Top kwaliteit en snel geleverd binnen 5 dagen

Ik zocht een mooie sfeervolle bankstel die snel geleverd kon worden. Donderdag besteld en maandag binnen, zonder een wachttijd van 6 a 8 weken. Snel en vriendelijk geholpen. Daarna ook nog eetstoelen besteld..Ben altijd tevreden over de kwaliteit en service!

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe bank en de love seat, de salon tafels en het fantastische kleed! Ben echt weer verliefd op mijn woonkamer! Goed geholpen en snelle levering! Echt super blij mee!

Top service met snelle levering

Altijd fijne service in de winkel en niet opdringerig….je mag lekker rond kijken en als je hulp nodig hebt, dan staan ze voor je klaar. Het mooiste is dat bijv. Een bank met 5 dagen geleverd is…. Geen maanden wachttijd, wat wil je nog meer!

Ik voelde me niet op me gemak.

Heb wel paar eet stolen gekocht en was ook snel en goed bezorgd, maar verder was de personeel niet echt vriendelijke.

Van begin tot levering helemaal geweldig!

Super online geholpen, in zijn totaal tevreden! Zelfs de levering ging perfect! De stoelen daar is iedereen verliefd op, geweldig mooi en top kwaliteit!

mooie kwaliteit

De stelen zijn van mooie kwaliteit en de levering was snel ook de verpakking van de stoelen was perfect! Deze konden tijdens het transport zeker niet beschadigen. Toppie

Top producten, en snel geleverd

Wij hebben de eetkamerstoelen Brooklyn gekocht Zonder ze gezien en geprobeerd te hebben, maar geen seconde spijt, uitstekende kwaliteit , zitten heerlijk en volgens afspraak op tijd geleverd. Zelfs eerder dan verwacht. Top

Heb een prachtig mooi kleed gekocht , goede kwaliteit , bezorging was ook perfekt

Ik heb afgelopen week 6 prachtige stoelen besteld bij Dubbelman Design. De kwaliteit is super goed en ze staan erg luxe. De bezorging was ook erg snel en goed verpakt.

Prachtig interieur, rijd zelf 100 km om bij jullie te kunnen komen

Mooi bedrijf, het voelt als thuiskomen. Zo mooi is het interieur. Het is strak en straalt warmte uit!

Goede service, mooie producten L.

Snelle levering van mijn Manhattan salontafel, die er prachtig uit zag. Wellicht wat prijzig, maar zeker het geld waard!

De MOOISTE en PRACHTIGSTE DESIGN STORE EVER!!!

Toen ik Dubbelman Design voor het eerst zag op Instagram was ik gelijk VERKOCHT!! en VERLIEFD geworden op hun design artikelen. Ik heb nog nooit zulke mooie bankstellen, meubels, decoraties en vooral hele mooie en prachtige aparte kussens gezien!! Ik raad iedereen aan om ALLEEN bij Dubbelman Design inkopen voor zijn of haar huis te doen! Nergens anders vind je mooiere spullen. Dubbelman Design kan en mag je niet missen! Jullie gaan geen spijt hebben, dat garandeer ik jullie! 100%

Ik heb 6 paar eetkamerstoelen besteld en 3 dagen later waren ze keurig netjes bezorgd. Onbeschadigd en goed ingepakt.

Zoals het hoort

Bestelling online gedaan bij Dubbelman Design. Na de bestelbevestiging werd ik netjes gebeld voor de levering. Vlak voor de levering wederom werd ik gebeld dat zij er bijna waren. Bij aankomst werd de loveseat samen met mij netjes gecontroleerd en werd er gevraagd of ik nog vragen had. Zoals het hoort. Daarbij een leuke prijs voor een mooi kwalitatief loveseat. Wij zijn helemaal tevreden.

Erg tevreden met onze prachtige tafel!!

Snelle bezorging en behulpzame bezorgers zodat we onze mooie tafel direct konden uitpakken. Wij komen zeker nog een keer terug bij Dubbelman design!

super mooie en kwalitatief goede meubels

een hele fijne ervaring van bestellen tot bezorgen.

Mijn ervaring met dubbelman is super ..

Zo tevreden en blij met mijn barkrukken echt gaaf!! Absoluut een aanbeveling!!!

Uitstekend!

Zeer mooie producten besteld en snel geleverd zonder problemen nu elke dag genieten!

Erg goed geholpen en erg snel bezorgd

Tweemaal heb ik hier spullen besteld en laten bezorgen. Zij helpen je goed en de bezorging is erg snel en makkelijk in te plannen.

In 1 zin, prachtige winkel met aardig personeel!

Mijn ervaring was gelijk goed, personeel komt absoluut niet opdringerig over en ze probeerde na mijn gevoel goed mee tedenken. Ze lieten de keuze aan mij zelf over. Wij zijn blij deze winkel in de buurt gevonden tehebben, en komen hier zeker nog vaker terug!

Mooie spullen en een super zaak

Hele mooie spullen vriendelijk kortom super zaak zal zeker terug komen

Goede en snelle levering

Prachtige stoel besteld. Mooie kwaliteit. Heel erg tevreden! Goede en snelle levering

Goede service! Mooie Spullen!

Ik heb een prachtige nieuwe bank en vier eettafel stoelen gekocht. De stoelen heb ik in huis gekregen en ze zijn super mooi! De bank moet ik nog ontvangen. Ik kaar er naar uit!

Kamerkamer gekocht! Super mooie zaak, vriendelijk personeel! Geen gehaast of gedoe. Hele snelle en goede service... deze winkel is alleen wel verslavend dus kijk uit haha

Geweldig mooie winkel

Echt een super mooie winkel, met mooie meubels en woonaccessoires. Een paar uur lang in de winkel geweest, veel gekocht ook!

Expeditieweg 12

6657KL Boven-leeuwen

Over Dubbelman Design

Dubbelman Design® ontwerpt, produceert en importeert onder eigen label en verkoopt direct aan de klant. Geen tussenhandel, gegarandeerd de laagste prijzen!