Snel en accuraat. Retour ook binnen 2 dagen afgehandeld

Had besteld met aflevering op woensdag. Was perfect verlopen. Prijzen zijn alleszins redelijk.

Prima spul, snelle afhandeling

Perfect geregeld

Super sevice en hele mooie prijzen.

Snel, betrouwbaar, goed product

Snel, betrouwbaar, goed product

uitstekende kwaliteit en correcte snelle levering

mijn eerste ervaring met bouwtools is als hiervoor kort samengevat. duidelijke site. ik kom terug.......

plakstrip blijft meestal niet langzitten er is altijd extra lijm nodig

plakstrip blijft meestal niet langzitten er is altijd extra lijm nodig

Degelijk produkt, netjes op tijd geleverd.

Degelijk produkt, netjes op tijd geleverd.

ik had het snel nodig dus opsturen was geen optie, ze hebben mij gebeld toen de leverancier de goederen bij hun had afgeleverd zodat ik het kon afhalen in Putten. hier was ik enorm mee geholpen, daardoor kon ik de besteld artikelen gelijk monteren waardoor alles op tijd klaar was.

goede service

Bijna zoals het hoort.

Sleutel buis van Kruse, met rozet en afdekplaat. Het zou echt perfect zijn als ook de montage lijm/kit bij de buis vermeld wordt zodat je deze direct mee kunt bestellen.

Perfect op tijd

Alles perfect op tijd

Snelle levering en goed product.

Producten makkelijk te vinden, snel verstuurd.

snelle en goede levering

slot voor mijn voordeur besteld, past perfect en werkt super goed. kan het slot nu weer met de sleutel bedienen. top.

Raambeslag voor een goede prijs en snel geleverd.

Fijne website,Snelle levering.

Snel geleverd en keurige prijs

Geleverde deurstopper is van hele goeie kwaliteit.

Bestelde deurstoppers waren snel geleverd. Ze hebben ook een groot keuze, wat ik nergens anders heb kunnen vinden. 1 deurstopper heb ik teruggestuurd omdat ik een andere afmeting nodig had. Hiervan heb ik heel snel mijn geld teruggestort gekregen met een kredietfactuur. Helemaal goed!

Prima service en overzichtelijke website

Het product wat ik nodig had was prima te vinden op de website. Daarna werd het vlot thuis bezorgd.

Het product was snel geleverd. Installatie van het product kan beter, maar dat lag niet aan bouwtools.

Goed en betrouwbaar

Goede duidelijke product omschrijving! Dit op een mooie en duidelijke website.

Gewoon goed

Duidelijke webshop, lage prijzen voor A-merk artikelen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Meer kan je niet wensen.

Snelle reactie op mijn vraag, en daarna een snelle levering

Het is snel geregeld. Alleen de wachttijd aan de telefoon is af en toe veel te lang.

Goede snelle service en levering

Zeer tevreden , nette leverancier en communicatie