Prima, snelle service

Goede, heldere website. Mijn artikel goed kunnen vinden. Snelle levering

Snel en correct

Prima bedrijf, snelle en correcte levering van bestelling, kan niet beter!

Goede snelle levering, product zoals besteld

Nette prijze, levering volgens afspraak, zelfs nog iets sneller.

Super snelle levering

Gedegen materiaal, precies zoals omschreven op de website. Meteen de volgende dag in huis.

Enorm asortiment.

Prettige website om zaken op te doen

snelle levering en goede prijs

snelle levering en goede prijs, hier zal ik vaker bestellen.

Goede service , ook bij na leveringen . Sterke communicatie

bestelling en levering goed geregeld, instelling mal helaas fout

Ik heb een boormal voor opdekscharnieren besteld. De bestelling en levering is correct verlopen, prima verpakt en netjes op tijd. Echter de onderste aansluitblok van de mal was niet correct afgesteld, waar je wel vanuit mag gaan vind ik!!!!. Eerste boringen dus fout.... helaas. De aansluitblok heb ik daarna zelf afgesteld.

Snel en cocorrect rect

Makkelijk besteld en snel geleverd. Prima dus

snel goed geprijst

dinsdag besteld en woensdag al in huis en dit tijdens corona. Ook de prijs veel lager als overige winkels/bouwwinkels

goed ervaring

bestelling duurde iets langer dan verwacht buiten de schuld van bouwtools om de communicatie verliep soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling al met al een prettige ervaring

Geweldige service en zeer snelle levering

Ik ben zeer goed geholpen omdat ik contact Heb gezocht . Mijn artikelen waren niet allemaal op voorraad maar binnen 2 dagen aangevuld. Top geregeld

Volgens afspraak en snel

Volgens afspraak en snel

Producten waren snel en goed geleverd. 1 product voldeed niet aan de wensen, terug gestuurd met het bijhorende formulier. Netjes een mail ontvangen bij ontvangen en het geld stond daarna weer snel op mijn rekening.

Duidelijk omschrijving van product en scherp geprijsd

Reageert snel op vragen over voorraad en levering vriendelijk en duidelijk

vlot, goed en behulpzaam.

Vlotte levering, kwaliteit gaan we bezien maar had iets te lage deurstopper besteld maar werd goed geholpen om dit op te lossen

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en oplossing gericht

Nog niet ontvangen.

Pakketdienst UPS, slechte service. Nog niet ontvangen. Wel reeds reactie gekregen van Bouwtools, dus van Bouwtools zelf geen klagen.

Supersnelle levering; boven verwachting.

Zie hierboven.

goede leveding, redelijk snel

Levering via UPS werkt tegen. Die leveren ergens anders af zonder toestemming en zonder heldere melding hierover.

Makkelijk de benodigde artikelen kunnen vinden en vlotte levering.

Zorgeloos

Duidelijke site, goede omschrijving en snelle levering.

Fantastisch!

Na 1 jaar bleek dat het poortslot eigenlijk niet echt geschikt was voor buiten. Was mij niet bekend bij de aankoop. Contact gezocht m.b.t. de garantie. omdat het slot gebreken ging vertonen. Fijn en goed e-mail contact waarin alle optie werden bekeken en uiteindelijk het volle aankoop bedrag retour gekregen. Zo'n service is ongekend. Echt geweldig!

Erg snel geholpen, ook snel producten in huis gekregen

Super geholpen, verkeerde bestelling door mijzelf geplaatst. Ben opgebeld door bouwtools om mijn bestelling te controleren en corrigeren. Product werd snel opgestuurd.

TOP geregeld! Adm. perfect op de hoogte gehouden. Snelle bezorging!

Nu 2 x iets besteld . 1e keer liep bezorging (BUITEN de schuld van Bouwtools) zeer onbevredigend. Nu liep het perfect (andere bezorgdienst!!). Over alle stappen in het verzendproces word je geïnformeerd! Levering perfect verzorgd. Op naar de volgende bestelling...!!