mooie collectie

Mooie showroom, goed geholpen ondanks drukte alle tijd voor je, snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie spullen Snelle levering en goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

N droom die uitkomt

Goede service, en houden zich aan de afspraken! Erg blij met mijn bank, precies zoals ik het in me gedachtes had. Kom zeker terug!

Eettafel stoelen besteld en werden super snel geleverd, werd netjes op de hoogte gehouden. Bij levering kreeg ik netjes een bericht waarin ik zelf de leverdag kon aanvinken.

Heb daar veel gekocht alles netjes naar belgie gebracht

Heel tevreden wat een goede service

Een woord zeer tevreden over mijn aankoop en de goede service van Dubbelman Design.

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en de service.

fantastische meubels met een luxe uitstraling!

Erg vriendelijk en goede service

Goede service en vriendelijke mensen!

Super snelle service, en 100% kwaliteit

Had via Facebook contact gehad of het mogelijk was een bank te bestellen in hun vakantie en deze zelf snel af te halen. Direct snel antwoord gehad en kon na bestellen dezelfde week nog de bank ophalen. Super bank van hoge kwaliteit en bijzonder mooi.

betrouwbaar bedrijf komt hun afspraken netjes na

Mooie bank gekocht kon paar dagen later al bezorgt worden leuke vriendelijke mensen

Ik ben vanuit den haag naar dubbelmandesign op bezoek geweest voor een loveseat. Product was op voorraad. Meteen kunnen kopen. Niet als andere meubelzaken maandenlang hoeven te wachten. Dezelfde week nog ontvangen. Gratis en tot aan de deur. Top service. Kwaliteit van de seat is ook super goed. Ook 5 gratis kussens erbij gekregen van top kwaliteit

Mooie kast, snel geleverd

Toch best spannend om online een vrij dure kast te bestellen. Maar zeer tevreden, de kast is van zeer goede kwaliteit en werd netjes en snel geleverd.

In de winkel goed advies gekregen van de verkoopster over de aankoop van een eettafel. Ook met andere vragen heeft zij ons goed kunnen helpen. De bezorging liep vlekkeloos (eindelijk een keer een bedrijf waar de bezorging op tijd kwam) en nu genieten van het resultaat!

Duidelijke site en goede service

Waanzinnig mooie meubels voor een goede prijs. Service in de winkel is prima. Snelle thuisbezorging van de meubels

Top service, goede kwaliteit!

Hele mooie set tafels besteld, salon tafel en eettafel. Goede service, netjes op de hoogte gehouden over de verzending. Goed verpakt en zeer goede kwaliteit qua meubels! Super zaak! Zeer tevreden, ik raad zeker aan om hier te bestellen!

Uitmuntend

Zeer snelle service en prijs.

Uitstekend bedrijf

Makkelijk om te bestellen, direct leverbaar, netjes verpakt, ik moet nog even wachten met uitpakken tot ons huis klaar is!

Mooie meubels en goede service

Goed geholpen in de winkel. De meubels snel en goed geleverd. Blij met de meubels

Mooi, chique, kwaliteit, service

Goede service en vriendelijk personeel

Ik heb zowel online als in de winkel spullen gekocht. Ze zijn zowel in de winkel als per mail erg vriendelijk en behulpzaam.

Verliefd op dubbelman !!!!!

Zeer goede ervaring met Dubbelman , vlug een reactie op een mail met een duidelijk antwoord . Super mooie spullen mijn zoon is super super blij met zijn spullen .

Stijlvolle winkel, met ervaren en vriendelijk personeel!

Een leuke, stijlvolle winkel! Vriendelijk personeel met veel kennis. Krijg het idee dat het bedrijf echt met je meedenkt en eerlijk is over hun producten. Geven mij niet het gevoel dat ze alleen maar willen verkopen.

Mooiw meubels en snelle levering

Mooie luxe meubelen die al binnen een paar dagen bij je thuis worden geleverd.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!