Top bedrijf!

Perfecte snelle levering, voor een super lage prijs en super design en kwaliteit!

Gezellige winkel en snelle afhandeling!

Gezellige winkel en klantvriendelijk!

Snelle levering product als omschreven goeie kwaliteit

Super!!

Goed geholpen en goede bezorg service!!

Mooie meubels van zeer goede kwaliteit en betaalbare prijs.

Een bankje gekocht. Kwaliteit is zeer goed en zit heerlijk.

Super gewoon

Ja ben super blij met mijn vis graad eet tafel was er snel goed geholpen gewoon heel goed ben er blij mee

Prachtige tafel gekocht

Prachtige tafel gekocht. Goed advies gehad over het onderhoud. Levering door het transportbedrijf ook goed verlopen.

Slechte bezorging en foute producten

De bank werd onderaan mijn appartement bezorgd en ik moest zelf maar zien te regelen hoe ik hem naar 6 hoog zou gaan brengen, omdat een gedeelte van de bank niet in de lift paste. Ik heb 200 euro bezorgkosten betaald, het is echt belachelijk. Daarnaast waren de pootjes van mijn bank beschadigd en in de verkeerde kleur geleverd, ongelooflijk!

Onze logistieke partner levert t/m de eerste drempel, bij appartementen is dat inderdaad eerste drempel portiek. Dit staat uitgebreid en transparant op onze website vermeld, daarnaast wordt het naar iedere klant persoonlijk per email toegestuurd. Zo ook bij u. De juiste pootkleur is geleverd zoals besteld, hierin is niet iets verkeerd gegaan. Met vriendelijke groet, Klantenservice - Dubbelman Design

Super winkel dikke 10

Hartstikke mooie spullen en betaalbaar alleen jammer dat ze geen opslagplaats hebben voor even als je bijv in verbouwing zit. Verder top winkel

Super tevreden klant

Ben eerst gaan kijken in de prachtige showroom , nou dat was het mij wel waard vanaf Maastricht ( 156 km ) en nu super blij met mijn 8 nieuwe eetkamer stoelen . Nu nog wachten tot de eetkamer tafel weer op voorraad is

Vriendelijk

Mooie zaak, Vriendelijke mensen.

Mooi bedrijf met mooie meubels

Goed en netjes geholpen Meubels ook netjes afgeleverd

Andere plekken hebben allemaal wachttijden van 10 weken /12 weken dubbelman heb je je bestelling binnen 5 dagen geen grappen dus

Goede en snelle service!

Vragen worden snel beantwoordt en levering is ook goed! Super mooie en betaalbare meubels.

Super mooie winkel , en hele snelle bezorging! Top !

Hele mooie winkel met heel veel keuze . De mensen zijn ook heel vriendelijk die er werken. En ze bezorgen ook heel snel.

Fantastisch mooie winkel, & leuk personeel!!

Geweldig, !! Super goede service over de mail.. en fijn personeel in de winkel !! Mooie eetkamer stoelen gekocht hier, en kom hier zeker snel weer voor me woonkamer gezellig aan te kleden !!!

super mooie winkel

fijne mensen .altijd correct geholpen

geweldige stoel

duidelijke website,snelle levering,goede kwaliteit en n mooie prijs,

Perfect!

Duidelijke mail voor verzending en die is perfect gegaan. Super blij met mijn stoel

Top service en snelle levering!

Wij zijn in de winkel geweest voor de inrichting voor ons nieuwe huis. Super fijn hoe we werden geholpen en alles netjes en optijd bij ons geleverd is. Ons nieuwe huis ziet er prachtig uit!

Mooie loveseat besteld op de site duidelijke beschrijving en foto's. Levering werd je goed op de hoogte gehouden.

We zijn super goed geholpen en hebben een mooie stoel gekocht

We hebben een erg mooie love seat gekocht na dat goed geholpen zijn door vriendelijk personeel in de winkel. Binnen een week hadden we de love seat ook al thuis staan. Helemaal super!

Geweldig mooie winkel met mooie spullen

Wat een geweldig mooie winkel. Het was alsof ik in een snoepwinkel kwam. Wilde alles wel graag hebben. Mooie spullen en wij werden goed geholpen. Levering van de spullen was erg snel en keurig netjes. We komen gauw nog eens terug.

Erg correct, stipt, goeie afhandeling.

Erg correcte afhandeling, goede communicatie. Mooie producten. Kortom geen opmerkingen.

Design

Zulke mooie spullen! Wij zijn zo blij met onze nieuwe meubels!

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!