Snelle levering. Jammer dat bij de raambomen geen boormaal toegevoegd was.

Top geregeld

Appart onderdeel besteld. Correct geleverd en keurig op de hoogte gehouden qua levertijd

Snelle levering, eerlijke prijs

Kwa prijs kwamen ze het beste uit de kast en de levering van het product was ook nog sneller dan verwacht. Wat mij betreft dus niets te klagen over dit bedrijf

Leveren snel

Leveren snel en als je een artikel return stuurt staat het geld na een dag weer op je rekening!!! Super bedrijf!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Bestelling is snel en kompleet geleverd.

Goed geholpen met mijn vraag en snelle levering

Ik zocht een smal loopslot en had hier nog wat vragen over. Deze gesteld met een berichtje op de site en binnen een half uur antwoord gekregen. Daarna het product besteld en binnen 24 geleverd. De gebruiksaanwijzingen bij de bestelde producten (smal loopslot en een set deurkrukken) waren wel heel summier omschreven. Dit terwijl je toch nog wel goed op een aantal zaken moet letten tijdens het installeren van het slot, zoals het opmeten waar het gat geboord moet worden voor de deurkrukken (geen enkele maatvoering bijgevoegd). Uiteindelijk zelf het een en ander uitgevogeld en het slot en de deurkrukken zitten nu als gegoten en werken prima.

Prima zaak en goede info

Goede info vooraf en snelle levering! Qua prijs ook prima.

Prima geregeld

Snelle reactie op vraag Snelle levering en dat voor een nieuwe klant

Goede service en snelle levering

Zeer snel waren mijn producten geleverd. Kwaliteit is ook goed.

Goede ervaring

Prijs was beter dan elders. Levering iets langzamer (besteld op 1 jan, geleverd op 7 jan), maar dat lag wellicht aan de start van het nieuwe jaar?

Levering volgens afspraak

UPS inzetten is klantonvriendelijk

Elke keer als een bedrijf UPS gebruikt, neem ik me voor om beter op te letten als ik bestel. Bij UPS gaat de koop bij mij namelijk gewoonweg niet door. Helaas nu niet goed opgelet. Het pakket thuis krijgen lukt weer niet met UPS ondanks de hele dag wachten en 3x contact met de klabtenservice, dus dan maar het terug naar laten sturen naar verzender en elders bestellen. Ik wil gerust meer betalen voor een fatsoenlijk koerierbedrijf. Krijg ik deze keuze niet, dan wil ik hier niet meer bestellen.

Bestelproces verliep prima, aflevering (UPS) was waardeloos.

Het product zelf heb ik nog niet in gebruik genomen, maar de bezorging door UPS was bijzonder moeizaam. Contact met en assistentie door UPS was ronduit slecht.

snel geleverd. goed assortiment.

super

Vlotte levering en correcte omschrijving.

Hele goede service

Ik had leuninghouders besteld, die tijdens de bezorgersdrukte rond Kerst spoorloos verdwenen waren. Bouwtools heeft zich heel actief ingespannen om het pakketje te achterhalen, en toen dat kansloos bleek te zijn, uit eigen beweging mijn bestelling zo snel mogelijk opnieuw naar mij verzonden. Prima actieve klantenservice, heel snel en vriendelijke E-mail support!!!

Zoals het hoort...

Degelijk verpakt. Super snel verwerkt en ontvangen. Zeer tevreden !

Snelle levering en correcte service

Een goede en snelle levering, wordt snel gereageerd op contactformulier en een correcte sevice.

Goede producten, snelle verzending

Goede producten, snelle verzending

Goede snelle service!

Snelle uitlevering

Snelle uitlevering

Uitstekende klantenservice

Bij de levering ontbrak een kleinigheid. Heel professioneel, snel en klantvriendelijk opgepakt. Meteen de correcte levering nagezonden.

Toppie

Snelle levering Aan te raden

snel en goed verzorgd

geleverd zoals afgebeeld op site

Prima uitleg gekregen n.a.v. mijn vragen.

Per mail stuurde ik vragen over hoe renovatie blokjes gebruikt worden en afstandsblokjes bij de scharnierfreesmallen. Ik werd daarover gebeld en kreeg telefonisch een prima en duidelijke uitleg.