Prachtige meubels!

Prachtige meubels, snel en goed geholpen. De meubels zijn van goede, zware kwaliteit. Snelle levering.

Tafel precies zoals beschreven Hij is prachtig

goede service snel levering

heel goed klassen

Fijn bedrijf

Meubel keurig op tijd geleverd.

Perfecte kwaliteit en betaalbaar

Wederom prachtige eetkamerstoelen besteld en ontvangen. Perfecte communicatie over de levertijd. Zeker een aanrader als je iets moois en betaalbaar in je huis wil.

Top kwaliteit meubels en goede service, mooie showroom

Wat is het een mooie winkel en een super vriendelijke en snelle service het werd zelfs de volgende dag al thuis bezorgd !

Perfect.

Super goede service. Hard werkende keurige mensen. En erg mooie betaalbare collectie. Wij zijn zeer tevreden!

Super winkel !! Goede service Vriendelijk personeel

Mooie stoelen

Eerst online gekeken. De site sprak mij aan en toen de moeite genomen om naar de zaak te gaan om alles in het echt bekijken. Totaal geen spijt gehad sowie zo een hele mooie zaak met hele mooie spullen. Mijn stoelen bekeken en ja helemaal top. Levering al binnen een paar dagen. Waanzinnig goed verpakt en bezorging ervan goed geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Blij met de aankopen

Mooi assortiment snelle levering en goede service minpuntje: ze zijn niet telefonisch bereikbaar alleen via de mail

Vriendelijk, snel en vakkundig

Mijn eetkamerstoelen hier gekocht. Ben goed geholpen, vriendelijk personeel. De stoelen werden binnen een week geleverd.

Top kwaliteit stoelen.en een prachtige winkel en super service.wij kopen al heel lang bij dubbelman design.al toen het nog more en more living heten.

Ik heb mijn eettafel online besteld met knikkende knieën. Niet wetende hoe het zal zijn, want ik ben meer een type van zien en voelen van materialen. Maar tot mijn verbazing was het eettafel blad en bijbehorende tafelpoten goed en stevig verpakt. Kwaliteit eettafel blad is fantastisch. Zo ook de gouden poten. Ik ben een zeer tevreden klant.

Enorm blij en tevreden.

Ik ben zeer te spreken over dubbelman design. Hele lieve mensen en zeer behulpzaam. Ik heb er een bank, banktafel, vloerkleed en nog wat andere spullen gekocht. De service is uitstekend en de kwaliteit zeer hoog. Deze mensen denken met u mee en zijn ook erg behulpzaam. De zaak is ontzettend mooi en alles tegen een betaalbare prijs. Wij hebben ons plekje gevonden voor de spulletjes voor thuis. Een vaste en tevreden klant hier.

Fijn geholpen, prachtige kast!

Wij zijn erg fijn geholpen in de winkel! De kast werd dezelfde week nog thuisbezorgd. We zijn ontzettend blij met de kast en kaarsenstandaarden!

Goed geholpen, korte levertijd

Goed geholpen, kundig personeel, veel opties, korte levertijd, scherpe prijzen. Helemaal top.

Vriendelijk en correct

Ruime keuze en snelle levering

Mooie chice winkel

Leuke winkel mooie Spullen Vriendelijke manier van de mensen van de winkel Zeer tevreden ik heb al leuke dingen daar gekocht tot Snel weer ‘ Annelies kraus

Goede service en top kwaliteit!

Ons bankstel had een levertijd van 5 weken. Lekker snel en netjes geleverd.

Top pruduct

Snel geleverd , zeer goed verpakt en goede kwaliteit , heel blij mee

Super top!

zeer snelle levering, goede vriendelijkheid.

Hele mooie meubels , heb al een aantal keer iets gekocht bij jullie, omdat alles op voorraad is , is de levering super snel

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!