Topproduct voor een goede prijs

Met mijn zonneallergie ben ik aangewezen op een technisch perfecte zonnebrandcreme, en deze voldoet echt aan alle eisen tegen een betaalbare prijs. Heel erg blij mee!

Eindelijk passende producten.

Al sinds ik kan heugen (kind) voelde ik dagelijks mijn gezichtshuid . Gloeien, trekkerig, rood, schrijnen, jeuken. Echt alle zachte smeersels geprobeerd Eucerin, la roche poche en zo jaren en producten verder. Nu eindelijk verlichting en een oplossing gevonden. Mijn dagelijkse routine met toner, suncare en moisterizer bevallen heel goed. Geen “opstandige” huid meer. Eindelijk!!! En de service/info kan niet beter.

Geweldig fijne producten

Jetske heeft de juiste producten om de huid optimaal te verzorgen.

Nooit geen allergische reacties meer

Had altijd laat van branderige, waterige ogen. Heb jarenlang gedacht dat het am mijn oogmakeup lag, ondanks dat deze hypoallergeen was. Sinds het gebruik van de huidverzorgingsproducten van Jetske Ultee negens geen last meer van. Wat een verademing!

Super producten, snelle levering en echt geweldige klantenservice!!

Voor heerlijk zachte handen

De hand wash staat standaard op het aanrecht en op wastafels. Sinds ik dit artikel gebuik veel minder last van schrale en kloofjes in handen.

Kan niet meer zonder

Gebruik al jaren de producten uit het 5-stappen plan. Bij mij werken de producten echt. Zelfs mijn kinderen gebruiken de toner, cleanser en exfoiliant.

Fijne creme

Fijne smeerbare creme die op een extreem droge huid vet genoeg aanvoelt om het trekkerige gevoel te verminderen, zonder dat je het idee hebt een dat je huid niet meer kan ademen.

Super heerlijk

Al enige tijd was ik op zoek naar goede producten zonder rommel erin. Ik heb heel even gewacht met een review te schrijven, omdat ik de producten eerst wilde uitproberen om te kijken of ik resultaat zag. De moisturizer is echt heel fijn. Een lichte en makkelijke uitsmeerbare crème. Ik smeer het volgens mij nu iets van 2 weken en ik merk al dat mijn huid minder droog, zachter. Heerlijk! De cleanser moest ik even aan wennen qua geur, maar is ook heel zacht van structuur en maakt goed schoon en dat is echt een must voordat je je gezicht verder verzorgt.

Over het algemeen zeer tevreden

1 keer pech gehad met een product Gebeld met helpdesk, maar werd in eerste instantie niet goed ontvangen Medewerkster reageerde niet correct. In het verleden wel goed contact gehad Maar met hulp van collega werd het probleem opgelost

Gebruik al jaren deze moisturizer. Helemaal tevreden dus. Heel fijn product.

Hele fijne producten maar zeer onvriendelijke klantenservice

Een foutje gemaakt in mijn bestelling als trouwe klant maar daar had de klantenservice geen boodschap aan. Eea was voor eigen risico en rekening. Ik zou nog een mail krijgen (inmiddels een week geleden) met retour instructies en er zouden in deze mail nog wat vragen beantwoord worden maar ik heb nooit meer wat gehoord. Als alles goed gaat niks aan de hand: fijne producten en snelle nette levering maar zorg dat je niet per ongeluk een foutje maakt dan word je niet geholpen, onvriendelijk te woord gestaan en zelfs uiteindelijk genegeerd.

Geweldig goed !!!

Ademend dekkend en helemooie natuurlijke kleur .

Enige skincare die voor mij werkt! Ben pas geleden een keer overgestapt op The Ordinairy omdat dit een stuk goedkoper is. Maar toch weer terug bij Jetske Ultee. Mijn huid is super gaaf en voelt lekker gehydrateerd aan. Ik gebruik het vitamine A serum en de producten voor de droge huid. Elke ochtend de exfoliant.

Bestelling en levering ging vlot en snel. Zeer tevreden.

Absoluut waard!

In de Linda las ik een interview waarbij de geïnterviewde aangaf producten van dr ultee te gebruiken. Zij was er erg blij mee. Enigzins sceptisch bestelde ik. Nog wat huiverig in verband met de prijs maar na een korte periode van gebruik zag ik resultaat! Oh wat ben ik blij dat ik heb geluisterd naar mijn onderbuik gevoel toen ik dat interview las! Ik ben een zeer tevreden klant.

Geweldige producten

Ik heb de hele lijn van Jetske Ultee. Voor mijn geen andere producten meer voor mijn huid. Al zoveel producten gebruikt, nu eindelijk de juiste gevonden. Ik heb een zeer gevoelig huid, rood, branderig en met pukkeltjes.

Goede kwaliteit

Eindelijk producten met goede ingrediënten die écht goed werken.

Super interessant boek!

Een heel duidelijk en toegankelijk boek waarin veel mythes de wereld uit worden geholpen en daarnaast veel waardevolle informatie wordt gegeven. Deze informatie maakt het een stuk makkelijker om de juiste keuzes te maken qua huidverzorging en producten! Zeker een aanrader voor iedereen die zijn/haar huid het beste wil geven!

Perfect product

Een goede bescherming. Is goed smeerbaar en laat geen witte laag over.

Goed.

Doordat ik een droge huid heb, ben ik de repair cream aan het testen. Mijn huid heeft net wat extra nodig in de wintertijden. Tot nu toe ben ik er blij mee. Een volle cream. Mijn huid voelt zeker extra gehydrateerd aan. Dat trekkerig gevoel is snel weg hiermee gelukkig.

Eindelijk

Na 7 jaar geleden gediagnosticeerd te zijn met Rosacea is mijn zoektocht naar de juiste producten gestart. Werkelijk alles geprobeerd en niets hielp echt goed of alleen tijdelijk. Ik was in de overtuiging niet te veel geld te willen uitgeven aan cosmetica. Een half jaar geleden ben ik gestart met producten van Jetske Ultee en inmiddels gebruik ik het 5 stappenplan met als toevoeging een serum. Het is het geld meer dan waard en uiteindelijk scheelt het niet veel omdat je erg lang met de producten doet. Mijn huid heeft een ware transformatie ondergaan en eigenlijk is dit nog steeds bezig. Ik wil niets anders meer.

One and only

Geweldige producten! Na jaren zoeken naar een geschikt product wil ik niets anders meer!

Grandioos

Wat een zachtheid

Ik zag het gelijk aan mijn gezicht, een stuk gladder. Ik ben benieuwd naar langdurig gebruik ;-)