Perfecte service, goede uitleg

Goede uitleg!

Topservice

Had mijn bestelde product snel in huis en bij vragen is de klantenservice goed en snel bereikbaar. Had dezelfde dag nog antwoord op mijn vraag.

Ik wil geen ander merk meer!

Zodra ik me heb ingesmeerd is mijn gezicht de hele dag soepel en absoluut niet meer trekkerig

Direct merkbaar resultaat

Ik ben erg blij met de producten zoals de exfoliant en moisturizer. Mijn gezicht voelt niet zo droog meer aan en ik heb het gevoel dat de crème heel goed opgenomen wordt. De exfoliant heb ik voor de pigmentvlekken gekocht, maar na een week kan ik nog niet bepalen of het werkt. Maar ik heb er vertrouwen in!

Al jaren zeer tevreden

Merkbaar en zichtbaar rustigere huid. Ik gebruik de reiniging en verzorging. De extra verzorging van beide serums is een traktatie voor mijn huid. Kortom ik blijf dit nog jaren gebruiken!

Overzichtelijk en eerlijk advies

Heerlijke producten, eerlijk advies en het ziet er ook nog eens mooi uit. Ik winkel hier graag!

Super service.

Alle producten doet wat vermeld word in de beschrijfing.

Fijne gezichtsolie

Ik ben erg tevreden over de alle producten van Uncover. En de informatie over cosmetica op social media van Jetske Ultee geeft mij vertrouwen.

In alle opzichten helemaal goed

In alle opzichten helemaal goed van product tot service. Ik heb het al meerdere keren aanbevolen aan mijn omgeving.

Snelle en goede levering.

Geweldige producten

Ik heb heel veel andere producten uitgeprobeerd maar toch blijf ik elke keer terugkomen bij Jetske

Het voelt echt al bescherming en de huid blijft zacht

De producten bevallen me prima.

Crème loopt van lichaam af en factor is niet wat het zou moeten zijn

Crème is moeilijk te smeren en blijft op de huid liggen. Met zon en transpireren loopt het zo van het lichaam af. Met factor 50 toch verbrand, biedt niet voldoende bescherming ondanks continu opnieuw aanbrengen. Op aanraden gekocht maar voor ons een miskoop.

Heerlijk eerlijke producten voor een goede prijs

Ik was een beetje sceptisch in het begin. Heb jaren een moeilijk huid gehad en sinds een paar jaar is het weer rustig . Ik vond het heel eng van mijn voormalige producten merk af te stappen maar het was zo duur dat ik het ook niet meer leuk vond . Ik ben super tevreden . Het voelt allemaal heel fijn aan en mijn huid doet het er goed op! En ook heel fijn dat het betaalbaar is .

Wat een waanzinnige goede produkten. Heb het stappenlaan gekocht en wat een verbetering van mijn huid. Ben er erg blij mee en word hier vrolijk van!

Alleen ervaring met foundation

Ik had gehoopt dat er geen phenoxyethanol zou worden gebruikt in de foundation. Dit is een onderdeel van MDGN, een stof waaruit veel allergische reacties voortkomen. Zo ook bij mij. Aanbeveling is een ja omdat de foundation erg mooi kleurt en uitsmeert.

Bedankt voor je berichtje. Graag geef ik je meer uitleg over dit ingrediënt. Phenoxyethanol is een bacteriedodend ingrediënt (een conserveermiddel). Heel belangrijk voor de houdbaarheid – en dus veiligheid – van het product. Op dit moment bevat onze Foundation inderdaad phenoxyethanol. Het is ons bekend dat er nu veel te doen is over dit ingrediënt, maar we willen je gelijk geruststellen dat het gebruik ervan in cosmetica echt veilig is in cosmetische producten voor volwassenen en kinderen. In de EU zijn er namelijk normen en richtlijnen voor alle cosmetische ingrediënten op basis van uitgebreid wetenschappelijk onderzoek. Zo weten we van elk ingrediënt – en dus ook van phenoxyethanol – wat de dosis is zonder dat er een waarneembaar schadelijk effect (NOAEL) ontstaat. Voor verschillende soorten producten zijn er verschillende doses toegestaan. Want of je een product afspoelt of niet, maakt natuurlijk uit. Ook wordt er bij die dosis bijvoorbeeld rekening gehouden met de absorptiesnelheid van de huid. Verder wordt ingecalculeerd dat in meerdere producten die je op een dag gebruikt hetzelfde ingrediënt kan zitten, waardoor de toegestane dosis (veel) lager wordt. De EU heeft phenoxyethanol veilig bevonden tot een maximale concentratie van 1% in cosmetische formules. In cosmetica wordt vaak gebruikgemaakt van een percentage van 0,6% of lager. En misschien fijn om te weten: je moet daarmee echt veel cosmetica met phenoxyethanol gebruiken om een schadelijke dosis binnen te krijgen. Voor het idee: een vrouw met een gemiddeld gewicht van 57 kilo moet élke dag 47 hele potjes gezichtscrème opsmeren om de NOAEL te overschrijden. Phenoxyethanol is dus echt niet gevaarlijk in je cosmetica. Echter, heel vervelend dat je hebt gereageerd op de Foundation. Ik heb je een mailtje gestuurd en kom graag met je in contact! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Producten die echt resultaat opleveren

Vroeger gebruikte ik altijd producten van Jetske Ultee. Toen een tijdje iets anders geprobeerd van de schoonheidsspecialiste (die producten waren iets goedkoper). Toch zijn de producten van Jetske het beste. Mijn huid ziet er na een week al egaler uit (heb last van acne). Ja, de producten lijken prijzig maar ze zijn zuinig in gebruik omdat ze heel geconcentreerd mijn. Ik gebruik bijvoorbeeld maar 1 pompje van de moisturizer. Je doet er dus lang mee. Twijfel niet en probeer het, je krijgt er een mooie huid voor terug!

Concealer nr 10

Super dat je het product eventueel zou mogen retourneren, ook (of juist) als je het geprobeerd , dat heeft me over de streep getrokken. Ik dacht eerst dat het te licht zou zijn, maar het verdoezeld mijn rode plekjes op mijn wangen en de blauwe gloed onder mijn ogen. Bedankt!

Een zonnebrand en goede dagcrème in 1

Laat geen witte waas

Heel fijn, trekt ook lekker snel in.

Fijn product wat mijn huid een mooie glow geeft. In eerste instantie heb ik een tijd zonder dit product gedaan, maar uiteindelijk toch aangeschaft en het stelt niet teleur. Aanrader!

Fantastische producten

Gebruik het al jaren nadat ik een parfum allergie heb ontwikkeld. Mijn huid is nog nooit zo rustig geweest.

Heerlijke producten

Eindelijk fijne producten waar mijn huid goed op reageert.

Nooit meer iets anders, na verloop van een paar maanden zie je enorme verschillen en je huid met sprongen voor uit gaan

Geweldige produkten

Ook met de allernieuwste produkten zoals de claypowder en de extra strong exfoliant heeft Dr Jetske Ultee weer in de roos geschoten.

Bedrijfsgegevens

Kon Emmaplein 7

3016 AA Rotterdam

010 436 3276

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.