Mooie barstoelen besteld.

Goede service uitstekende kwaliteit

Dubbelman reageert snel op instagram dm’s en e-mails. Ook is het contact goed en duidelijk en weetje wat je kan verwachten. De levering op de site is precies zoals beschreven staat. Veder is het een hele mooie winkel met super mooie spullen. Toen ik binnen kwam was ik direct verkocht. Ik wacht nu nog tot mijn bank binnen is en de winkel weer geopend is na hun vakantie, want in september ga ik samenwonen en heel veel spullen in ons huis komen bij dubbelman vandaan. Het zijn gewoon echt super mooie spullen en de prijs/kwaliteit verhouding klopt. Ik geef dubbelman een 8 omdat de bank nog niet is geleverd en ik nog moet aankijken hoe dat gaat met de levering. Als dat ook heel goed is zoals verwacht krijgt dubbelman van mij zeker een dikke 10.

Mooie zaak,fijne contact, snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van de levering.

komt afspraken na

Goede service en snel geleverd.

In de showroom vriendelijke mensen die met je meedenken en kijken. Snelle levering in een dag!

Binnen 5 dagen levertijd

Ik vind het niet normaal! Je bestelt een produkt en staat eronder direct leverbaar en achteraf krijg je te horen dat het tot agustus niet leverbaar is!! Dan moeten jullie geen reklame maken als je het ook niet kan leveren! Had ik het ergens anders bestelt echt onproffesioneel!!

Zoals op onze website stond vermeld waren wij 1,5 week gesloten i.v.m. de vakantie periode en dat bestellingen vanaf 12 juli weer verwerkt en uitgeleverd werden. U heeft de bestelling ook al reeds in huis. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Klantenservice - Dubbelman Design

Geweldig , vaste klant

Mooie winkel met kwalitatieve meubels. Mijn gehele inrichting komt hier vandaag en het personeel doet altijd zijn/haar best om je te helpen waar nodig. Ik had een tijdje geleden een hoekbank + stoel gekocht in de winkel zelf. Bij thuiskomst was de stoel toch groter dan verwacht. Na een berichtje kon ik de ongebruikte stoel weer terugbrengen en kiezen voor een tegoedbon. Top opgelost! Ga zeker zo door dubbelman design.

Eerst twee tafels gehaald, top kwaliteit, mooi afgewerkt en stevig. Daarna ook nog het bijpassende dressoir gehaald en nu is het plaatje compleet, helemaal in love :)

Geweldige mooie spullen

Vriendelijk geholpen

Heel fijn

Hele fijne service, snel in huis en mooie stoelen. Kortom zeer tevreden.

Goed Minpuntje dat je niet iets kan bestellen als het niet op voorraad is.

Top kwaliteit en snel geleverd!

Super mooie zuilen gekocht. Top kwaliteit! Ook kwamen ze snel binnen, nette service bij de levering.

Zo fijn een prachtige meubelzaak die alles op voorraad heeft, dat is nergens meer. En dan nog leveren binnen 5 werkdagen... Gewoon super. We zijn er 2 keer geweest en bereid om er meer dan een uur voor te rijden om even lekker te snuffelen en ideeën op te doen.. Kortom: Top Zaak

Zeer goed. Goede kwaliteit spullen, met problemen lost dubbelman snel op.

Wederom een goed product van Dubbelman

Het geleverde product stemt me weer tevreden. Schept vertrouwen.

Super slecht

Ik heb onlangs stoelen bij deze BV aangeschaft 4 voor de prijs van €600,-. Bij de levering waren al twee van de vier stoelen beschadigd. Een scheur in de stoel en beschadigingen op de poten. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik twee geheel nieuwe stoelen wil ivm met de prijs en mijn garantie voorwaarden. Het bedrijf werkte niet soepel mee en verzocht mij de stoelen te retourneren indien ik er niet tevreden mee was? Het een had niks te maken met het ander maar goed. Uiteindelijk mocht ik één stoel zelf retourneren en naar een post NL punt brengen wat ik ook super slecht vind van de BV. Na weer een ‘nieuwe’ stoel te hebben ontvangen zag ik tot mijn verbazing dat mijn stoel een gebruikte stoel was. De pootjes aan de onderkant geheel versleten de stoel was vies en het onderstel was opnieuw gespoten. Deze hele BV wilt niet mee werken aan een oplossing en geven geen gehoor. Niet te bereiken via de telefoon en reageert om de 4 dagen op e-mails.

We hebben u op onze kosten een omruil service via de reguliere pakketdienst aangeboden, hier heeft u gebruik van gemaakt en een nieuwe stoel ontvangen. Wij verkopen uitsluitend nieuwe producten, er is geen sprake van een gebruikt product. Met vriendelijke groet, Klantenservice - Dubbelman Design

Alles perfect

Heb inmiddels 3 bestellingen gedaan, de laatste verwacht ik volgende week en tot nu toe alles perfect in orde!

Super goede ervaring makkelijk en snel te bestellen , snelle levering helemaal tevreden en erg goede kwaliteit

Service is top!

Een mooie uitgebreide collectie, snelle levering. Bezorging gaat ook vlekkeloos. Postbezorger belt je van te voren op wanneer hij/zij verwacht er te zijn, vervolgens tilt de bezorger het naar de juiste plek toe.

Jammer

Ik ben gewaarschuwd toen ik de ovale visgraat tafel kocht met de stalen rand. Inmiddels staat de rand een halve centimeter los vd tafel omdat t hout dus werkt. Geen gezicht

Het frame zit niet gesloten tegen het blad aan en bevat tussen ruimte, dit staat op onze website bij het product vermeld en wordt bij een winkel verkoop ook persoonlijk aan de klant uitgelegd. In onze collectie hebben wij ook eettafels zonder metalen rand, hier kan ook voor gekozen worden. Met vriendelijke groet, Klantenservice - Dubbelman Design.

Was zeer tevreden over de snelle service en levering van mijn eet tafel

Was zeer tevreden over de snelle levering.Vanaf het moment van mijn bestelling tot aan levering toe was ik op de hoogte gehouden.Hoe en wanneer mijn eet tafel wordt gepeverd.

Fijn contact snelle bezorging

Stoelen erg snel binnen alleen maakte PostNL een rommeltje van de bezorgtijd de hele dag zitten wachten…

Prachtige stoelen!

Dubbelman Design heeft precies de trend stoelen van het moment en altijd prachtige kleuren en stoffen. Ik heb nu twee keer stoelen mogen kopen en altijd zo ontzettend blij ermee! Kwaliteit is top en de prijs is vergeleken met andere winkels meer dan prima.

Tevreden!

Ik heb een zuil besteld via de website. Dit was duidelijk en de levering is zonder fouten verlopen. De zuil was ook goed en stevig ingepakt zodat hij niet zo snel zal beschadigen.

Tot nu toe prima nog een zending tegoed dus als dit ook goed gaat super tevreden

Tot nu toe perfect

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!