Concurrerende prijs en uitstekende levering

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling bij Bouwtools, en heel fijn dat ze UPS gebruiken. Dat is in mijn ervaring de allerbeste verzendbedrijf. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Duidelijke website, goede prijs, snel in huis

Duidelijke website, goede prijs, snel in huis

Prettige communicatie, goede voorraad en goede prijs

We zochten een bepaald type en kleur bouwbeslag en vonden deze bij raambeslag.nl Onze vraag over de levertijd was snel beantwoord, en de materialen werden de volgende dag al geleverd. Alles in orde, goede communicatie, goede voorraad, goede prijs en snelle levering.

Snelle levering voor een prima prijs.

Naar verwachting afgehandeld

Duidelijke site en makkelijk besteld en afgehandeld. Top dus !

Perfekt, super service, super snelle levering.

Bewonderenswaardige snelle levering. Zelfs in het buitenland (Duitsland). Volgende keer zullen wij zeker weer bestellen.

Uistekend!!!!

snelle reactie, fout/vergissingen lossen ze snel en professioneel op, reageren zeer vlot op je vragen. Een woord een uitstekend bedrijf. Chapo!!!

Netjes op tijd geleverd

Netjes en de volgende dag geleverd, goed materiaal ik heb in totaal 4 deurstoppers gekocht. Jammer dat ik bij bestellingen van over de 100 en 300€ nog verzendkosten moest betalen.

prima ervaring met dit bedrijf

Vakkundig bedrijf dat merk je in alle contacten. Snelle levering en men heeft gewoon verstand van zaken

Prima mooi product

Na eerst informatie per mail gevraagd te hebben welke deurvastzetters in mijn geval geschikt waren (met een razendsnel antwoord) heb ik de deze besteld. Hoewel ik thuis was, heeft UPS ze direct naar een ophaalpunt gebracht. De afhandeling van de klacht hierover door Bouwtools was snel en begripvol en leidde tot een (toch nog) tevreden klant.

Snel en goedkoop.

De bestelling vrijdag geplaatst en maandag geleverd dus dat is snel en was voordeliger dan andere sites dus ik ben dik tevreden.

Pakje was correct geleverd

Toffe site en vlotte betaling en pakje goed afgeleverd Groeten didier

Snelle en goede levering

product snel en goed geleverd. Nette prijs ook.

Beschrijving van artikel is miniem

Snelle levering van kwaliteitsartikelen

Super snelle levering van artikelen met een hoge kwaliteit. Goed verpakt!

Goed product.

Mooi op tijd afgeleverd en goed product.

Veel keuze.

Snelle levering, veel keuze.

Super kwaliteit en snelle afhandeling van de bestelling! (Binnen 24 uur)

Super kwaliteit en snelle afhandeling van de bestelling! (Binnen 24 uur)

Zeer goed vlotte levering

Ik ben zeer tevreden . Ze hadden de juiste onderdelen die ik dringend nodig had. Besteld en snel geleverd en de prijs was prima.

prima service

Service goed en bij niet op voorraad keurig bericht met datum dat het nagezonden word.

Goedx

Mooie spullen,goeie prijs en snelle levering

Gewoon prima

Vlotte levering, product goed verpakt.

Zoals het hoort

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd