Heerlijke zachte creme

De crème smeert heel fijn uit en trekt snel in. De huid voelt soepel en zacht aan. I love it!!

Goed….

Tot nu toe bevallen alle producten

Fijne make up

Al meerdere producten gebruikt van Dr Jetske. Tot nu toe allemaal bevallen. Met name de doundation die erg fijn is om uit te smeren en beter voor je huid is dan de meeste make up producten.

Heerlijke product!

Gebruik het m’n in de herfst en winter en mijn huid knapt ervan op! Normaal gesproken altijd dag na bestelling in huis, nu duurt het was door de drukte, wel erg lang! Nog niet ontvangen!

Heel erg prettig!

Duidelijke omschrijving, goeie verhalen van bekenden en makkelijk om te bestellen.

Producten doen wat er over wordt gezegd als je het de tijd geeft om je huid te laten wennen.

Ik heb de hele lijn besteld, inmiddels ook producten voor mijn dochter en schoonmoeder besteld. Fijn product en heel belangrijk goede klantenservice. De enige product wat ik persoonlijk niet zo fijn vindt is de concealer, die vind ik droog en niet mooi aanbrengen.

Fijne producten

Na een aantal jaren andere merken te hebben gebruikt, toch weer terug bij de skincare van Jetske Ultee. Zo goed dat er geen parfum in verwerkt wordt, wat irritaties kan veroorzaken. Alles wordt ook supersnel geleverd. Dus heel tevreden over het geheel!

Prima heel fijn product

Je heb niet veel nodig, en de huid voelt erna heerlijk aan

Doet wat het beloofd!

Sinds ik de producten uit het 5-stappenplan gebruik, merk ik dat de fijne lijntjes in mijn huid zijn verminderd. Met name tussen mijn wenkbrauwen en op mijn bovenlip. Mijn huid ziet er gezonder uit. De rode vlekjes op mijn wangen zijn minder vurig. Hierdoor zien mijn wangen er rustiger uit. Mijn zoektoch naar geschikte huidverzorgingsproducten is nu gestopt. Evenals alle miskopen. Voor mij niets anders meer dan de producten van dr. Jetske Ultee. Ik adviseer iedereen eerst de online huidanalyse te doen en dan direct alle producten te kopen voor het beste resultaat!

Fijn product

Fijn product dat door de hele familie gebruikt kan worden.

Heerlijke zachte gezichtscrème

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product en heel fijn dat het altijd zo snel bezorgd kan worden.

goede keuze

steeds snelle verzending

Gebruik al 10 jaar jullie geweldige producten en wil nooit mer anders

Fijne website en snelle levering.

Wat een prachtig product, mijn huid knapt ervan op.

Nog niet zolang gebruik ik de producten, maar dit is een perfecte aanvulling !

Topproduct voor een goede prijs

Met mijn zonneallergie ben ik aangewezen op een technisch perfecte zonnebrandcreme, en deze voldoet echt aan alle eisen tegen een betaalbare prijs. Heel erg blij mee!

Eindelijk passende producten.

Al sinds ik kan heugen (kind) voelde ik dagelijks mijn gezichtshuid . Gloeien, trekkerig, rood, schrijnen, jeuken. Echt alle zachte smeersels geprobeerd Eucerin, la roche poche en zo jaren en producten verder. Nu eindelijk verlichting en een oplossing gevonden. Mijn dagelijkse routine met toner, suncare en moisterizer bevallen heel goed. Geen “opstandige” huid meer. Eindelijk!!! En de service/info kan niet beter.

Geweldig fijne producten

Jetske heeft de juiste producten om de huid optimaal te verzorgen.

Nooit geen allergische reacties meer

Had altijd laat van branderige, waterige ogen. Heb jarenlang gedacht dat het am mijn oogmakeup lag, ondanks dat deze hypoallergeen was. Sinds het gebruik van de huidverzorgingsproducten van Jetske Ultee negens geen last meer van. Wat een verademing!

Super producten, snelle levering en echt geweldige klantenservice!!

Voor heerlijk zachte handen

De hand wash staat standaard op het aanrecht en op wastafels. Sinds ik dit artikel gebuik veel minder last van schrale en kloofjes in handen.

Kan niet meer zonder

Gebruik al jaren de producten uit het 5-stappen plan. Bij mij werken de producten echt. Zelfs mijn kinderen gebruiken de toner, cleanser en exfoiliant.

Fijne creme

Fijne smeerbare creme die op een extreem droge huid vet genoeg aanvoelt om het trekkerige gevoel te verminderen, zonder dat je het idee hebt een dat je huid niet meer kan ademen.

Super heerlijk

Al enige tijd was ik op zoek naar goede producten zonder rommel erin. Ik heb heel even gewacht met een review te schrijven, omdat ik de producten eerst wilde uitproberen om te kijken of ik resultaat zag. De moisturizer is echt heel fijn. Een lichte en makkelijke uitsmeerbare crème. Ik smeer het volgens mij nu iets van 2 weken en ik merk al dat mijn huid minder droog, zachter. Heerlijk! De cleanser moest ik even aan wennen qua geur, maar is ook heel zacht van structuur en maakt goed schoon en dat is echt een must voordat je je gezicht verder verzorgt.

Over het algemeen zeer tevreden

1 keer pech gehad met een product Gebeld met helpdesk, maar werd in eerste instantie niet goed ontvangen Medewerkster reageerde niet correct. In het verleden wel goed contact gehad Maar met hulp van collega werd het probleem opgelost