Nog steeds tevreden

Enkele jaren geleden de stap gezet om de producten van Dr. Jetske Ultee te gaan gebruiken. Hier heb ik nog geen moment spijt van gehad. Nog steeds ben ik heel erg tevreden en doen de producten wat ze moeten doen.

Snelle levering en producten zijn fijn in gebruik

Dr. Jetske Ultee is momenteel één van de weinige organisaties die binnen 24 uur (werkdag) de producten levert. De producten zelf zijn fijn in gebruik. Wel zou ik het fijn vinden als er wat meer informatie komt of deze producten ook goed zijn voor de donkere huid en voor de mannenhuid. Dit zijn toch twee verschillende huidtypes. Verder tevreden.

Fijne producten en goede service

Ik gebruik het 5 stappenplan en ben hier zeer tevreden over. Mijn huid is rustig. Bij vragen staan de medewerkers altijd voor je klaar.

Heerlijk gehydrateerd gevoel

Geeft een schoon en gehydrateerd gevoel. De informatie op de website is veel en duidelijk. De producten zijn overzichtelijk om voor jezelf uit te kiezen dat is prettig. Of het mijn rosacea goed aanpakt is nog onduidelijk omdat ik net begonnen ben.

Superfijn!

Fijne producten die vol en voedend blijven aanvoelen zonder dat het zwaar op de huid ligt . Mijn huid maar ook die van mijn dochter zagen er met de week beter uit. We hebben nu minder oneffenheden, roodheid en pukkeltjes maar wel een mooie gezonde glans!!

Zeer tevreden over de producten

Ik gebruik de producten van de Jetske Ultee nu al enkele jaren. Ik was direct overtuigd van de goede werking. Bij mijn laatste bestelling kocht ik ook de clay powder. Heb die nu 1 keer gebruikt en was een aangename ervaring.

Prima producten voor een prima prijs.

Het zijn goed verzorgende producten voor een prima prijs in goed hanteerbare verpakkingen.

Super fijne producten

Ik heb laatste jaar veel last gehad van exceem en daardoor onrustig geworden. Ben nu de producten van Ultee gaan gebruiken en mijn huid reageerd er goed op, word weer rustig en egaal.

Top producten !

Eindelijk een suncare product voor mijn gezicht zonder irritatie aan mijn ogen ! Veel geprobeerd, maar Suncare SPF 30 is voor mij de beste. Niet vettig, zuinig in gebruik door de handige doseerknop. Ook de repair cream gebruik ik dagelijks.

Fijne efficiënte producten

Al meerdere jaren iedere keer opnieuw gekocht sunscover 30, blijft topproduct!

Uitmuntend

Tot nu is alles heerlijk en voel je dat elk product in mijn huid trekt , het is best prijzig voor mij en moet er ook voor sparen , maar alles gaat wel lang mee . De werking is ook goed en heb haast geen rode wangen meer , twee tips , ik mis factor 50 speciaal voor het gezicht en een factor 30/50 handcrème, want je handen lijden net zo het gehele jaar door.

Heerlijke creme

Trekt snel in en is niet vet

Heerlijke producten

Goede zonnebrand

Ik gebruik inmiddels al jaren deze zonnebrandcremes voor lichaam en gezicht en ben daar heel tevreden over. Smeert goed uit en ik verbrand niet.

Al jaren favoriet

Ik bestel al jaren mijn verzorgings producten van Dr. Ultee. Het zijn zeer fijne producten, waarom veranderen als iets mega bevalt! Ik ben echt fan.

Laat witte waas achter

Ik had hoge verwachtingen van deze crème. Helaas droogt de crème mijn huid uit, plakt en laat een witte waas achter. Jammer!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Esther, Wat ontzettend vervelend om te lezen! Mag ik vragen welk product je precies hebt gebruikt, de Suncare of Suncover? En gebruik je hiernaast nog andere verzorging? Graag horen we van je om je verder te adviseren. We denken natuurlijk ook altijd graag mee naar een alternatief!

Prachtige produkten

Ik gebruik de produkten, zoals moisterizer, cleanser, toner, exfoliant en bronzer al enige jaren. Ben nu bijna 70 en nog steeds een gladde huid! Krijg ook vaak complimenten over mijn huid. Mede dankzij de goede produkten van Jetske.

Heb nog maar een product, serum A, maar er komt niets uit. Het pompje werkt niet.

Top producten

Ik gebruik al 4 jaar de producten, en mijn huid ziet er mooi uit, krijg nog steeds complimenten Dat ik er goed uit zie.

Snel en prettig contact. verpakking doet persoonlijk aan.

Geweldige producten, vlotte service

Ik gebruik al jaren de producten van Jetske. De levering is altijd vlot en je hebt het de volgende dag in huis. Het voelt als een kadootje voor mezelf. Ik doe heel lang met de producten en als er iets is, is de service zeer klantgericht. Ben dol op het nieuwe product face oil.

Groot fan

Fijne producten. Ik volg al een aantal jaren het 5 stappenplan. Mijn huid oogt gezonder en egaler. Ik blijf klant.

Ongelofelijk!

Op advies van voedingscoach EetWijzers deze producten besteld en wat blijkt ik reageer heftig, prikt op huid ogen opgezet. Dus gebeld naar klantenservice en meteen bedrag teruggestort gekregen. Week later nog eens poging gewaagd en met tussenpozen gebruik opgebouwd en het gaat goed. Gemaild met vraag hoe ik bedrag terug kan overmaken. Dat was niet nodig. Wat een service en vertrouwen. Eerlijkheid loont! En wat een fijne producten ga ze zeker weer bestellen. De plekjes op mijn benen die steeds open gingen zijn helemaal dicht, plekjes in mijn gezicht minderen. Zoveel dure merken gebruikt, geen van alle geven dit effect. Bedankt team Dr Jetske Ultee voor jullie proffesionele advies en producten. Zo blij mee :)

Heel positief

Heel goed voor mijn huid. Ik ben fan!

Fijne producten

Vind alle producten van Jetske fijn!

7 Kon Emmaplein Rotterdam 3016 AA

Kiyoh Bewertungen