Ben heel tevreden over mijn stoelen mooie kwaliteit Snelle levering voordeel dat je zelf een datum kunt prikken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

enorme keus en geweldig aardig personeel

Na een bezoek aan de showroom , die overigens heel mooi en overzichtelijk is ingericht, direct stoelen gekocht en binnen 4 dagen stonden ze al bij mij thuis . Zeer mooie kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een schitterende winkel met meubels van goede kwaliteit en een vriendelijke, snelle service.

Op de website heb ik mijn keuze gemaakt en ben naar de winkel gegaan. Het is een schitterende winkel met voldoende keus en meubels van kwaliteit. De service is heel goed en mijn bestelling kon direct geleverd worden, ik ben een zeer tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel

Mooie winkel annex grote luxe pand verkoper vriendelijk ,bood ons koffie aan en probeerde onze bestelling nog mee te krijgen met de dag verkoop, .wij hebben er zes eet kamer stoelen gekocht waar wij heel blij mee zijn .Ze hebben ook mooie assecoires voor aan kleding van de huis kamer.Het meubilair is mooi en prijzen zijn redelijk . Ja wij zeggen mooi bedrijf en vriendelijk personeel .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

in de winkel goed en netjes geholpen , leuke zaak niets mis mee.

telefonisch slecht of niet bereikbaar , alles per mail . niet goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten voor betaalbare prijzen. Snelle levering en goed advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk bij de verkoop. Prijs kwaliteit prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Mooie meubels en wat je ziet krijg je.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie zaak met prachtige spullen. Goede service en vriendelijk te woord gestaan. Goed bereikbaar. Wij zijn blij met onze mooie stoelen en lampen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering producten goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede en snelle service

Geen bijzonderheden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede leveringe en snel binnen 5dagen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij konden héérlijk ons gang gaan; schuiven met stoelen, combinaties maken door de gehele winkel. Alles is mogelijk bij Dubbelman. Er was steeds een medewerker in de buurt voor advies. Wij zijn erg goed geholpen door de eigenaresse, zij droeg leuke en creatieve ideeën aan! Fijne winkel, prima service. Wij zijn fan van Dubbelman Design!

Deze kan ik niet bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service snelle reactie en super snelle levering van prachtige stoelen. Iedereen is zeer lovend over onze aankoop bij dubbelman design!

Ik heb maar 1 tip. Ga zo door!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke mensen goed behulpzaam duidelijke informatie en gelijk je spullen mee kunnen nemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen, duidelijke uitleg over materiaal en de gang van zaken bij bestellen en verzenden, goede prijzen, super design meubelen. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Geen, alles tiptop geregeld, complimenten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helemaal vanuit Meppel naar dit bedrijf toe gekomen om de stoelen te bekijken. Wat een prachtige zaak! Heel veel keuze, en prachtige spullen! Vriendelijke medewerkers. Ik kon online al geen keuze maken, maar in het echt was het nog lastiger! Uit eindelijk 4 mooie bruine velvet stoelen gekocht, heel goed geholpen en de levering was super super snel, top bedrijf en top service!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie meubels in het assortiment. Makkelijk bereikbaar.

Wat klantvriendelijke omgaan met de klant bijvoorbeeld een bakkie koffie aanbieden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je wordt heel netjes geadviseerd, en heel vriendelijk geholpen . En de stoelen zijn netjes op tijd geleverd .

Verbeter punten zijn niet nodig , een prima winkel .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer mooie stoelen die ook nog eens heel erg lekker zitten. Kwalitatief ook goede stoelen.

Ik was geen fan van bezorging door PostNL. Je moet er een hele dag voor vrij nemen en ik kreeg dezelfde dag pas te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Dat is het enige punt waar ik minder tevreden over was

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk Goede service Niet opdringerig!

Geen, heel fijn geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering uitstekende kwaliteit stoelen.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!

Filter op Taal