Super fijne producten... gebruik deze nu al 1.5 jaar en nog steeds heel erg tevreden

Telkens weer: Jetske Ultee producten een ‘no brainer’

Ik gebruik al jaren voor al mijn skin care Jetsje Ultee. ( 70 jarige) Goede wijn behoeft geen krans’

hele fijne producten.

De producten voor de reiniging en verzorging van gezicht en hals gebruik ik nu bijna een jaar. Ik ben uitermate tevreden, mijn huid ziet er verzorgd uit met een mooie glow. Wel combineer ik de producten met huid verbeterende behandelingen bij de schoonheidssalon.

Super goed

Al de produkten van haar doen hun werk zoals het hoort. Ook aangename textuur en geur enz .

Hoge verwachtingen

Producten supersnel ontvangen. Verpakking ziet er mooi uit. Hele fijne website met veel leeswerk en onderbouwing van de producten. Ik gebruik producten pas een week, dit levert geen irritaties op. Het is nog te kort om resultaat te beoordelen maar heb de verwachting dat het helemaal goed gaat komen.

Hele fijne producten

Hele fijne producten (foundation, concealer, brush en bronzer) voor mijn rocacea huid. Past perfect bij mijn huid, zonder hem af te sluiten. Perfecte kleur (eerst de samples gekocht om de juiste kleur te vinden) licht dekkend, zodat het er natuurlijk uitziet. Snelle levering en mooie verpakking.

Fijne skincare lijn

Fijne producten. Ik gebruik de lijn nu een half jaar. Nooit teveel gebruiken door het handige pompje. Na eerst 3 producten, de serie uitgebreid naar 5!

Kom altijd weer terug op de producten van Jetske Ultee. Weet dat ze goed zijn. Veel vriendinnen al overtuigd.

Ik gebruik de producten nu een aantal jaar naar volle tevredenheid!

Dit had mijn huid zo nodig !

Mijn huid voelde droog, trekkerig en pijnlijk aan, gebruikte tussendoor ander merk gebruikt . Nu is mijn huid weer rustig en mooi .

Helemaal prima!

Pakketje volgende dag al binnen. Netjes ingepakt. Blij mee!

Super goed

Hele fijne producten, ik vindt het wel prijzig maar als t kan kom ik elke keer weer bij Dr.Jetske.

Heel goed! Snelle levering, netjes verpakt

Mooie producten. De exfoliant extra samen met het serum helpen echt om pigment vlekjes minder te maken of te voorkomen. Heel tevreden over de producten.

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

De gezichtsverzorgende producten worden snel door de huid opgenomen en geven geen trekkend of prikkelend gevoel. Bovendien zijn de ingrediënten milieuvriendelijk en is de kans op bacteriële besmetting klein door de manier waarop het product verpakt is. Goedkoop is het niet, maar gelukkig zijn er regelmatig aanbiedingen.

Ik heb echt heel veel producten van Jetske Ultee. Altijd heel tevreden. Nu ook de Glowoil geprobeerd

Fijn betrouwbaar bedrijf met hoge kwaliteit producten

Al enige jaren gebruik ik diverse producten en ik kan niet anders zeggen: ouderwetse kwaliteit. Zowel de klantenservice (snelle verzending, snelle en uitgebreide beantwoording van vragen) als de producten zijn van ouderwetse kwaliteit. Ik ben fan!

Top poeder die wel dekkend is, maar niet te aanwezig op de huid ligt!

De Poeder vind ik altijd erg prettig werken, met mijn onrustig huid verstopt hij de poriën niet, maar dekt de poeder ze wel af. Ze laten de poriën kleiner lijken en ik merk echt dat mij huid alsnog blijft ademen. Ik kan niet meer zonder!

Geweldige producten. Ik gebruik alle producten al vele jaren

Geweldige producten die ik al jaren gebruik

Aanrader, topproducten snelle levering

Topproducten! Alles van bestellen tot leveren klopt. Makkelijk bestellen, snelle levering en goed en netjes verpakt. Alles klopt dus, aanrader !

Fijne producten

Mijn huid reageert heel goed op de producten van Jetske Ultee. Ik wil niets anders meer! Ook de foundation is heel fijn, geeft een mooi resultaat.

Fijne, milde producten

Fijne, milde producten die elkaar goed aanvullen. Ik gebruik vrijwel alle producten van het stappenplan. Rimpels zijn zichtbaar verminderd nu ik de producten een tijdje gebruik.

Zoals gewoonlijk weer vlot en correct geleverd

Fantastisch!

Zo jammer dat ik de producten niet eerder heb gekocht/geprobeerd..

Zo blij met Jetske!

De producten van Jetske Ultee stellen me nooit teleur. Mijn (ouder wordende) huid gedijt erbij. Ik kan het alleen maar aanraden! Het lijkt misschien wel prijzig, maar ik doe er lang mee.

Uitstekende producten voor de huid!

Uncover van Jetske Ultee gebruik ik al jaren en ben er zeer tevreden over. Vlotte bezorging, prettige en beleefde klantenservice als er vragen zijn. Buitengewoon.

Kon Emmaplein 7

3016 AA Rotterdam