Gebruik sinds een paar maanden 4 van de 5 stappen en de face oil. Ik heb hé op aanraden van een collega van in de 60 omdat het me opviel dat ze zo'n gladde huid had. Mijn huid is nu gevoed stralend en ik gebruik zelfs vaak veel minder make-up. Zelfs mijn omgeving ziet het verschil.

Totale achteruitgang van Vitamine A Serum

Ik ben klant bij Uncover sinds 2012. Maar wat ben ik geschrokken van de vernieuwde versie van het vitamine A Serum! Wat een achteruitgang! Het is één ding om producten te willen aanpassen omdat een app bepaalde ingrediënten als microplastic aanduid, (al denk ik dat iedereen die thuis is in het onderwerp beseft dat het maar zeer de vraag is of die ingrediënten ook werkelijk microplastics zijn), heel anders is het als de kwaliteit van een product eigenlijk simpelweg wordt opgeofferd. Het Serum trekt nog amper in. Ongetwijfeld zal zich dat in een verminderde werking vertalen. Daarnaast is het Serum zwaar irriterend voor de ogen. Sinds de vernieuwing van de vitamine A staat er te lezen de Vitamine A NIET rond de ogen te gebruiken. Dat terwijl het net daar goed van pas zou komen, want daar heb je natuurlijk de eerste tekenen van veroudering, en kraaienpootjes en dergelijke. Dat moeten de mensen bij Uncover toch ook beseffen, en dan is het meteen duidelijk dat een product dat niet te gebruiken is rond de ogen, een achteruitgang is. En dat terwijl Jetske zelf het oude vitamine A Serum "onmisbaar in de strijd tegen kraaienpootjes" noemde; en erover zei dat "het Serum te gebruiken was rond de ogen tot waar je bot voelt, en dat als je dichter bij het oog wilde gaan, je dat dan voorzichtig moest proberen." Dat de gebruiksaanwijzing van de vitamine A nu zo is veranderd, kan maar één ding betekenen: ze zijn zich bij het merk zeer goed bewust van het feit dat de vernieuwde versie van het vitamine A Serum een kwalitatieve achteruitgang is, en irriterend werkt. Bijzonder jammer vind ik dat. Het vernieuwde vitamine A product, en de omgang errond hebben mij teleurgesteld. Ik kan alleen maar hopen dat hier iets mee gedaan wordt en Uncover opnieuw "zichzelf" wordt. Want het was een goed en eerlijk merk, met producten die boven de rest uitstaken, en waar je als merk terecht trots op mocht zijn. Hopelijk kan Uncover daar terug naartoe gaan.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Katharine, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend vervelend om te horen. We hebben juist zo erg ons best gedaan om de formule te verbeteren. Het product is namelijk verduurzaamd. Verduurzaming zal bij ons nooit ten koste gaan van de kwaliteit van een product. Graag kom ik met je in contact om je een gepaste oplossing te bieden. Zojuist heb ik je een mail gestuurd.

Eindelijk iets wat écht doet wat het beloofd.

Ik heb nog nooit een review achtergelaten, maar ben over deze suncare SPF30 zó tevreden! Ik heb al jaren last van (hormonale) acne in mijn gezicht en merk dat veel soorten zonnebrand mijn huid irriteren, vettig maken of een gekke waas achterlaten. Dit product (samen met de hulp van een huidspecialist!) zorgt er ein-de-lijk voor dat mijn huid beschermd wordt, rustig wordt én blijft. Het vermindert de roodheid op mijn gezicht direct, voelt fijn, is makkelijk aan te brengen en is tevens een mooie basis voor onder mijn makeup. Plakt niet en voelt niet vettig aan. Laat geen waas achter (wel goed uitsmeren). De foundation en concealer heb ik nog niet vaak genoeg gebruikt om echt iets over te zeggen, maar mijn huid komt er rustiger onder vandaan dan bij de meeste producten (max 4 uur op mijn gezicht gehad). Het voelt licht, is makkelijk te gebruiken en de dekking is 'buildable'.

Natuurlijk mooi

Ik ben ontzettend te spreken over de producten die ik hebt gekocht. Ik ga nooit meer terug.

Fijne producten

Als iets niet bevalt of je hebt ergens vragen over, denkt het team goed mee.

Super fijne, nette en professionale huidtherapeuten. Mooie en fijne producten, waar voor je geld.

Perfecte service, goede uitleg

Goede uitleg!

Topservice

Had mijn bestelde product snel in huis en bij vragen is de klantenservice goed en snel bereikbaar. Had dezelfde dag nog antwoord op mijn vraag.

Ik wil geen ander merk meer!

Zodra ik me heb ingesmeerd is mijn gezicht de hele dag soepel en absoluut niet meer trekkerig

Direct merkbaar resultaat

Ik ben erg blij met de producten zoals de exfoliant en moisturizer. Mijn gezicht voelt niet zo droog meer aan en ik heb het gevoel dat de crème heel goed opgenomen wordt. De exfoliant heb ik voor de pigmentvlekken gekocht, maar na een week kan ik nog niet bepalen of het werkt. Maar ik heb er vertrouwen in!

Al jaren zeer tevreden

Merkbaar en zichtbaar rustigere huid. Ik gebruik de reiniging en verzorging. De extra verzorging van beide serums is een traktatie voor mijn huid. Kortom ik blijf dit nog jaren gebruiken!

Overzichtelijk en eerlijk advies

Heerlijke producten, eerlijk advies en het ziet er ook nog eens mooi uit. Ik winkel hier graag!

Super service.

Alle producten doet wat vermeld word in de beschrijfing.

Fijne gezichtsolie

Ik ben erg tevreden over de alle producten van Uncover. En de informatie over cosmetica op social media van Jetske Ultee geeft mij vertrouwen.

In alle opzichten helemaal goed

In alle opzichten helemaal goed van product tot service. Ik heb het al meerdere keren aanbevolen aan mijn omgeving.

Snelle en goede levering.

Geweldige producten

Ik heb heel veel andere producten uitgeprobeerd maar toch blijf ik elke keer terugkomen bij Jetske

Het voelt echt al bescherming en de huid blijft zacht

De producten bevallen me prima.

Crème loopt van lichaam af en factor is niet wat het zou moeten zijn

Crème is moeilijk te smeren en blijft op de huid liggen. Met zon en transpireren loopt het zo van het lichaam af. Met factor 50 toch verbrand, biedt niet voldoende bescherming ondanks continu opnieuw aanbrengen. Op aanraden gekocht maar voor ons een miskoop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Ingeborg, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze Suncover en dat je bent verbrand. We snappen dat je je afvraagt of de zonnebrand wel waterresistent is als je de crème op de huid ziet bij transpiratie. Dit is volkomen normaal voor een waterresistent product. De zonbescherming loopt namelijk altijd wat terug als een zonnebrandproduct in contact komt met water, dat geldt ook voor een waterresistent product. Maar een zonnebrand met waterresistentie 'houdt' wel iets langer dan een niet-waterresistent product. Goed om te weten: geen enkel zonnebrandproduct is waterproof, ook een waterresistent product niet. Het advies blijft om je elke 2 uur opnieuw in te smeren (bij hoge zonintensiteit: ook in de schaduw) én elke keer als je bijvoorbeeld hebt gezwommen of flink gezweet. We horen heel graag meer over je ervaring en komen hierover graag met je in contact. Het is daarnaast altijd mogelijk de Suncover te retourneren en de aanschafkosten terug te ontvangen. Ook denken wij altijd graag met je mee naar een alternatief.

Heerlijk eerlijke producten voor een goede prijs

Ik was een beetje sceptisch in het begin. Heb jaren een moeilijk huid gehad en sinds een paar jaar is het weer rustig . Ik vond het heel eng van mijn voormalige producten merk af te stappen maar het was zo duur dat ik het ook niet meer leuk vond . Ik ben super tevreden . Het voelt allemaal heel fijn aan en mijn huid doet het er goed op! En ook heel fijn dat het betaalbaar is .

Wat een waanzinnige goede produkten. Heb het stappenlaan gekocht en wat een verbetering van mijn huid. Ben er erg blij mee en word hier vrolijk van!

Alleen ervaring met foundation

Ik had gehoopt dat er geen phenoxyethanol zou worden gebruikt in de foundation. Dit is een onderdeel van MDGN, een stof waaruit veel allergische reacties voortkomen. Zo ook bij mij. Aanbeveling is een ja omdat de foundation erg mooi kleurt en uitsmeert.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je berichtje. Graag geef ik je meer uitleg over dit ingrediënt. Phenoxyethanol is een bacteriedodend ingrediënt (een conserveermiddel). Heel belangrijk voor de houdbaarheid – en dus veiligheid – van het product. Op dit moment bevat onze Foundation inderdaad phenoxyethanol. Het is ons bekend dat er nu veel te doen is over dit ingrediënt, maar we willen je gelijk geruststellen dat het gebruik ervan in cosmetica echt veilig is in cosmetische producten voor volwassenen en kinderen. In de EU zijn er namelijk normen en richtlijnen voor alle cosmetische ingrediënten op basis van uitgebreid wetenschappelijk onderzoek. Zo weten we van elk ingrediënt – en dus ook van phenoxyethanol – wat de dosis is zonder dat er een waarneembaar schadelijk effect (NOAEL) ontstaat. Voor verschillende soorten producten zijn er verschillende doses toegestaan. Want of je een product afspoelt of niet, maakt natuurlijk uit. Ook wordt er bij die dosis bijvoorbeeld rekening gehouden met de absorptiesnelheid van de huid. Verder wordt ingecalculeerd dat in meerdere producten die je op een dag gebruikt hetzelfde ingrediënt kan zitten, waardoor de toegestane dosis (veel) lager wordt. De EU heeft phenoxyethanol veilig bevonden tot een maximale concentratie van 1% in cosmetische formules. In cosmetica wordt vaak gebruikgemaakt van een percentage van 0,6% of lager. En misschien fijn om te weten: je moet daarmee echt veel cosmetica met phenoxyethanol gebruiken om een schadelijke dosis binnen te krijgen. Voor het idee: een vrouw met een gemiddeld gewicht van 57 kilo moet élke dag 47 hele potjes gezichtscrème opsmeren om de NOAEL te overschrijden. Phenoxyethanol is dus echt niet gevaarlijk in je cosmetica. Echter, heel vervelend dat je hebt gereageerd op de Foundation. Ik heb je een mailtje gestuurd en kom graag met je in contact! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Producten die echt resultaat opleveren

Vroeger gebruikte ik altijd producten van Jetske Ultee. Toen een tijdje iets anders geprobeerd van de schoonheidsspecialiste (die producten waren iets goedkoper). Toch zijn de producten van Jetske het beste. Mijn huid ziet er na een week al egaler uit (heb last van acne). Ja, de producten lijken prijzig maar ze zijn zuinig in gebruik omdat ze heel geconcentreerd mijn. Ik gebruik bijvoorbeeld maar 1 pompje van de moisturizer. Je doet er dus lang mee. Twijfel niet en probeer het, je krijgt er een mooie huid voor terug!

Concealer nr 10

Super dat je het product eventueel zou mogen retourneren, ook (of juist) als je het geprobeerd , dat heeft me over de streep getrokken. Ik dacht eerst dat het te licht zou zijn, maar het verdoezeld mijn rode plekjes op mijn wangen en de blauwe gloed onder mijn ogen. Bedankt!

7 Kon Emmaplein

Rotterdam 3016 AA