Goed product

Heb een deurvastzetter (dictator) gekocht via Bouwtools. Prima op de hoogte gehouden door bouwtools en DPD over de status van de order. Twee dingetjes ter verbetering; 1. Ik mis de geschatte levertijd op de website bij de producten en of ze op voorraad zijn. 2. Jullie gekozen bezorgdienst: DPD, bezorgt niet in de weekenden. Is een kleinigheidje, maar andere bezorgdiensten doen dit wel, misschien iets om naar te kijken om de servicegraad omhoog te brengen.

Snelle levering, product kwalitatief hoogwaardig

Deurstoppers zijn zoals verwacht. Netjes afgewerkt en van goede kwaliteit.

Product was keurig verpakt en al na enkele dagen na het bestellen in huis.

Goed product, het artikel voldoet volkomen aan de beschrijving op de website. Degelijk materiaal en het functioneert uitstekend!

De bestelling werd heel snel bezorgd en was netjes verpakt

Redelijk, kwaliteit iets minder

Had qua kwaliteit materiaal meer verwacht, deel is van kunststof en andere deel zijn de schroefgaten veel te groot, verder zit er ook geen handleiding bij. De verpakking veel te groot, kon eigenlijk gewoon door brieven bus!, bezorgkosten hoog terwijl ik zelf op een afhaalpunt moest ophalen en na afhaling kreeg ik nog 2xsmsje dar mijn pakketje daar nog zou liggen, vreemd

Goede service, goede kwaliteit en snelle levering

De deurvastzetters zijn oerdegelijk. Met de al aangebrachte plakstrip waren ze makkelijk te bevestigen en zitten direct muurvast. Nu kan ik zorgeloos genieten van deuren die ook met wind open blijven.

Goeie ervaring

Product netjes aangekomen, precies als verwacht. Erg tevreden.

Super service en een goed communicatie

Een defect product werd omgeruild en de ondersteuning bij problemen was zeer adequaat.

Goed geregeld

Prima, netjes, snel

Alles van topkwaliteit. Geen enkele klacht.

Kwaliteit valt tegen

Rubber van de deurgrendel is binnen 1 week al gescheurd

Goede en snelle communicatie en oplossingsgericht

Goede en oplossingsgerichte communicatie.

scherpe prijs en snel geleverd

scherpe prijs en snel geleverd.

Praktisch

Gemakkelijk zoeken en zeer veel keuze en diverse soorten in 1 product.

Snelle levering goed artikel

Artikel netjes verpakt en snel geleverd

ruime keuze

goede snelle service

Goed assortiment snelle service

Snelle en correcte reactie en communicatie

Goede en snelle levering

Tot zover goed

Snelle levering van het bestelde. Alleen zou ik liever dit met postnl zien ipv dpd

Uitstekend product. Werkt goed. En keurig ingepakt op mij n aders aangekomen.

Netjes op tijd geleverd.

Duidelijke shop en makkelijk bestellen.

Snelle levering, product volgens beschtijving

Snel geleverd, product volgens omschrijving.

Product ontvangen, prima verpakt en snel in huis.

Perfect!

Ik had het gereedschap wat laat besteld en ik was al op de klus waar ik het nodig had. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik snel contact en heb ik het afleveradres kunnen wijzigen. Prima service en prima producten!