Scratch&Win

Dankjewel Jetske, net bij mijn bestelling mogen krassen en een mooie prijs gekrast. Superleuk!! Groetjes Maartje

Wauw, gefeliciteerd Maartje. Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, dank je wel daarvoor. Veel plezier gewenst met je prijs.

Dit had ik jaren geleden moeten weten

Echt al haar producten die ik tot nu toe gebruik van Jetske zijn goed. Dit had ik jaren geleden al moeten hebben.

Hartelijk bedankt voor je mooie compliment. Leuk dat je onze producten hebt ontdekt!

GEWELDIG!

Mijn huid is zo ontzettend opgeknapt. Ik draag nu veel minder make-up. Echt super blij mee. Ook de make-up is geweldig!

Tien keer dank voor het schrijven van deze mooie review. Fantastisch dat je huid zo is opgeknapt.

Ik heb echt al 10 jaar last van acne en daar door littekens en pigmentatie. Ik ben in die jaren naar schoonheidsspecialisten geweest, heb bijna alle behandelingen en peelings wel gehad. Ook is er naar voeding gekeken en dat hielp wel iets maar niet genoeg. Ik heb ook tabletten geslikt voor huid dichtheid ook dat hielp iets. Nu bijna een jaar gebruik ik de producten van Yetske Ultee, en wat ben ik er blij mee. Ik gebruik dan ook alle producten omdat ik merk dat dit het beste helpt! Ik heb af en toe een puistje maar die genezen snel en mooi. Ik heb echt in zoveel jaar niet z’n mooie gladde huid gehad als nu. Ik ben er gewoon niet meer onzeker over. Ook mijn pigment en littekens zijn veel minder.

Dit vinden wij nou weer geweldig! Heel erg fijn om te horen dat je huid zo is opgeknapt door de producten en je pigmentvlekken en littekens minder zichtbaar zijn. We willen je hartelijk bedanken voor het delen van je ervaring.

Betrouwbaar en super fijn

Ik neem nooit de moeite om een review te schrijven, zeker omdat ik ook wantrouwend ben over de resultaten (er is zooo veel te koop en te smeren)! Ik ben sinds maart begonnen met producten van dr. Jetske. Eerst de cleanser, toen de suncare, al snel voegde ik ook de moisturizer en het serum toe aan de collectie. Ik heb een extreem gevoelige huid, dus vind het altijd spannend om ergens aan te beginnen gezien ik echt naar kan reageren op producten. Tot nu toe doen deze producten wat ze beloven! Ik heb alles langzaam opgebouwd en nu ook de toner besteld, benieuwd naar! Dankbaar voor deze lijn! Mijn huid is nog niet wat het moet zijn, maar wel een heel stuk rustiger, thanks!

Wat leuk dat je toch een review hebt geschreven Annette. Fijn om te lezen dat je huid een heel stuk rustiger is geworden door het gebruik van de producten. Laat je ons weten hoe de Toner bevalt? Daar zijn wij natuurlijk ook erg benieuwd naar!

Nieuwe huid

Ik heb al mijn hele leven (ben nu 25) last van extreme eczeem en met name in mijn gezicht. De afgelopen jaren heb ik van alles geprobeerd, van dure schoonheidssalon producten naar zo min mogelijk ingredienten in plantaardige producten (waar ik heilig van overtuigd van was dat dat zou werken), maar niets hielp of was genoeg voor mijn droge, rode, schilferige huid. Mijn huid was overbelast leek het wel. Na een aantal weken niks te hebben gebruikt ben ik overgestapt op de producten van Jetske en is mijn eczeem huid veranderd in een egale, rustige huid en tot mijn verbazing heb ik geen een allergische reactie gekregen. Het smeert ook goed uit! Eindelijk geen gedoe meer met te vette cremes en een vet hoofd. Ik ben om en heb eindelijk mijn producten gevonden! Enige minpunt is de prijs ;-) de producten vind ik te duur als je kijkt naar hoe lang ze mee gaan (met name de moisturizer). De tubes zouden dus wat groter mogen of de prijs wat omlaag, zodat het voor meer mensen wat toegankelijker wordt. :-)

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring Amber. Wat ongelofelijk fijn om te lezen dat je huid zo is verbeterd. Wat de prijs betreft wil ik nog iets uitgebreider reageren. Dr. Jetske Ultee werkte ooit een keer mee aan het programma de Rekenkamer voor een item ‘Wat kost nu een goede crème’. Je kunt dat verhaal ook op haar eigen blog nalezen. Hierin bekeek ze de samenstelling van crèmes die je bijvoorbeeld al voor een paar euro kunt kopen. Ze legt ook wat meer uit over kostbare grondstoffen zoals vitamine C of zoethoutwortel, en wat er met de prijs van een product gebeurt als deze in hoge concentraties zijn toegevoegd. Maar die ingrediënten zijn maar een deel van het verhaal. Verpakkingen (airless dispensers), het produceren in kleine oplages (= altijd vers), de wijze van bewaren (gekoeld) … dat alles speelt ook mee in een prijs. En nog meer. Je kunt het hele verhaal hier lezen https://www.dr-jetskeultee.nl/wat-kost-nu-een-goede-creme/

Zelfs over de grens

Ik ben al sinds 2016 fan. Toen ik in het voorjaar naar Duitsland verhuisde dacht ik afscheid te moeten nemen van de zo door mij gewaardeerde producten van Jetske. Maar niets is minder waar; ik kon mijn account heel makkelijk aanpassen en mijn bestelling over laten komen naar mijn Duitse adres zonder extra verzendkosten. Dat is toch super!

Te hoge prijs, producten zijn snel op

De producten zijn naar mijn mening veel ste duur, kijkend naar hoe lang de producten mee gaan en wat ze doen voor mijn huid. Naar mijn mening zit er maar weinig verschil tussen deze producten vs. producten van de drogist. Daarbij deed ik normaal circa 6 maanden met mijn moisturizer en met deze maar zo'n 3 maanden. En dat terwijl ik vaak ook nog eens een andere nachtcreme gebruikte! Erg ontevreden en baal dat ik in de reclames van dit merk ben getrapt.

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de producten. Heb je al contact gehad met de Klantenservice? Als producten niet bevallen mag je ze altijd terugsturen. Wat de prijs betreft wil ik nog iets uitgebreider reageren. Dr. Jetske Ultee werkte ooit een keer mee aan het programma de Rekenkamer voor een item ‘Wat kost nu een goede crème’. Je kunt dat verhaal ook op haar eigen blog nalezen. Hierin bekeek ze de samenstelling van crèmes die je bijvoorbeeld al voor een paar euro kunt kopen. Ze legt ook wat meer uit over kostbare grondstoffen zoals vitamine C of zoethoutwortel, en wat er met de prijs van een product gebeurt als deze in hoge concentraties zijn toegevoegd. Maar die ingrediënten zijn maar een deel van het verhaal. Verpakkingen (airless dispensers), het produceren in kleine oplages (= altijd vers), de wijze van bewaren (gekoeld) … dat alles speelt ook mee in een prijs. En nog meer. Je kunt het hele verhaal hier lezen https://www.dr-jetskeultee.nl/wat-kost-nu-een-goede-creme/

Top producten en klantenservice!

De producten van Jetske bevallen mij erg goed. Mijn huid is er goed door verbeterd! Ook mijn complimenten aan jullie klantenservice: erg klant- en oplossingsgericht! Ik ben fan! :)

Helemaal top

Meestal schrijf ik geen reviews, maar nu een keertje wel. Dit zijn echt fantastische producten. Mijn huid is enorm opgeknapt! Inderdaad wel rustig opbouwen. En het serum, vond ik niet echt van extra waarde tov de overige producten. Al mijn andere producten zijn het badkamerkastje uit, heerlijk!

Dan willen wij je extra bedanken voor het schrijven van deze review. Fijn dat je huid zo is opgeknapt door de producten! Wij vinden het altijd erg fijn om feedback te ontvangen, en zijn daarom benieuwd naar je ervaring met het aanvullende serum. Heb je hier contact over gehad met mijn Klantenservice? We denken altijd graag met je mee. Leuk dat onze producten nu een plekje in jouw badkamer hebben Floor.

Heerlijk zachte poeder!

Ik heb onlangs de poeder gekocht en hij matteert echt perfect. Mijn huid wordt er lekker zacht van en de kleur past goed bij mijn huid. Heel blij mee!

Heerlijk zeg! Dat vinden wij nou ook, des te leuker om dit terug te horen. Veel plezier met de Powder.

Top producten

Ik ben een groot fan. Ik heb bijna al haar producten. Ze leert mij ook heel veel over de huid.

Dank je wel voor je blijk van waardering. Wat onwijs leuk om te lezen dat jij een groot fan bent van Dr. Jetske Ultee. Heb je ook een favoriet? Hier zijn wij stiekem wel heel nieuwsgierig naar...

Producten die echt wat doen voor je huid.

Ik ben ontzettend blij met de producten van Dr. Jetske. Ik gebruik het 5- stappenplan en vind het bijzondere fijne producten; smeert ook prettig. De pigmentvlekken zijn minder zichtbaar geworden. Mijn huid ziet er rustig en wat egaler uit. Wil nooit meer iets anders gebruiken. Ben nu ook de foundation sample aan het uitproberen. De site is interessant met veel informatie en adviezen.

Bedankt voor je review Mona. Dat vinden wij stiekem natuurlijk wel leuk om te lezen, dat je nooit meer anders wilt. Mocht je ooit vragen hebben naar aanleiding van alle informatie op de website, laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder!

Sinds afgelopen lente begonnen met het 5 stappen plan. Mijn huid was in het begin helemaal van slag, was rood, schilferig en gevoelig. Ben weer terug naar mijn oude creme gegaan en vanuit daar rustig gaan opbouwen met het 5 stappen plan. Ik zie echt verbetering, minder pukkeltjes, rimpels minder diep, huid is egaal en geen dikke puf ogen. Ik wil nooit meer anders.

Wat leuk om te lezen dat jij echt verbetering ziet Mariëlle. Daar worden wij weer écht blij van. Het is inderdaad heel belangrijk de producten rustig op te bouwen volgens het schema. Je huid moet namelijk eventjes wennen aan de hoge concentraties actieve ingrediënten in de producten. Bedankt voor jouw mooie cijfer!

Onberispelijke service en producten

Ben al jaren een tevreden klant over het resultaat van de producten, de stipte aflevering en de manier waarop ik geholpen wordt. Hier werken betrokken en professionele mensen die in alle opzichten voor kwaliteit gaan.

Dank je wel voor je mooie woorden en voor het feit dat je ons trouw bent gebleven. Hopelijk mogen we nog lang deel uitmaken van jouw huidverzorgingsregime. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Fantastische producten, nu nog verduurzamen!

Producten zijn fantastisch! Enige nadeel is de hoeveelheid plastic. Graag overstappen op biologisch afbreekbare alternatieven!

Bedankt voor je goede opmerking Santino. Fijn dat je tevreden bent met de producten. Wij vinden het ook erg belangrijk om rekening te houden met het milieu. Van de ingrediënten tot het productieproces tot de verzending, proberen wij stappen te zetten op het gebied van duurzaamheid. Wist je bijvoorbeeld dat de vulschuimpjes in de verzenddozen gemaakt zijn van maïs, en daarmee volledig afbreekbaar zijn?

Snel geholpen en probleem opgelost

Dat vinden wij nou weer perfect om te horen. Dank je wel Carla.

Einde zoektocht

Wat ben ik blij met de producten van Jetske! Ik gebruik niet alles en sommige producten zijn gewoon niet geschikt voor mijn huid. Maar de producten die ik zal blijven bestellen zijn de Body Cream, Vitamine A serum, Azaleïc acid serum en Suncare SPF30. Ik vind het heel fijn om alle informatie te lezen over de producten en de ingrediënten. Regelmatig raadpleeg ik de lijst met zonnefactoren als ik twijfel over een product. Ook is het fijn dat je de mogelijkheid hebt om de producten uit te proberen. Zeker een aanrader dus!

Wat leuk dat je al deze genoemde producten met zo veel plezier gebruikt. Jammer dat niet alle producten naar behoren waren. Heb je hier al eens contact over gehad met onze Klantenservice? Mijn team van huidtherapeuten en -deskundigen denken graag met je mee. Ook superfijn om te lezen dat je zoveel hebt aan de informatie op de website. Mocht je nog een vragen hebben over de producten, ingrediënten of iets anders, horen we het graag!

Elke bestelling perfect!

Elke bestelling wordt op tijd geleverd. En tijdens het proces van bestelling tot levering word ik geïnformeerd over de status. Ik ben zeer tevreden!

Dank je wel voor je blijk van waardering! Ook fijn om te horen dat je de mailtjes over de status van de bestelling prettig vindt om te ontvangen.

Bodycream; geweldig product!

ik gebruik sinds het begin van mijn zwangerschap de bodycream van Uncover. Wat heeft dit product mij verrast! Mijn huid is gehydrateerd en zacht, droge benen zijn verholpen en (waarom ik het ben gaan gebruiken) straie is mij bespaard gebleven. Ik ben groot fan en blijf ook na de zwangerschap dit geweldige product gebruiken. Aanrader!!!

Daarop willen wij simpelweg een groot dankjewel terugzeggen! Leuk om te horen dat je de Body Cream met zo veel plezier gebruikt hebt tijdens de zwangerschap en het je huid zacht hield. Hopelijk hebben anderen ook wat aan deze tip.

Dr. Jetske geeft mij hoop

Al jaren zit ik te worstelen met mijn huid. Bultjes, puistjes en onder andere roodheid is wat ik dagelijks in de spiegel zie, en dat op jonge leeftijd maakt me erg onzeker. Ik had een hoop vragen toen ik op deze website kwam, want waar de fuck moest ik beginnen?! Gelukkig heeft Dr Jetske een top team achter zich staan, waaronder Inge, die mij enorm goed begeleidt heeft en advies heeft gegeven over het gebruik van diverse producten. Morgen komen mijn producten binnen (superspannend maar heel veel zin in) en het enige wat ik kan zeggen over de service is: TOP! Ik heb het gevoel dat ik echt in goede handen ben doordat de producten met veel liefde, onderzoek en kennis zijn gemaakt. Let’s hope dat mijn huid net zo enthousiast wordt als ik!

Beste Jenne, allereerst wil ik je bedanken voor de genomen moeite om dit bericht te plaatsen. Heel fijn dat je zo goed geholpen bent door mijn team. We zijn super benieuwd hoe de producten gaan bevallen. Daarnaast denken we graag met je mee als je nog vragen hebt over bijvoorbeeld het gebruik. Bij je bestelling wordt ook een bijsluiten meegezonden, hier staat in beschreven hoe je de producten voorzichtig kunt opbouwen. Houd je ons op de hoogte hoe het gaat? Alvast veel plezier gewenst met de producten.

Mijnhuid is mooier nu

Ik vind deze produkten super Had altijd een onrustige huid en die is nu zo mooi opgeknapt en heerlijk glad

Wauw, onwijs fijn dat je huid zo is opgeknapt door het gebruik van onze producten. Bedankt voor je review Nellie.

Uitstekende service en producten

Keer op keer ben ik zo blij met de service van jetske. Zeer behulpzaam en meedenkend. Daarnaast ben ik nog steeds zeer tevreden met de producten. Vooral de exfoliant en moisturizer werken zo fijn!! Het is ook prettig dat het assortiment klein is, zodat je het gevoel hebt dat je een juiste keuze maakt.

Hier worden wij nou weer heel blij van... Heel erg bedankt voor je mooie complimenten.

Uitstekende producten

Uitstekende producten, mijn gevoelige huid is rustig en ziet er goed uit met alle producten van Uncover Skincare

Dit zijn de verhalen waar wij het voor doen! Onze producten zijn inderdaad geschikt voor de gevoelige huid, dus erg fijn om dit ook terug te horen! Nog fijner om te lezen dat je huid rustig is en er zo goed uitziet. Bedankt voor het delen van je ervaring.

Uitstekende website, zeer informatief

Altijd eerlijke en deskundige informatie. Producten prettig in gebruik. Goed werkende webshop, snelle levering. Vriendelijke medewerkers.

Super om te lezen. Hartelijk dank voor je mooie woorden over de producten, de website, de levering en mijn team.