Laden reviews...
Laden reviews...
1.513 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven een duidelijk beeld van tevreden klanten; de kwaliteitsproducten leveren merkbare resultaten. Levering is over het algemeen snel en de verpakking is degelijk. Klanten waarderen ook de heldere productinformatie en de behulpzame klantenservice. De algehele toon is zeer positief.
Ik keek vol hoop uit naar deze zonnebrand afgaande op alle positieve reacties. Helaas ben ik zeer teleurgesteld. 1. De zonnebrand laat bij mij een witte waas na die overal aan vast plakt. Je kunt nog steeds precies zien waar ik heb gezeten in de auto aan de witte afdruk. 2. Het is absoluut niet waterproof. Na een paar druppels regen liep de zonnebrand in witte stroompjes van me af. Laat staan wat er gebeurt als je ermee wil zwemmen.. 3. Ondanks dat ik me goed had ingesmeerd en maar kort in de zon ben geweest zijn mijn schouders alsnog licht verbrand. Dat heb ik met andere zonnebrand niet. 4. Na het insmeren trekt het onvoldoende in en voelt mijn huid vettig, plakkerig en verstikt aan. 5. De zonnebrand smelt in mijn ogen, waardoor ik wazig ga zien. Kortom. Het is niet de zonnebrand voor mij en ik begrijp niet wat er anders is aan mijn huid dat het bij mij zo onprettig voelt, vooropgesteld dat alle positieve ervaringen echt zouden zijn.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Roos
Renswoude
Na al vele merken zonnebrand geprobeerd te hebben met veilige UV-filters die erg bleken te stinken dacht ik met de Dr. Jetske Ultee eindelijk de goede gevonden te hebben. Jammer dat ook deze zo vies ruikt. Fijn dat je bij dit bedrijf mag uitproberen en product tot 30 dagen terug mag sturen. Echter op een product van 18,- een bedrag van 6,- verzendkosten op een retour voor eigen rekening nemen maakt het terugsturen niet echt de moeite waard. Al snap ik wel dat verzenden ook gewoon geld kost en niet allemaal voor rekening van de leverancier kan komen (verzendkosten naar mij toe waren al gratis).
Beveelt aan
17 June 2026
Saskia
Vinkeveen
De crème smeert heel fijn uit Het voelt lekker zacht De prijs is heel aantrekkelijk
Beveelt aan
13 June 2026
Baukje
Ermelo
Sinds 2 weken, waarvan 1 week fietsvakantie, gebruik ik de moisturizer. Wat me opvalt, is dat mijn rosacea-huid er goed op reageert in die zin dat ik (nog steeds) geen puistjes en/of bultjes heb gekregen, wat meestal wel het geval is tijdens dit soort inspannende vakanties. Heel fijn!
Beveelt aan
11 June 2026
Rachel
Groningen
Makkelijk aan te brengen en blijft lang zitten op de huid. Voor binnen en buiten. Buiten voor een hogere UVA en UVB bescherming bij zomerse temperaturen gebruik ik al het zonnebescherming product SPF 50 en Aftersun van Dr. Leenarts. Voor de huid breng ik dagelijks vitamine C aan met het product CeraVe met Retinol Serum.
Beveelt aan
11 June 2026
Geert
Haren
Ik ben fan van de bodycreme, smeert lekker uit en doet mijn huid goed, een aanrader. Ook de moisterizer is heerlijk.
Beveelt aan
10 June 2026
K.M Berends
DALEN
Zie boven
Beveelt aan
8 June 2026
G.
Hengelo
5 stappenplan: ideaal! ben vooral fan van de moisterizer, deze gebruik ik overal voor, echt helend!
Beveelt aan
8 June 2026
christine
Burgh-Haamstede
Heerlijke verzorgende producten
Beveelt aan
8 June 2026
Dorien
Montfoort
mijn huid is een stuk rustiger geworden het rood in mijn gezicht is voor de helft minderen . En mijn gezicht is lekker zacht .
Beveelt aan
8 June 2026
C
Hillegom
Ik gebruik de producten van Janneke al langer en ze bevallen me uitstekend.Ze schatten mij altijd jonger dan ik ben: “ Je hebt zo’n mooie huid” Heb nu voor het eerst “Glow” besteld en ga dat nu uitproberen.
Beveelt aan
8 June 2026
gerry
Oosterhout NB
Mega cream , ik adviseer het iedereen voedend en goed ! Heerlijk uitsmeerbaar en ruikt ook lekker!
Beveelt aan
8 June 2026
Sharda
Barendrecht
Ik koop al bijna 6 jaar mijn skincare hier. Al zo veel verschillende producten ten geprobeerd in het verleden en ik bleef maar uitslag en rode huid hebben tot ik dokter jetske ultee ontdekte! Nu ook de nieuwe face oil gebruikt voor de eerste keer. Wat een fijn product!!
Beveelt aan
8 June 2026
Kathy
Evergem
Ik gebruik het 5 stappenplan nu 2 maanden en was sceptisch. Vooral omdat er vaak “hetzelfde effect” wordt beloofd maar ik het met andere producten nooit had ervaren. Deze producten doen écht wat ze beloven! Mijn huid ziet er echt zo veel beter en mooier uit! Super blij mee en heeeeel tevreden!
Beveelt aan
7 June 2026
Jolanda
Alkmaar
Ik ben inmiddels al jaren fan van deze producten. Eindelijk een goed en rustige huid, welke goed is gevoed. Twijfel je? Maak gebruik van hun adviezen, ook na aankoop. Bedankt voor de huid die ik al jaren probeerde te vinden.
Beveelt aan
7 June 2026
Debby
Mariahout
Alle producten doen wat ze beloven, zijn goed voor je huid en écht de moeite waard.
Beveelt aan
7 June 2026
Monique
Enschede
Ik gebruik nu ruim een jaar de producten van dr. Jetske Ultee en moet zeggen dat mijn gezichts huid er erg van opgeknapt is. Van rood/ vochtarm maar wel vettig met puistjes, naar rustig, gehydrateerd met glow. Ik gebruik het 5 stappenplan, face en glow oil. Soms de klei en soms de repair cream. Geheel geruststellend voor mijn huid.
Beveelt aan
7 June 2026
Anja
Rotterdam
Fijne zonnebrand voor het hele gezin. 2 grote 1 liter verpakkingen zodat we deze zomer ruimschoots genoeg hebben. De producten van Jetske ultee geven een vertrouwd gevoel wetende dat een dermatoloog ze ontwikkeld heeft. Geen toegevoegde troep, maar veilig voor je lichaam en zonder dierenleed. Snel geleverd
Beveelt aan
7 June 2026
Daphne
Utrecht
Erg blij met het serum, dat ik alweer een tijdje gebruik. Verzending is altijd top, goed verpakt en altijd een mooi kaartje erbij.
Beveelt aan
7 June 2026
Danielle
Drachten
Gebruik dit product al jaren helemaal geweldig
Beveelt aan
7 June 2026
ineke
Almere
Al vele jaren fan van de producten.
Beveelt aan
6 June 2026
Sandra
Gaanderen
Ik ben de producent van jetske gaan gebruiken door een collega van mij die ook een onrustige huid had, terwijl dat niet te zien was. Mij probleem was een vette huid, talg en puistjes rond mijn kin en kaak. Na dat ik 3 weken bezig was met het stappenplan van jetske begon ik al resultaat te zien. Ik gebruik het nu al anderhalf jaar en zou het iedereen aanraden. Fijne producten en wat ook echt werk!
Beveelt aan
6 June 2026
Lissette
Den haag
Vanaf het begin overtuigd van de producten. Door de jaren heen is mijn huid natuurlijk veranderd en met kleine aanpassingen in het regiment altijd een mooie huid kunnen houden.
Beveelt aan
6 June 2026
Merel
Utrecht
De producten zijn mild en voelt niet plakkerig aan. Ik ben erg tevreden en mijn huid straalt!
Beveelt aan
6 June 2026
Kitty
Amstelveen
Het begon in 2023 met een persoonlijke advies tijdens ******behandelingen (speekselklier ******) waaronder 33 bestralingen in een flink deel van mijn gezicht en hals. Inmiddels is mijn huid hersteld en ben ik het blijven gebruiken omdat bestraalde huid extra goed verzorgd moet worden, is mijn gedachte. Naast de repaircream en zonbescherming nu ook andere producten.
Beveelt aan
6 June 2026
Irene
Blaricum
Kon Emmaplein 7
3016 AA Rotterdam
Branch
Schoonheid, Verzorging
Specializations
Huidverzorging, Beauty, Cosmetica
Webshops