goede service

Bijna zoals het hoort.

Sleutel buis van Kruse, met rozet en afdekplaat. Het zou echt perfect zijn als ook de montage lijm/kit bij de buis vermeld wordt zodat je deze direct mee kunt bestellen.

Perfect op tijd

Alles perfect op tijd

Snelle levering en goed product.

Producten makkelijk te vinden, snel verstuurd.

snelle en goede levering

slot voor mijn voordeur besteld, past perfect en werkt super goed. kan het slot nu weer met de sleutel bedienen. top.

Raambeslag voor een goede prijs en snel geleverd.

Fijne website,Snelle levering.

Snel geleverd en keurige prijs

Geleverde deurstopper is van hele goeie kwaliteit.

Bestelde deurstoppers waren snel geleverd. Ze hebben ook een groot keuze, wat ik nergens anders heb kunnen vinden. 1 deurstopper heb ik teruggestuurd omdat ik een andere afmeting nodig had. Hiervan heb ik heel snel mijn geld teruggestort gekregen met een kredietfactuur. Helemaal goed!

Prima service en overzichtelijke website

Het product wat ik nodig had was prima te vinden op de website. Daarna werd het vlot thuis bezorgd.

Het product was snel geleverd. Installatie van het product kan beter, maar dat lag niet aan bouwtools.

Goed en betrouwbaar

Goede duidelijke product omschrijving! Dit op een mooie en duidelijke website.

Gewoon goed

Duidelijke webshop, lage prijzen voor A-merk artikelen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Meer kan je niet wensen.

Snelle reactie op mijn vraag, en daarna een snelle levering

Het is snel geregeld. Alleen de wachttijd aan de telefoon is af en toe veel te lang.

Goede snelle service en levering

Zeer tevreden , nette leverancier en communicatie

op tijd en netjes verpakt

Goede prijs en snel geleverd

Duidelijke website met goede omschrijving van het product.

Goed product

Heb een deurvastzetter (dictator) gekocht via Bouwtools. Prima op de hoogte gehouden door bouwtools en DPD over de status van de order. Twee dingetjes ter verbetering; 1. Ik mis de geschatte levertijd op de website bij de producten en of ze op voorraad zijn. 2. Jullie gekozen bezorgdienst: DPD, bezorgt niet in de weekenden. Is een kleinigheidje, maar andere bezorgdiensten doen dit wel, misschien iets om naar te kijken om de servicegraad omhoog te brengen.

Snelle levering, product kwalitatief hoogwaardig

Deurstoppers zijn zoals verwacht. Netjes afgewerkt en van goede kwaliteit.

Product was keurig verpakt en al na enkele dagen na het bestellen in huis.

Goed product, het artikel voldoet volkomen aan de beschrijving op de website. Degelijk materiaal en het functioneert uitstekend!

De bestelling werd heel snel bezorgd en was netjes verpakt

Redelijk, kwaliteit iets minder

Had qua kwaliteit materiaal meer verwacht, deel is van kunststof en andere deel zijn de schroefgaten veel te groot, verder zit er ook geen handleiding bij. De verpakking veel te groot, kon eigenlijk gewoon door brieven bus!, bezorgkosten hoog terwijl ik zelf op een afhaalpunt moest ophalen en na afhaling kreeg ik nog 2xsmsje dar mijn pakketje daar nog zou liggen, vreemd

Goede service, goede kwaliteit en snelle levering

De deurvastzetters zijn oerdegelijk. Met de al aangebrachte plakstrip waren ze makkelijk te bevestigen en zitten direct muurvast. Nu kan ik zorgeloos genieten van deuren die ook met wind open blijven.