Producten zijn fijn in gebruik

Fijne producten, snelle levering en een mooie huid

Sinds ik inmiddels al een aantal jaar de skinroutine en make up van dr. Jetske gebruik is mijn huid tot rust gekomen, pigmentvlekken en rode plekjes zijn grotendeels verdwenen en mijn huid voelt heerlijk zacht en schoon aan. Kortom, ik ben meer dan tevreden.

Goede producten

Je krijgt er een heerlijke zachte huid van. En de lotion trekt snel in je huid. Ik gebruik het al jaren en ben er heel blij mee.

Ik ben blij dat ik de producten van dr. Jetski ultee heb ontdekt en gebruik.

Hele fijne skincare, op wetenschappelijk bewijs gebaseerd dus geen onzin

Hele prettige producten, wel prijzig maar logisch als je ook kwaliteit wil.

Erg fijne crème.

Heerlijke producten die mijn huid verzorgen

Producten die mijn huid verzorgen, zonder irritatie.

Beste product voor een gezonde huid.

Ik gebruik de producten van dr Jetske nu ruim een half jaar. Met name met het 5 stappenplan is mijn gevoelige probleem huid nu gezond zacht en stralend. De producten zijn wel prijzig maar is het zeker waard.

Ik zou niets anders meer willen…

In het begin moest mijn huid/gezicht hier erg aanwennen, en stond op het punt om de producten retour te sturen. Wat ben ik blij dat ik toch heb doorgezet, ik wil nu echt niets anders meer.

Heel erg goed

Veilig leverancier

De allerbeste producten voor mijn huid!

Mijn huid is nog nooit zo mooi en rustig geweest sinds het gebruik van de producten van dr Jetske Ultee. Zonnebrand voor her hele gezin, ook de kids met een gevoelige lichte huid. Ik zweer erbij!

Prachtige producten!

Voor het hele gezin van baby tot ouders. Zeer tevreden!

Voor het eerst besteld. Bestelling snel in huis en de producten bevallen super goed. Trekt snel in en geen nare luchtjes. Voelt ook zacht aan. Wij zijn fan.

Mijn huid is enorm opgeknapt

In mijn zoektocht om mijn recent ontstane rocasea kwam ik op jetske ultee en wat een fijne informatie op de site en mijn huid is erg rustig op dit moment met deze producten

Goede verwachtingen

Ik heb de Moisturiser net binnen en pas 3 keer gebruikt. Rustig aan het opbouwen, 1 keer per dag, mijn huid reageert heel goed, zelfs bij de ogen, ik heb daar een overgevoelige huid en kan bijna nergens tegen, deze crème moet dus wel heel mild zijn. Tevreden, ben benieuwd als ik t langer gebruik.Ik heb de Moisturiser net binnen en pas 3 keer gebruikt. Rustig aan het opbouwen, 1 keer per dag, mijn huid reageert heel goed, zelfs bij de ogen, ik heb daar een overgevoelige huid en kan bijna nergens tegen, deze crème moet dus wel heel mild zijn. Tevreden, ben benieuwd als ik t langer gebruik.

Goede producten, ik gebruik de producten van JETSKE ULTEE sinds lange tijd en ben heel erg tevreden ermee.

Ik vind de producten erg fijn in het gebruik en heb steun aan de routine. Maar ik verbaas me erover dat er nog steeds geen navulverpakkingen zijn. Telkens opnieuw weer zo'n duur en zeker niet duurzaam pompsysteem. De pomp van de grote verpakking bodycreme werkt al niet meer als er nog 4 a 5 cm creme in zit. Dat betekent dat je nog ruim n week een omgekeerde fles in de badkamer hebt staan.

Super zonnebrand !

Echt super zonnebrand, me 2 kinderen en ikzelf met een gevoelige huid reageren al jaren het beste op de zonnebrand van Jetske, voor ons geen andere meer.

De lijn voor de normaal tot vette huid.

De lijn voor normaal tot vette huid doet wat het moet doen voor mijn huid. Echt fijne producten. Ik gebruik ook de exfoiliate voor mijn pigment vlekken in mijn gezicht zo'n 10 jaar en de contouren en donkere kleur van de vlekken zijn dermate vervaagd dat ik het zelf niet meer hinderlijk vind. Ik ben blij met het resultaat! Laatst heb ik ook de face oil gekocht en was benieuwd hoe mijn vette huid hierop zou reageren. Het maakt mijn huid niet vet! Maar ziet er gezond uit met een soort van glow. Fijne nieuw product om toe te voegen aan mijn routine.

Fijne zonnebrandcreme, smeert goed uit

De zonnebrandcreme ruikt heel licht, smeert goed uit en droogt mooi op met een hele lichte vettigheid op de huid. Ik ben blij!

Zo tevreden met al deze producten van dr. Jetske ultee. De huidverzorging is zo fijn, mijn huid lijkt zoveel schoner, en de make-up is zo natuurlijk, wilde dat ik dit eerder had ontdekt, ben inmiddels 63 en ja zie sowieso resultaat maar jammer dat ik niet eerder gebruikt heb gemaakt van deze producten

Zeer goede service.

Fijne producten. Snelle levering. Goede uitleg.

Super fijne producten, direct resultaat

Ik had last van een zeer droge huid met onzuiverheden, sinds het gebruik van het stappenplan is het in 2 weken tijd aanzienlijk verbeterd. Ik gebruik ook de repair cream om de droogte extra tegen te gaan

7 Kon Emmaplein

Rotterdam 3016 AA