Zeer tevreden over mijn aankoop

Kreeg flinke korting op mijn lieveling vazen ben er blij mee

Snel en goed verpakt verstuurd

Super snel geleverd

4 eetkamer stoelen besteld via de website. We hadden de stoelen al in de winkel bezichttigd. De stoelen werden binnen 2 werkdagen netjes bezorgd. Ook handig dat je zelf je afleverdatum kan kiezen.

Prachtige stoelen, snelle levering en handige bezorgopties.

De stoelen zijn prachtig! Ze zijn super snel geleverd en het was ideaal om zelf een leverdatum uit te kiezen. We werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Geweldig !

Top meubels!!

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. We keken onze ogen uit. Zoveel diversiteit aan meubels; precies onze stijl. Geen opdringerig personeel. We konden met alle rust rondlopen zodat we weloverwogen een besluit konden nemen. Snelle levering zodat we vrij snel konden genieten van de mooie set. In één woord: geweldig!!

Super leuke winkel Super aardige mevr die met ons meedacht waardoor wij de prachtige stoelen in dezelfde kleur hebben als onze bank

Super goede ervaring!

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop van dubbelman design. Prachtige stoelen binnen gekregen en alles op tijd en snel geleverd. Ik raad jullie zeker aan bij famillie en vrienden.! Top!

vriendelijke mensen

ik ben heel tevreden met mijn stoelen. mooie afwerking

Kwalitatief uitstekend en zeer klantgericht

Mooie en kwalitatief uitstekende meubels en een zeer klantgerichte en klantvriendelijke benadering!

Geweldige service

Goedkoop, mooie spullen en erg klantvriendelijk

Mooie winkel ,mooie stoelen

We hebben 4 stoelen dordogne beige gekocht in de winkel met onderhouds set en het werd 2 dagen later al bij ons afgeleverd. De spuitbus van het onderhouds set deed het niet goed en gemaild met dubbeldam , er werd meteen werk van gemaakt ,nieuwe spuitbus wordt opgestuurd. De stolen zijn top en de service laat niets te wensen over .

In 1 woord fantastisch. 👍😁

Zeer goede ontvangst en uitleg over de meubels, daarna op ons gemak rond gekeken. De keuze was erg moeilijk, omdat er zoveel moois stond. Hebben we voor 2 verschillende soorten stoelen gekozen, voor bij de eethoek omdat we gewoon weg niet konden kiezen. En natuurlijk, dat wij het direct mee konden nemen. Ook werden wij fantastisch geholpen .

Kwaliteit en snel geleverd

Mooie meubelen en goede prijs kwaliteit verhouding

Perfect geholpen en goede service

In het begin nog sceptisch ivm met vooruit betalen maar na goed gesprek met degene die ons hielp genoeg vertrouwen om het te doen De bestelde stoelen zijn perfect afgeleverd goed beschermd en in dozen Dus goede service en uitstekend personeel

Goed en mooie producten

Mooie producten al twee keer stoelen gekocht bij jullie super mooie kwaliteit. En fijn dat het thuis bezorgd word

keuze maken en de koop is zo geregeld

goede ervaring zoals u had gezegd eigen bezorg dienst dit was post nl maar is 100 procent gegaan ben zeer tevreden met mijn aankoop. groetjes .

Toppie

Kan niet beter

van aankoop tot levering top!!

bij aankoop geholpen door een vriendelijke man die alles goed en duidelijk uitlegde , niet meer of minder. top zaak rede om vaker terug tegaan en aan te bevelen bij vrienden en kenissen

was het maar bij iedereen zo,helemaal top.

De eerste indruk bij aankomst was al prima,prachtig pand met een mooi en schoon parkeerterrein. Bij binnenkomst zag alles er overzichtelijk uit,we kwamen voor eetkamer stoelen,de keus was ruimschoots aanwezig. Nadat we enige tijd hebben rond gelopen,hebben we onze keuze gemaakt,6 stuks armleuning eetkamerstoel GIGI velours zwart. De order afhandeling verliep prima goede voorlichting op een zeer correcte wijze,ook kregen we advies over reiniging,bescherming en garantie van de stoelen alles ineen pakket wat we hebben aangeschaft.De levering en verpakking waren boven gemiddeld.

Besteld en heel vlug geleverd

Mooie stoelen,en al heel veel leuke reactie gehad we zijn super content.

hele mooie stoelen, heel goede service

bestelling is heel vlot verlpen, wegens dat wij vertrokken op vakantie vlot kunnen afspreken om na vakantie te leveren..is een zaak met topservice en heel mooie dingen...TOP,TOP,TOP....Heel tevreden😘😘

Super mooie eetkamerstoelen voor een betaalbare prijs. En wij waren zeer blij dat ze op voorraad waren zodat we ze meteen mee konden nemen. Goed verpakt met mooie beschermhoezen erom. Wij zijn zeer tevreden en zeer goed geholpen.

Prima geholpen en ruime keuze

Ruime keuze aan stoelen, goed Geholpen en handig dat de stoelen Op voorraad waren waardoor wij ze direct konden meenemen

Supermooie winkel

Wat een mooie winkel,en een hele goede service.Konden de stoelen gelijk meenemen.Kom hier zeker terug😁

Plekje

Er zit een plekje in de zitting van de stoel

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!