Ik zag het en ik kon het gelijk bestellen. Binnen drie dagen had ik het binnen!

Super winkel en personeel!

Ik vind het een super mooie winkel met heel veel verschillende keuzes. Het personeel helpt je heel goed en denkt met je mee! Je krijgt eerlijk advies en smeren niet dingen aan.. Al met al dus een super fijne ervaring met dubbelman design! Kom hier zeker vaker terug.

Prachtige winkel Klantvriendelijk Goede service Snelle levering Wij hebben onlangs eethoekstoelen gekocht we waren zeer tevreden over alles , en de snelle levering , goede verpakking ...echt een aanrader Mijn moeder heeft de smaak ook al te pakken en besteld

Leuke stoelen snel ontvangen!

Super goede service. Dubbelman design maakt zijn woorden waar. Snelle levering (binnen 3 dagen). Blij met mijn eetkamerstoelen. Super leuke spullen online gezien. Ik ga zeker nog iets bestellen bij Dubbelman design.

Elegante en Solide stoelen welke een tijdloze uitstraling hebben

Vanaf bestel moment tot moment van levering aan huis (zeer stevige en solide verpakking) is het proces goed verlopen.

Super!!.!!

Al veel gekocht bij jullie tevreden klant

Super service!

Super snel antwoord op mijn vraag via de mail! Erg blij met de mooie stoelen, ze waren ook al heel snel binnen.

helemaal super

Ik heb meerdere malen stoelen besteld zowel voor thuis als voor in onze 2 winkels, ik ben erg heel blij mee en krijg van iedereen complimenten. Dus bij deze Zeer tevreden.

Alles in orde

Mooie geleverde spullen, snelle verzending

Super goede service

Super mooie spullen en snelle levering perfect!

Mooie spullen en goede service

Prachtige collectie en ook nog eens goed geprijsd! We konden onze stoelen zo meenemen, de 2 stoelen die niet in de auto pasten werden netjes nageleverd!

Top service!

Veel keuze en degelijke kwaliteit. Werd heel vriendelijk geholpen door de dame in de winkel. Ik vind t ook geen aansmeer winkel. Je kunt rustig rondkijken zonder t gevoel te hebben dat je onder druk word gezet.

Super 👍👍

Heel vriendelijk personeel Erg behulpzaam. En jij krijgt keurig netjes advies. We hadden een kleine klacht die we per mail hebben gestuurd,daar werd snel en erg duidelijk op geantwoord. Super mooie en goede zaak. Komen graag nog een keer terug.

Super klantvriendelijk ,goede uit leg over de producten , mooi producten.

Uitmuntend! Snel en gemakkelijk

Het aanbod is super! Leuke aanbiedingen waardoor en voor iedere prijsklasse een ruim aanbod is bij jullie! Aan het sparen voor de volgende aankoop bij jullie een mooie bank!

Top Stoelen

Mooie stoelen voor weinig geld Toppie

Goed snel en accuraat

Mooie meubels voor een schappelijke prijs

TOP

Goed advies, vriendelijk geholpen en super snelle levering.

Perfect!

Snelle levering, mooi design, goed verpakt, en een hele goede kwaliteit-prijsverhouding! Was ik jullie maar eerder tegen gekomen tijdens het surfen op internet.. Ik heb eindelijk mijn droomfauteuil gevonden!

Snel geholpen en niet zo opdringerig super

Hele goede bezorging en alles goed ingepakt super zou jullie zeker aanbevelen fijnedag

Top stoelen!

Super mooie shiny velvet stoelen ontvangen en snelle levering!

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk en mooie spullen

Perfecte levering, perfecte stoelen

We hadden de stoelen op de site gezien., en vonden ze erg mooi We wonen in Delfzijl en door omstandigheden was het te ver om de stoelen in het echt te bekijken. Eerst nog geaarzeld, stoelen kopen zonder ze in het echt te zien en er op te zitten, vonden we toch wel een grote gok. Toch maar gedaan en het overtrof onze verwachtingen. Het zijn prachtige , goede stoelen waar we heel erg blij mee zijn. Duurde maar een paar dagen tot ze keurig verpakt werden bezorgd. Kortom een aanrader, zeer tevreden.

Zeer correct

Je word constant op de hoogte gehouden over de levering. Wat ik zeer zeer goed vind. Bij telefonisch contact zeer vriendelijk. Rond uit top.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!