Al de producten zijn super voor mij. Ik beveel ze aan Met deze zonnebrand verbrand ik niet( wel natuurlijk zonnen met mate) en veilige ingrediënten.

Superfijn

Fijn dat de crème ook regelmatig vernieuwd worden

Top product

Het is zo fijn om een totaalpakket aan producten te hebben waar je volledig op kunt vertrouwen. Geen allergische reactie, prettig in gebruik. Top.

Optimale huidverbetering en zelfverzekerder door de producten van Jetske

Sinds ik de cleanser, toner en day cream van Jetske gebruik is mijn rosacea verdwenen. De producten reinigen en kalmeren mijn huid en daar word ik heel blij van. Daarnaast gaan de producten ook erg lang mee en dat is ook erg prettig. Ik gebruik de producten nu al enkele jaren maar vind het super fijn dat ik eindelijk de juiste producten voor mijn huid heb gevonden. Ik kan het iedereen aanraden!

Hoogwaardige betaalbare producten zonder onnodige poespas

Gebruik de producten al jaren dagelijks

Over het leveren zeer tevreden. Alleen de kleur match niet met mijn huid. Ik heb een getinte huidskleur en dit is alleen voor de lichte huidskleur misschien ideaal. Voor mij helaas een teleurstelling. Maar voor rest top geregeld.

Heel fijn zonproduct voor mij en mijn hele gezin.

Zoekende naar een product die de huid op een zo veilig mogelijke manier beschermt tegen de zon, kwam ik uit bij dit merk. Geprobeerd en meteen fan. Het smeert prima uit en het belangrijkste: geen rode huidjes meer.

Super Suncover SPF 30 crème

Aangezien wij een parfum allergie hebben, was dit het proberen waard en inderdaad de test heeft niet gelogen. De zonnebrand crème is heel makkelijk smeerbaar, en niet plakkerig of vettig. Eindelijk weer eens een goed product gevonden.

huid voelt goed, maar wel kleine ontstekingen gekregen

Ik gebruik nu zo'n vier dagen de cleanser, toner, moisterizer en suncare30 voor normale tot vette huid. Ik gebruik ze meestal 1x per dag, om rustig op te bouwen. De producten voelen prettig op mijn huid. Er blijft geen 'laagje' achter en ik heb er niet zoveel van nodig. Ik krijg er wel rodere wangen van, dat komt waarschijnlijk door activerende stofjes zoals niacinamide. Het duurt een paar uur voor dit is weggetrokken. De rode wangen storen me niet heel erg, omdat mijn huid goed gehydrateerd en rustig genoeg voelt. Zorgelijker vind ik dat ik (ook) kleine ontstekingen op mijn wang heb gekregen. Ik heb een verleden van rosacea en het is niet uit te sluiten dat de producten voor mijn huid te veel werkzame stoffen bevatten. Zo'n zes jaar geleden ben ik daarom ook met de producten van Jetske Ultee gestopt. Ik ben ze nu weer aan het uitproberen, omdat ik er vóór mijn rosacea-uitbraak erg tevreden over was. Ik kijk het nog twee weken aan. Als de ontstekingen dan niet zijn weggetrokken, zal ik contact opnemen met klantenservice. Als ze wel zijn weggegaan, overweeg ik voor mijn hals de moisterizer voor de normale tot droge huid aan te schaffen. Mijn huid is daar onder invloed van hormonale veranderingen dunner en droger geworden en heeft daarom 'meer' nodig dan de huid op mijn gezicht.

perfect

fijne make up, juiste kleur, sluit mooi aan bij verzorgingsproducten.

Erg dun, waardoor verspilling en niet waterproef

Hoi lieve Jetske, Mijn verwachting was hoog en ik Wilde een andere goede zonnebrand zonder troep. Geen witte waas. Welke m’n kindjes kunnen smeren. Maar ik vind m Wat tegenvallen. Tijdens regen lag er witte dunne laag op Mijn armen (dus niet waterproef?). En als je fles open drukt spettert vaak de zonnebrand eruit, vrij dun. Even voorzichtig zijn dus maar we hebben hierdoor al wat verspild. Nu is het een grote fles, ook een zachte fles, maar ja. Mijn vraag is: is de zonnebrand waterproof of niet?

Beste Carolien, bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de Suncover niet naar behoren is. Ook bedankt voor je feedback betreft de verpakking, deze nemen wij graag mee. De Suncover is waterresistent. Als het goed is zal je de term waterproof tegenwoordig niet meer zo snel tegenkomen op zonnebrandcrèmes. De term mag namelijk niet meer gebruikt worden op deze producten. De bewering waterproof wekt de indruk dat de werking van het product volledig overeind blijft na blootstelling aan water. Dat is misleidend en geeft een gevoel van schijnveiligheid. Want dat kan eigenlijk niet. De beschermingsfactor van een zonnebrandcrème loopt uiteindelijk altijd terug na contact met water. Na het zwemmen moet je je zonbescherming dan ook gewoon opnieuw aanbrengen. Een crème die water resistant is, bevat ingrediënten zoals wax, olie of polymeren als dimethicone, die het product minder 'aantasten' in water en blijft daardoor beter zitten. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We beantwoorden deze graag.

Heel fijn product

Als je vragen hebt krijg je altijd binnen een Een dag antwoord en advies.

I know I’m getting quality, science-backed products when I order from Dr. Ultee. Super easy and fast delivery too!

Zoals altijd top!

Dit keer zonnebrandcrème besteld. Gelijk verstuurd, volgende dag in huis. Een bedrijf en producten die vertrouwen Geven!

Zorgeloos de beste !

Voor mij klopt gewoon alles ! Producten van hoge kwaliteit , het bestellen ervan een makkie, supersnelle levering , de verpakkingen zijn zelfs optimaal : passende doosjes van uitstekend materiaal. Alleen maar lof van deze gebruikster .

Fijn en makkelijk te gebruiken

Het is een fijn te gebruiken. En gemakkelijk door het hele gezin te gebruiken door het hele gezin

Fantastische producten!

Ik gebruik deze producten al een tijdje voor de gevoelige droge huid en sinds dien is mijn huid zoveel verbeterd, fijnste producten ever. De prijs is hoog maar het is het dubbel en dwars waard!

De crème bevalt prima!!!!

Mijn huid is veel gladder en ziet er echt beter uit.

Top producten

Ik ben al jaren dol op de producten van Jetske. Zeer tevreden over de producten en de makeup lijn.

Fijne zonnebrand voor kinderen, kleinkinderen en mijn ouwe vel

Goede, niet dure zonnebrand zonder geur- en kleurstoffen. Ik gebruik hem al jaren en wil echt niks anders meer. Smeert gemakkelijk, geen witte waas, factor 30. Echte aanrader.

Voor mijn huis moeder prima

Mijn dochter heeft een gevoelige huid kan niet alle zonnebrand producten gebruiken. We hebben deze zonnebrand al eens eerder gehad dat beviel goed. Daarna hebben we een andere merk gehad ging goed. Maar toch maar weer voor deze gekozen. Nu heeft Ze de zonnebrand gebruikt en zat helemaal onder de uitslag!! Nu was mijn vraag hoe kan dit? Is de samenstelling anders ?? Vriendelijke groet lucia

Dag Lucia, de formule van de Suncover is niet veranderd. In dit geval zou het ook om warmte uitslag of zonneallergie kunnen gaan. In het geval van warmte uitslag gaat het dan om de combinatie van de warmte die de zon veroorzaakt met een (waterresistent) product wat ervoor zorgt dat de huid soms de warmte niet helemaal goed kwijt kan. Zou je ons een mailtje willen sturen? We denken graag met je mee en willen je wat tips geven.

Niet goed

Mijn kleding wordt geel groen en laat zich zeer moeilijk wassen. Ook krijg ik nog geen antwoord op mijn vragen hierover.

Bedankt voor de review. Wat jammer om te lezen dat u last heeft van vlekken in uw kleding. U kunt vlekken van zonnebrandcrèmes proberen te verwijderen met Dasty of ossengalzeep. Bij hardnekkige vlekken dient u de kleding langdurig, bijvoorbeeld een nacht te laten weken. Ik ben bang dat wij uw bericht niet goed hebben ontvangen. Kunt u deze nogmaals sturen zodat we u verder kunnen helpen? We horen het graag.

Prettige huidvriendelijke middelen.

Al meerdere malen via ultee besteld. Goede prijs kwaliteitverhouding. Prettig in gebruik. Huidvriendelijk.

Super blij

Ongeluk gehad bet bezorging. Snel opgelost, goed klantenservice, goed kwaliteit....heel blij

Informatief boek

Het boek geeft heldere en duidelijke informatie over de huidverzorgingsroutine.