Producten die ik vol vertrouwen gebruik

Ik gebruik de producten van Jetzke Ultee al jaren vol vertrouwen. Zuivere crèmes zonder toeters en bellen. De blogs en nieuwsbrieven maken duidelijk wat de overwegingen van de gebruikte ‘ingrediënten ‘ zijn. De prijs is niet exorbitant.

Uitstekend om iedere dag te gebruiken

Heel fijne product ,ik ben heel tevreden . Ik wil product blijvend gebruiken.

Eerlijke producten

Goede producten

Goede producten, die echt wat doen.

Zonnebrandcreme suncare

Als je alle blogs leest ontdek je dat je om de twee uur met zonnebrandcreme en dan minstens een halve theelepel, oftewel minstens 2,5 NL. Stel je doet dit niet om de 2 uur maar 2 x per dag dan kan je welgeteld 10 dagen met de zonnebrandcreme. Dan is 40 euro toch wel erg veel en het houd je misschien tegen om voldoende te smeren. Wel is het een aangenaam product en , als je het ervoor over hebt, ga je minder glimmend door het leven dan met de suncover.

Alle stappen voor gezichtsverzorging

Ik ben erg tevreden over de totale lijn van gezichtsverzorging. Mijn huid en die van mijn partner stralen gezondheid uit. Wij zijn 60 en 65 jaar.

Mijn huid is opgebloeid!

Nadat Jetske Ultee al een paar keer mijn pad was gekruist, en ik op zoek was naar een meer natuurlijk product, dacht ik ‘ok! Let’s go for it’. Op basis van de zeer duidelijke huid test op de website kwam ik uit op de bij mijn huid passende producten. En ja, het was best even wennen, die stappen en ook het geen aparte nacht- en/of oog crème meer te hoeven gebruiken. Ook miste ik in 1e instantie de spf factor in de dagcreme. Maar met de mooie aanvullende repair producten hoeft dat ook niet! Binnen een paar weken zag ik resultaat en dat is blijvend.

Ik ben al lang opzoek naar producten die niet te zwaar zijn op mijn huid maar wel zorgen voor goede bescherming en dekking. Helemaal gevonden.

De zachtste en fijnste producten voor je huid

Ik ben echt lyrisch over alle producten van dr Jetske Ultee. Veel minder acne, geen eczeem meer. Mijn huid klaart er echt van op. Ook kun je de make up producten zonder zorgen dragen, want deze voeden je huid juist. Echt perfect!

Producten bevallen mij heel goed.

De meeste producten zijn heel fjn , als het niet bevalt mag het terug, en het geld wordt terug gestort.

Subliem

Ik ben een wandelende reclame voor alle producten van Jetske Ultee: de een na de ander in mijn omgeving stapt over op haar producten

Een musthave voor je dagelijkse gezichtsverzorging

Ik gebruik het hele stappenplan en daarnaast nog het serum en enkele make-up producten. Ik denk dat dat genoeg zegt over hoe tevreden ik ben over de producten van Jetske!

Heerlijk

De bestelling ging snel en gemakkelijk. Doosje geopend en dat is al een kadootje. Mooi verpakt en een kaart erbij. Prachtig. Echt even een momentje voor jezelf. En het product is boven verwachting top! Hij zit in mijn tas en pak het er zo bij als nodig is.

Fijne en goed betaalbare producten

Producten die goed aansluiten bij mijn wens. In het begin dacht ik; best prijzig, maar na het gebruik merkte ik wat het doet met mijn huid en dat ik er veel langer mee doe dan ik verwacht had. Hierdoor vind ik het dus absoluut niet duur! Wat ik ook er fijn vind is dat het grotendeels luchtdicht verpakt is en de verpakking ook zeker net misstaat op mijn badkamer!

Zeer benieuwd naar jullie producten!

Ik ben iemand die niet heel veel op mijn gezicht smeer, maar heb er wel een hekel aan als er oneffenheden te zien zijn. Maar zeer bewust dat je huid veel lijdt onder invloed van warmte, koude, zon, wind, water, pollutie enz.... , smeer ik op advies van mijn moeder, elke dag beschermende crème om mijn gezicht. Ondertussen zelf al 62 jaar oud, dus smeer ik al zeker 44 jaar, en eenmaal je dit doet kan je voor je gevoel niet meer zonder! Omdat ik in de winter eigenlijk nooit zonnecrème smeer maar op jullie advies dit beter toch maar het hele jaar kan gebruiken, heb ik besloten dit vanaf nu jullie Suncover SPF 30 op te smeren. Daar tegenover staat dat vanwege jullie grootverpakking prijs/kwaliteit zeer voordelig is voor onze portemonnee. Ook mijn man heb ik aangeleerd om dagelijks zijn gezicht te beschermen, en dit advies slaat hij niet in de wind. Met vriendelijke groeten, Rita.

Al jaren tevreden klant

Mooi merk van Rotterdamse bodem, met producten die wetenschappelijk bewezen effect hebben, en geen mooie kleurtjes, geurtjes en potjes gebruiken om de gebruiker te misleiden. Je kunt ze ook altijd benaderen voor (product-)advies. Snel bezorgd, netjes verpakt.

Fijne producten waar ik geen uitslag van krijg

De producten zijn prettig in gebruik door de flesjes met pompje. Hierdoor pak je ook nooit onnodig te veel. Met de moisturizer (welke ik ‘s ochtends en ‘s avonds gebruik) heb ik pas na 2 maanden en 3 weken weer moeten bestellen. Alleen voor de toner is het mij onduidelijk hoeveel pompjes ik ongeveer moet gebruiken per keer. Het zou een aanvulling zijn om dit ook in de gebruiksaanwijzing te zetten en hoe lang men gemiddeld met de producten doet. Ik ben heel tevreden en ga ook de foundation en bronzer aanschaffen

verzorgd uiterlijk

heel treveden met dit product............ik heb lang gezocht naar iets wat makkelijk aan te brengen is en ik er verzorgd uit zie zonder de nadruk te leggen op een "opgemaakt" gezicht". Natuurlijke uitstraling is waar ik voor ga

De producten zijn zeer goed, je merkt echt verschil. En de mensen staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Ook is de bezorging supersnel.

Perfecte producten voor je huid!

Dagelijks gebruik ik de cleanser, toner en moisturiser, daarnaast af en toe de exfoliant en het vitamine A serum. De producten zijn mild en verzorgend en dus perfect voor je huid!

Doet wat het moet doen

De producten doen wat er wordt beloofd en daar houd ik van. Geen peperdure reclames en sjieke potjes, gewoon recht voor zijn raap zonder poespas. Ik zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.

Heerlijk product!

Ik kan niet meer zonder deze exfoliant. Mijn huid wordt, is en blijft in een goede conditie.

egale en rustige huid,goed beschermd,mooie afwerking met make-up

Als kind veel verbrand van zon, veel pigmentvorming en onzuivere huid, grote zoektocht, antwoord op vragen en raad op google bij Dr Jetske gevonden, pigmentvorming medisch behandeld, het stappenplan van Dr Jetske houdt mijn huid nu mooi, fris en rustig. Mijn dochter van 24 jaar volgt ook stappenplan van Dr Jetske zodat haar mooie huid kan blijven stralen!

Heerlijke producten voor mijn huid

Ik voel me gezonder en mooier door het gebruik

Fantastisch!

Fijne producten.