Het prikt

Vernieuwde versie is teleurstellend. Ik smeer het niet rond mijn ogen maar toch vindt het zijn weg en zit ik met prikkende en traan ogen meestal. Meen me te herinneren dat je vorig versie wel rondom de ogen mocht gebruiken.

Heerlijke en eerlijke producten.

Erg fijne producten en supermakkelijk te bestellen. Fijne webshop en overzichtelijk.

Face oil

Ik ben heel erg fan van de face oil en hoop dat deze in het assortiment blijft. De vorige face oil die ik had besteld voldeed niet aan de kwaliteitseisen en ik kreeg het aankoopbedrag terug. Tot mijn verbazing kreeg ik gratis een nieuwe opgestuurd. Bij het uitpakken van de doos bleek deze leeg te zijn. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag weer een nieuwe opgestuurd. Dat is nog eens service!

Waauw! Wat een verschil

Ben deze week begonnen met de producten tegen roodheid en een geirriteerde huid. Het verschil is nu al merkbaar, Ben heel tevreden.

'Wow'

Mijn huid reageert ondanks soms gevoelig te zijn, bijzonder goed op de intensief verzorgende lijn. Ook de vernieuwde Extra Strong en de Extra Care geven 'echt zichtbaar' resultaat!

Producten waar ik naar opzoek was als vrouw met rosacea

Eindelijk gevonden waar ik naar opzoek was!

Top producten!

Top producten!

Hele fijne producten!

Ik gebruik al jaren alle stappen van Uncover skincare! Na heel veel merken te hebben geprobeerd en vaak met rode plekken en irritatie heb gezeten ben ik begonnen met het 5 stappenplan. Ik heb een hele rustige huid zonder irritatie en ben ontzettend blij! Ook mijn puber dochter heeft een rustige huid met deze producten

Fijne producten

Ik gebruik ze al jaren naar volle tevredenheid!

Zeer tevreden en blij met de produkten van Jetske!

De produkten worden goed opgenomen door de huid en de bodylotion vind ik een topper.

super

Heb een zeer gevoelige huid maar reageer goed op deze producten. Zelfs het vitamine a serum verdraag ik goed. Resultaat zal even duren maar voelt goed

Snel geleverd en top product

Heel blij met de producten van Dr Jetske Ultee! Passen goed bij mijn huidtype en worden snel geleverd.

Zo fijn!

Sinds ik de producten van Jetske gebruik is mijn huid enorm opgeknapt. Eindelijk verlost van mijn zoektocht en honderden potjes in mijn badkamer.

Heel fijn

Ik ben er erg blij mee!

Kan niet meer zonder de producten van Jetske Ultee

Bestel de producten van Jetske al vele jaren. Ben er nog altijd heel tevreden over. Zal het altijd blijven gebruiken. SUPER.!

Ben heel tevreden over de producten en wordt altijd goed te woord gestaan als ik bel

Ervaring prima zonnebrand slecht

Snelle levering maar slechte zonnebrand.

Ultee Skincare: 100% voor mij de optimale huidverzorgingsproducten

Sinds ik deze producten met grote tevredenheid {al jaen} gebruik hoef ik gelukkig niet meer te zoeken naar de juiste verzorgingsproducten. Over ieder product is er informatie te lezen op de website; de blog van Jetske is ook zeer informatief. De klantvriendelijkheid is top!

Goede ervaring!

Allereerst super aardig om kosteloos een nieuwe face-oil te ontvangen terwijl ik ook al een vergoeding ontving. Ik heb wat couperose op mijn wangen met regelmatig wat kleine puistjes en veel roodheid. Ik gebruik nu ‘n tijdje het vit A-serum en reageer hier erg goed op. Roodheid is echt veel minder en geen puistjes, bultjes meer! Mijn wangen zijn weer rustig, TOP !

Super producten

Ik heb rosacea maar de producten van uncover skincare werken erg goed. Mijn huid verdraagt ze bijzonder goed.

Uitstekende service en kwaliteitsproducten

Met mijn rosacea huid is het lastig de juiste producten te vinden. Echter verdraag ik bijna alle producten die ik tot nu toe besteld heb hier. Top service en kwaliteit.

Groot vertrouwen!

Alle lof voor de kwaliteit van de producten, het toezicht erop en handhaven daarvan. Dit geeft mij groot vertrouwen in Jetske Ultee en haar producten.

Heerlijke producten; zichtbare huidverbetering!

Ik gebruik de producten al een aantal jaar en mijn huid is zichtbaar verbeterd. Ook heel fijn dat er een goede zonnebrandcrème is die ook nog betaalbaar is!

Hele fijne producten

Fijn product. Met de basis producten een veel rustigere en egalere huid. Ook de pubers in huis hebben veel baat bij gebruik van de producten van Jetske Ultee.

Het zijn heerlijke producten

Mijn huid is heel schoon, heeft een glansje en ik hoef veel minder naar de schoonheidsspecialiste omdat ik minder onzuiverheden heb. Ik ben groot fan!

7 Kon Emmaplein

Rotterdam 3016 AA