Snel

Goed en overzichtelijk en snel geleverd.

Goed snelle levering

Vlugge en correcte levering.

Vlugge en correcte levering

Een aanrader.

Hier hebben we gevonden, waar we nu heel blij mee zijn.

Snelle levering, top product, faire prijs

Via de leverancier van mijn ramen gevraagd naar raamuitzetters om ze op kierstand te zetten. Prijs laag 4x zo hoog als bij Bouwtools !!! Ik ga vaker kijken op de site van Bouwtools als ik iets nodig heb.

Goed geregeld

Nvt

Goed geregeld zag er goed uit

Op tijd zo als afgesproken Goed verpakt

Excellente kwaliteit en snel geleverd

Mooie deurstopper voor kunststof deuren. Makkelijk te verwerken zonder boren. Kwaliteit is erg goed. Kost ook wel wat. Maar een nieuwe deur is veel duurder want ze doen hun werk goed.

correcte behandeling en snel

Duidelijk

Bestelling niet direct goed geleverd, uitstekende klantenservice

Van mijn bestelling ontbrak in eerste instantie een product. Na een enkel mailtje direct een passende oplossing gekregen.

Snelle levering via de Postbus en een praktisch en degelijk produkt

Een bouwkundig goed toepasbare investering

Snelle en correcte service

Ik kon product op website niet vinden maar na een mailtje hierover kreeg ik snel antwoord

Top service en zeer snel geleverd.

2e helft van de middag besteld volgende middag reeds geleverd. Kunnen anderen nog iet van leren. Ga zo door met de snelle service.

Zeer positieve ervaring!

Vlot bestelling proces, goede communicatie over de levering welk ook nog eens zoals beloofd werd afgerond; ik heb niks te klagen!

Ongelooflijk snel geleverd

De bestelling werd in goede staat, vakkundig verpakt geleverd in 24 uur.

Snelle reactie op mijn vraag en snel verstuurd!

Eindelijk goed advies en de juiste oplossing

Na 4 verschillende raamkrukken te hebben geprobeerd om een hor te plaatsen. Hebben ze me de juiste oplossing geboden. Na 2 maanden eindelijk de hor kunnen plaatsen.

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Heel vlotte levering

Wij hebben een brievenbus besteld en bij het uitpakken zagen wij dat deze beschadigd was. Met een snelle service van Bouwtools hebben een nieuwe toegestuurd gekregen.

top.

Wat een top zaak. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Het door mij bestelde product was keurig op tijd geleverd , ondanks dat het naar 1 van de Waddeneilanden moest.

Goede service, fijne prijzen

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

waardevol advies

Ik zocht een deur vangsysteem, omdat bij enige wind de deur bijna uit de handen wordt gerukt. Ik kreeg van Bouwtools het juist, in ieder geval in mijn situatie, het juiste advies. De levering was snel