Een zonnebrand en goede dagcrème in 1

Laat geen witte waas

Heel fijn, trekt ook lekker snel in.

Fijn product wat mijn huid een mooie glow geeft. In eerste instantie heb ik een tijd zonder dit product gedaan, maar uiteindelijk toch aangeschaft en het stelt niet teleur. Aanrader!

Fantastische producten

Gebruik het al jaren nadat ik een parfum allergie heb ontwikkeld. Mijn huid is nog nooit zo rustig geweest.

Heerlijke producten

Eindelijk fijne producten waar mijn huid goed op reageert.

Nooit meer iets anders, na verloop van een paar maanden zie je enorme verschillen en je huid met sprongen voor uit gaan

Geweldige produkten

Ook met de allernieuwste produkten zoals de claypowder en de extra strong exfoliant heeft Dr Jetske Ultee weer in de roos geschoten.

Fijn

Wil geen ander merk meer.

De bodycreme bevalt goed

Perfecte dagelijkse bescherming met de Suncare SPF 15

Na de dagelijkse routine van toner en moisturizer, gebruik ik in de herfst en winter de Suncare SPF15 over de moisturizer. Substantie is soepel en voelt toch niet te dun. In de lente en zomer gebruik ik de Suncare SPF30. Op regenachtige dagen of als ik hele dag binnen ben vanwege werk, wissel ik wel eens af met de SPF15, want dan is de SPF30 te dik en niet nodig.

Stuk voor stuk fijne producten!

Mooie, praktische website en geen problemen met de betalingen. Leveringen zijn correct.

Betrouwbaar

Het is voor mij van groot belang dat er geen plastic en/of chemicaliën in de producten zit die ik op mijn huid smeer!

Goede exfoliant!

De huid knapt er echt van op, maakt glad de huid ziet er frisser uit.

Doet wat het beloofd

Heel milde producten die mijn huid prima kan verdragen.

Hele fijne producten, zie echt verbetering!

Ik gebruik nu voor langere tijd de producten uit het stappenplan (en de make-up) en ben daar nog steeds ontzettend blij mee. Sinds kort heb ik hier de Face Oil aan toegevoegd. Weer een erg fijn product die zelfs voor mijn vette huid veel doet. De olie smeert goed uit en voelt niet vet aan (daar was ik wel bang voor). Ook zijn mijn grove poriën kleiner geworden. Ik heb jaren geworsteld met een onzuivere/onrustige huid en kon maar geen producten vinden waar ik echt blij mee was. Ben helemaal happy dat ik eindelijk iets heb gevonden wat mijn huid goed doet! Ik kan de producten van Dr. Jetske Ultee echt iedereen aanbevelen!

Fantastische producten!

Ik gebruik nu sinds een half jaar alle gezichtsverzorgingsproducten van Dr. Jetske Ultee. In het begin moest mijn huid wel even wennen maar ik heb doorgezet en mijn huid is enorm opgeknapt en ziet er nu beter uit dan ooit! Ik wou dat ik deze producten eerder had ontdekt!

Sinds gebruik van de hele lijn geen problemen meer met mijn huid

Sinds gebruik van de hele lijn geen problemen meer met mijn huid

Fantastische producten, goede informatie in de nieuwsbrief en fijne service

Jaren geleden via een vriendin de producten van dr. Jetske Ultee geprobeerd en nooit meer wat anders gedaan. Heel blij met de cleanser, mijn huis voelt schoon, rustig en verzorgd na gebruik. Daarna de toner, 1 van de serums en/ of exfoliant en moisturizer maakt het af. Ook de skin oil en de suncare zijn heerlijk. Inmiddels gebruiken al mijn (schoon)zussen en veel vriendinnen deze producten. Sinds ik de skincare producten van dr. Jetske Ultee gebruik heb ik nooit meer wat anders gebruikt.

Top producten

Ik gebruik de gezichts en lichaamsverzorging plus zonnebrandcrème al jaren en wil niets anders meer. Mijn huid is in top conditie dankzij de producten van Jetske Ultee. Ik kan het iedereen aanraden!

Snelle levering, goede prudukten

Hele goede kwaliteit prudukten. Vind het vitamine a serum vooral heel fijn en de vernieuwde exfoliant. Wel wat prijzig,maar met aanbiedingen net te doen.

Hele fijne producten!

De producten zorgen voor minder rode vlekjes, mijn huid ziet er beter uit sinds ik het 5-stappenplan gebruik.

Ik ben heel blij met de crèmes enz. van Jetske eindelijk iets gevonden dat echt helpt. Ik zie de verbetering van mijn huid. Dank voor deze fijne producten. En dames problemen Jetske Ulthee nemen.

Heerlijk

Geeft rust aan mijn huid, poriën zijn minder zichtbaar. Makkelijk in gebruik door heldere instructies.

Skincare waar ik al jaren op vertrouw

Het is huidverzorging van hoge kwaliteit waar zelfs mijn gevoelige huid zichtbaar van opknapt.

Mijn huid knapt op

Ik gebruik de toner en exfoliant en mijn huid begint letterlijk te stralen. Rode vlekjes vallen minder op. Ik ben echt pas een week begonnen met deze producten en ben er nu al dol op. Ik ga langzaam over op het hele stappenplan!!

Fijne producten

Ik had eczeem en op advies van de dermatoloog ben ik overgestapt op de producten van dr. Jetske Ultee. Hierna geen last meer gehad. Het stappenplan is fijn en overzichtelijk.

7 Kon Emmaplein

Rotterdam 3016 AA