niet helemaal tevreden

moeilijk bereikbaar en er zou een zak geleverd worden , vandaag is alles los zand op de stoep voor gegooid.

Beste Alfred, Wij begrijpen uw reactie niet helemaal. U heeft het over een zak zand, maar wij verkopen helemaal geen zand. Wij zien dat u vorige week een codeslot bij ons gekocht heeft, deze is vorige week ook geleverd volgens de track en trace gegevens.

zeer goeie service

Bestelling werd slecht verwerkt door koerierdienst, leverancier heeft onmiddellijk actie ondernomen en toch voor nieuwe aanlevering gezorgd, zeer tevreden !

Mooie prijzen en snelle levering

Nette website die bestaat uit verschillende "web winkels" Voor onze bestelling een vraag gesteld per email waarop, ondanks weekend snel op werd gereageerd. Bestelling was snel en netjes geleverd.

Netjes

Keurige antwoord op mijn vraag per mail en ook de bestelling netjes zoals besteld tijdig bezorgd.

Snel geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon een goed bedrijf met een duidelijke website

service en product zijn top, verpakking is echt niet ok, zoveel afval opsturen?

top, afval kan echt niet

duidelijke communicatie

duidelijke website snelle levering

Snelle levering en goede service

duidelijke website met goede info per product, snelle afhandeling van bestelling.

Snel en goed geleverd.

Prima.

Een onderdeel van het besteld item was defect. Na slechts 1 mail, werd dit onderdeel de dag erop geleverd.

Supersnelle service

Duidelijke website. Supersnelle levering. Helaas paste het door mij gekochte onderdeel niet. Retourneren gaat ook vlot.

Product voldoet aan mijn verwachting

Via Deurvastzetter naar Bouwtools

Enige verwarring over de combinatie van websites maar gevonden hetgeen ik zocht. Snel geleverd en prima kwaliteit.

Goede prijs en snelle levering.

Scherp geprijsd, goed assortiment en snelle levering

Scherp geprijsd, goed assortiment en snelle levering

Goede ervaring

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering Top

Goed product, makkelijk te monteren incl. Mal

Prima bedrijf

Snelle levering, goede spullen

Snelle levering, fijn product

Makkelijk aan te brengen met de plakstrips, handig in gebruik. Wat mij wel gestoord heeft is al het plastic dat bij de verpakking zat. Onnodig en slecht voor het milieu.

Excellent

Axa raam krukjes besteld ,top product En snelle levering

Prima levering

Nogmaals deurvastzetters besteld, levering prima, net als vorige keer.

Snelle verzending en ontvangst van het artikel. Jammer genoeg beschadigd toegekomen, mailtje verstuurd en binnen het uur een antwoord en oplossing. Enkele dagen later een nieuw, onbeschadigd artikel ontvangen. Top service noem ik dat!

Degelijk en snel geleverd

Snel

Goed en overzichtelijk en snel geleverd.