Leveringsproblemen

Pakket nog steeds niet ontvangen. DPD meld dat ze ons gemist hebben bij de bezorging maar 100% zeker dat ze niet aan de deur zijn geweest. Kon het pakket ophalen bij de Phone Store in Veldhoven city. Vanmorgen geweest maar was gesloten terwijl er op de deur staat "We zijn open" en ze zouden ook om 10.00 uur open gaan. Al met al dus niet voor herhaling vatbaar.

Snelle en correcte levering

Duidelijke communicatie

Producten waren niet direct leverbaar , maar er werd duidelijk aangegeven met welke levertijd ik rekening moest houden

snelle correcte levering maar te volumineuze verpakking.

Negatief is een te groot pakket. De 3 kierstandhouders konden ook gewoon in een envelop als brievenbusstuk verstuurd worden.

Makkelijk

Makkelijk bestellen, snel, handig en top geleverd. Ik ben heel tevreden,

Slordige levering

Twee raamscharen besteld. De geleverde raamscharen zijn beide verzinkt ijzer zoals omschreven, maar duidelijk 2 verschillende modellen. Het was voor eigen gebruik, maar voor een klant had ik hier niet mee kunnen aankomen. Verzending met DPD was zoals altijd gedoe.

Correcte Snelle Levering

Duidelijke communicatie , zoeken zelf contact als iets later komt of deel bezorging , maw perfecte service

Top! Snelle levering goede service

Snel en goed geholpen bij levering beschadigd product.

snelle levering en tevreden over het product

ik kon niet zien of het product op voorraad was. ook werd de levertijd niet duidelijk uit de eerste emails, daarom 4 sterren

Perfecte service

Na onduidelijkheid over een order werd dit direct opgelost. Prima service.

snel en correct

alles wat ik zocht op voorraad. Scherpe prijzen en snelle levering.

Mijn bestelde artikel werkt niet naar behoren

Zal komende dagen even bellen dat mijn artikel hapert bij het sluiten van het raam Verwacht wel dat het opgelost word , want de bestelling was ook binnen 24 uur geleverd

Beste Marcel, Vervelend te horen dat het product niet naar behoren werkt. Wilt u uw klacht/probleem mailen naar [email protected] dan gaan we het voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Het team van Bouwtools B.V.

Heel snelle levering. De code sloten zijn kwaliteit.

Snelle en goede service

Zie boven

Snel verzonden bus voldeed aan beschrijving

Cortenstaalbus voldeed aan beschrijving. Alleen de gaten voor ophangen zitten op n bijna onmogelijke plek om te schroeven!

Snel bezorgd

Slechte ervaring

2 deur stopjes besteld. De verzendkosten verdubbelde bijna de prijs. Heb er daarna nog 2 weken op kunnen wachten. Nooit meer.

eigenlijk gewoon zoals een goed bedrijf hoort te doen.

alles ging goed. betaald, op transport, aangekomen en zonder schade. nu blij met de bestelling.

Na mijn bestelling bleek dat 3 artikelen niet op voorraad waren. Ik kreeg de keuze of mijn bestelling annuleren en mijn geld retour of wachten. Ik had gekozen om te wachten. De levertijd bleek nog wat langer dan verwacht, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden over de service.

Makkelijk te bestellen en super snelle levering

Prima product, heel snel geleverd

Zocht een betaalbare draaikiep greep, in het zwart. Bij Bouwtools gevonden en binnen dag geleverd.

Prima product, heel snel geleverd

bekijken, bestellen en levering super

geen

Snel