Ik zag al binnen enkele weken een verschil en mijn huid is veel egaler, zachter en rustiger

Ik ben van een vrij duur skincare merk overgestapt naar de complete lijn van Jetske Ultee en ik had dit veel eerder moeten doen! Ik gebruik de complete lijn met SPF en het vitamine A serum. Ik heb een gecombineerde huid met een lichte poriestructuur en wat pigmenten en rode vlekjes. Na enkele weken zag ik al veel verschil. Mijn huid werd gladder en egaler. Zowel de pigmenten als mijn poriën zijn echt al een stukje minder zichtbaar in een tijdsbestek van ongeveer 2 maanden. Ik ben nu al onwijs blij met het resultaat!

GEEN FABELTJES

Ben 43 jaar oud en heb een gemengde huid. Ik smeer al sinds zeer jonge leeftijd waardoor ik gespaard ben gebleven van rimpels en lijntjes. Toch sukkelde ik met het vinden van de juiste créme, na heel wat zoekwerk en heel wat merken ben ik terecht gekomen bij Dr Jetske Heb mij de volledige lijn+ A serum en zonnebrandcreme gezicht aangekocht en heb er maar 1 woord voor: adembenemend resultaat! Mijn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien. Bedankt Dr . Jetske.

10 keer bedankt voor het delen van je ervaring met mijn producten. Leuk om te lezen dat de producten zo goed bevallen en je huid er nu zo mooi uitziet!

Zeer tevreden en een hele blije klant :-)

Wat een prachtige producten! Ik ben onder de indruk van de werking! Het werkt echt :)! Ik gebruik de producten nu ongeveer drie maanden. En echt..mijn huid ziet er veel rustiger uit (minder roodheid, minder droog, goed gevoed :-) Voor het gebruik van Dr. Jetske producten was mijn huid droog, schilferig en rood (lichte rosacea klachten). Ik had al het een en ander geprobeerd maar zonder resultaat. Sinds het gebruik van Dr. Jetske ziet mijn huid er zoveel beter en rustiger uit. Joh, ik ben zo blij! :-) Voel me zelfverzekerder en ga zelfs zonder camouflerende producten de deur uit ;-) Ik ben gestart met de cleanser, toner (ochtend en avond), daarna gebruik ik het serum.. zoals door Dr. Jetske wordt aangegeven reageerde ook mijn huid hier in het begin op (roodheid).. Ik heb het serum rustig opgebouwd. Eerst alleen in de avond en om de dag. Na een week elke avond en nu gebruik ik het zowel in de ochtend als avond. Na het serum gebruik ik de Moisturizer voor de gevoelige huid, vervolgens de Suncare voor het gezicht. Ook de BodyCream is een aanrader, smeert goed uit en voelt prettig aan. Mijn huid is minder droog en glanst. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben met de producten en kan het echt aanraden! Dr. Jetske bedankt voor deze prachtige producten :-) Mvg Linda.

Wauw ... Hier word ik even stil van. Onwijs fijn om te horen dat je een goede routine voor jouw huid gevonden hebt. En dat je nu zonder camouflerende producten de deur uit gaat is al helemaal fantastisch. Hartelijk bedankt Linda voor het plaatsen van deze mooie review!

Echt top!!

Mijn leeftijd lijkt me “vooral een extraatje” als belangrijk om te vermelden: 75jaar en heb dus door de jaren heen behoorlijk ervaring wat producten betreft, eveneens ook andere goede merken maar toch vaak erg duur! Deze deden natuurlijk wel wat maar eigenlijk toch niet helemaal wat je zou willen of verwacht had! De producten van Dr.Jetske Ultee zijn eveneens niet goedkoop, ook weer niet de allerduurste, maar…… ik boek er nu het meeste succes mee: en daar word je wel het meest gelukkig van!! Mijn huid is echt verbeterd, zelfs de poriën zijn minder, de suncare30 is voor het eerst een crème die ik ook nog erg prettig vind om aan te brengen. Naar mijn ervaring boekte ik het allereerste zichtbare succes: met het serum Vitamine A ( niet goedkoop maar: echt zichtbaar), ook gebruik ik het andere serum! Het is geen echt “minpuntje” om te zeggen maar soms zou het misschien handig zijn als je zou kunnen zien hoeveel er nog in de houder zit( is geen hoofdzaak,alleen handig) verder krijgt het merk een 10 van mij!!

Beste Annelies, wat goed om te horen dat je huid zo verbeterd is en je poriën minder zichtbaar zijn geworden. Fijn is het Vitamin A Serum hè... Ook bedankt voor je feedback wat betreft de flacon van dit Serum. Het zal voor jou natuurlijk niets nieuws zijn om te lezen dat we in onze producten werken met hoge concentraties actieve stoffen. En die stoffen blijven nu eenmaal het beste goed in een verpakking waar geen licht en lucht bijkomt. Het nadeel daarvan is inderdaad dat je de inhoud niet goed kunt bekijken.

De uitleg bij Suncover 30 voldoet volledig aan de belofte

Ik fiets vele kilometers per week op de racefiets, zowel in de zomer als in de winter. Daarnaast ben ik jaren terug twee keer gehandeld aan mijn gezicht voor huidkanker. Het is gelukkig allemaal goed afgelopen maar een ding is duidelijk. Ik kijk nu iets anders tegen "zonnen" aan dan in het verleden. Waar ik dus baat bij had en heb is een product dat voldoende beschermd tegen de zon en daarnaast, vanwege de wisselende weersomstandigheden, mijn lichaam en vooral mijn gezicht optimaal beschermd. Dat beschermen doet Suncover 30 optimaal en het product heeft de huid van mijn gezicht absoluut verbeterd. Ik gebruik het elke dag, ook als ik niet fiets en heb, om die reden de literfles aangeschaft. Door de uitleg op de site en de contacten die ik met de medewerkers heb gehad is mijn conclusie: hier wordt, tegen een zeer acceptabele prijs, waarheid verkocht!

Hartelijk bedankt voor deze mooie review en het delen van je ervaring. Heel erg fijn dat je zo veel baat hebt bij de Suncover en dat je het product dagelijks met veel plezier gebruikt!

zijn geld absoluut waard

Al een paar jaar gebruik ik de Suncover 1L pomp voor mijn witte huid. Dit product had ik jaren eerder willen kennen, dat had een hoop schade aan mijn dunne huid gescheeld. Tijdens het bestellen zag ik wel dat er ook andere producten waren maar de prijzen vond ik wat hoog om in 1x te bestellen. Dus bestelde ik eerst de moiserizer, toen de exfoliant, beiden bevielen goed. Daarna ook de toner besteld en uiteindelijk gebruik ik nu 5 maanden alle producten van het 5-stappenplan. En ik kan zeggen: ik zie en voel verschil. Mijn huid, die van nature droog is, voelt anders aan en omdat ik een dunne huid heb heeft deze vaak wat rode vlekjes en is niet egaal. Ik moet zeggen dat na 5 maanden gebruik ik echt wel verschil merk. Mijn huid voelt zachter, is egaler en straalt meer. Dus ja, ik wil dit product graag beoordelen met een 10! Leuk ook dat je bij je bestelling altijd een ansichtkaart krijgt met een mooie boodschap. Ik ben fan!

Wat een onwijs leuk berichtje! Geweldig om te horen dat je al jaren zo een fan bent van de Suncover en nu ook de andere producten uit het 5 Stappenplan gebruikt. Fijn dat je huid hier zo van is opgeknapt. En mooi zijn ze hè, de zelf ontworpen kaartjes...

De producten zijn echt geweldig heel mild en doen wat ze beloven.

Echt geweldige producten, mijn rosacea huid is aanzienlijk verbeterd, de producten doen echt wat ze beloven en zijn toch heel mild. Deze week had ik producten besteld, alleen het foundation flesje lekte, nadat ik klantenservice had gebeld kreeg ik direct een nieuw flesje opgestuurd, hele goede service en super snel!

Dit vinden wij nou ook weer geweldig om terug te horen. Heel erg fijn dat je rosacea is verbeterd. Goed dat je contact opgenomen hebt met mijn Klantenservice betreft de Foundation, we lossen het graag voor je op! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Superrrr

Zoek al heel lang naar goede producten voor mijn huid en het was het nooit En nu zo geweldig en duidelijk alle producten van Jetske en zo lekker simpel je weet precies hoe en wat je moet gebruiken Heb de hele collectie inmiddels en het het doet wonderen voor mijn huid Super tevreden

Wat ontzettend leuk om te lezen Sita. Hopelijk mogen we nog lang een bijdrage leveren aan je huidverzorgingsroutine.

Prima producteni

De Repair crème vind ik fantastisch! Na veel gebruik van alcoholgel waren mijn handen echt helemaal vol kloven, na een paar dagen gebruik waren mijn handen al veel beter! ik gebruik de Repair crème ook voor mijn lippen, wat ook schitterend werkt! Ook gebruik ik de Repair crème op een Psoriasisplek op mijn ellenboog voor ik ga slapen, de plek heeft er in jaren niet zo goed uitgezien! Verder gebruik ik ook de andere producten van Dr Jetske en ook die werken prima! ik zie na een paar maanden een heel verschil!. De foundation en de concealer zijn ook aangenaam in gebruik en drogen niet uit! Ik ben supertevreden van de zonnebrandcrème voor gezicht en lichaam, ik krijg er geen allergie door! Vroeger gebruikte ik minerale zonnebrandcrème, maar die zitten vol nanodeeltjes, wat niet gezond kan zijn! Blij dat ik deze producten ontdekt heb! Ik vind ze super!

Wij zijn ook héél blij met jouw ontdekking Patricia! Wat fijn om zo een mooie ervaring te mogen teruglezen. Tien keer bedankt voor deze warme aanbevelingen.

zeer fijne creme voor gevoelige handen

ben zeer tevreden over de repair creme, mijn handen waren erg stuk,dit na een operatie, na een aantal dagen begon de huid te genezen en voldoende zacht aan. ben van plan om de andere producten ook aan te schaffen

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze Repair Cream; daar zijn wij erg blij mee! Vind je het fijn om samen eens te kijken naar een passend productadvies? Neem dan even contact op met een van onze huidtherapeuten via de Klantenservice. We denken graag met je mee.

Fantastisch produkt

Na het aanschaffen van de Suncover was ik gelijk enthousiast, wat een fijne zonnebrand, goed smeerbaar, prima geur en geen irritatie van de ogen. Ik besloot, nu ik bijna 50 jaar word, mezelf te verwennen met het 5 stappenplan. Normaal gesproken wil ik mijn andere produkten eerst op maken, maar mijn nieuwsgierigheid naar deze produkten won. Na een paar keer gebruiken ben ik zo blij. Er is maar heel weinig nodig en mijn huid 'straalt' meer. Ik ben benieuwd wat het op de langere termijn gaat doen. Ik kan dit iedereen aanraden, alleen is het, door de prijs, niet voor iedereen te doen en dat vind ik heel jammer! Het zou anders zoveel meer mensen blij kunnen maken.

Wij gaan zelf ook een beetje stralen van jouw feedback. Enorm bedankt voor je mooie aanbeveling Tienka! Wat de prijs betreft wil ik nog iets uitgebreider reageren. Dr. Jetske Ultee werkte ooit een keer mee aan het programma de Rekenkamer voor een item ‘Wat kost nu een goede crème’. Je kunt dat verhaal ook op haar eigen blog nalezen. Hierin bekeek ze de samenstelling van crèmes die je bijvoorbeeld al voor een paar euro kunt kopen. Ze legt ook wat meer uit over kostbare grondstoffen zoals vitamine C of zoethoutwortel, en wat er met de prijs van een product gebeurt als deze in hoge concentraties zijn toegevoegd. Maar die ingrediënten zijn maar een deel van het verhaal. Verpakkingen (airless dispensers), het produceren in kleine oplages (= altijd vers), de wijze van bewaren (gekoeld) … dat alles speelt ook mee in een prijs. En nog meer. Je kunt het hele verhaal hier lezen https://www.dr-jetskeultee.nl/wat-kost-nu-een-goede-creme/.

Prachtige bronzer, verbindt subtiel de huid met de mooiere delen. De exfoliant i.c.m suncare, stabiliseert mijn pigmentvlekken. Enkelen zijn aan het vervagen. En dat ondanks de felle zon. De (h)eerlijke blog met ondersteunende en bemoedigende adviezen, zoals die over blushers, maken dat ik een vrolijke kanshebber heb aangeschaft die voor zijn ingrediëntenlijst slaagde.

Dat zijn de berichten die ons blij (en een beetje trots) maken Dian. Heel fijn dat je je ervaringen hier wilde delen. Bedankt!

Topproduct, topklantendienst, toplevering!

Bij de vorige bestelling van de Suncover SPF30 ontving ik geen mail om een review te schrijven. Ik vond dit enigszins spijtig, aangezien ik zo tevreden was (en nog steeds ben) van deze zonnecrème & de klantvriendelijkheid en dit zeker wou delen. Deze keer had ik vóór bestelling contact met de klantendienst. Amper 12 uur later kreeg ik al een volledig, verzorgd antwoord. Ik plaatste de bestelling zaterdag en het artikel werd maandag al geleverd. Uncover team, jullie doen topwerk! Bravo!

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel onze Suncover als over de levering en de Klantenservice. Enorm bedankt voor je mooie cijfer en leuke review!

Suncare niet prettig door nare geur

De suncare 30 geprobeerd maar deze heeft een muffig geurtje bij het aanbrengen, ik gebruik liever de suncover.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te horen dat je de Suncare niet lekker vindt ruiken. We hebben juist zo veel goede reacties gekregen op de Suncare en het feit dat we geen parfum en geurstoffen toevoegen aan het product. De geur verdwijnt als het product is aangebracht op de huid. Heb je hier al contact over gehad met mijn Klantenservice? We denken graag even met je mee.

Geweldig product!

Na een week het Acid serum te hebben gebruikt, is mijn huid zichtbaar rustiger geworden. Na een aantal weken zijn zelfs sommige donkere plekjes zichtbaar vervaagd. Heel erg blij mee en zeker aan te raden!

Dit vinden wij nou ook weer geweldig om te lezen! Ontzettend fijn dat je huid rustiger en egaler geworden is door het Azelaic Acid Serum. Veel smeerplezier gewenst.

heel klantvriendelijk

Helaas kon mijn huid de actieve ingredienten niet goed aan. Ik geloof oprecht in de eenvoud en kracht van de produkten, maar helaas niet voor mij. De klantenservice was enorm snel met reageren en met een uitmuntende aftersale service. Ze nemen je echt serieus en vragen professioneel door. Qua service doen echt wat ze beloven. TOP! Het proberen waard dus!!!!

Wat jammer dat je huid niet zo goed reageerde op de producten. En dat terwijl de producten zo zorgvuldig zijn samengesteld. Heel erg fijn dat mijn Klantenservice je verder heeft kunnen helpen! Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring.

Super zon bescherming!

Snelle levering, geweldig product. Een aanrader voor iedereen. Verbranden hoort bij het verleden!

Wat leuk om te lezen, heel erg bedankt voor je mooie cijfer Marjon!

Suncover top product

Helemaal blij met Suncover: met de juiste intenties ontwikkeld en dan ook nog non-profit op de markt aanbieden. Hierbij nogmaals besteld, en geeft mij ook het volste vertrouwen in de rest van haar productlijn.

Hier worden wij nou ook weer helemaal blij van. Wat leuk dat je zo tevreden bent met de Suncover en dat je je ervaring met ons wilde delen. Bedankt daarvoor Suzan!

Alleen betreffende suncover waterresistent

We dachten een paar jaar terug de ideale zonnebrandcreme gevonden te hebben: de suncover in 250 en 1000ml. Dat was het ook. Trok snel in, fijn in gebruik, top! Echt super. Totdat vorig jaar de formule vernieuwd is; wateresistant. Klinkt goed, dus net als anders 2 grote potten van 1000 ml besteld. De 1e is nu op. En nu stappen we toch maar over op andere zonnebrand. Erg jammer nadat we altijd zo tevreden zijn geweest: de zonnebrand plakt wat meer dan hij gedaan heeft/ blijft wat meer op de huid "liggen. Niet super maar op zich gaat dat nog, maar doordat het schijnbaar meer een laag vormt op de huid, kan je niet goed zweten/ houd je de warmte vast. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven en dat is echt een vervelend gevoel, nog meer als het rond de 30 graden is, maar ook nu is dat minder in gebruik. Ik ben niet de enige van mijn gezin die dat zo ervaarde: ook mijn man en dochter. Dus helaas geen suncover voor ons meer en nu op zoek naar een ander merk. Wat betreft service e.d.: echt een goed en netjes bedrijf!

Hè wat ontzettend jammer en vervelend om te lezen dat onze nieuwe formule van de Suncover ondanks de verbeteringen niet meer bevalt. We hebben er juist zo veel goede reacties op gekregen en we zijn trots op het feit dat de crème dit jaar als beste is getest door de Consumentenbond. Maar uiteindelijk blijft het natuurlijk persoonlijk of een crème fijn voelt. En ja, het klopt wel dat waterresistente producten de neiging hebben iets meer te ‘plakken’. Zou je het misschien fijn vinden als we je helpen zoeken naar een ander merk met goede ingrediënten en zonnefilters? Stuur ons dan even een mailtje. We kijken graag met je mee.

Deze producten had ik al veel eerder moeten kopen!

Ik heb rosacea. Mijn huid is snel rood en vlekkerig. Ik gebruikte producten speciaal voor rosacea. Deze hielpen nauwelijks. Ik had veel over rosacea gelezen op de site van Dr. Jetske Ultee. Toen besloten haar 5 stappenplan te kopen. Ik gebruik nu bijna 2 maanden deze producten en mijn huid is zo veel rustiger. Ik ben zo ontzettend blij met deze producten! Al binnen een week was mijn huid veel rustiger en nog nauwelijks rood.

Tien keer bedankt voor je review! Superfijn dat de rosacea rustiger en minder rood is geworden na gebruik van de producten. Dit zijn de verhalen waar we het voor doen.

Oog irritatie

De zonne gezichtscrème spf 30 voelt een beetje stroef aan. Ik kan hem echter niet op mijn oogleden en er vlak omheen gebruiken, want als het in m’n ogen komt irriteert het behoorlijk. Branden en tranen tot het eruit is. De spf 15 smeert lekkerder, maar biedt te weinig zonbeschermingsfactoren voor mijn gevoelige huid. Dus ik smeer de bodyzonnemilk op m’n ogen. Die is zijdezacht.

Beste Tet, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de Suncare SPF30. Heb je hier al eens contact over gehad met onze Klantenservice? Mijn team van huidtherapeuten en -deskundigen denken heel graag met je mee naar een passende oplossing.

Zeer goede producten, eindelijk producten die echt iets doen én niet schadelijk zijn. Ik gebruik ze al jaren. Daarnaast is de klantenservice uitstekend. Ik had bij een eerdere bestelling een kortingsbon gekregen, die beperkt geldig was. Fijn dat ik die kon gebruiken in combinatie met de (gunstigere) actie die op dat moment voor iedereen gold. Dat ik mijn kortingsbon ook echt kon gebruiken was ik super blij mee. Het geeft het vertrouwen dat Jetske Ultee Skincare een eerlijk bedrijf is. Meteen voor mij de aanleiding om de moeite te nemen een review te schrijven. Het spaarsysteem voor korting is ook fijn. Ik heb inmiddels bijna alle producten, behalve het vitamine a serum. De make-up heb ik niet, maar zou dit zeker overwegen als het voor de donkere huid was. Enige verbeterpunt is de Suncare, deze is super verzorgend, maar vind ik niet goed intrekken. Vooral voor op het gezicht (voor de kinderen) te vet en plakkerig. De Suncover is beter, maar volgens mij niet per se geschikt voor de kinderhuid, en zou van mij ook een wat mattere finish mogen hebben (niet wit, want ik heb een donkere huid).

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Heel erg fijn dat je zo tevreden bent met de producten en dat je goed geholpen bent door mijn Klantenservice. Leuk dat je ook Spaarpunten spaart. Wat betreft de Suncare, jammer dat deze te vettig voor je is. Fijn dat de Suncover beter is. Bedankt voor je feedback. Dit zullen wij meenemen!

Ik ben fan!

Een lange tijd heb ik allerlei verschillende crèmes en reinigers geprobeerd. Mijn huid werd droog of geïrriteerd en straalde niet. Sinds ik de producten van Dr. Jetske Ultee gebruik, ben ik eindelijk verkocht! Ik gebruik het 5 stappenplan (of eigenlijk 4) en het Vitamine A serum nu ongeveer een jaar. Mijn huid is rustiger en frisser dan ooit en oogt gezond. Alleen de SPF 30 is niet geschikt voor mij, deze blijft vettig op mijn huid liggen. Bedankt Dr. Jetske voor het ontwikkelen van deze hele fijne producten, ik ben groot fan!

Wauw, wat fijn om te horen dat je huid rustiger en frisser oogt. Jammer dat de SPF niet geschikt voor je lijkt. Zou je mij een berichtje willen sturen? Misschien kunnen we je nog tips geven.

Lichte teleurstelling zonnebrand

In zoektocht naar minder schadelijke zonnebrand hier uitgekomen. Zonnebrand is prettig om aan te brengen. Fijne fles met pompje. De waterbestendigheid is alleen teleurstellend. Ongeacht hoe lang je het laat intrekken: water in zwembad wordt meteen troebel zodra je erin stapt.

Beste Guido, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Heb je al contact opgenomen met mijn Klantenservice? We denken graag met je mee!

Ik ben zeer tevreden over de huidverzorging van Jetske Ultee (cleanser, toner, exfoliant, moisturizer, suncare). Ik heb een gevoelige huid en krijg snel rode plekjes of bultjes. Sinds ik de producten van Jetste Ultee gebruik is mijn huid veel rustiger. Ook heb ik bijna nooit meer pukkeltjes. De producten voelen prettig aan, geen vette crèmes die je op je gezicht voelt zitten. Duidelijke uitleg over de producten op de website en in de folder en vriendelijke-/ deskundige mensen aan de telefoon. Ik vind de producten wel prijzig, maar dat heb ik er zeker voor over!

Beste Emma, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten en zo tevreden bent over de producten en mijn Klantenservice. Heel erg fijn dat je huid rustiger geworden is en je minder last hebt van puistjes!