Perfecte service

Wat je ook besteld, altijd snel geleverd en nu kreeg ik er nog een mooie bodylotion bij! Wat een verrassing!! Mocht je een vraag hebben, ook dan altijd snel een reactie. Last but not least... De producten zijn helemaal top! Zo fijn. zo goed voor je huid en al zoveel mensen blij mee gemaakt!!

Ik ben net met het 5 stappenplan begonnen, tot nu toe bevalt het prima. Minder last van een vettige huid met de producten normale huid tot vette huid.

Het is een heel fijn product.

Heerlijke producten

Ik gebruik het volledige stappenplan en vit a serum. Alles voelt super luxe aan en is zacht voor de huid. Geen irritaties en mijn huid voelt super zacht en is veel minder dof. Heb niet het idee dat het iets op mijn grove poriën doet, maar mijn pigmentvlekken zijn wel veel minder geworden.

Uitstekend!

Prima producten. Prima service. Ik gebruik het hele assortiment al jaren. Je weet zeker dat je goede stoffen op je huid smeert die daadwerkelijk iets voor je huid doen. Dik tevreden dus.

Fijne; zachte en betrouwbare producten!!

Al jaren gebruik alle producten; nooit irritatie! Een prachtige huid voor mijn leeftijd (73), ik voel me mooi zoals ik er uit zie☺️

Heerlijke producten

Hele fijne producten. Mijn huid is nog nooit zo stralend geweest.

Alleen nog maar Dr. Jetske Ultee op mijn gezicht

Ik gebruik nu geruime tijd de producten van Dr. Jetske Ultee, en vanaf 1 ben ik enorm tevreden. Mijn rosacea huid is veel rustiger. Echt van alles geprobeerd, maar niets werkte zo goed als dit. Het is zeker wat duurder, maar het werkt!

Vlotte verzending

De bestelde suncare smeert goed en is goed beschermend. Daarnaast kreeg ik gratis een grote fles body cream, super

Goede hulp bij het kiezen van de juiste producten.

Fijne website.

Ik ben heel erg tevreden over deze skincare. Ik gebruik het hele stappenplan en mijn huid is veel rustiger en minder rood en voelt vooral heel zacht en glad aan.Top!

Top producten

Super tevreden over de producten. En heel snel geleverd

Complimenten over mijn huid

Ik ben sinds 2013 fan van de producten van Jetske. Vooral de exfoliant en moisturizer zijn voor mij echte mooimakers! Verder is service en het eerlijke advies van Jetske en team is echt een toegevoegde waarde voor mij!

Snel, deskundig!

. Ook altijd bereid tot beantwoorden van vragen over huidproblemen .

Uitstekende service en goede producten

Snelle en goede service, zoals al jaren gewend van Jetske Ultee.

(H)eerlijk product

Wat fantastisch om gratis de body care te mogen ontvangen… een heerlijke romige body Cream .. Annette

Prima creme

Prima creme. Makkelijk smeerbaar.zonder “luchtje”. Prettig voor mijn gezichtshuid. Daarbij ook nog in een super handige verpakking… ik ben er al lang heel blij mee. Ik kan hem van harte aanbevelen. Vriendelijke groeten, Hanneke.

Prima levering

Snelle levering en attente nalevering van bodylotion.

Mijn huid reageert erg goed op deze prachtige producten.

Zeer praktische en hygiënische productlijn zonder poespas. Doet wat het belooft. Verder ben ik zeer tevreden over de klantenservice. Er was een aktie met gratis 200ml . bodylotion. Was hard gegaan en er zat geen bodylotion bij m’n bestelling, kreeg gelijk een mail en bodylotion van 500ml werd gelijk de volgende dag toegestuurd. Dat is service, dankjewel en de bodylotion is ook heerlijk, neemt snel op en plakt niet.

Super fijne foundation!

Ik gebruikte altijd een ander merk maar een vriendin adviseerde deze foundation eens te proberen. Na de tester te hebben geprobeerd was ik om. Smeert heel fijn uit, dekking is precies goed. Kleur matcht goed. Kortom, helemaal goed!

Super fijne toner

Ik ben al jaren fan van haar toner, hij doet echt wat voor mijn huid. Bovendien doe je er heel lang mee, gemiddeld 4 tot 5 maanden bij dagelijks gebruik ochtend en avond.

Bij mijn laatste bestelling zat geen gratis bodylotion, zoals beloofd. Hierover contact opgenomen en 2 dagen later kreeg ik de bodylotion alsnog toegestuurd. Bedankt voor deze goede service.

Top produkt

Schakel stap voor stap over op de produkten van Jetske Ulthee. Ook dit produkt is niet meer weg te denken uit mijn routine.

Heerlijke producten

Bestellingsproces eenvoudig, contact met klantenservice is lastiger.

Mijn huid voelt direct ontspannen aan!

Ik volg het 5 stappen plan sinds een aantal jaar. Af en toe heb ik een periode dat iets anders gebruik, bijvoorbeeld op kampeervakanties en ik niet wil sjouwen met veel spullen. En wat een verademing is het als ik daarna deset van Jetske Ultee gebruik! Alleen al de cleanser is fantastisch zacht, en de moisterizer geweldig. Geen trekkerig gevoel, mijn huid vorlt zacht en ontspannen aan, geen rode plekjes meer. Perfect voor mij.