Wat de sterren al impliceren: uitstekend!

Top dus.

Mooi product en vlot geleverd.

Zwart plissé smoking overhemd besteld. Maar kwam overeen met de verwachting. Goede kwaliteit en prima pasvorm. Goed en degelijk afgewerkt. Prima prijs en kwaliteitverhouding. Eenvoudig en inzichtelijk bestelproces. Ik ben tevreden en zal hier zeker weer bestellen voor bij mijn smoking.

Scherpe prijzen

Als je een smoking zelden aandoet dan is het fijn als je niet de hoofdprijs hoeft te betalen.

Goed product/ mooi

De verzending verdient een pluim

Prima kleding, goed contact bij ontbreken product.

Ik werd netjes persoonlijk benaderd bij het ontbreken van een product. Ik werd hierbij in de gelegenheid gesteld de bestelling te herzien. Vervolgens is alles volgens afspraak afgehandeld. Kleding is mooi en past goed.

Goede prijs, lekker snel!

Geen opmerkingen.

Prima levering

netjes verpakt en op tijd

Soepel en mooi

Het bestellen ging simpel, alleen was het mij eerst niet duidelijk wanneer mijn bestelling verzonden was. Gelukkig krijg ik van postnl op begeven na 3 dagen een bericht dat het klaar lag bij de ophaallocatie. De jasjes, die had besteld, zien er goed uit en voelen stevig.

Lovely.

Fantastic.

Goede service en kwaliteit

Voor mijn kostuumverhuur winkel waar ik uiteraard ook smokings verhuur, hangen de Gents smokings klaar om verhuurd te worden. Ze zijn goede kwaliteit, gaan lang mee en je kan de broek gewoon in de wasmachine wassen! Ook de lakschoenen worden goed beoordeeld door mijn klanten.

Fijn geholpen in de winkel en wat besteld online omdat de juiste maat niet in de winkel aanwezig was .

Professionele en goede winkel.

Fijne medewerkers en ze zijn ook deskundig en klantvriendelijk.

Supersnelle levering

Mooi pak voor goede prijs, snel geleverd. Het ontbrekende vest werd een dag later als nog na geleverd.

Simpel en snel

Als je weet wat je moet hebben is het zo gepiept.

Alles net bezorgd zoals beloofd en de kwsliteit is top.

Het winkelen ging redelijk aangenaam en vlot door de ruime keus en duidelijke verwijzingen.

Er was veel

Prima service, ruim assortiment, vriendelijk winkelpersoneel

Als je in een winkel iets niet in de goede maat vind, word je doorverwezen naar de webshop en dat gaat allemaal heel makkelijk.

Ik had online een smoking besteld die ik op korte termijn nodig had. Bij het passen bleek de maat toch niet goed. Na een belletje met het filiaal in Nijmegen kon ik meteen langskomen en ben ik supergoed geholpen.

Tiptop!

Perfecte service. Zowel telefonisch als in de winkel (waar ik ook eens langskwam).

Snelle en correcte afhandeling

Goede kwaliteit

Snelle levering en een mooie smoking

Goed service

Goed service

Zoals het hoort!

Nadat er iets mis ging met de betaling, werd ik gebeld en... meteen opgelost. Top!

Prijs kwaliteit is goed

Geleverd wat besteld is , overzichtelijke website

Lemelerbergweg 15

1101AJ Amsterdam

Over Gents.nl

Bij GENTS vind je stijlvolle pakken en smokings v.a. €124,90. Ga naar www.gents.nl of bezoek één van onze 15 winkels bij jou in de buurt. www.gents.nl/winkels Super kwaliteit Goedkoopste van Nederland Ruim assortiment 15 winkels Gratis bezorging vanaf €60,- Ons assortiment is zeer divers en bestaat onder andere uit kostuums, galakleding, jassen, overhemden en accessoires om elke man te kunnen voorzien van kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook extra kleine en grote lengte maten en leuke overhemden, ook in mouwlengte 7 voor heren met lange armen.