Makkelijk te bestellen en super snelle levering

Prima product, heel snel geleverd

Zocht een betaalbare draaikiep greep, in het zwart. Bij Bouwtools gevonden en binnen dag geleverd.

Prima product, heel snel geleverd

bekijken, bestellen en levering super

geen

Goed en snel

Prima merkproducten voor een goede prijs en snel geleverd

Had behoorlijk aantal raamkrukken van AXA besteld. Netjes op de hoogte gehouden van de het verzamelen van de order en de verzending, goed verpakt aangekomen. En AXA producten voor een zeer nette prijs en lage verzendkosten.

Prima producten voor een prima prijs en snel geleverd!

Raamkrukken van AXA gekocht. Netjes actief op de hoogte gehouden van de levertijd. En een erg goede prijs in vergelijking met andere leveranciers + lage verzendkosten. Goed verpakt geleverd.

Prima producten voor een prima prijs en snel geleverd!

Kon niet beter!

Alles rondom mijn aankoop, een niet gangbaar type raamuitzetter dat speciaal besteld moest worden, verliep probleemloos: - makkelijk bestellen - vlotte e-mail communicatie met servicedesk - levering sneller dan verwacht - prijs ca 25% lager dan elders

top geregeld

Snel geleverd en een goede prijs

Goede en snelle service

Mijn pakket werd niet bezorgd door DHL (een nieuwbouwwoning blijkt moeilijk te vinden te zijn)... Het pakket werd teruggestuurd. Ik werd de dag daarna direct door een medewerker van Bouwtools gebeld met mededeling dat het pakket vanwege een foutmelding niet was geleverd. Vervolgens werd het pakket dezelfde dag nogmaals verstuurd via een andere pakketdienst. Vervolgens direct ontvangen. Goede prijs-kwaliteit.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en flexibel

De bestelling was eenvoudig en goede bevestiging per email. Daarna wilde ik nog het afleveradres aanpassen en dat is direct ook doorgevoerd. Daarna een snelle levering op het nieuwe adres. Allemaal heel soepel verlopen.

Snel en goed geleverd wat ik nodig had

Ik zocht witte raamuitzetters die ook op slot konden. Bij Bouwtools kocht ik deze voor <€20 met SKG** niveau. Elders kostten deze van een bekend merk tientallen euro’s meer. Intussen gemonteerd, heel degelijk materiaal.

Tijdens transport een onderdeel beschadigd. Er werd direct een vervanger opgestuurd

Voordelige materialen, ruimte keuze, vlotte levering

Overzichtelijke website

volgens afspraak

Alles netjes en correct geleverd, product zoals omschreven.

Goed kwaliteit

Snel verzonden

Ruime keus, snel geleverd, goed verpakt. Wel hoge verzendkosten naar België.

Planetenveld 25

3893 GE Zeewolde