Heel fijne producten

Ik ben zeer tevreden over alle producten van Jetske Ultee. Meer valt er niet over te zeggen.

Ik zie er ziek uit door SPF

Smeert prima, ik wil geen rimpels en vlekjes maar een lijkbleek gezicht maakt me er ook niet knapper op.

Kan er mee doen

Mooi ingredientenlijsten van producten.

Perfecte service

Ik had meerdere producten besteld, echter paste de suncare niet bij mijn gezicht. Dit product kon ik, na gebruik, kosteloos retourneren en het bedrag werd gecrediteerd, perfecte service!

Prima Zonnebrandcrème & snelle levering

De Zonnebrandcrème van Jetske Ultee smeert fijn, geen witte waas. Vorige week op zondag ochtend besteld, maandag kon die al bezorgd worden. Maar bij DHL kun je gratis de bezorging wijzigen naar avond bezorging. Ik ben in een week met matige zo'n kracht niet verbrand. Vorig jaar werd deze crème als beste getest.

Heel fijn dat Jetske dit doet

Ik heb zo veel geleerd van haar blogs, ik kan echt niet meer terug naar de normale A-merken in de supermarkt

Al jaren een tevreden gebruiker!

Ik gebruik de producten van Jetske al jaren. Ben nog nooit teleurgesteld. De uitslag in mijn gezicht heb ik ook nooit meer teruggekregen na gebruik van de producten. Ik gebruik de 5-stappen producten dagelijks. Het is wel even een uitgave, maar ik doe minimaal een half jaar met de producten. Soms langer. Ik bestel ieder jaar een liter zonnebrand, deze wordt goed gebruikt in mijn gezin en is qua prijs-kwaliteit verhouding erg goed en voordelig! Ik krijg het product snel thuisbezorgd.

Fijne producten

Ik gebruik met name het vit a serum

Super producten voor mijn huid!

Veel andere producten gebruikt maar toch weer terug bij de lijn van Jetske Ultee, deze die het beste voor mij werken! Vooral de milde reinigers en vitamine A serum zijn zeer fijn! Ook de suncare is fijn in gebruik en laat geen witte waas achter op het gezicht.

Ik ben zo blij met al de producten van Uncover Skincare mijn huid ziet er sinds het gebruik veel beter uit!

Uitstekend verantwoord product

Deze zonnecreme gebruik ik al jaren en heb het de vorige keer ook voor dochter en kleinkinderen gekocht. Heel fijne en verantwoorde creme waar je lang mee doet. Super, ben er heel blij mee.

Zo blij mee

Mijn oudste dochter was op ziek naar een merk gezichtsverzorging en was bij dit merk uitgekomen. Ik kampte met een ernstige zonneschade en zag er behoorlijk slecht uit. Ook ik wilde een beter merk, maar één die niet zo schreeuwend duur was. Zij raadde mij dit merk aan, en nu na bijna 2 weken gebruik, zie je al verbetering. Mijn huid was dicht, toen ik met het gebruik begon, nu heb ik geen trekkende huid meer en het valt erg mee met de roodheid. Ik ben er erg blij mee, raad het meer mensen aan, die een wat complexe huid heeft.

Heel fijne producten voor mijn droge, gevoelige huid

Heel fijne producten voor mijn droge,gevoelige huid.

Fijne poeder met zachte kwast

Ik heb de poeder gekocht ter afwerking om te gebruiken na de foundation. Ben er blij mee! Gebruik ook de zonnepoeder. Fijne producten voor de gevoelige huid die mijn huid rustig houden. Ik raad de producten van de Jetske Ultee ter harte aan!

Alle producten werken heel goed, zijn fijn in gebruik en doen wat ze moeten doen.

Positieve ervaring voor mijn huid.

Super blij dat er ook een factor 50 is. Zou het zeker aanraden voor andere. En snel geleverd!

Moisturizer is hemels voor mijn huid!

Fantastisch product. Smeert heel fijn en zeer geschikt voor de gevoelige huid. Mijn huid voelt weer zacht aan en is minder rood. Moisturizer geeft een frisse uitstraling. Eindelijk een creme die echt wat voor je huid doet!

Snelle bezorging en fijne producten

Super snelle bezorging, zodra m’n producten op zijn weet ik dat ik het de volgende dag meteen weer in huis kan hebben, heel fijn! Mijn huid heeft er, ik gebruik de producten van Jetske Ultee nu een jaar, nog nooit zo glad en stralend uitgezien. Echt heel blij dat ik jullie gevonden heb!

Naven keer gebruikt te hebben was t flesje leeg

Had het product snel in huis. Maar kon het niet gebruiken. Een keer pompje gedrukt kwam er een beetje uit en toen was hij al leeg. Ik voel me belazerd. En geen €40 waard!!!! Ik kan dus ook niet het product aanbevelen.

Smeert fijn

Nog niet gebruikt want we gaan volgende week naar de zon Maar smeer elke dag de suncare uit t kleine potje

Fantastische producten

Door de goede verzorging krijg je een stralende huid

Goede betaalbare producten die lang mee gaan

Voorheen gebruikte ik dure producten die ik regelmatig moest bestellen. Toen ik deze producten voorbij zag komen besloot ik om ze te proberen, vanwege de positieve ervaringen. Ik gebruik een cleanser, moisturizer, exfoliant en foundation, allemaal hele fijne producten waar je heel weinig van nodig hebt. Je hoeft dus niet regelmatig nieuwe te kopen. Ook is de verzending mega snel en keurig verpakt. Mijn huid is nu zelfs beter dan toen ik nog die duurdere producten gebruikte!

De skin care gebruik ik niet.

Kan er dus ook geen oordeel over geven

aangename aanvulling op het gamma!

Ik gebruik al sinds 2014 alle producten van Dr. Ultee en ben super tevreden. Dus problemen met de huid heb ik momenteel niet. Heb het Clay Powder reeds 2 x 's avonds gebruikt als masker (3-tal min. laten intrekken). Heerlijk verfrissend gevoel na het afspoelen ! Aangename aanvulling op het gamma, samen met de face-oil.

Hele fijne producten!

Ik gebruik nu al aantal maanden het 5 stappen plan en het heeft mijn extreem droge huid totaal veranderd. Wat een verschil, geen rode vlekken meer of droogtelijntjes en plekken in mijn gezicht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.