Mooie spullen en een super zaak

Hele mooie spullen vriendelijk kortom super zaak zal zeker terug komen

Goede en snelle levering

Prachtige stoel besteld. Mooie kwaliteit. Heel erg tevreden! Goede en snelle levering

Goede service! Mooie Spullen!

Ik heb een prachtige nieuwe bank en vier eettafel stoelen gekocht. De stoelen heb ik in huis gekregen en ze zijn super mooi! De bank moet ik nog ontvangen. Ik kaar er naar uit!

Kamerkamer gekocht! Super mooie zaak, vriendelijk personeel! Geen gehaast of gedoe. Hele snelle en goede service... deze winkel is alleen wel verslavend dus kijk uit haha

Geweldig mooie winkel

Echt een super mooie winkel, met mooie meubels en woonaccessoires. Een paar uur lang in de winkel geweest, veel gekocht ook!

Top meubels

Prachtige meubels en snelle levering!

Snel, goede kwaliteit en goede prijs.

Super kwaliteit prijs !! Snelle afhandeling en erg vriendelijk

Mooie winkel wij komen er graag. Vriendelijke vakkundige mensen

Mooie winkel wij komen er graag. Vriendelijke vakkundige mensen

Heel fijn!

Super leuke nieuwe eetkamerstoelen gekocht via de website, deze waren ook nog eens scherp waren afgeprijsd. 2 dagen later had ik ze al in huis. Goed verpakt in stevige dozen en de spullen zelf nog omwikkeld met beschermingsfolie.

Mooie, goede kwaliteit meubels!

Toen ik vorige week de sleutel kreeg van mijn eerste huisje, begon mijn zoektocht naar een interieur. Mijn zoektocht was al snel afgelopen na een bezoek aan Dubbelman Design, want ik ben super goed geslaagd! Een bank, eettafel, salontafels, eetkamerstoelen, vloerkleed en accessoires, ze hadden het allemaal! Dubbelman Design heeft unieke spullen, mooie kwaliteit spullen en ook nog eens redelijk betaalbare spullen. De service is ook TOP, niet alleen in de winkel maar ook met de bezorging. De bezorging is namelijk gratis, daar waar je bij andere winkels vaak moet betalen voor vrachtwagenbezorging.

Nadat ik had besteld kreeg ik al snel een mail met informatie over de bezorging wat erg fijn was! Het is daarna ook snel geleverd. De stoel zelf ben ik ook super tevreden over!

Mooie meubels

Mooie meubels van goede kwaliteit. De mevrouw die ons hielp, net als de man van het magazijn zijn ontzettend aardig. Wij komen terug.

Mijn tafel werd al na 1 dag geleverd! Super mooie tafel

We kopen meestal bij dubbelman, je hebt zoveel keuzes. Zoveel leuke dingen. Hartstikke vriendelijke personeel.

Slechte kwaliteit

Stoelen in elkaar gezet en gelijk verf van de buizenframe.

Een prachtige zaak, die doen wat ze beloven. Een duidelijke 10 waaard.

Mijn ervaringen met Dubbelman Design zijn op alle fronten geweldig. op instagram zag ik deze firma voor het eerst. Ondanks dat het niet inde buurt is, zijn we erheen gegaan. Hebben een hoekbank, kleed, vazen e.d. gekocht. 14 dagen terug een loveseat vanaf de side besteld. Nogmaals een hele mooie winkel en heel vriendelijk personeel en geen wachttijden, ze doenwat ze beloven qua leveringstijd, en dat zie je niet zo veel.

We werden netjes geholpen en ondanks dat het op dat moment best druk was werd er alle tijd voor je genomen. Eetkamerstoelen werden zelfs buiten gezet om de kleur goed te kunnen beoordelen. Volgens afspraak werden de stoelen keurig op tijd geleverd. Mooie nette zaak veel keus, veel op voorraad binnen 1 week staat het bij je binnen. Zeker een aanrader.

Erg goed

Erg mooie stoelen geleverd!

Mooie barstoelen besteld.

Goede service uitstekende kwaliteit

Dubbelman reageert snel op instagram dm’s en e-mails. Ook is het contact goed en duidelijk en weetje wat je kan verwachten. De levering op de site is precies zoals beschreven staat. Veder is het een hele mooie winkel met super mooie spullen. Toen ik binnen kwam was ik direct verkocht. Ik wacht nu nog tot mijn bank binnen is en de winkel weer geopend is na hun vakantie, want in september ga ik samenwonen en heel veel spullen in ons huis komen bij dubbelman vandaan. Het zijn gewoon echt super mooie spullen en de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Ik geef dubbelman een 8 omdat de bank nog niet is geleverd en ik nog moet aankijken hoe dat gaat met de levering. Als dat ook heel goed is zoals verwacht krijgt dubbelman van mij zeker een dikke 10.

Mooie zaak,fijne contact, snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van de levering.

komt afspraken na

Goede service en snel geleverd.

In de showroom vriendelijke mensen die met je meedenken en kijken. Snelle levering in een dag!

Binnen 5 dagen levertijd

Ik vind het niet normaal! Je bestelt een produkt en staat eronder direct leverbaar en achteraf krijg je te horen dat het tot agustus niet leverbaar is!! Dan moeten jullie geen reklame maken als je het ook niet kan leveren! Had ik het ergens anders bestelt echt onproffesioneel!!

Zoals op onze website stond vermeld waren wij 1,5 week gesloten i.v.m. de vakantie periode en dat bestellingen vanaf 12 juli weer verwerkt en uitgeleverd werden. U heeft de bestelling ook al reeds in huis. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Klantenservice - Dubbelman Design

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!