Laden reviews...
Laden reviews...
95 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recensionerna visar överlag nöjdhet med kvalitet och snabb leverans samt vänligt bemötande. Kundtjänst och rådgivning nämns ofta positivt. Ibland förekommer problem med lagerstatus eller returer, men det övergripande intrycket är gott.
Enige punt van kritiek. Er is niet gecommuniceerd dat het in 2 keer geleverd zou worden.
Beveelt aan
13 October 2021
H
GROOTEGAST
Naar verwachting
Beveelt aan
12 October 2021
Marcel
Tilburg
Snelle levering
Beveelt aan
11 October 2021
Willem
Naarden
Goed advies, vriendelijke klantenservice Mooie kwaliteit
Beveelt aan
11 October 2021
Toos
Helmond
overzichtelijke site, groot gemak, goed produkt
Beveelt aan
9 October 2021
Ger
NOORDBROEK
Top geholpen, juiste maat niet op voorraad. Gewoon via Gents besteld op internet en binnen, zit goed en staat mooi, op naar de Dies!
Beveelt aan
8 October 2021
Ignaat
Veendam
Echt de beste service die je maar kunt wensen!!
Beveelt aan
8 October 2021
Petra
B.
De website werkt goed, het product is snel te vinden. Levering de volgende dag. Helaas verkeerde kleur product, en retour sturen zitten kosten aan verbonden.
Beveelt niet aan
6 October 2021
André
Capelle aan den IJssel
Mijn dinnerjacket voldeed 100% aan mijn verwachtingen. Zit perfect, snelle service en nette prijzen. Zeker niet de laatste keer dat ik hier bestelt heb.
Beveelt aan
4 October 2021
Joey
Steenbergen
Daar doen we het voor! Bedankt en tot snel!
We gingen vrij last minute een pak kopen in de fysieke winkel, jasje was op vorraad, broek moest besteld worden. Dat bleek net te krap voor onze deadline dus heeft medewerker Floris extra zijn best gedaan om de broek alsnog op tijd af te leveren op locatie in breukelen, CHAPEAU!
Beveelt aan
4 October 2021
Carola
Huizen
Goed om te horen. Dit doen we graag! Graag tot ziens!
Een goede en vriendelijke service
Beveelt aan
4 October 2021
Laurens
Prophitius
Dat doen wij graag! Vriendelijk bedankt!
Goede kwaliteit voor een mooie prijs
Beveelt aan
2 October 2021
johan
Aarle-Rixtel
Prima product, snel geleverd, netjes!
Beveelt aan
2 October 2021
Christian
Velp
2 normale witte bloezen besteld, na anderhalve week pas 1 binnen. Op woensdagmiddag besteld. Had gebeld na besteld te hebben dat het haast had (op de website vermelden ze je kunt bellen als het spoed heeft) en er werd me verzekerd dat ze beiden zaterdag binnen zouden zijn. Echter, op zaterdag werd er maar 1 bezorgd en de andere is, na anderhalve week, nog steeds niet onderweg, zonder enig bericht...spijtig
Beveelt niet aan
1 October 2021
Jasper
Utrecht
Mooi pak en snel geleverd
Beveelt aan
1 October 2021
Noa
Zwolle
Product geheel ergens anders (foutief dus) in de brievenbus gepropt. Buren zijn op vakantie! Gelukkig dat iemand anders brievenbus leegt en zo vriendelijk was het langs te brengen. Anders had ik product niet eens ontvangen. Was daardoor ook nog erg gekreukt, dus het het met zorg moeten strijken. Product op zich was wel goed, maar bezorging veel te gehaast waarschijnlijk en toen maar ergens gedumpt onder het mom dat het wel goed komt (door toedoen van buren) en er is geleverd.
Beveelt niet aan
1 October 2021
Leo
Velp
Makkelijk te bestellen via de website. Alle blouses hebben de zelfde pasvorm, dus eenmaal de juiste maat, kun je ook makkelijk andere bestellen.
Beveelt aan
1 October 2021
Reinold
Roermond
Super vriendelijk, zowel op hoofdkantoor als in de winkel (Almere) super geholpen en hele mooie betaalbare pakken en kleding
Beveelt aan
1 October 2021
Debby
Almere
Zowel webshop als winkel erg prettig geholpen, niet opdringerig maar to the point!
Beveelt aan
30 September 2021
Antoine
Rotterdam
had een pak gekocht en accessoires via de webshop verkeerde kleur weert omdat ik het eerder nodig had direct opgestuurd. zeer tevreden.
Beveelt aan
30 September 2021
Marst
Groningen
Snel verstuurd Goed verpakt Geweldig goed overhemd
Beveelt aan
29 September 2021
Hans
Heino
Had graag gewild dat mijn order was blijven "hangen" tot de broeken er weer waren en dan alsnog naar mij toe verzonden werd! Ben niet blij terwijl het product erg goed is!
Beveelt niet aan
29 September 2021
Thomas Verkerk
Amersfoort
Ik best de webshop beoordelen, deze ziet er verzorgd uit en is duidelijk. Maar ik heb nog geen producten ontvangen en op een mail aan de klantenservice kwam binnen 24 geen reactie. Dus dat is wat minder. Ik kwam op de webshop omdat mijn maat en kleur niet voorradig waren in de fysieke winkel (waar ik heel netjes ben geholpen), maar in de webshop en div andere winkels nog wel.
Beveelt aan
29 September 2021
Tim
Tilburg
zeer tevreden
Beveelt aan
28 September 2021
Albert
santpoort-zuid
Fijn geholpen in de winkel en daarna de juiste maat online besteld.
Beveelt aan
28 September 2021
Greta
Zwartebroek
Lemelerbergweg 15
1101AJ Amsterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven