Goed werkende huidverzorging

Sinds een aantal jaar gebruik ik nu de verzorgingslijn van dr Jetske. Ik vind dat mijn huid er mooi en egaal uit ziet. Ik voel me altijd mooi als ik het 5 stappenplan heb doorlopen! Ik heb ook echt de ervaring dat de producten mijn huidveroudering tegengaan.

Mooi spul

Goed spul dat mijn huid verzorgd. Ik gebruik cleaner, toner, moisterizer en suncare 30. Nog geen irritatie gehad, mijn huid voelt zacht aan. Heel fijn dat je zelf je bezorgdag/tijd kan kiezen. Vaak heb ik de producten niet snel nodig, dus de volgende dag bezorgen hoeft niet.

Top product

Voelde goed en smeerde goed uit.

fijn product maar lastige verpakking

het is een fijn product, makkelijk meenemen omdat het geen hele grote fles is. maar helaas is het heel lastig om de creme uit de verpakking te pompen. iedere keer dat je pompt moet je schudden. erg onhandig als je je kinderen wilt insmeren!

Schadelijke ingrediënten

Ik kocht onlangs de suncover SPF 30, maar nu zie ik dat er nano deeltjes inzitten die DNA schade kunnen veroorzaken. Dit wil ik echt niet op mijn huid smeren.

Response from the business owner

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag stel ik je gerust dat onze Suncover vrij is van microplastics en hormoon verstorende stoffen. Ook is de Suncover vrij van uitdrogende alcoholen, parfum en geurstoffen en bevat het veilige zonfilters. Kun je aangeven welke ingrediënten je precies bedoelt? We informeren je hierover heel graag verder!

Deze skincare doet wat het belooft.

Duidelijke site waar veel extra informatie te vinden is over huidverzorging. Prima service en snelle levering.

Heerlijke bodylotion

Mijn huid is veel minder droog en het helpt me ook bij eczeem. Minder jeukend gevoel.

Het prikt

Vernieuwde versie is teleurstellend. Ik smeer het niet rond mijn ogen maar toch vindt het zijn weg en zit ik met prikkende en traan ogen meestal. Meen me te herinneren dat je vorig versie wel rondom de ogen mocht gebruiken.

Heerlijke en eerlijke producten.

Erg fijne producten en supermakkelijk te bestellen. Fijne webshop en overzichtelijk.

Face oil

Ik ben heel erg fan van de face oil en hoop dat deze in het assortiment blijft. De vorige face oil die ik had besteld voldeed niet aan de kwaliteitseisen en ik kreeg het aankoopbedrag terug. Tot mijn verbazing kreeg ik gratis een nieuwe opgestuurd. Bij het uitpakken van de doos bleek deze leeg te zijn. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag weer een nieuwe opgestuurd. Dat is nog eens service!

Waauw! Wat een verschil

Ben deze week begonnen met de producten tegen roodheid en een geirriteerde huid. Het verschil is nu al merkbaar, Ben heel tevreden.

'Wow'

Mijn huid reageert ondanks soms gevoelig te zijn, bijzonder goed op de intensief verzorgende lijn. Ook de vernieuwde Extra Strong en de Extra Care geven 'echt zichtbaar' resultaat!

Producten waar ik naar opzoek was als vrouw met rosacea

Eindelijk gevonden waar ik naar opzoek was!

Top producten!

Top producten!

Hele fijne producten!

Ik gebruik al jaren alle stappen van Uncover skincare! Na heel veel merken te hebben geprobeerd en vaak met rode plekken en irritatie heb gezeten ben ik begonnen met het 5 stappenplan. Ik heb een hele rustige huid zonder irritatie en ben ontzettend blij! Ook mijn puber dochter heeft een rustige huid met deze producten

Fijne producten

Ik gebruik ze al jaren naar volle tevredenheid!

Zeer tevreden en blij met de produkten van Jetske!

De produkten worden goed opgenomen door de huid en de bodylotion vind ik een topper.

super

Heb een zeer gevoelige huid maar reageer goed op deze producten. Zelfs het vitamine a serum verdraag ik goed. Resultaat zal even duren maar voelt goed

Snel geleverd en top product

Heel blij met de producten van Dr Jetske Ultee! Passen goed bij mijn huidtype en worden snel geleverd.

Zo fijn!

Sinds ik de producten van Jetske gebruik is mijn huid enorm opgeknapt. Eindelijk verlost van mijn zoektocht en honderden potjes in mijn badkamer.

Heel fijn

Ik ben er erg blij mee!

Kan niet meer zonder de producten van Jetske Ultee

Bestel de producten van Jetske al vele jaren. Ben er nog altijd heel tevreden over. Zal het altijd blijven gebruiken. SUPER.!

Ben heel tevreden over de producten en wordt altijd goed te woord gestaan als ik bel

Ervaring prima zonnebrand slecht

Snelle levering maar slechte zonnebrand.

Ultee Skincare: 100% voor mij de optimale huidverzorgingsproducten

Sinds ik deze producten met grote tevredenheid {al jaen} gebruik hoef ik gelukkig niet meer te zoeken naar de juiste verzorgingsproducten. Over ieder product is er informatie te lezen op de website; de blog van Jetske is ook zeer informatief. De klantvriendelijkheid is top!

Company details

7 Kon Emmaplein