Goede levering

Goede winkel met goede qualitite pakken. De services is uitstekend

Zit uitstekend en goede kwaliteit

Colbert eerst in de winkel aangehad en stof gevoeld maat via internet van een andere filiaal gekregen top.

heel goed

ik ben heel blij met de broek en met de snel levering.

Eeer vlotte manier om met Gents te werken en uiteraard zeer goede kwaliteit

Snel en passend

Snel bezorg in de goede maat

Goede kwaliteit kleding goede service jammer de ze niet voor mij dichterbij zitten bv Emmen of Klazienaveen

Prima geregeld

Snelle correcte levering mooi overhemd

Angenehmer und schneller Service mit tollen Produkten

Schnelle Lieferung und tolle qualitative Produkte. Erwartungen wurden erfüllt!

Prettige webshop

All meerdere keren besteld. Ze hebben veel lengte maten en mouwlengte 7 tegen redelijke prijzen. Een keer per abuis gewone mouwlengte besteld ipv mouwlengte 7 . Telefonisch kon het meteen gecorrigeerd worden en kreeg meteen een bevestiging daarvan .

Kwalitatief prima coltruien.

In tegenstelling tot verschillende andere aanbieders van coltruien zijn de Gents van een prima kwaliteit/prijs.

goede service

goede service

Goede service en afhandeling van een probleem

goede website, makkelijk te bestellen

Prima website ook met lengte maten.

Beste Guido, Goed om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij hopen u gauw weer tot dienst te zijn. Met vriendelijke groet, GENTS klantenservice

Netjes geregeld ,prima kwaliteit

Broek besteld , goede kwaliteit, goede prijs. Had hem alleen zelf te laat besteld, kwam daardoor dag later binnen.

Waardeloos

26 febr krijg ik van u een mail dat de fietskoerier onderweg is met track en trace code, die bij mij niet werkt. Vervolgens kom ik donderdag 29 febr langs het filiaal in Breda waar mijn bestelling geleverd zou worden. Men had daar nog niets ontvangen en er zou een mail gestuurd worden zodra er iets binnen is. Inmiddels is de track en trace code onjuist en te veel geprobeerd in te loggen. Nu inmiddels 10 dagen verder en nog niets vernomen van de bestelling Cees van Doorn Teteringen 06-28877038

Beste, dhr. van Doorn, Na contact te hebben gehad met Cycloon blijkt het dat zij het verzendlabel hebben aangepast en het pakket hebben afgeleverd bij een servicepunt in de buurt. Helaas hebben zij ons en u geen terugkoppeling gegeven waardoor het pakket tot op heden nog niet is afgehaald. Het pakket zou daar tot vandaag nog moeten liggen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, GENTS klantenservice

Meer dan geweldig

Mooie site, netjes op de hoogte gehouden van het pakketje en keurig netjes verpakt!!

Hoi Johan, Wat fijn om te horen! Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, GENTS klantenservice

Mooie kleding voor een redelijke prijs

Lekkere bamboo t-shirts en een comfortabele trui gekocht en er erg blij mee. Snel geleverd!

de maat klopte niet

Op de site staat een omschrijving van lichaamskenmerken bij elke maat. Mijn ervaring is dat deze omschrijving niet klopt. Het bestelde overhemd was te klein. Graag de maat aanpassen!

Beter communiceren

3 pantalons gekocht. 2 werden na 2 dagen geleverd, de derde zat er niet bij. Onderin de doos zat een kaartje met deellevering erop geprint. Verder geen mededeling wanneer er wel geleverd gaat worden. Op E-mails van mij werd niet gereageerd en enkele dagen later werd, zonder aankondiging, de derde pantalon geleverd. Ook de koerier was erg vreemd. Eerst zou een "fietsbrigade" (duurzaam blablabla), toen PostNL en uiteindelijk stond DHL voor de deur. Heel apart en verwarrend.

gewoon prima !!

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Overhemden van Blumfontain zijn erg goed.

Top winkel

Hemd van Blumfontain online gekocht en geruild bij Gents Maastricht. Blumfontain is topkwaliteit. Personeel bij Gents Maastricht is vakkundig en zeer vriendelijk.

Hoi Ron, We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor uw support!

snel geleverd. product is goed. tip wat meer foto's van het product op de site zetten.

Mooie kwaliteit, hele goede service.

Klantvriendelijk en klantgerichtheid staan bij Gents hoog in het vaandel.

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €124,90. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 15 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 15 winkels Gratis bezorging vanaf €60,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.