Prachtige deurkruk. Perfecte service.

Correct, snel en goed

Prachtig assortiment. De bestelde deurvastzetters werden snel geleverd en waren waanzinnig goed verpakt! Geweldig.

Goede service, snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Prima producten, goede communicatie en snelle levering

De producten zijn van een goede kwaliteit, prima assortiment, snelle en complete communicatie en snelle levering.

Zeer snelle levering!

Snelle levering en alles op voorraad

Voor mijn nieuwe huis op een windhoek allerlei deurbuffers en vastzetters besteld. Volgende dag in huis.

super snel geleverd!

Goed product en goede correcte levering.

Goed product en goede levering. Gewoon 100% tevreden !

Snelle, correcte levering. Producten naar wens

Voor bouwbeslag een snelle en perfecte levering voor de laagste prijs!

Na even googlen de website van Bouwtools gevonden en standaard deurbeslag gevonden en tegen de allerlaagste prijs besteld. Correcte afhandeling en verzending. Echte aanrader!

goede service

N.a.v. een vraag via de mail kreeg ik gelijk uitgebreid antwoord. Snelle levering en goede service.

snelle levering. perfect

Binnen 2 dagen in huis. prima

Goede en snelle service en levering

Snel geleverd degelijk materiaal

Donderdag besteld en vrijdag binnen. De geleverde deurkruk met codeslot voelde degelijk/zwaar aan. Goede aankoop geweest. Enige dat jammer is, is dat je niet op rekening kunt bestellen als bedrijf.

Wel duur, maar prima kwaliteit

Ik kocht een deuropvanger en een rvs deurvastzetbeugel. Beide waren van een zeer goede kwaliteit; veel beter dan wat je bij de consumentenbouwmarkt kan kopen. Als ik dan toch een puntje van commentaar heb dan is het dat er geen schroeven bij de deurvastzetbeugel zaten; dat was wel handig geweest. De levertijd was zeer goed en ik houd Bouwtools in gedachten als ik nog eens iets nodig heb.

Goede levering

Duidelijk - efficiënt - snel

Top !!

Niets op aan te merken

Duidelijke site, uitgebreid assortiment, snelle levering, correcte informatie en een goed product: wat wil je nog meer?

Snel geleverd en precies wat ik verwachtte

Snel geleverd en nette prijs!

Zondag besteld, maandagochtend verzonden en dinsdag binnen. Enige jammere is dat je op een aankoopbedrag van 240 euro nog 6,95 verzendkosten moet betalen.

Goede snelle service

Snel en goed verpakt de zending

Makkelijke bestelmogelijkheid en snelle levering

Het is allemaal verlopen zoals ik zou hopen. Totaal een prima scoren voor Bouwtools B.V. Ook gaaf dat je met PayPal zonder extra kosten kan betalen. In mijn geval een scherpe prijs voor een A-merk bestelling. Als de gelegenheid zich voor doet bestel ik zeker nog een keer bij Bouwtools B.V.

Track & Trace zou handig zijn

Beste J. van den Herik, Als het goed is heeft u van UPS mail ontvangen met de track en trace gegevens.

Over Bouwtools B.V.