De skin care gebruik ik niet.

Kan er dus ook geen oordeel over geven

aangename aanvulling op het gamma!

Ik gebruik al sinds 2014 alle producten van Dr. Ultee en ben super tevreden. Dus problemen met de huid heb ik momenteel niet. Heb het Clay Powder reeds 2 x 's avonds gebruikt als masker (3-tal min. laten intrekken). Heerlijk verfrissend gevoel na het afspoelen ! Aangename aanvulling op het gamma, samen met de face-oil.

Hele fijne producten!

Ik gebruik nu al aantal maanden het 5 stappen plan en het heeft mijn extreem droge huid totaal veranderd. Wat een verschil, geen rode vlekken meer of droogtelijntjes en plekken in mijn gezicht.

Gewoon goed

Makkelijk besteld Snel geleverd

Veilig, goede producten

Bestelling, communicatie top, snelle levering en top kwaliteit

het is een goed product.

Heerlijk!

Heerlijke producten en mooie verpakking. Goede voorlichting en behulpzaam.

In deze periode van het jaar heb ik veel last van hooikoorts. Een beetje face oil rondom de ogen werkt heel verzachtend en verlicht het branderige gevoel

Heerlijk!

Alle producten van Dr.Jetske Ultee Skincare zijn van goede kwaliteit. Ik gebruik ze al jaren en ben daarover erg tevreden. Bij gebruik van het nieuwste product de Clay powder voelt het gezicht heerlijk aan!

Nog geen ervaring

Ik heb alleen een zonneproduct gekocht.

Alle producten zijn goed!

Mijn huid is al iets rustiger aan het worden

Snel geleverd en uitstekend product

Top producten!

Heel tevreden over de producten van Dr. Jetske. Voor jong en oud!

Vlugge levering.

Hele goede producten waar ik geen uitslag van krijg gelukkig.Zonder parfum, En makkelijk in het gebruik. Kan ik iedereen aanbevelen. En hele snelle levering.Petje af voor Jetske.

Ik gebruik al jaren jullie producten en het is een weldaad voor mijn huid. Zeker nu ik elke dag ex-foliant gebruik en s,ochtends ook meteen sun cream.Ik ben een buiten mens en een goede huidverzorging staat hoog op mijn programma. Het is een aanrader voor iedereen om jullie producten elke dag te gebruiken. Je huid wordt er echt mooier van.

Kwalitatief

Producten met zorg en duurzaam gemaakt.

Fijn dat je de producten met zorg en duurzaam gemaakt vindt! Dat vinden wij ook erg belangrijk. Wat maakt dat je een 5 geeft? Kunnen wij nog iets verbeteren of je ergens verder bij helpen? We horen het heel graag!

Deskundig iemand

Krijg netjes antwoord als ik een vraag mail.

Goede producten

Ik gebruik de producten van Jetske al jaren en nooit heeft iets mij teleurgesteld.

Fijn zonnebrandcrème

Erg fijn zonnebrandcrème wel jammer dat hij een beetje glimt. Hij smeert lekker.

Huid helemaal onder controle!

Ik gebruik intussen meerdere jaren de huidverzorging. Ik heb sinds mijn tienerjaren een problematische huid met veel acne. Dankzij de huidroutine heb ik die goed onder controle. (intussen ben ik 35 jaar) Daarnaast ben ik intussen (met de nodige schrik dat de acné zou terugkomen) gestopt met mijn anticonceptiepil. Ik blijf de routine toepassen, en mijn huid ziet er nog steeds rustig en goed uit!

In 1 woord. Geweldig

Ik vind jullie produkten heerlijk. Mijn huid is heel vochtarm (vaak trekkerig gevoel) maar nu geen last meer van.

Super fijn product!

Al een aantal jaar bestel ik in het voorjaar een literfles suncover en een 250 ml. Hier doen wij met ons drieën de hele zomer mee. Smeert heerlijk uit en heeft (vind ik) een neutrale geur.

Mooie totale verzorgingslijn

Mooie lijn met producten. Gemakkelijk in gebruik. Vooral het klei masker geeft veel direct zichtbaar resultaat. Nog nooit zulke fijne (goede kleur) foundation gehad . Zeer prijzig. De make up doos wordt snel lelijk, geen goed materiaal voor in de badkamer. De zonnebrand gezicht crème gebruik ik niet, zeer onaangename geur. Of het eindelijk de moeite waard is, dat weten we pas over jaren…….

Dag Angelique, bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je gelijk resultaat merkt! Bedankt voor je feedback wat betreft de verpakking. Vervelend dat de zonnebrandcrème en onaangename geur heeft. Onze producten bevatten geen parfum dus de geur is wellicht anders dan je van ons gewend bent. Het zou een neutrale geur moeten hebben. Wil je ons een mailtje sturen met je bestelnummer? We kijken graag mee!

Al jaren mijn favoriete betaalbare gezichtsverzorging

Jaren geleden begon ik voor mijn probleemjeugd met rosacea en couperose met de producten van Jetske Ultee. Sindsdien wil ik niets anders meer. Ik ben inmiddels bijna 60 jaar en krijg zo vaak complimenten voor mijn mooie huid. Ik geef vaak de tip deze verzorging ook te proberen. Na enig twijfelen en eerst andere producten te gebruiken gaan mijn kennissen toch Jetske Ultee’s producten en ik zie hun huid opknappen.

Gebruik al 5 jaar vol tevredenheid bijna alle Producten van dr Jetske

Al jaren zeer tevreden!