Mooie product/ prijs verhouding en snelle levering,erg duidelijk

Snelle levering prima kwaliteit

Snelle levering prima kwaliteit

Goed, heel goed

Veel keus, snelle afhandeling, goede communicatie, ook als er iets niet in orde is. Zoals het hoort dus.

Goede service!

Goede service!

Goed afgehandeld

Correct!

Bestellen prima, bezorging minder

Geen bericht ontvangen van tijdstip en datum van bezorging en ook niet dat pakket bij de buren bezorgd was

Super goed geholpen via email

Na mijn vraag via email gesteld te hebben direct antwoord en artikelen de volgende dag bezorgd

Goed advies, snel geleverd, echter…

Ik was op zoek naar een deuropvanger maar kon zelf niet de juiste keuze maken, vandaar dat ik had gebeld. Ik werd dezelfde dag teruggebeld en kreeg een weloverwogen advies welke product bij mijn situatie paste. De levering verliep vlot, echter toen ik de verpakking opendeed zag ik tot mijn verbazing piepschuim opvulmateriaal. Ik snap dat de bouwsector misschien minder bezig is met verantwoorde keuzes maken maar er zijn ondertussen genoeg betere alternatieven voorhanden, daarom wilde ik dit toch aangeven. Het bestelde product moet nog worden geplaatst dus daar kan ik nog niks over vermelden.

Prima ervaring

Duidelijke website, vragen worden snel beantwoord. Zou hier vaker bestellen. Één opmerking de uitleg van de freesmallen is voor vaklui te begrijpen maar voor de dhz die dit avontuur aangaat, freesmachine ring en frees 24/18 en hoe dit in relatie tot de mallen werkt mag duidelijker.

snel, goed

snel, goed

Goede klantenservice, correcte levering

Heb een productvraag gesteld via contact op de website. Hier kreeg ik heel snel goede informatie over, en bovendien op klantvriendelijke toon. Product dus hier besteld. Snelle levering, precies zoals toegezegd.

Gedeeltelijke retour snel geregeld

Goed product, snel en netjes geleverd.

Snel geleverd, producten voldeden aan verwachting.

Snel geleverd, producten voldeden aan verwachting

Zeer snel geleverd

Goed product, sneller geleverd dan de aangegeven tijd. Was geen voorraad artikel.

Brievenbussen pasten niet in statief

De bevestigingsgaten zaten op een verkeerde plek waardoor deze niet pasten in de rvs bevestigingspalen.

Snel en netjes geleverd

Mooie producten en snel geleverd.

Geleverd volgens verwachting

Bestelling snel ontvangen: in het weekend besteld en dinsdag het pakketje ontvangen. Degelijk en goed beschermd ingepakt. Top. Prima communicatie over de voortgang van de bestelling.

product komt overeen met aanbieding.

goed product.

Gekregen wat ik besteld heb.

Gekregen wat ik besteld heb netjes ingepakt. Wel in een vrij grote doos. En eerstvolgende dag bezorgd.

snelle levering en volgens verwachting

snelle levering en volgens verwachting. mooi product. dictators klemmen goed en houden de deuren goed vast. ook bij een windvlaag

Snel en adequaat, klantgericht.

Top product, snel en netjes verzonden

Top product, snel en netjes verzonden, meer kan ik er niet van maken.

snel en scherp geprijsd

Goed assortiment en snelle bezorging

Ruim assortiment en snelle service

Was al lang op zoek naar een afstandhouder voor een kunststof kip kantel raam, had Bouwtools eerder moeten vinden, goed en ruim assortiment, rdelijke prijzen en snelle en goede service.