Geen body Cream?

Nav reclame gisteren (27-02) heb ik cleanser besteld. Vandaag binnen, maar geen beloofde body Cream erbij

Goed!

Ik gebruik al een paar jaar de producten van Jetske Ultee en ik ben meer dan tevreden, fijne producten die me huid goed verzorgen en me ook een rustige huid geven.

Acne speelt weer op

De suncare spf 30 geprobeerd maar helaas speelt de acne, die ik redelijk onder controle had, weer op. Dus stop ik maar met dit product. Wat bij de een wel werkt, werkt bij de ander helaas niet. Daarom moet ik mijn aanbeveling op nee zetten maar dat wil niet zeggen dat iemand anders met acne er ook geen baat bij heeft. Testen dus... Dus mijn zoektocht naar een parfumvrije zonnebrand voor het gezicht gaat door...

De suncare is fantastisch. Mijn acne huid is er echt van opgeknapt sinds ik dit dagelijks gebruik.

Zichtbare verbetering van mijn huid

Na mijn zwangerschap was ik op zoek naar iets om pigment en pukkels te verminderen en dat heb ik nu gevonden.

Fijne verzorgende moisturiser

Ik ben tomen heb een droge huid. Trekt bij mij snel in. Voor de winter zou het wat vetter mogen zijn.

Superblij dat ik de produkten ontdekt heb

Sinds ik deze gebruik, is mijn huid egaler geworden, lijntjes zijn zichtbaar minder.

Geweldige producten die echt iets doen voor je huid

De cleanser en toner vullen elkaar goed aan. Aansluitend de moisterizer en mijn huid voelt heerlijk zacht aan.

Superfijne producten, zijdezacht, nooitmeerwatanders!

De producten van Jetske gebruik ik al best lang. Sinds de eerste bestelling heb ik nooit meer wat anders gekocht. Terwijl ik voorheen dol was op allerlei potjes en smeersels van verschillende merken.

Kwaliteit kan ook samen met een goede prijs

Sinds een aantal jaren gebruik ik de cleaner, moisturizer, exfoliant, suncare en sinds kort ook de face oil van Jetske. Deze producten verzorgen, hydrateren en beschermen mijn huid echt. De face oil is superzacht, trekt goed in en geeft de huid een boost. Verder is het zuinig in gebruik en doe je er lang mee.

Prima producten, en nee zeker ook voor mannen.

“Clean” makkelijk in gebruik en effectief. Bovenal goed overwogen ingrediënten en vrij rommel en parfum.

Top producten!

Inmiddels gebruik ik al een aantal jaren producten van Jetske Ultee. Wil niets anders meer. Ik heb een zeer gevoelige huid (rosacea). Mijn dochter komt in de puberteit en als zij producten nodig heeft, dan bestel ik alleen via Uncover Skincare. Ze gebruikt nu de coverstick. Ik denk dat een deel van de oorzaak van mijn huidproblemen, komt doordat ik vroeger verkeerde producten heb ik gebruikt. Voornml door parfum in producten. Het is mss wat duurder, maar het is echt de moeite waard!

Jeuk

De moisturizer gebruik ik nu een kleine week in combinatie met de toner. Helaas heb ik naast een zachte huid sindsdien last van jeuk, een licht branderig gevoel en rode plekken. Ik lees hier weinig over in andere reviews en vraag me daarom af of dit wel een geschikt product is voor mij.

Mijn vrouw was in de zevende hemel ;-)

Hele fijne huidverzorgingsproducten!

Sinds 1,5 jaar gebruik ik alleen nog maar producten uit deze lijn. Heb nu een super stabiele en prettige huid. Het is even een investering maar de producten gaan echt lang mee! De dosering per pompje is ook perfect waardoor je niet teveel of te weinig smeert.

Ik gebruik de producten al jaren

Ik gebruik de toner, exfoilant, moisturizer al jaren en ik ben zeer tevreden. Je ziet dat mijn huid het waardeert. Het serum is heerlijk zacht en trekt direct in, het serum gebruik ik elke avond. De olie zou ik ook graag eens uitproberen! Inmiddels is mijn zus ook groot fan van dr Ultee.

Geweldige producten. Nu ook de nieuwe face oil besteld en fan van. Duidelijke website met uitleg over de producten, de ingrediënten en hoe te gebruiken. Daarnaast ook altijd super snelle verzending.

Altijd geweldig

Mijn huid is zo enorm vooruit gegaan sinds ik deze producten gebruik. Voor mij en mijn man nooit meer iets anders!

Niets anders meer op mijn huid

Heerlijke crème

Nogsteeds niet geleverd!!!

1e melding van DHL: we komen dinsdag tussen 10,00-15.00 uur bij u langs .Maar geen levering!! Niemand gezien. 2e melding; Donderdag 15-2 kreeg ik bericht van DhL dat het pakketje tussen 15.55-18.00 bezorgd zou worden. Om 15.53 kreeg ik een berichtje dat ze NoG een keer langs komen ?? !? “Onze bezorgerkon het pakketje niet bij mij afleveren”. (???) Ik was naast mijn voordeur aan het schilderen.!!!!!!! Op mijn deurbel CAMERA was ook GEEN beeld van een DHL bezorger/ of auto te zien !!!!!

Fijne producten die ik al 10 jaar gebruik. Dat is toch een mooie aanbeveling dacht ik zo.

Prima producten heel tevreden mee

Heerlijk voor mijn huid

Ik voel me verzorgden mooi met de producten van Jetske

(H)Eeeeerljk product

De huid voelt zacht en straalt. Echt een heerlijk product ❤️

Een hele fijne en luxe verzorgingslijn

Een vriendin van mij heeft jullie lijn aan mij aanbevolen. Ik gebruik jullie lijn sinds november 2023 en ik wil niets anders meer!

Kiyoh Bewertungen