Alleen betreffende suncover waterresistent

We dachten een paar jaar terug de ideale zonnebrandcreme gevonden te hebben: de suncover in 250 en 1000ml. Dat was het ook. Trok snel in, fijn in gebruik, top! Echt super. Totdat vorig jaar de formule vernieuwd is; wateresistant. Klinkt goed, dus net als anders 2 grote potten van 1000 ml besteld. De 1e is nu op. En nu stappen we toch maar over op andere zonnebrand. Erg jammer nadat we altijd zo tevreden zijn geweest: de zonnebrand plakt wat meer dan hij gedaan heeft/ blijft wat meer op de huid "liggen. Niet super maar op zich gaat dat nog, maar doordat het schijnbaar meer een laag vormt op de huid, kan je niet goed zweten/ houd je de warmte vast. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven en dat is echt een vervelend gevoel, nog meer als het rond de 30 graden is, maar ook nu is dat minder in gebruik. Ik ben niet de enige van mijn gezin die dat zo ervaarde: ook mijn man en dochter. Dus helaas geen suncover voor ons meer en nu op zoek naar een ander merk. Wat betreft service e.d.: echt een goed en netjes bedrijf!

Hè wat ontzettend jammer en vervelend om te lezen dat onze nieuwe formule van de Suncover ondanks de verbeteringen niet meer bevalt. We hebben er juist zo veel goede reacties op gekregen en we zijn trots op het feit dat de crème dit jaar als beste is getest door de Consumentenbond. Maar uiteindelijk blijft het natuurlijk persoonlijk of een crème fijn voelt. En ja, het klopt wel dat waterresistente producten de neiging hebben iets meer te ‘plakken’. Zou je het misschien fijn vinden als we je helpen zoeken naar een ander merk met goede ingrediënten en zonnefilters? Stuur ons dan even een mailtje. We kijken graag met je mee.

Deze producten had ik al veel eerder moeten kopen!

Ik heb rosacea. Mijn huid is snel rood en vlekkerig. Ik gebruikte producten speciaal voor rosacea. Deze hielpen nauwelijks. Ik had veel over rosacea gelezen op de site van Dr. Jetske Ultee. Toen besloten haar 5 stappenplan te kopen. Ik gebruik nu bijna 2 maanden deze producten en mijn huid is zo veel rustiger. Ik ben zo ontzettend blij met deze producten! Al binnen een week was mijn huid veel rustiger en nog nauwelijks rood.

Tien keer bedankt voor je review! Superfijn dat de rosacea rustiger en minder rood is geworden na gebruik van de producten. Dit zijn de verhalen waar we het voor doen.

Oog irritatie

De zonne gezichtscrème spf 30 voelt een beetje stroef aan. Ik kan hem echter niet op mijn oogleden en er vlak omheen gebruiken, want als het in m’n ogen komt irriteert het behoorlijk. Branden en tranen tot het eruit is. De spf 15 smeert lekkerder, maar biedt te weinig zonbeschermingsfactoren voor mijn gevoelige huid. Dus ik smeer de bodyzonnemilk op m’n ogen. Die is zijdezacht.

Beste Tet, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de Suncare SPF30. Heb je hier al eens contact over gehad met onze Klantenservice? Mijn team van huidtherapeuten en -deskundigen denken heel graag met je mee naar een passende oplossing.

Zeer goede producten, eindelijk producten die echt iets doen én niet schadelijk zijn. Ik gebruik ze al jaren. Daarnaast is de klantenservice uitstekend. Ik had bij een eerdere bestelling een kortingsbon gekregen, die beperkt geldig was. Fijn dat ik die kon gebruiken in combinatie met de (gunstigere) actie die op dat moment voor iedereen gold. Dat ik mijn kortingsbon ook echt kon gebruiken was ik super blij mee. Het geeft het vertrouwen dat Jetske Ultee Skincare een eerlijk bedrijf is. Meteen voor mij de aanleiding om de moeite te nemen een review te schrijven. Het spaarsysteem voor korting is ook fijn. Ik heb inmiddels bijna alle producten, behalve het vitamine a serum. De make-up heb ik niet, maar zou dit zeker overwegen als het voor de donkere huid was. Enige verbeterpunt is de Suncare, deze is super verzorgend, maar vind ik niet goed intrekken. Vooral voor op het gezicht (voor de kinderen) te vet en plakkerig. De Suncover is beter, maar volgens mij niet per se geschikt voor de kinderhuid, en zou van mij ook een wat mattere finish mogen hebben (niet wit, want ik heb een donkere huid).

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Heel erg fijn dat je zo tevreden bent met de producten en dat je goed geholpen bent door mijn Klantenservice. Leuk dat je ook Spaarpunten spaart. Wat betreft de Suncare, jammer dat deze te vettig voor je is. Fijn dat de Suncover beter is. Bedankt voor je feedback. Dit zullen wij meenemen!

Ik ben fan!

Een lange tijd heb ik allerlei verschillende crèmes en reinigers geprobeerd. Mijn huid werd droog of geïrriteerd en straalde niet. Sinds ik de producten van Dr. Jetske Ultee gebruik, ben ik eindelijk verkocht! Ik gebruik het 5 stappenplan (of eigenlijk 4) en het Vitamine A serum nu ongeveer een jaar. Mijn huid is rustiger en frisser dan ooit en oogt gezond. Alleen de SPF 30 is niet geschikt voor mij, deze blijft vettig op mijn huid liggen. Bedankt Dr. Jetske voor het ontwikkelen van deze hele fijne producten, ik ben groot fan!

Wauw, wat fijn om te horen dat je huid rustiger en frisser oogt. Jammer dat de SPF niet geschikt voor je lijkt. Zou je mij een berichtje willen sturen? Misschien kunnen we je nog tips geven.

Lichte teleurstelling zonnebrand

In zoektocht naar minder schadelijke zonnebrand hier uitgekomen. Zonnebrand is prettig om aan te brengen. Fijne fles met pompje. De waterbestendigheid is alleen teleurstellend. Ongeacht hoe lang je het laat intrekken: water in zwembad wordt meteen troebel zodra je erin stapt.

Beste Guido, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Heb je al contact opgenomen met mijn Klantenservice? We denken graag met je mee!

Ik ben zeer tevreden over de huidverzorging van Jetske Ultee (cleanser, toner, exfoliant, moisturizer, suncare). Ik heb een gevoelige huid en krijg snel rode plekjes of bultjes. Sinds ik de producten van Jetste Ultee gebruik is mijn huid veel rustiger. Ook heb ik bijna nooit meer pukkeltjes. De producten voelen prettig aan, geen vette crèmes die je op je gezicht voelt zitten. Duidelijke uitleg over de producten op de website en in de folder en vriendelijke-/ deskundige mensen aan de telefoon. Ik vind de producten wel prijzig, maar dat heb ik er zeker voor over!

Beste Emma, wat leuk dat je een review hebt achtergelaten en zo tevreden bent over de producten en mijn Klantenservice. Heel erg fijn dat je huid rustiger geworden is en je minder last hebt van puistjes!

Na jaren zoeken heb ik eindelijk een winnaar gevonden voor mijn huidje!

Rossig, sproeten, witter dan wit, erg droog en overgevoelig (qua huid dan..). Met zo'n huid zal het je niet verbazen dat ik heeeel veel producten van heeel veel verschillende merken heb moeten uitproberen om toch telkens teleurgesteld te worden. Na veel geld uit te hebben gegeven aan producten van drogisterijen en zelfs schoonheidsspecialistes kreeg ik toch telkens weer een allergische reactie of verslechterde m'n huid. Ik was het zat dus besloot zelf op onderzoek uit te gaan om te ontdekken welke ingrediënten goed zijn voor mijn huidje. Zodoende ben ik na veel research bij dr. Jetske Ultee uitgekomen. Eindelijk een website waar m'n vragen beantwoord werden en met een visie waar veel bedrijven wat van kunnen leren. Ik besloot het Huidboek te gaan lezen; life-changing en eye-opening! Hierna ben ik gestart met de Cleanser, Moisturizer en Suncare SPF 30 (in etappes). Geen uitslag, geen eczeem, geen pukkeltjes, geen droge huid meer, geen gerstekorreltjes meer, minder droogtelijntjes... WOEHOE! De Body Lotion en Suncover zijn inmiddels ook binnen, super spul (met name de body lotion raad ik iedereen aan; heel mild en zacht en fijn in gebruik). Kortom; ik raad iedereen in mijn omgeving deze producten aan en voel me een soort ambassadeur inmiddels van dr. Jetske Ultee (en met succes, ze worden moe van me maar hebben wel bijna allemaal producten van dr. Jetske in de kast staan inmiddels). Bedankt voor het maken van deze goede spullen!!!

Wauw, daar word ik even stil van. Wat fijn om te lezen dat je huid zo goed heeft gereageerd op de producten en je hier zo tevreden over bent. Dat zijn de verhalen waar wij het voor doen!

Dikke 10+

Was al jaren op zoek naar een Cleanser die niet prikte, trekte of een vreselijke parfumlucht had en mijn gecombineerde huid schoon kon krijgen. Ik ben zelf nu 50 heb een gecombineerde huid en gaat snel glimmen aan het einde van de dag. Ik heb de Cleanser voor “Normal to oily skin” gekocht en ik geef het product een 10+ het voldoet aan alles en geen vette huid meer. Ik heb het mijn zoon van 21 nu ook aangeraden omdat die toch wat acne heeft. Ik ga zeker nog meer producten uitproberen van Dr. Jetske Ultee.

Wat een leuk bericht! Goed om te horen dat de Cleanser zo goed bevalt. Het is inderdaad ook een mooi product voor een huid met acne. Mocht je nog advies willen over andere producten, helpen wij je hier graag bij. Stuur mijn team van huidtherapeuten en huiddeskundigen gerust een berichtje!

Effectieve producten voor acne!

Ik liep al een tijdje rond met acne op mijn kin. Ik ben toen daar de dokter geweest en heb Differin crème gekregen. Het was even weg en daarna kwam het weer terug. Sinds een maand gebruik ik de BHA exfoliant van Jetske Ultee en hun Azelaic acid serum en mijn acne is nu eindelijk écht onder controle! Mijn kin is weer vrij van ontstekingen en achtergebleven verkleuringen verdwijnen snel! Mega blij met het resultaat en kan weer zelfverzekerd zonder foundation de deur uit. Verder ben ik zeer tevreden over de klantenservice. Reageren snel en helpen je echt. Zelfs met het meekijken naar ingrediënten van producten van andere merken, zoals makeup. Aanrader dus!

Dit zijn de verhalen waar we het voor doen! Wat onwijs fijn dat het nu zo goed gaat met je huid en je weer vrij bent van ontstekingen. Ook superleuk om te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn Klantenservice. Namens ons allemaal: bedankt voor je mooie review.

Goede producten

De producten zijn ontzettend goed. Ik had allemaal knalrode bultjes op mijn gezicht. De spulletjes van de huisarts hielpen niet, sterker nog ze maakte het veel erger (mijn hele gezicht zat op een gegeven moment onder volledig onder de bultjes). De producten van ultee hebben gezorgd dat het helemaal is verdwenen (azelaic acid). Dus ik raad iedereen haar producten aan. Ik heb ondertussen bijna al haar producten. De foundation is erg mooi en subtiel. Het vitamine a serum is ook een aanrader, mijn huid is iets strakker geworden rondom mijn ogen (duurt wel even). Ook goed dat alles luchtdicht is en echt alles uit de fles wordt gepompt, tot de laatste druppel. 1 nadeel mbt de verpakking: de flesjes vallen altijd maar dan ook altijd om. Dit is wel echt ergerlijk. Als hier wat aangedaan zou kunnen worden dan maak je mij nog blijer!

Superfijn om te lezen dat onze producten ervoor gezorgd hebben dat je rode bultjes verdwenen zijn. Ook fijn dat je tevreden bent met de Foundation en het Vitamin A Serum! Fijn hè, dat de producten licht- en luchtdicht verpakt zijn. Bedankt voor je feedback betreft de verpakking.

Eerlijke producten die echt doen wat ze beloven!

Al ontzettend veel geprobeerd op huidverzorgings gebied. Met als gevolg euro’s lichter en een minimaal resultaat. Maar deze producten doen wat ze beloven, voor een eerlijke prijs. Ik kan het iedereen aanbevelen en dat doe ik ook zeker!

Wauw, wat fijn en leuk om te lezen Loes. We willen je bedanken voor het schrijven van deze review.

Wat een superfijn team en bedrijf!

Geweldige klantenservice, zeer klant-en oplossingsgericht. En overigens net zo constant als de fantastische producten, zichtbaar werkzaam met zo nu en dan complimenteuze reacties vanuit mijn omgeving.

Tien keer bedankt voor je mooie review! Heel fijn dat je zo goed geholpen bent door mijn Klantenservice en de producten goed bevallen. Dat je complimenten krijgt over je huid is helemaal fantastisch.

Repair Cream

Ik heb al eerder een beoordeling geschreven over de gezichtsproducten/make-up en was al helemaal fan van de bodylotion. Maar toch wil ik me nog uiten over de Repair Cream. Deze heeft een tijdje ongebruikt in de kast gelegen, tot ik gelezen had dat het ook op de lippen gebruikt kon worden. Ik heb al heel lang een "Labello-verslaving" en kwam er niet vanaf. Ik smeerde meerdere keren per dag en had overal Labello's liggen (in elke tas, jaszak, nachtkastje etc.). Met de Repair Cream is dit gelukt! De eerste paar dagen waren lastig, mijn lippen moesten echt wennen aan een nieuw product, maar nu smeer ik alleen nog maar 's ochtends, 's middags en 's avonds een klein laagje op en dat is voldoende.

Wauw, dank je wel voor het delen van je ervaring. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de producten en de Repair Cream zo goed helpt op je lippen! Veel plezier gewenst met alle fijne producten.

Product heel goed, verpakking niet

Hoi, Ik ben heel tevreden over de jullie producten en gebruik er een aantal. Ik hoop alleen echt dat jullie de bodylotion in een andere verpakking kunnen doen. Er blijft zoveel over dat er niet uit te pompen meer is! Heb ‘m net weer besteld en las iets over verbetering: ik ben benieuwd. De verpakking van de azelaic acid serum ziet er mooi uit, maar erg onhandig door smalheid en lengte icm laag gewicht. Al zo vaak omgekletterd en dop gebroken. Misschien kunnen jullie daar ook eens naar kijken? Andere verpakkingen zijn prima en goed in gebruik!

Beste Saskia, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de producten en bedankt voor het geven van je feedback. De verpakking van de Body Cream hebben we inderdaad verbeterd! In de nieuwe flacon zit een langere stijgbuis, waardoor er minder Body Cream in de verpakking achterblijft. We zijn benieuwd naar je ervaring met de nieuwe verpakking. Laat je het ons weten?

Heel blij mee! Raad ik iedereen aan

Ik schrijf nooit reviews maar ik ben zo blij met de producten dat ik een review wilde schrijven. Na al een lange tijd een erg onrustige huid te hebben gehad was ik ten einde raad. Ik had last van uitbraken in mijn gezicht, wat maar niet ophield. Ik had zoveel producten geprobeerd, zelfs mijn hele voeding omgegooid. Omdat ik zo ten einde raad was ben ik maar gaan googelen en kwam ik bij de website van Jetske Ultee terecht. Ik heb gelijk het 5 stappenplan besteld. De eerste 2 weken leek het erger te worden, waar ik van schrok. Ik heb contact opgenomen met Jetske Ultee en zij gaven aan dat mijn huid moest wennen en het de tijd moest geven. Dit heb ik ook gedaan en nu is mijn huid beter dan ooit! Ik heb het idee dat mijn huid veel minder gevoelig is en veel stralender. Als ik nu nog af en toe een puistje heb is deze ook binnen een paar dagen weg, waar ik normaal minimaal een week of 1,5 mee zat. Kortom, de investering dubbel en dwars waard!

Beste Quinty, wat ontzettend leuk dat je de moeite hebt genomen om deze review achter te laten! Heel fijn om te lezen dat je huid nu beter dan ooit is. Dit zijn de verhalen waarvoor we het doen.

Zeer fijne producten!

Hele fijne zonnebrandcrème voor onze kinderen maar ook voor onszelf, echt super! Prettig om te weten dat er geen schadelijke stoffen in zitten als je zo vaak per jaar moet smeren tegenwoordig, en ook nog zo voordelig tov andere cremes! We gebruiken deze al 2 jaar nu met veel plezier!

Wat leuk om terug te horen dat jullie zo tevreden zijn over de Suncover. Dank je wel voor je review en hoge cijfer Minolaya!

Valt me toch iets tegen

Ik heb de Suncover zonnebrandcrème gekocht (direct 1L oeps), gezien ik er bij Jetske bijna zeker van was dat de filters en ingrediënten die erin zitten veilig zijn voor de huid. Daarbij niet echt gekeken naar reviews of iets, gezien ik ervan uitging dat het wel goed zou zitten. Maar ik ben toch teleurgesteld in de crème. Ik vind hem zeer plakkerig, mijn huid blijft de hele dag glimmend/vet. Daarentegen geen nieuwe ontstekingen/reacties, dus dat vind ik zeker positief. Ook de geur erger ik mij niet aan, zoals sommige anderen. Ik weet niet of ik door ga met gebruiken, gezien mensen om mij heen ineens zeggen dat ik erg glim/zweet... Daarom zou ik hem anderen denk ik ook niet zomaar aanbevelen.

Beste Bo, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in de Suncover. Heb je hier al eens contact over gehad met onze Klantenservice? Mijn team van huidtherapeuten en -deskundigen denken graag met je mee. Eventueel kunnen ze je ook helpen zoeken naar een alternatief.

(H)eerlijke rijke producten!

Ik ben erg tevreden over de producten die ik gebruik: cleanser, azelaic acid serum, moisturizer, suncare, repair creme, foundation. Stuk voor stuk volle rijke voedende en verzorgende producten! De azelaic acid serum is mijn topper; de rosacea wordt erg goed gereguleerd hierdoor. Geen ontstekinkjes meer en de huid is veel minder rood en rustiger! BLIJE KLANT DUS ;)

Dit zijn de verhalen waar we het voor doen! Geweldig om te horen dat je huid weer rustig is geworden en de producten zo goed bevallen. Bedankt voor je hoge cijfer en het schrijven van deze review Janneke.

leuke blog, goede ingrediënten maar producten werkten niet voor mijn (gevoelige) huid

Ik gebruik nu al een paar maanden het 5-stappenplan (normale/vette huid) + azelaic acid en sommige dingen werkten voor mijn huid en anderen helaas niet. Ik heb een vette, acne gevoelige huid met heel lichte rosacea. Ik krijg ook gemakkelijk PIHP na een puistje en mijn huid kan best gevoelig zijn. De cleanser, de toner en de exfoliant zijn best aangenaam in gebruik, maar deden weinig voor mijn huid. De moisturizer (normale/vette huid) vind ik (persoonlijk) niet super lekker aanvoelen op mijn huid. Ik hou van moisturizers die wat beter intrekken en deze voelde wat meer aan als een extra laagje op mijn gezicht. Ik denk ook dat de hoge concentratie aan werkzame stoffen iets te veel waren voor mijn huid. Nu ik overgeschakeld ben naar een simpelere formule is mijn huid weer wat gekalmeerd. Ik dacht eerst dat het de voorspelde "purging" periode was, maar die bleef bij mij gewoon aanhouden. De Suncare was het eerste product dat ik kocht van Dr. Jetske en die werkte helaas helemaal niet voor me. De zonnecrème smeert niet lekker uit (factor 15 al wat beter dan 30) en laat alsnog een witte waas achter op mijn lichte huid. Verder voelt het best plakkerig aan en had ik het gevoel dat mijn huid was afgesloten. Ik kreeg er dan ook snel puistjes van. Mijn huid is enorm moeilijk als het op SPF aankomt en dit was geen uitzondering. Ik gebruik ze nu voor mijn nek en handen. De azelaic acid is daarentegen heerlijk in gebruik. Mijn huid is er enorm van gekalmeerd (na een korte purging periode) en het helpt goed met mijn PIHP. Een absolute aanrader, vooral nu mondmaskers een dagelijkse realiteit zijn. Ik wil ook nog zeker de blog vermelden, want die heeft me enorm goed geholpen om mijn huid beter te begrijpen en welke producten voor me zouden kunnen werken en welke niet, alsook welke andere factoren (zoals voedsel) een impact kunnen hebben. Het productadvies is ook spot on. Leuk dat er niet alleen reclame gemaakt wordt voor het eigen merk!

Beste Marianne, hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te lezen dat de producten niet voor je huid hebben gedaan wat je gehoopt had. Heb je in de tussentijd nog contact gehad met mijn huiddeskundigen of huidtherapeuten? We denken graag met je mee en wellicht op deze manier een kleine aanpassing doorvoeren in je routine om meer uit de producten te halen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dit heel erg graag. Fijn om te horen dat het Azelaic Acid Serum wel goed bevalt en je huid heeft gekalmeerd. Ook fijn dat je zo veel hebt gehad aan de blogs!

Superfijne bodycream met 1 minpuntje

Superfijne bodycream, absoluut!! Zorgt echt voor goede hydratatie! Kleine bultjes op m’n bovenarmen verdwenen! Wat ik erg jammer vind is dat je op een gegeven moment de crème niet meer omhoog kunt pompen zeg maar en er zit dan nog behoorlijk wat in! Een heel gepruts dan en dat maakt dat ik twijfel om ‘m nog een keer te bestellen.. jammer want echt prima product!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de Body Cream Loes. Ik snap heel goed dat het vervelend is dat een deel van de inhoud van de Body Cream achterblijft in de flacon. Daarom hebben we de verpakking inmiddels verbeterd. In de nieuwe flacon zit een langere stijgbuis, waardoor er minder Body Cream in de verpakking achterblijft. Deze nieuwe fles is sinds kort te koop in onze webshop!

Niet voor de donkere huid!

Ik heb onlangs de Suncare SPF 30 gekocht van Jetske Ultee, omdat deze goede chemische filters bevat en geen alcohol. Op basis van de ingredientenlijst een heel fijn product! In de praktijk werkt het totaal niet voor mijn donkere huid: na een heleboel wrijven krijg ik de witte waas weg tot een licht grijze waas. Gelukkig draag ik foundation over mijn SPF. Toen ik overigens keek naar de foundation van Jetske Ultee, zag ik dat daar geen producten bij zaten voor de donkere huid. De kleuren gaan maximaal tot een tint bij een mediterraan uiterlijk. Top :-) Heel inclusief en vooruitstrevend! Maar niet heus. Deze foundation biedt Jetske Ultee al jaren aan. De afgelopen jaren heeft ze dus 0 stappen gezet om haar producten inclusiever te maken.

Beste Niya, Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in de Suncare SPF 30, en dat je met een vervelend gevoel zit over onze productlijn. Heb je hierover al contact gehad met de Klantenservice? We kijken graag even met je mee. Je mag het product natuurlijk terugsturen. En eventueel kunnen we je helpen zoeken naar een alternatief. Onze huidverzorging is bedoeld voor iedere huid. Of die nu wit, donker, jong, rijp, droog, vet, onrustig of gevoelig is. En onze blogs en posts zijn bedoeld voor álle mensen met een interesse voor skincare. Maar het klopt inderdaad dat we nog altijd een beperkt aantal kleuren make-up hebben. En daarmee doen we automatisch mensen tekort. We zijn altijd bezig met het verder verbeteren en ontwikkelen van onze producten, maar we zijn nu eenmaal geen bedrijf als MAC, dus we kunnen hier nu niet beloven met nét zo’n breed assortiment make-up te komen. Wat we voor nu wél kunnen beloven is om mee te helpen zoeken naar andere merken met goede, milde foundations. Dr. Jetske heeft recent een blog geschreven met daarin een lijst met merken die misschien goed bij jouw huid passen.

Gezond mooie teint op beeldmateriaal

Complimenten voor de sunpowder: subtiele natuurlijke glow. En exfoliant: mild, bijzonder effectief en heel prettig in gebruik. Ik zie op foto’s in hard tl-licht of tijdens Teams vergaderingen dat mijn teint heel egaal en gezond oogt! Dank jullie wel, elk product dat ik gebruik heeft zich nog bewezen!!

Wat fijn dat je teint zo gezond en egaal oogt. Daar zijn wij natuurlijk net zo blij mee als jij, dit zijn de verhalen waar we het voor doen!

Suncover 30

Ik heb dit product gekocht op basis van de reviews. Het is een fantastisch product. Ik gebruik het dagelijks voor mijn gezicht en merk echt verschil. Mijn huid is veel zachter. Bijzonder ook, omdat mijn huid de meeste A-merk zonneproducten niet verdraagt.

Beste Alexa, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Suncover SPF30. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Hopelijk hebben meer mensen er wat aan!

Al vijf jaar 1 groot feest voor mijn huid!

Fris, egaal. Laatst een middagje Spa, met een huidbehandeling, dus andere producten. Twee dagen later: een uitbraak! Tips gevraagd bij het team van Jetske, dezelfde dag advies. Ook fijn om te weten dat je op alle fronten waar voor je geld hebt. :-)

Wat vervelend om te lezen zeg! Wel fijn om terug te horen dat je hierbij zo goed geholpen bent door mijn team. Hopelijk mogen we nog lang deel uitmaken van je dagelijkse huidverzorgingsroutine.