Veel keuze, makkelijk bestellen en betalen, snelle levering!

Heel erg tevreden over dit bedrijf!

Topkwaliteit en snelle levering

Geleverde deur-opvanger/dictator doet zijn werk voor 100%. Binnen 2 dagen geleverd. Goede instructie video. Zeer tevreden!

1 artikel had een fabricage fout. Gemaild, snelle reactie en de volgende dag werd een nieuw artikel bezorgd.

Mooie prijs , netjes verpakt, en op tijd.

Na zoeken op internet was jullie prijs goed , De verpakking was keurig gedaan. Had alleen iets eerder afgeleverd gemogen. Gr john.m

Alles klopt, bestelling, betaling en levering, makkelijk en snel!

Snelle verzending, goede prijs én super service.

Geweldig service, kon gekochte product helaas niet toepassen. Retour zendingsformulier is bij de bestelling bijgevoegd én werd na schriftelijke communicatie gelijk geaccepteerd. Top

Geweldig.

Snel produkt ontvangen en functioneert zoals verwacht!

Prima service en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en de levering is snel

Goed geregeld

Positieve ervaring. Aangegeven tijdsplanning verzending bestelling klopte exact en product is naar verwachting. Voor herhaling vatbaar en naar anderen een aanrader

Prima geholpen

Goed geholpen, en dag later spullen in huis. Wat wil je nog meer.

Bezorging door DPD verdient geen aanbeveling

Ik zit nog te wachten op mijn pakket. Chauffeur is niet langs geweest en heeft gemeld dat ik ‘niet thuis ‘ was, terwijl ik op mijn camera kan zien dat er niemand is geweest. Pakket ging einde dag opnieuw de keten in en is na het weekend aangeboden bij een dpd pakketpunt. Die zitten voor mij bepaald niet in de buurt: deze is op 8 km. Kan dus helaas nog niet zeggen of de bestelde producten bevallen. DPD , waar ik 6 roep ex btw extra voor betaald heb, in ieder geval niet

Na een snelle levering bleek een onderdeel gebroken te zijn. Dit onderdeel werd per ommegaande opnieuw toegestuurd. Hele goede service dus.

Goed, maar aandacht voor de koerier dienst.

Een buiten-pakketbrievenbus besteld die opzicht goed verpakt was. Toch aan de onderzijde beschadigd op de ronde hoek. Waarschijnlijk door PostNL laten stuiteren vanwege het gewicht. Kan de lak wel zelf fixen. Goed product, ziet er mooi strak uit. Snelle levering binnen 48 uur.

zeer snelle bezorging

zeer snelle bezorging

Prima service en kwaliteit

Binnen de 24 u geleverd vanuit NL naar B

Goede en vriendelijke communicatie Prima prijs

snelle levering, mooi verpakt

mooi product

Alles vlgs afspraak

excellent

Topbedrijf alles op orde en snelle levering

Alles volgens afspraak

Produkten zoals beloofd en nergens anders te vinden

Snel, eenvoudige site, goede prijs

Geweldig produkt

S elle service en het produkt doet wat is beloofd.

Snelle levering van deze prachtige espagnoletten.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering tegen een scherpe prijs.