hands spullen, als er iets aan uw codeslot mankeert kunt u ons dat melden via info@bouwtoolswebshop.nl en dan zal het opgelost worden.

Snelle verzending en globaal genomen heel tevreden

Het product is goed en de snelle afhandeling/verzending was ook fijn. Een aandachtspuntje zijn wel de verzendkosten. Het betrof een klein onderdeel wat makkelijk in een brievenbusdoosje of bubbel envelop had kunnen worden verzonden i.p.v pakketpost.

Prima conform opdracht uitgevoerd

Zie boven

Zeer goede kwaliteit

Het bestelde volledig aan de verwachting. Ik miste wel een instructie voor montage. Met logisch nadenken, wel te doen, maar een aantal tips waren welkom geweest.

Goede kwaliteit, stevig.

De verwerking-afbeeldingen mogen groter. Voor een oudere persoon nauwelijks te zien.

Meedenkend

Zoals iedereen zijn er problemen door derden...maar Bouwtools is altijd eerlijk geweest betreffende de levering. Toen dat veel langer ging duren hebben ze toch een een goed alternatief aangeboden. Super. Gr Hendrik

heel tevreden

correcte snelle levering

Scherp geprijsd - snel geleverd - snel geld retour

Ik kocht een deurvastzetter van ca. € 68. Bij Bouwtools was die het goedkoopst en gratis bezorgd. We stuurden hem terug omdat hij niet zo mooi oogde. De verzendkosten moesten we zelf betalen. Het geld stond na een dag al op onze rekening!

Snel besteld - wel wat extra vragen moeten stellen

Ik ben prima geholpen met de vragen die ik had. Met wat extra product info op de site zou dat voorkomen kunnen worden. Het product overigens is fantastisch.

Correct en snel geleverd

Snel

Snelle verzending en degelijk spul

Vlotte afhandeling van opdracht

Zie boven.

Goed materiaal : bestelling goed/snel en correct afgehandeld

Goed materiaal : bestelling goed/snel en correct afgehandeld

Alles ok

Duidelijke site, schappelijke prijzen en snelle levering. Geen klachten dus.

Prima product en levering

Prima product. Werkt perfect.

Uitstekend!

Heldere communicatie, betrouwbaar en producten van goede kwaliteit.