Modieus, kwalitatief en betaalbaar

Leuke kleren om stijlvol voor de dag te komen. Voor elke gelegenheid. Kleren maken de man

Gewoon goed

Goed geholpen en bezorgd

Mijn product werd op tijd en netjes bezorgd

Overzichtelijk site en snelle levering

snelle levering goed geholpen

snelle levering en heel goed geholpen met het passen en aan meten van een pak

Keurige levering

Mijn bestelling werd vlot en keurig geleverd. De truien zijn uitstekend qua kwaliteit en komen overeen met hetgeen op de website wordt gepresenteerd.

Fijn

Fijne winkel mooie spullen

Goed producten en een geweldig advies en pasvorm

Altijd top !

Prima prijs kwaliteit

Service kan beter

Via de site van Gents een paar mooie gilets gekocht en betaald. Aflevering heb ik via de winkel in Zoetermeer gedaan, omdat ik dacht dat het goedkoper voor het bedrijf zou zijn. Je word gebeld als het binnen is en ik het kan ophalen. Prima geregeld toch? Jammer alleen dat ik niet gebeld werd. Dus zelf maar gebeld. Na een ontkenning bleek de artikelen toch aanwezig te zijn. Vind ik zeker voor de toekomst om even over na te denken. Geen service meer, maar gewoon thuis laten bezorgen. Jammer maar beter.

helemaal prima

Goede shirts. Nog niet veel gedragen, natuurlijk

Goede maathulp op de website en snelle levering

Als lange man heb ik vaak problemen met het vinden van goed passende bovenkleding. Dankzij de maattabel heb ik echter de juiste maat kunnen selecteren. De twee dagen later ontvangen kleding (smoking) bleek perfect te passen.

Duidelijk website, snelle levering

Makkelijk om te bestellen, goede kwaliteit kleding, snel in huis

Topservice

Goeie kwaliteit en snel geleverd

In Een woord geweldig.

Een heel mooi jasje van een mooie kwaliteit gekocht voor een knappe prijs. Super snel geleverd. Heel tevreden over deze zaak!!

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit. Tip is wel om levering ipv in 3 x te versturen deze te bundelen

De truien werden snel in twee geleverd zonder extra kosten top.

Goede kwaliteit kleding

Kleding zoals omschreven op de webshop. Na bestelling bleek dat 1 item niet op voorraad was. Dat had beter gekund en eerder gemeld mogen worden. Verder tevreden.

Bestelling snel geleverd

Bestelling ging vlot. Het pak ziet er fantastisch uit

super

Al heel veel pakken en smokings in mijn leven gekocht, maar de service en klant vriendelijkheid die ik bij de vestiging van Gents in tilburg heb beleefd overtreft alles. Tevens is de kwaliteit en prijs verhouding erg goed, een complete smoking vermaakt en wel voor € 160,00 mijn complimenten kom zeker terug. mvg A.G. van Soest

Na het vragen om advies werd ik top geholpen en kon zelfs op maat laten maken. Vriendelijk en klantvriendelijk

Vriendelijke mensen en goed geholpen in de winkel.

Mooie kwaliteit

Wat de sterren al impliceren: uitstekend!

Top dus.

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €124,90. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 15 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 15 winkels Gratis bezorging vanaf €60,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.