Laden reviews...
Laden reviews...
95 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Le recensioni mostrano una buona qualità dei prodotti e consegne rapide, con personale disponibile. Il servizio clienti viene spesso elogiato, e la varietà di capi è apprezzata. Occasionalmente si verificano problemi di disponibilità o resi, ma l’esperienza rimane positiva nel complesso.
Enige puntje van verbetering is dat de website sneller qua voorraad moet updaten Dit voorkomt teleurstelling Ze verhelpen het daarna wel weer prima. Heel tevreden..
Beveelt aan
12 August 2022
Chris SIMONS
Julianadorp
Bedankt voor uw mooie beoordeling en feedback ten aanzien van de voorraad informatie op de website. Wij werken eraan om dit te verbeteren.
heel snelle levering heel te vreden zal nog bestellen
Beveelt aan
12 August 2022
Björn Pyra
Blankenberge
Bedankt voor uw mooie beoordeling en graag tot en volgende keer!
Mooie kwaliteit stof
Beveelt aan
12 August 2022
Walter
Hoensbroek
Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw aankopen!
Snelle levering. Netjes verpakt.
Beveelt aan
11 August 2022
Sabrina
Katwijk
Bedankt voor uw super mooie aanbeveling!
Ik heb twee overhemden besteld. Op de site stond duidelijk dat bij aankoop van 2 of meer van hetzelfde merk er 10€ korting gegeven zou worden. Zou bij de betaling verrekend worden. Niet dus. Dat is wel jammer. Overhemden zelf zijn prima.
Beveelt niet aan
10 August 2022
Marcel
Capelle aan den IJssel
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Vreemd dat de korting niet in de winkelmand verrekend is. Wij hebben u de €10 alsnog gecrediteerd.
Ik heb mijn pak in een doos waar normaal eten in zat gekregen. Het zag er niet uit.
Beveelt niet aan
10 August 2022
G
Breda
Wij gebruiken indien mogelijk recycled verpakkingen om het milieu te sparen. Onze excuses als u deze niet in goede orde ontvangen heeft.
Snelle levering van bestelde smokings!
Beveelt aan
8 August 2022
L.
Noordeloos
Bedankt voor uw mooie review!
De klening vind ik erg mooi. Wel vind ik het jammer dat mijn bestelling in meerdere zendingen kwam ipv één.
Beveelt aan
7 August 2022
Harry
Klundert
Bedankt voor uw mooie review. Onze excuses dat uw bestelling in meerdere zendingen kwam maar dat komt voor als een artikel niet meer in het magazijn voorradig is en het vanuit een winkel wordt verstuurd. Veel plezier met uw aankopen!
2 overhemden gekocht waarvan 1 spoorloos. Volgens de klantenservice afgeleverd bij een PostNL automaat, maar volgens mijn track & Trace pakket onbekend. Ik heb ook geen afhaalcode ontvangen. Op de vraag ‘wat nu?’ die ik al een aantal keer gemaild heb, zijn ze te beroerd om te antwoorden. Het woord ‘klantenservice niet waardig… Over de kwaliteit van de producten van Gents geen klagen. Ik koop er vaak en nooit eerder klachten gehad.
Beveelt niet aan
7 August 2022
Evelien
Almere
Onze excuses voor het uitblijven van een reactie op de levering van uw overhemd. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen omtrent de status van uw zending bij PostNL.
Maar het waren de verkeerde.. had leren, geen lak schoenen bestelt van 79,95 en kreeg leren lak schoenen van 69,95 binnen, alles op Papier gaf de Ander schoenen aan maar toch de verkeerde binnen geleverd, maar toch schoenen zijn van kwaliteit, en late levering Licht aan postNL.
Beveelt aan
6 August 2022
Moreno
Gameren
Nogmaals onze excuses voor de verkeerde levering van uw schoenen. Inmiddels hebben wij u een retourlabel gemaild en zullen de juiste schoenen zsm opsturen.
Mijn eerste bestelling was alleen de verkeerde kleur. Donkerblauw ipv zwart. Maar was toch te mooi om terug te sturen. De tweede was bestelling was top.
Beveelt aan
5 August 2022
Ruud
Delft
Bedankt voor uw goede beoordeling en flexibiliteit om het verkeerd geleverde overhemd te houden. Veel plezier met uw aankopen!
.
Beveelt aan
4 August 2022
Anja
Amersfoort
Bedankt voor uw prachtige beoordeling!
Ik vind Gents top. Colbert gekocht. Goede maat, snelle levering. Echt een aanrader. Kleding van Gents maakt de man. Chris Koa
Beveelt aan
3 August 2022
Chris Koa
Vlaardingen.
Bedankt voor uw prachtige aanbeveling. Fijn om te horen dat u van alle kanten zo tevreden over ons bent!
Niet netjes verpakt verkeerde kleur, contact telefonisch zeer netjes en behulpzaam
Beveelt niet aan
3 August 2022
Peter
Laren
Nogmaals onze excuses voor het verkeerd geleverde pak. Inmiddels hebben wij u een retourlabel gemaild en zullen het juiste pak zsm opsturen.
PostNL bracht het pakje een dag later dan was afgesproken. De maat van m’n Hawaï bloes was niet erg groot, en dat hadden ze wel verteld.
Beveelt aan
3 August 2022
BT
Flevoland
Bedankt voor uw mooie beoordeling ondanks de verlate levering van uw bestelling. Veel plezier met uw aankoop!
Top!!
Beveelt aan
2 August 2022
S
Ottoland
Bedankt voor uw prachtige aanbeveling!
Bestellen via internet met een levertijd van bijna een week. Dit zonder bericht over de levertijd of dat een product er niet is Slechte info.
Beveelt niet aan
1 August 2022
Ger
Oosterhout
Onze excuses voor de late levering van uw bestelling. Deze artikelen moesten vanuit een ander filiaal verstuurd worden, wat de vertraging heeft opgeleverd. Wij wensen u desalniettemin veel plezier met uw aankopen.
Broek snel geleverd. Pasvorm prima.
Beveelt aan
31 July 2022
Marcel
Maastricht
Keurig op tijd geleverd
Beveelt aan
30 July 2022
Rob Zoeter
HEILOO
Mooie kleding, goede prijs. Verzending alleen heel omslachtig: 1 bestelling komt in 3 pakketjes. 1 bestelling van 3 blousejes komt onvolledig (1 uit 3) aan. Na het bellen wel de dag erna mijn geld van missende producten direct terug, goede service.
Beveelt aan
28 July 2022
TB
Amsterdam
Bedankt voor uw review!
Wij hebben de laatste tijd wat minder voorraad door externe problemen, vandaar dat we de bestelling in meerdere pakketjes hebben opgestuurd. Fijn om te horen dat u onze service goed vindt.
Wij zien uw graag terug bij Gents!
Telefonisch goed te bereiken en je wordt goed te woord gestaan. Vlotte afhandeling met versturen van kleding.
Beveelt aan
27 July 2022
Wil
Alkmaar
Bedankt voor uw review!
Erg fijn om te horen dat de klantenservice naar wens was.
Wij zien u graag weer terug bij Gents.
Prijs-kwaliteit is goed, ruilen ging soepel en het personeel denkt goed mee.
Beveelt aan
27 July 2022
BJ
Leiden
Erg bedankt voor uw review!
fijn om te horen dat u goed geholpen bent, wij hopen u nog vaker te zien!
Het pak dat wij wilden was deels niet op voorraad. Toen het binnen kwam werden we keurig gebeld én uiteindelijk alles top geregeld!
Beveelt aan
27 July 2022
J
Zwolle
Bedankt voor uw review!
Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service, en zien uw graag nog terug.
Heb bij Gents een manchet blouse besteld voor mijn zoon. Hij is zeer tevreden, mooie kwaliteit blouse en een goede pasvorm. Meestal zijn de mouwen te kort, maar de blouse van Gents is ook qua mouwlengte perfect. De bestelling was snel geleverd en netjes verpakt. Kortom tevreden mijn zoon zal hier vaker gaan bestellen.
Beveelt aan
27 July 2022
Sandra
Capelle aan den IJssel
Enorm bedankt voor uw review!
Wij vinden het heel fijn om te horen dat de blouse goed past en de levering naar wens was.
wij zien u en uw zoon graag terug ;)
Ik heb een prachtig kostuum besteld, alleen het colbert was één maat te klein. Gebeld en de goeie maat konden wij ophalen in de van Woustraat in Amsterdam. Helaas was het colbert er nog niet maar Jan heeft dit geweldig voor ons opgelost. Wij hebben het colbert nog in dezelfde week met Post.nl mogen ontvangen. Top en bedankt.
Beveelt aan
26 July 2022
Rolf
Zwaag
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat de service van Jan naar wens was. Wij hopen u nog vaker bij Gents te zien.
Lemelerbergweg 15
1101AJ Amsterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven