Snel verzonden

Mooie spullen ziet er goed uit! Snel verzonden.

Goede en snelle levering

Prima ervaring

super snel

tot de volgende keer top

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Snelle levering!

Snelle levering!

Zeer goede kwaliteit, en super snel geleverd

Bestelling snel geleverd

Ondanks dat op de website raambeslag.nl staat dat spullen binnen 1a5 werkdagen verzonden worden werd mijn bestelling de volgende werkdag verzonden. Geen fouten in de order icm de ontvangen producten. Eigenlijk zoals je mag verwachten maar tegenwoordig is dat niet meer vanzelfsprekend. Al met al fijne ervaring.

Top levering

Mooie producten en snelle service,

Prima product

Ik kon het onderdeel los verkrijgen, bij andere verkopers zou ik een hele nieuwe set moeten kopen. En de prijs van dit onderdeel was ook nog eens zeer aantrekkelijk.

Paar keer nu besteld en vergeleken met enkelle andere grote spelers goede prijzen en snel bezorgd. Aanrader

Pragmatisch en hoge mate van klantvriendelijkheid!

Beste, Waren alle bedrijven maar zo klantvriendelijk. Met vriendelijke groet, Jeroen

Goede producten en snelle levering

Ik heb raambomen en raamuitzetters besteld. Ze zien er mooi gaaf uit en zijn goed verpakt. Voor herhaling vatbaar. Snel geleverd.

Voordelig en snel geleverd.

Juiste vervangingsraamarm kon ik niet vinden in de bouwmarkt. Wel bij bouwtools. Ook nog snel geleverd en goedkoper dan in de bouwmarkt.

Prettige communicatie en snelle levering.

Proces ok verlopen, met verbeterpunten

Verbeterpunten: - dpd als verzender heeft als nadeel voor klant, zo heb ik zelf eerder ook al ervaren, dat onvoorspelbaar is of het gekozen pakket-afleverpunt wordt aangehouden. Heb bij mijn twee laatste bestellingen gekozen voor een pakketkluis dichtbij maar beide keren negeert men dit en levert de pakketjes bij een verder gelegen pakketpunt af Je kunt niet van dpd op aan - het retour sturen met het geprinte retourformulier is niet klantvriendelijk (Niet iedereen heeft een printer). Beter is een retourformulier al meesturen , al of niet als onderdeel van de pakbon oid

Snelle service, mooie kwaliteit van het product.

Top kwaliteit scharnieren die ik besteld heb.

Ik weet zeker dat ik de volgende bestelling die ik nodig heb, ook bij bouwtools bestel.

Snel.

Geleverd volgens omschrijving

Snel en perfect geleverd

Veel keus in het assortiment en goede service

Volgens afspraak geleverd

Snel, goed verpakt geleverd zoals het hoort

Snelle levering, goede prijs!

Snelle levering, goede prijs!

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle reactie en afhandeling van precies dat wij nodig hadden. De website geeft daarbij de juiste informatie. Goede kwaliteit.

Verplicht??

prima verzorgd en niet duur

Zonder gezeur de volgende dag prima verpakt geleverd!