Super goed!

Heel erg vriendelijk

Erg mooie winkel, goede service!

Luxe eetkamerstoelen gekocht, deze werden zeer snel geleverd! Super blij mee, kwaliteit voldoet zeker aan de eisen. Erg goed geholpen in de winkel.

De stoelen ontvangen waar ik van droomde!

Onwijs blij met de stoelen van Dubbelman Design. In de winkel heel vriendelijk geholpen. Geen verkooppraatje: eerlijke mensen die echt met je meedenken. Super blij mee!

Na jaren arts onderzoek te doen heb ik mijn crème gevonden! Hij is geweldig! Vooral voor mensen met gevoelige huidtype. Ik raad ook mensen aan met acne huidtype.

Aardige mensen supersnel geleverd in één woord Top

Helemaal goed vooral snel

Goede snelle duidelijke service

Online een eettafel besteld. Net zo mooi zoals op de foto’s. Duidelijke communicatie en snel geleverd.

Goede service!

Na mijn klacht over mijn stoelen ben ik uitstekend verder geholpen. Mijn mail werd direct beantwoord ,en mijn klacht werd in behandeling genomen en uiteindelijk opgelost kortom ik kan alleen maar zeggen dat deze mensen service ten top verlenen.

Super zaak

Stelt niet teleur ! Precies naar verwachting en goede service !

Heel tevreden

Erg mooie winkel vriendelijk personeel. Snel geholpen en gekochte stoel was super snel geleverd, voldoet aan de verwachting goede kwaliteit en prijs verhouding

Goede service en mooie spullen

Mooie spullen gecombineerd met andere items en een goede service.

Super service, mooie collectie

Wij hebben onze eetkamerstoelen gekocht. Op de terugweg naar huis bedacht ik dat ik de stoelen toch liever in een andere kleur wilde dan ik had besteld. Gemaild en dezelfde dag bevestiging dat ze de order hadden omgezet. Stoelen werden keurig op de afgesproken dag geleverd, zeer netjes verpakt en er mankeerde helemaal niks. Zeer blij met de stoelen en zitcomfort.

Super mooie meubels en accessoires. Top service!!!

geweldige winkel, zeer behulpzaam en komen afspraken na

uitstekend !!

Super goede service!!!

Via Instagram volgde ik jullie site met zeer stijlvolle mooie meubels en accessoires. Dit voldeed gelijk aan jullie showroom waar wij heen gegaan zijn voor een eettafel met stoelen. Wij werden zeer goed geholpen en geïnformeerd. De levering vond al de week er op plaats door twee vriendelijke jongens die alles netjes binnen brachten. Met het uitpakken viel ons op dat het zorgvuldig verpakt was allemaal. In één woord “geweldig” alles! En zeker een volgende keer komen wij weer!

Super vriendelijk geholpen en fijne uitleg en advies gehad, wij hebben alles (bank,tafel,stoelen, kussens ) gekocht en het word super gaaf !

Prachtige spullen hebben ze bij Dubbelman!

Prachtige spullen gekocht, welke dezelfde week al geleverd konden worden! Wij zijn heel tevreden en zullen hier zeker nog een keer terug naartoe gaan! Goede kwaliteit!

Prachtige spullen zijn er heel blij mee!

Prachtige spullen met goede kwaliteit

Product zoals omschreven en afgebeeld snel leverbaar en bezorgt

Fijne service en prachtige spullen

Wij kwamen voor eettafel stoelen die we gevonden hadden via de Instagram pagina. Eenmaal aangekomen kwamen we terecht in een prachtige showroom. Uiteindelijk een keus kunnen maken van de stoelen en deze konden direct worden meegenomen. Wat een service! Wij komen zeker terug.

Prima kwaliteit goede service

Mooie winkel. Mooie artikelen voor een goede prijs. Vriendelijk geholpen

Geweldige service

Hele mooie vakkenkast besteld online, ik werd netjes via mail op de hoogte gehouden. Ook hebben we een paar weken terug 6 stoelen gekocht in de winkel. Wat een prachtige winkel en super vriendelijk personeel. Ik ga hier zeker vaker heen.

Expeditieweg 12 6657KL Boven-leeuwen

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!