Goede producten en snelle levering

Ik heb raambomen en raamuitzetters besteld. Ze zien er mooi gaaf uit en zijn goed verpakt. Voor herhaling vatbaar. Snel geleverd.

Voordelig en snel geleverd.

Juiste vervangingsraamarm kon ik niet vinden in de bouwmarkt. Wel bij bouwtools. Ook nog snel geleverd en goedkoper dan in de bouwmarkt.

Prettige communicatie en snelle levering.

Proces ok verlopen, met verbeterpunten

Verbeterpunten: - dpd als verzender heeft als nadeel voor klant, zo heb ik zelf eerder ook al ervaren, dat onvoorspelbaar is of het gekozen pakket-afleverpunt wordt aangehouden. Heb bij mijn twee laatste bestellingen gekozen voor een pakketkluis dichtbij maar beide keren negeert men dit en levert de pakketjes bij een verder gelegen pakketpunt af Je kunt niet van dpd op aan - het retour sturen met het geprinte retourformulier is niet klantvriendelijk (Niet iedereen heeft een printer). Beter is een retourformulier al meesturen , al of niet als onderdeel van de pakbon oid

Snelle service, mooie kwaliteit van het product.

Top kwaliteit scharnieren die ik besteld heb.

Ik weet zeker dat ik de volgende bestelling die ik nodig heb, ook bij bouwtools bestel.

Snel.

Geleverd volgens omschrijving

Snel en perfect geleverd

Veel keus in het assortiment en goede service

Volgens afspraak geleverd

Snel, goed verpakt geleverd zoals het hoort

Snelle levering, goede prijs!

Snelle levering, goede prijs!

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle reactie en afhandeling van precies dat wij nodig hadden. De website geeft daarbij de juiste informatie. Goede kwaliteit.

Verplicht??

prima verzorgd en niet duur

Zonder gezeur de volgende dag prima verpakt geleverd!

fout van DPD op goede manier afgehandeld

pakket snel verzonden, echter bij DPD kwijt geraakt. nadat dit bekend was hebben ze gelijk een nieuwe met andere bezorger gestuurd. top!

gewoon goed

makkelijk

Prima webshop

Goede site, snelle en correcte verwerking en bezorging. Niets op aan te merken.

Snel geleverd en precies passend Wekt snel en eenvoudig

Super snel geleverd

Zeer snelle en goede levering

Vlugge levering, goed verpakt !

Super tevreden

Zeer snelle levering

is een prima zaak

Wat zij omschrijven heb ik ook gekregen. En snel geleverd.

uitstekende service

onderdeel voldeed niet aan de gestelde eisen. na een mailtje werd meteen een nieuwe opgestuurd. supersnel en prima service !!

De juiste artikelen tegen een goede prijs snel geleverd

De bestelling en levering zijn prima gegaan. Ook de prijs was concurrerend. Het enige wat beter kon is een snellere terugkoppeling van de levertijd. Hoewel de levering snel ging was dat voor mij niet gelijk duidelijk.

Bedrijfsgegevens

Planetenveld 25

3893 GE Zeewolde

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.