Uitstekende zaak en top personeel.

Prima zaak, prima personeel en uitstekende smaak qua design en inrichting. Goed geholpen, in de winkel geweest en uiteindelijk 4 stoelen gekocht die erg mooi zijn. Mijn ouders hebben hier 5 jaar geleden stoelen gekocht en die zijn nog in goede conditie. Gr

Goede kwaliteit en groeien service

Hele vriendelijke verkopers en zal voor je altijd lager te koffie

Ik heb vaker wat gekocht. Paar jaar geleden stoelen. En nu salontafels en eettafel. Mooie kwaliteit en heel snel ook geleverd.

Hele goeie afhandeling en reageren erg snel op vragen.

Ik heb pas meubels besteld, is van erg goeie kwaliteit en goed verpakt ga zeker nog de rest van meubels bestellen.(eerst weer werken).

Super mooie bank gekocht. Perfecte kwaliteit en mooie kleur!

Zeer tevreden met mijn aankoop. Twee tafels 210*200 zwart visgraat met gouden poten. Ik gebruik ze als bureaus. Kwaliteit is heel goed en levering liep perfect. Aanrader.

Duidelijke communicatie en top producten

Wij zijn enorm blij met onze krukken. Vanaf het begin heldere communicatie over de levering. Heel blij mee. Zeker aan te raden.

Top!!

Super fijn dat Dubbelman Design veel op voorraad heeft zodat je het super snel in huis hebt. Hele mooie zaak, met mooie meubels. Snel geholpen en super blij met mijn tafel en stoelen! Er ontbrak een dopje van een stoelpoot, na het mailen ging die dezelfde dag nog op de post en de volgende dag al in huis. Echt fijne service!

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en zeer goeden bezorging en vriendelijke bezorger

Super goede service!

Ik had gevraagd of de chauffeur mij op de hoogte wilde stellen als hij bijna bij mijn adres zou zijn, en dat deed hij erg netjes! Bracht het pakket met de 2 stoelen erin ook bij mij binnen zodat ik het zware pakket niet zelf hoefde te tillen, keurig!

toppie

mooie stoelen al 2 x besteld keurige levering goede kwaliteit voor een goede prijs

Gewoon tevreden

Jullie zijn een hele fijne winkel geweest. Vanuit Maastricht naar jullie winkel toe gekomen om te komen kijken. Een erg mooie winkel! Daarna 8 stoelen voor in ons nieuwe huis gekocht. Omdat we wat spoed hadden heb ik erbij gevraagd of het een extra snelle levering kon zijn en dat werd gelijk geregeld. Echt top! Bij 1 stoel miste de dopjes voor onder de stoelen en dit werd ook gelijk door jullie op de post gedaan. Over een paar weken wil ik nog eens naar de winkel komen om accessoires te halen, die €450 zou dus top zijn€

Super mooie spullen.

Super mooie spullen en aardige mensen die helpen. Al wat spulletjes daar gekocht en we daar al wat jaartjes.

Uitstekende service!

Super leuk personeel. Persoonlijke aandacht is een 10! Wij hebben een bank , salontafel, eettafel +stoelen en een vloerkleed gekocht!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Geweldig snelle levering voldoet aan verwachting

Prachtige stoel gekocht zit heerlijk snelle levering en reageren snel fijn!!!!

Ik ben echt tevreden

Heel tevreden, beste kwaliteit

Super mooie meubels van goede kwaliteit!!

Super mooie meubels van goede kwaliteit!! Het maakt ons huis echt af! Ook in de winkel zijn ze super vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en optijd bezorgd. Ook super kwaliteit stoelen! Ik ben tevreden!

Mooi, voordelig, vriendelijk.

Mooie winkel, strak design meubels en vriendelijk personeel. Echte aanrader!

Topwinkel & topverkopers

Voor de eerste keer bij Dubbelman Design geweest en direct verliefd op deze style. Superfijne bezorgservice voor de grotere meubels en ook fijn dat je alles direct mee kunt nemen uit het magazijn. Wij zullen zeker meerdere aankopen gaan doen bij jullie! (Wél eerst even sparen, zo’n verhuizing valt best tegen :P)

Geweldige bedrijf!

Snelle service via Instagram, reageren altijd snel op berichtjes! Mijn stoelen in pre-orde besteld, status werd netjes gedeeld en snel geleverd zoals beloofd!

Super goed!

Heel erg vriendelijk

Erg mooie winkel, goede service!

Luxe eetkamerstoelen gekocht, deze werden zeer snel geleverd! Super blij mee, kwaliteit voldoet zeker aan de eisen. Erg goed geholpen in de winkel.

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!