Super zaak

Stelt niet teleur ! Precies naar verwachting en goede service !

Heel tevreden

Erg mooie winkel vriendelijk personeel. Snel geholpen en gekochte stoel was super snel geleverd, voldoet aan de verwachting goede kwaliteit en prijs verhouding

Goede service en mooie spullen

Mooie spullen gecombineerd met andere items en een goede service.

Super service, mooie collectie

Wij hebben onze eetkamerstoelen gekocht. Op de terugweg naar huis bedacht ik dat ik de stoelen toch liever in een andere kleur wilde dan ik had besteld. Gemaild en dezelfde dag bevestiging dat ze de order hadden omgezet. Stoelen werden keurig op de afgesproken dag geleverd, zeer netjes verpakt en er mankeerde helemaal niks. Zeer blij met de stoelen en zitcomfort.

Super mooie meubels en accessoires. Top service!!!

geweldige winkel, zeer behulpzaam en komen afspraken na

uitstekend !!

Super goede service!!!

Via Instagram volgde ik jullie site met zeer stijlvolle mooie meubels en accessoires. Dit voldeed gelijk aan jullie showroom waar wij heen gegaan zijn voor een eettafel met stoelen. Wij werden zeer goed geholpen en geïnformeerd. De levering vond al de week er op plaats door twee vriendelijke jongens die alles netjes binnen brachten. Met het uitpakken viel ons op dat het zorgvuldig verpakt was allemaal. In één woord “geweldig” alles! En zeker een volgende keer komen wij weer!

Super vriendelijk geholpen en fijne uitleg en advies gehad, wij hebben alles (bank,tafel,stoelen, kussens ) gekocht en het word super gaaf !

Product zoals omschreven en afgebeeld snel leverbaar en bezorgt

Fijne service en prachtige spullen

Wij kwamen voor eettafel stoelen die we gevonden hadden via de Instagram pagina. Eenmaal aangekomen kwamen we terecht in een prachtige showroom. Uiteindelijk een keus kunnen maken van de stoelen en deze konden direct worden meegenomen. Wat een service! Wij komen zeker terug.

Prima kwaliteit goede service

Mooie winkel. Mooie artikelen voor een goede prijs. Vriendelijk geholpen

Geweldige service

Hele mooie vakkenkast besteld online, ik werd netjes via mail op de hoogte gehouden. Ook hebben we een paar weken terug 6 stoelen gekocht in de winkel. Wat een prachtige winkel en super vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker vaker heen.

Top kwaliteit en snel geleverd binnen 5 dagen

Ik zocht een mooie sfeervolle bankstel die snel geleverd kon worden. Donderdag besteld en maandag binnen, zonder een wachttijd van 6 a 8 weken. Snel en vriendelijk geholpen. Daarna ook nog eetstoelen besteld..Ben altijd tevreden over de kwaliteit en service!

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe bank en de love seat, de salon tafels en het fantastische kleed! Ben echt weer verliefd op mijn woonkamer! Goed geholpen en snelle levering! Echt super blij mee!

Top service met snelle levering

Altijd fijne service in de winkel en niet opdringerig….je mag lekker rond kijken en als je hulp nodig hebt, dan staan ze voor je klaar. Het mooiste is dat bijv. Een bank met 5 dagen geleverd is…. Geen maanden wachttijd, wat wil je nog meer!

Ik voelde me niet op me gemak.

Heb wel paar eet stolen gekocht en was ook snel en goed bezorgd, maar verder was de personeel niet echt vriendelijke.

Van begin tot levering helemaal geweldig!

Super online geholpen, in zijn totaal tevreden! Zelfs de levering ging perfect! De stoelen daar is iedereen verliefd op, geweldig mooi en top kwaliteit!

mooie kwaliteit

De stelen zijn van mooie kwaliteit en de levering was snel ook de verpakking van de stoelen was perfect! Deze konden tijdens het transport zeker niet beschadigen. Toppie

Top producten, en snel geleverd

Wij hebben de eetkamerstoelen Brooklyn gekocht Zonder ze gezien en geprobeerd te hebben, maar geen seconde spijt, uitstekende kwaliteit , zitten heerlijk en volgens afspraak op tijd geleverd. Zelfs eerder dan verwacht. Top

Heb een prachtig mooi kleed gekocht , goede kwaliteit , bezorging was ook perfekt

Ik heb afgelopen week 6 prachtige stoelen besteld bij Dubbelman Design. De kwaliteit is super goed en ze staan erg luxe. De bezorging was ook erg snel en goed verpakt.

Prachtig interieur, rijd zelf 100 km om bij jullie te kunnen komen

Mooi bedrijf, het voelt als thuiskomen. Zo mooi is het interieur. Het is strak en straalt warmte uit!

Goede service, mooie producten L.

Snelle levering van mijn Manhattan salontafel, die er prachtig uit zag. Wellicht wat prijzig, maar zeker het geld waard!

De MOOISTE en PRACHTIGSTE DESIGN STORE EVER!!!

Toen ik Dubbelman Design voor het eerst zag op Instagram was ik gelijk VERKOCHT!! en VERLIEFD geworden op hun design artikelen. Ik heb nog nooit zulke mooie bankstellen, meubels, decoraties en vooral hele mooie en prachtige aparte kussens gezien!! Ik raad iedereen aan om ALLEEN bij Dubbelman Design inkopen voor zijn of haar huis te doen! Nergens anders vind je mooiere spullen. Dubbelman Design kan en mag je niet missen! Jullie gaan geen spijt hebben, dat garandeer ik jullie! 100%

Ik heb 6 paar eetkamerstoelen besteld en 3 dagen later waren ze keurig netjes bezorgd. Onbeschadigd en goed ingepakt.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!