Snelle levering en mooie producten

De levering was sneller dan verwacht, kwalitatief goede spullen. Waar voor je geld.

Mooi stoelen voldoen ruim aan onze verwachtingen!

Goede begeleiding verkoper en snel geleverd.

Zeer goede service bestel vaak bij jullie !!

Top ervaring bij Dubbelman Design. Hele snelle levering. Product mooi en goed verpakt. Heel mooi product. Zooo blij mee, dank jullie wel!!!

Slecht!! Nooit meer terug.

Via social media Dubbelman gevonden omdat ze erg mooie producten hebben. Eenmaal in de showroom voelde we ons niet erg serieus genomen, het leek alsof hij het idee had dat we toch niks kwamen kopen. Het voelde ook alsof er niet echt de tijd voor ons genomen werd. Vervolgens aangegeven dat wij een bank boven hebben gezien waarop hij aangaf dat beneden dezelfde staat. Nagevraagd of de kleur inderdaad hetzelfde was, ja dat was het maar door de lichtinval lijkt dat iets lichter. 1,5 uur gereden om te bank op te halen omdat bezorgen redelijk prijzig is, blijkt het toch de verkeerde kleur te zijn. Contact opgenomen met de klantenservice maar het was natuurlijk onze schuld. Dit hadden wij zelf boven na moeten kijken. Hoe konden wij op de deskundigheid en kennis van de verkoper rekenen.......

Iedere aankoop wordt vooraf uitgebreid met 1 van mijn collega's van de verkoop doorgenomen, zo is ook het materiaal en kleur uitvoerig met u doorgenomen en door u akkoord bevonden. Achteraf blijkt de gekozen kleur niet helemaal naar wens te zijn, een product die speciaal voor de klant wordt besteld kan niet omgeruild of terug gebracht worden. In uw verhaal probeert u te suggereren dat een verkoper u verkeerd heeft geïnformeerd, echter kunt u dit op geen enkele manier hard maken en/of verder onderbouwen. Daarnaast hebben wij nooit 2x hetzelfde product in onze winkel staan zoals u wel suggereert. Er is geleverd wat u heeft besteld, vanuit onze kant is alles goed uitgevoerd.

mooie collectie en superservice

stoelen zijn supermooi en zitten fantastisch.vorig jaar ongeluk gehad waardoor ik niet kon zitten maar toch stoelen gevonden waar ik op kan zitten,en goede service

Slecht!

4 maanden geleden twee mooie salon tafels gekocht met een zwarte voet en een goudblad erop van staal. Na 3 maanden kwamen er steeds meer zilveren op en liet het goud steeds losser van de bladen. Gemaild en kon terug komen op alleen een donderdag of vrijdag mede deze dagen ivm reparatie werkzaamheden die alleen op deze twee dagen worden uitgevoerd. Helaas wonen wij 1,5 uur van deze winkel vandaan en werken wij fulltime, maar er was absoluut geen andere mogelijkheid. Toch een donderdag gevonden om heen en weer te rijden. Bij aankomst vertelde wij dat wij voor onze salon tafeltje terug kwamen. De man wist niet veel die zei het zal wel je moet de tafeltjes hier achter laten en zullen deze over gespoten worden .. prima! Na 45 min dat deze klaar waren konden wij ze weer ophalen en inladen. Ik vroeg de meneer die op 18 november om 12:00 uur aan het werk was hoe het zit als het weer zal gebeuren? Ook omdat wij dan weer 1,5 heen en terug moet rijden. Ik hoop dat ze nu mooi blijven en dit niet meer gebeurd maar meneer vertelde dat als het weer voor kwam ik maar bij de action een gouden spuitbus moest halen en droog moest föhnen??? Excuse me?? De salon tafels waren €500 euro!!! Ik vind dit een erg rare reactie! Ik had begrepen dat de eigenaar momenteel niet aanwezig is. Ik hoop dat de tafels nu mooi blijven, wij niet meer terug hoeven te komen maar zowel wij hier een compensatie voor kunnen krijgen of geld terug of iets anders uit zoeken. Dit kon ook niet en de meneer lachte ons hierom uit! Kortom geen goede ervaring tot nu toe met dubbel man design helaaaas!

Jammer om te vernemen dat u geen goede ervaring heeft gehad met 1 van onze medewerkers. Gelukkig is uw product kosteloos onder garantie weer helemaal naar wens gemaakt.

Super service goed kwaliteit

Super tevreden mooie spullen

Mooie winkel en zeer klantvriendelijk.

Wij waren op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen. Via social media zijn wij uitgekomen bij Dubbelman Design. Mooie showroom en vriendelijk personeel! Wij zijn goed geholpen bij de aanschaf van de stoelen. Een week later zijn wij terug gegaan naar de winkel en hebben wij ook onze bank en loveseat bij hun aangeschaft. Top!!

Super ervaring, goed geregeld. Ook in verband met gewenste leverdatum. Echt top zou zo nog eens bestellen.

Mooie spullen en top geholpen

Super mooie zaak. Werden goed geholpen . Alles was duidelijk en hadden de spullen zeer snel in huis. zeker een aanrader

Niet goed

Heb veel spullen gekocht . Een bijzettafel zit vol krassen deuken en wil graag een nieuwe en zeggen gewoon het hoort bij de prijsklasse. Een stoel met vlekken die er niet uitgaan en dan zeggen ze we hebben een speciale borstel en die kunnen we opsturen en dan gaat het eruit . Ik vind de spullen erg mooi , maar als er iets mis mee is moet je wel een goede service geven en dat hebben ze niet. Als je zo allemaal tienen krijgt , dan klopt er bij iets niet.

Snel en top

Snelle levering en top kwaliteit spullen

Super goede en snelle levering en top product

De stoelen waren snel geleverd. Alle stoelen waren meteen op voorraad, wat super fijn is. De stoelen zijn erg mooi, zitten lekker en een goede kwaliteit.

Redelijk

In de winkel voelde het als of het heel gehaast moest verkopen en wegwezen.. Voor de bezorging hebben wij 200 euro moeten betalen en meneer wilde de bank niet eens binnen zetten. Wij wonen begane grond maar al zou ik 3hoog wonen, ik heb 200 euro betaald voor bezorgen. De bank is gelukkig wel het einde en super blij met de snelle levering.

In het weekend is het bij ons altijd erg druk, hierdoor kunnen onze verkopers klanten minder uitgebreid helpen dan op doordeweekse dagen. Onze logistieke partner levert inderdaad t/m de eerste drempel en bij appartementen eerste drempel portiek. Dit staat transparant en duidelijk op onze website tot waar onze vervoerder levert.

Vriendelijke verkopers goed advies fijne winkel om te shoppen

Snelle levering en prachtige salontafel!

Mooie kwaliteit! We zijn erg verrast!

Vlotte levering

Mijn bestelling was zeer goed ingepakt, precies zoals op de foto, zeer mooi en ben er heel blij om! Werdt vlot geleverd en vriendelijk afgeleverd.

Geweldig geholpen Goede uitleg Snelle levering Goede verpakking Ontzettende mooie eettafel stoelen gekocht Zeer mooie kwaliteit Gewoon zoals het hoort Zeer tevreden

Mooie producten

Helder en duidelijk, goede service, mooie producten

Kwaliteits producten voor een betaalbare prijs!!

Na een bezoek aan Dubbelman Design is het moeilijk om niet iets te kopen. Je hoeft er ook niet lang op te wachten want het gehele assortiment is op voorraad in het DC. Hoe mooi kan je het hebben ipv 12 tot 16 weken te wachten bij menig ander. Dus dit is gewoon TOP!!!!

Super mooie winkel en wat een service

Super goed geholpen en alles op voorraad kan het zo meenemen. En anders komen ze het brengen. En wat een mooie spullen zeg prachtig.

Op tijd bezorgd

Alles volgens afspraak geleverd

Super leuke zaak en snelle levering

In de winkel super vriendelijk geholpen en ook de levering was goed geregeld.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!