makkelijk en snel

super geregeld bestelling lekker snel in huis zodat ik weer verder kon.

Snelle en correcte levering!

prima bevallen, vlotte service

prima bedrijf, vlotte service

prima prijs en levering

De site is overzichtelijk en producten goed geprijsd.

had wat problemen met mijn bestelde raambeslag. na het versturen van een email werd ik niet veel later gebeld. En was het probleem opgelost. Kortom een goede eerste ervaring.

Prima geleverd

Snelle levering, top service

Snelle levering, top service

Snel verstuurd en goed verpakt.

Geen opmerkingen

Groot assortiment

Goed,

Duidelijk en snel

Duidelijke site en snelle correcte levering

snel geleverd

zogezegd, vandaag bestellen, morgen leveren!!

Goed spul

Ik had eerst ergens anders goedkoop spul besteld, maar dat heb ik meteen teruggestuurd. Hier heb je tenminste spullen die goed zijn. Maar daar moet je ook iets meer voor betalen.

Supersnelle levering

Op alle fronten zeer tevreden

Snel en CF bestelling geleverd!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke website met kwaliteit voor een mooie prijs en volgende dag in huis.

Alles ging goed.

Goed, zoals het hoort

Er was 1 artikel wat niet op voorraad was. Dat hebben ze mij laten weten dat dat opgestuurd zou worden als het weer op voorraad zou zijn. Dus alles is soepel verlopen, geen klachten. Volgende bestel ik mijn spullen weer bij jullie.

Ja goed

Niks mis mee in deze tijd.

snel en goed

snelle levering volgens afspraak goed product

Duidelijk webshop met goede prijzen

Bij het zoeken naar een codeslot voor een binnendeur, toevallig op deze site terecht gekomen. Ze bieden heel wat modellen aan in een overzichtelijke webshop. De prijzen zijn zeker ok. Levering en facturatie zijn vlot verlopen. Kortom perfecte service.

Gewoon goed

Ja gewoon goed erg goed zelfs

Goed productenpakket, goede site en prima en vlotte afhandeling

Goede ervaring. Ben tevreden

Leveringsproblemen

Pakket nog steeds niet ontvangen. DPD meld dat ze ons gemist hebben bij de bezorging maar 100% zeker dat ze niet aan de deur zijn geweest. Kon het pakket ophalen bij de Phone Store in Veldhoven city. Vanmorgen geweest maar was gesloten terwijl er op de deur staat "We zijn open" en ze zouden ook om 10.00 uur open gaan. Al met al dus niet voor herhaling vatbaar.

Snelle en correcte levering

Duidelijke communicatie

Producten waren niet direct leverbaar , maar er werd duidelijk aangegeven met welke levertijd ik rekening moest houden