Super snelle service, en 100% kwaliteit

Had via Facebook contact gehad of het mogelijk was een bank te bestellen in hun vakantie en deze zelf snel af te halen. Direct snel antwoord gehad en kon na bestellen dezelfde week nog de bank ophalen. Super bank van hoge kwaliteit en bijzonder mooi.

betrouwbaar bedrijf komt hun afspraken netjes na

Mooie bank gekocht kon paar dagen later al bezorgt worden leuke vriendelijke mensen

Ik ben vanuit den haag naar dubbelmandesign op bezoek geweest voor een loveseat. Product was op voorraad. Meteen kunnen kopen. Niet als andere meubelzaken maandenlang hoeven te wachten. Dezelfde week nog ontvangen. Gratis en tot aan de deur. Top service. Kwaliteit van de seat is ook super goed. Ook 5 gratis kussens erbij gekregen van top kwaliteit

Mooie kast, snel geleverd

Toch best spannend om online een vrij dure kast te bestellen. Maar zeer tevreden, de kast is van zeer goede kwaliteit en werd netjes en snel geleverd.

In de winkel goed advies gekregen van de verkoopster over de aankoop van een eettafel. Ook met andere vragen heeft zij ons goed kunnen helpen. De bezorging liep vlekkeloos (eindelijk een keer een bedrijf waar de bezorging op tijd kwam) en nu genieten van het resultaat!

Duidelijke site en goede service

Waanzinnig mooie meubels voor een goede prijs. Service in de winkel is prima. Snelle thuisbezorging van de meubels

Top service, goede kwaliteit!

Hele mooie set tafels besteld, salon tafel en eettafel. Goede service, netjes op de hoogte gehouden over de verzending. Goed verpakt en zeer goede kwaliteit qua meubels! Super zaak! Zeer tevreden, ik raad zeker aan om hier te bestellen!

Uitmuntend

Zeer snelle service en prijs.

Uitstekend bedrijf

Makkelijk om te bestellen, direct leverbaar, netjes verpakt, ik moet nog even wachten met uitpakken tot ons huis klaar is!

Mooie meubels en goede service

Goed geholpen in de winkel. De meubels snel en goed geleverd. Blij met de meubels

Mooi, chique, kwaliteit, service

Goede service en vriendelijk personeel

Ik heb zowel online als in de winkel spullen gekocht. Ze zijn zowel in de winkel als per mail erg vriendelijk en behulpzaam.

Verliefd op dubbelman !!!!!

Zeer goede ervaring met Dubbelman , vlug een reactie op een mail met een duidelijk antwoord . Super mooie spullen mijn zoon is super super blij met zijn spullen .

Stijlvolle winkel, met ervaren en vriendelijk personeel!

Een leuke, stijlvolle winkel! Vriendelijk personeel met veel kennis. Krijg het idee dat het bedrijf echt met je meedenkt en eerlijk is over hun producten. Geven mij niet het gevoel dat ze alleen maar willen verkopen.

Mooiw meubels en snelle levering

Mooie luxe meubelen die al binnen een paar dagen bij je thuis worden geleverd.

Makkelijke bestel/bezorgprocedure, snelle levering, prachtige tafel!!!

Onlangs een zwarte visgraat eettafel met black iron cross legs besteld. De bestel- en bezorgprocedure ging makkelijk; ik kon via de bezorgkalender van Post.NL extra@home bezorgservice zelf selecteren wanneer ik de tafel wilde ontvangen. Zij werken met relatief kleine tijdsblokken (ook in de avonduren) plus een sms-melding zodra de bezorgers naar je onderweg zijn. Alles werd keurig binnen de aangegeven tijd bezorgd. Het tafelblad en de onderstellen waren degelijk verpakt en in no-time gemonteerd. Het is echt een prachtige en kwalitatief mooie tafel, ben er heel blij mee. Ik beveel Dubbelman Design dan ook zeer zeker aan!

Mooie eetkamertafel

In de showroom geweest, en later de tafel besteld. Jammer dat er geen telefonisch contact mogelijk is alleen via e-mail. Contact met postNL voor de bezorging ook niet mogelijk. De tafel was goed en netjes ingepakt. Gelukkig is alles verder goed gegaan.

Prachtige meubels en accessoires, top advies en goede service.

Zeer nette zaak, erg klantvriendelijk, reageren altijd op mail en/of berichten leveren snel en op tijd. Prijs/kwaliteit verhouding top top. Zeker een aanrader!!!!

Mijn ervaring is uitstekend! De salontafel had ik binnen een paar dagen in huis, ben er super blij mee.

super nette levering

Heb 2 proefjes besteld. Heel netjes ingepakt thuis geleverd. En de kleur kwam super overeen met de foto (Croco zwart)

ULTIEM

ik heb een tv meubel en een grote poef gekocht bij deze zaak online. Het is super goed beschermd als het aankomt en ook de service is echt goed geregeld. Super snelle service echt een aanrader!

Helemaal blij met onze prachtige tafel

Onze tafel was uitverkocht, we konden ons wel inschrijven dat wij op de hoogte gehouden werden als er nieuwe levering zou komen. Dit is ook super gedaan waardoor wij nou onze prachtige tafel in huis hebben staan. Netjes geleverd binnen de afgesproken termijn.

Super tevreden

We hebben laatst een salontafel bij jullie besteld die ik al zo lang wilde. We zijn bij jullie in de winkel geweest en de service was top, dank daarvoor! Ook zijn wij erg tevreden met de salontafel:) Groet, Fatima en Jalled

Mijn prachtig meubel

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!