Fijne producten voor een mooie huid

Mijn huid heeft uitdagingen: pigmentvlekken, acne, gevoelig voor eczeem en rosacea. De producten van Jetske hebben hier een antwoord op. Het is allemaal in minimale vorm aanwezig. Mijn huid ziet er eigenlijk heel goed uit! Wat gebruik ik? Het volledige 5 stappenplan en vitamine A serum.

Fijn en duidelijke website met goed adviezen van Jetske

Mijn eerste bestelling bij Jetske Ultee is me goed bevallen, mede doordat ik me van tevoren goed kon laten informeren via haar website en ook via de klantenservice !

Ik ben al meer dan 10 jaar klant! Heel erg tevreden over de producten en de medewerkers!

Het is een fijn en mild product

De producten hebben mijn huid wel goed gedaan want ik merk met name dat de huid rondom mijn ogen meer vocht hebben en dus minder droog zijn. Ik vind de producten wel erg duur en ik weet nog niet of ik het nog een keer ga bestellen.

Blijvertjes!

Sinds een aantal jaren gebruik ik de cleaner, toner, moisturizer, het serum en de suncare van Jetske Ultee. Omdat mijn huid glad en zacht is, en egaal van kleur, gebruik ik de exfoliant niet meer. Maar wat de rest betreft: absoluut blijvertjes!

goede producten

heel tevreden over al mijn aankopen, zuinig in gebruik , geen irritaties, doet wat het beloofd. Het kleimasker voor de 1ste keer geprobeerd, heel aangenaam met zachte huid als resultaat.

Voor mij geen andere producten meer.

Ik ben de producten van Jetske zo'n 13 of 14 jaar geleden gaan gebruiken, toen niets hielp om mijn huid te kalmeren. Sindsdien gebruik ik niets anders meer, mijn huid is rustig en mooi. Ik heb misschien niet elke dag zin om mij groots op te maken, maar de verzorging van mijn huid 's ochtends en 's avonds met de producten van Uncover Skincare zie ik als een investering in mezelf.

Klasse producten!

Ben erg blij met de producten die ik van Jetske gebruikt heb!

Heerlijke producten, trekkerige huid is verleden tijd.

Ben blij met de verzorgingsproducten ook met de make-up producten. Voor mij geen andere producten meer.

wat zijn het toch fantastisch producten!

Al een paar jaar gebruik ik Jetske's producten en krijg nog steeds zeer geregeld complimenten over mijn huid (en ik ben niet meer de jongste;-) Zo blij mee, dankjewel Jetske!

Fijne producten

De nieuwe sterkere exfoilant voor het eerst geprobeerd en het prikt. Deze bouw ik langzaam op. Het zou fijn zijn als je voorkeuren kan aangeven in je account. De schuimende Cleanser heeft mijn voorkeur, maar omdat ik verschillende heb geprobeerd heb ik nu per ongeluk weer de melkachtige besteld. Verder altijd fijne en betrouwbare producten.

Heerlijk zoals altijd

Na een tijd zoeken, nadat mijn huid steeds droger werdt heb ik deze crèmes van Jetske Ultee gevonden. Ik gebruik het nu alweer een paar jaar, ik ben zeer tevreden. Mijn huid is weer fris en stevig.

super!

een heerlijke luchtige en mooie subtiele dekking.

fijne producten in een mooie verpakking

zacht voor de huid , je ziet echt verbetering !!

Fijne producten.

Geen miskopen meer, meer ruimte in de kast!

Nooit merkvast geweest, nooit gevoelig voor dure verzorgingsproducten. Sinds een paar jaar wil ik toch echt niet anders meer dan de producten van Skincare: heerlijk om zeker te weten dat ik mijn huid hier een plezier mee doe én.. geen geirriteerde tranende ogen meer! Het is wat duurder dan ik normaal uitgaf, maar met al die uitgespaarde miskopen compenseert dat weer, incl. verspilling en ruimte in de kast. De exfoliant heb ik n tijdje links laten liggen. Nu de nieuwe Strong variant een paar avonden geprobeerd: aangenaam verrast, mijn huid is echt gladder.

15 jaar eerder moeten weten

Goed! Super tevreden.

Zeker als je het consequent gebruikt, alle stappen. Behalve de suncare 30; die smeert niet lekker en je voelt een laag zitten.

De nieuwe formule is erg teleurstellend

Helaas vind ik de nieuwe versie van het vitamine a serum erg teleurstellend. De geur vind ik erg onprettig en aanwezig. Ook trekt het serum bij niet in waardoor zelfs mij kussen helemaal onder de olie achtige vlekken zat. De oude formule vond ik fantastisch, maar ik ben bang dat ik deze niet opnieuw ga bestellen. Groeten Manon

Een hele fijne crème

Super fijn

Altijd blij. Hele fijne producten

Ik ben tevreden over de dagcrème.

Al jaren tevreden gebruiker!!

Ik gebruik al vele jaren tot volle tevredenheid de moisterizer en de tonic. En nu voor de sterke exfoliant gegaan met tranexaminezuur. Bestellen gaat makkelijk, verzenden gaat heel snel. Hoewel de flacon klein lijkt... Ik doe 3 a 4 mnd met de inhoud. Goed dat ze ook aan het milieu denken en airless pomp systeem gebruiken. Heel veel geleerd van de bloggs van Jetske over de jaren heen. Laatst routine aanbevolen aan puber tegen de acne, binnen paar weken huid rustig! En acne binnen 2 mndn. helemaal weg... En mijn eigen huid (54 Jr) ? Die glimt van trots en gezondheid!

Producten zijn top geweldig

Heb een gevoelige huid. Soms nada ik deze producten gebruikt heb ik nergens last van

Snelle service, goed producht, ik gebruik het al een aantal jaar.

Company details

7 Kon Emmaplein