Super vriendelijke personeel en klantenservice.

Mooiste interieurwinkel die ik ken, ik volg deze al lange tijd op FB nu eerste bestelling gedaan en volledig correct geleverd en ZEEEEER TEVREDEN KLANT! Bedankt

Het kon niet beter!

Alles ging heel soepel. Snelle levering, goeie communicatie over mijn bestelling en levering en de stoelen zien er prachtig uit. Ik ben zeker zeer tevreden en zal anderen zeker aanraden!

Vriendelijk en snelle service.

Snelle directe service. Super snelle correcte levering!

Geweldige service.

snel kunnen bestellen en makkelijk. Snelle levering. Bedankt.

Ondanks de drukte werden wij goed geholpen. Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe stoelen en werden op tijd geleverd zo als afgesproken :)

Perfekt

Alles prima gegaan! Ben 100% tevreden!

Erg tevreden en blij met de kwaliteit van de geleverde producten.

Een mooie website en de producten zijn met zorg omschreven. Toen de stoelen binnen kwamen, zag je de goede kwaliteit maar ook de goede verpakkingsmaterialen. Ik was erg tevreden met het geheel. Een dikke pluim!

Super mooie winkel, met een geweldige collectie & goede service & klant vriendelijkheid

Geweldige mooie winkel, met een zeer mooie uitgebreide collectie. Met eigenaren / personeel, die je in alle rust laten kijken. Echt uniek ! Goede service, klantvriendelijk & zeer goed advies. Zal dit zeer zeker overbrengen, aan derden. En deze winkel vaker een bezoek brengen. Onze compliment.

wat een waardeloze zaak

Laat je geen zand in de ogen strooien door de mooie spullen die ze zeker hebben. De kwaliteit is chinees en de klantenservice is een woord wat ze niet kennen. Als er iets mis is met je spullen mag je het zelf komen brengen en alleen op bepaalde dagen. Vertrouw Huub ook niet op ze blauwe ogen. Hoop blabla. Heb 6 eetkamerstoelen gekocht waar je met je kont op hout zit, gescheurde poot en de veren springen eruit. Tuurlijk willen ze het voor je oplossen. Je moet alleen een vrije dag nemen, een busje huren , 300 km rijden en dan een week later weer hetzelfde om ze op te halen. Huub ging mij o.a. vertellen dat ik verkeerd opstond van de stoel. Ik heb die 800 afgeschreven als verlies. En Huub zal wel weer reageren op een slechte recensie met "zijn" kant van het verhaal. Lees eerst de slechte recensies als je hier iets wil kopen en de boodschap die hierin telkens wordt herhaald.

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Zoals in uw beoordeling staat vermeld willen wij u graag verder helpen en de stoelen naar wens maken. Toen u contact met ons opnam was uw garantie termijn van 12 maanden reeds verlopen. Ondanks dat u de stoelen bijna twee jaar heeft zijn wij hier erg coulant mee en hebben wij u alsnog aangeboden dat de stoelen kosteloos opgevuld kunnen worden en eventueel andere problemen kunnen wij ook kosteloos verhelpen. Hier heeft u gedeeltelijk gebruik van gemaakt, twee stoelen heeft u langs gebracht en hebben wij kosteloos weer helemaal naar wens gemaakt en de stoelen op onze kosten ook weer bij u thuis bezorgd. Bij aanschaf van de stoelen had u de keuze om voor slechts 15 euro per stoel extra het aanvullende garantie pakket aan te schaffen. Bij een probleem zoals een zachte zitting komt er gedurende drie jaar een monteur van het garantie bedrijf aan huis het probleem voor u verhelpen. Hier heeft u echter niet voor gekozen. Om voor onze garantie in aanmerking te komen moet een product uiteraard bij ons aangeleverd worden. Dat onze winkel 150 km bij u vandaan ligt kunnen wij zelf niet iets aan doen, de klant bepaalt zelf of hij/zij bij een winkel in zijn of haar regio iets koopt of elders gelegen in Nederland. Dit is een standaard en gebruikelijke garantie procedure die vrijwel alle bedrijven hanteren.

Mooie spullen snelle service

Heb mooie eetstoelen besteld en gekregen Levering was snel en vakkundig

Gied geholpen netjes ingepakt en thuis afgeleverd superzaak

Prachtige zaak

Prima, goed en fijn geholpen, nemen tijd voor je en denken mee!

Fantastische winkel met top service

We zijn vakkundig te woord gestaan en er is geholpen om onze aankoop in de auto te zetten. Dit zijn de kleine dingen waarvoor je terug gaat naar een winkel.

Paar x meubels gekocht. Geen verdere op of aanmerkingen. Snelle leveringen en goede prijs

Een goede service en snelle bezorging

Love the product

The sofas are beutiful and looks nice same as the photos

• ¿Nos recomendarías? No

fantastisch geholpen

goed geholpen iets weg laten week later opgehaald heel fijn dat dan kon groetjes nellie

echt perfect goede service

eetkamer stoelen besteld snel geleverd goed en netjes ook netjes verpakt supper mvg ben

Heel goed kwaliteit

Ik ben heel blij met jullie heb jullie perfkt stollen en alles goed en mooi

Gewoon top!

Top! Duidelijk snelle levering en dat voor een mooie prijs!

Mooie meubels!!

Snelle en goed verzorgde levering. Mooie meubels, ben zeer tevreden. Zal in de toekomst zeker wederom bij jullie bestellen.

Top zaak

Geweldige spullen Goede service Snelle levering En supper verpakt Dus eigenlijk gewoon toppie

Top!!

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt! De stoelen zijn prachtig!

Prima.

Snelle levering en goed ingepakt tegen beschadigen.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!