Zeer goed bedrijf!

Zeer goed bedrijf met zeer goede moderne communicatie en bestellings systeem

Super, echt een aanrader

Hele mooie collectie.. Ik heb gekozen voor 4 eettafel stoelen. Ze kwamen zeer snel al! Ook waren ze goed verpakt, met zelfs een beschermhoes om de stoelen, heel fijn! Ook de zilveren ring achterop zat goed verpakt. Ik ben heel erg tevreden en zou zeker weer bestellen!

Goede snelle service ,

Ik ben super tevreden met de stoel voor onze kleinzoon . Snelle levering heel netjes en goed verpakt zelfs extra hoes om de stoel. En hele mooie kwaliteit.

Prachtige meubels

Ben superblij met eetkamerstoelen New Dordogne Light Beige. Paar dagen na bestelling nog 2 Wing Chair beige besteld. Mooi afgewerkte stevige stoelen die heerlijk zitten en bezorging was perfect.

Geweldige winkel

Super goed geholpen, snelle levering, mooie spullen, goede kwaliteit, goed advies gezellig personeel ik ga het ckr anraden

Geweldige aardige mensen.

Warm welkom, fijne sfeer en lieve mensen. Mooie spullen, zeer exclusieve meubels. Te veel moois om te kunnen kiezen, je moet er terug komen voor een 2e bezoek.. Super transport service...

Toppie

Snelle levering, mooie stoelen. Dik tevreden

Mooie meubels voor weinig geld

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Uitstekend!

Adres ontdekt via advertentie op Facebook! Zaterdag naar de winkel, geslaagd en prima geholpen! Erg fijn dat je op je gemak kunt rondkijken en voor vragen staat men klaar. Ze hebben ook hele leuke en mooie accessoires Bestelling gedaan. Maandag contact over de levering. Uitstekend meegedacht en woensdag de meubels afgeleverd. Zonder problemen of gezeur! Top!

Hele mooi winkel en vriendelijk mensen

Is een prachtige winkel met zeer mooie en luxse artikelen zeker een aanrader om er eens te gaan kijken

tevreden en goed Servies

tevreden en goed Servies

Super snelle bezorging

Was voor mij me eerste bestelling bij dubbelman en zeker niet de laatste wat een top service hebben ze daar

Goed en vriendelijk geholpen en geweldige stoelen

Niet blij met de aftersales

Stoelen uitgezocht en gekocht in de winkel. Netjes thuisbezorgd. Echter, bij het uitpakken waren er 4 niet goed. Beschadigd, stiksel los en afdrukken in de stof. Direct gemaild, maar de enige oplossing is ruilen in de winkel. Dat betekent een aanhanger huren en 150 km rijden. Als we van tevoren hadden geweten dat dit zo zou gaan waren de stoelen niet gekocht. Mij lijkt het dat de leverancier verantwoordelijk is voor de staat van de meubels, en dit oplost door om te ruilen bij de klant. Het is niet onze fout dat de stoelen niet nagekeken worden voor verzending. Uiteindelijk zijn we met drie stoelen in de auto terug gereden. Die werden direct geruild en we konden zelf andere kiezen. Ook mochten we nog iets uitzoeken. Uiterst vriendelijke dame. Toch maar drie sterren, maar dat ligt alleen aan het retourbeleid. De stoelen zijn prachtig. Dus ik kan het bedrijf aanbevelen, mits u er rekening mee houdt dat u zelf naar de zaak moet als er iets is.

Geweldige stoelen voor n super prijs

Heel erg blij met mijn 3 antraciet grijze eetkamerstoelen... Bestel er deze week nog eens 3 bij. Zitten heerlijk, zien er super mooi uit en voor deze prijs vind je ze nergens anders!!

Topservice

Klantenservice is echt top! Ze reageren heel snel en zijn erg behulpzaam! Superblij met mijn stoelen­čĹŹ­čĆ╝

Echt heel prettig!!

snel en in een goede volgorde goed geregeld!!!!!

Prachtige stoelen, super snel geleverd. Alles heel goed ingepakt. Top

Snelle levering Mooie stoelen

Gewoon goed en duidelijk

2de keer besteld nu on line. Prima geregeld

Top service, prachtige stoelen Geweldige prijs

Prima, niks op aan te merken!

Nette ruime winkel! Snel en goed geholpen. Bezorging op de afgesproken tijd. Alle stoelen netjes verpakt en gaaf. Netjes binnen gezet....alleen erg jammer dat niemand Hollands sprak "goedemiddag" kon er niet vanaf!

Beste klant, Hartelijk dank voor het achter laten van een beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan en dat u tevreden bent met de aankoop. In uw beoordeling geeft u aan dat u het erg jammer vond dat niemand Hollands sprak, wij nemen aan dat u hiermee de chauffeurs van onze logistieke partner bedoelt. Mijn collega heeft u namelijk persoonlijk geholpen in onze winkel. :)

Mooie kwaliteit en top service!

De kwaliteit van de meubels is ongekend en de service is goed.

Super ­čĹî

Super mooie stoelen gekocht bij jullie , zaten goed verpakt , snel geleverd en goede prijs !!

Goed geholpen en de stoelen zijn snel bezorgd. Ze zijn werkelijk prachtig en zitten heerlijk

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!