Hele goede fijne gezichtsverzorging

Ik gebruik de gezichtsverzorging van Jetske al jaren. De hele lijn. Ik heb een gevoelige huid en de producten van Jetske houden mijn huid fris en gezond.

Ik had de producten aan tijdje niet gebruikt aar mijn huid ging achteruit. Nu weer besteld en gelijk in gebruik genomen. Mijn huid is weer veel rustiger, voelt beter en ziet er ook weer beter uit. Bedankt!

Ik ben zo fan van het 5 stappenplan Het geeft mijn huid een mooie uitstraling en voelt zo zacht aan Mijn huid geniet van de zachte natuurlijke producten

Heel fijn product

Had het al eerder wist hoe fijn het was.

Sinds ruim een jaar gebruik ik alle skincare producten van Jetske Ultee en ik ben zo blij! Het resultaat is geweldig, mijn huid is zo rustig en egaal. Kan het echt iedereen aanraden!

Al tien jaar tevreden

Ik bestel al jarende producten van uncover. Nu ook voor de 2e keer ook de huidolie meebesteld. Heel fijn product en trekt erg snel in de huid!

Heerlijk

Heerlijk product.

Fijne producten!

De nieuwe exfoliant moet ik nog uitproberen, maar tot nu toe bevallen alle producten me heel goed.

Fijne professionele producten voor een betaalbare prijs!

Geweldige klantenservice

Allereerst alle medewerkers bij Jetske Ultee zijn super klantvriendelijk en weten ontzettend veel. Dan de producten, deze zien er ontzettend mooi uit, fijne verpakkingen, snel bezorgd! Echt super snel. Helaas reageer ik niet op alle producten even goed, ik heb dan ook echt een hele moeilijke gevoelige huid. Maar over één product ben ik wel heel erg tevreden en dat is de cleanser. Ik zoek al jaren naar een cleanser die en zacht is en effectief is. De cleanser van Jetske Ultee is dat allemaal. Ik hoef niet meer verder te zoeken. Als ik kon gaf ik 10 sterren!! ❤️

Het voelt heel puur en hydraterend aan op mijn huid.

In het verleden heb ik deze spullen en de zonnecrèmes ook gebruikt. Toen is het op de achtergrond geraakt, maar eigenlijk door mijn huidige man die van beroep loodgieter is, en dus veel in de buitenlucht werkt, ben ik me wederom bewust geworden van de kwetsbaarheid van onze huid. En dat je haar goed moet verzorgen, want zij is je grootste orgaan.

Geweldig doet aan de verwachtingen super

Heb de tonic en de gezicht olie nu een week in gebruik. De olie gebruik ik nog over de zonnebrandcrème in gezicht. Heerlijk in gebruik

Geweldige produkten!

Ooit bij toeval met deze produkten in contact gekomen (gesponsord) en sindsdien helemaal overtuigd van de kwaliteit van alle produkten die ik tot nu toe heb gebruikt.

Erg goed

Snelle levering en mooie verpakking van cadeau kaarten.

Super fijn

De produkten van Jetske Gebruik ik al jaren zeer tevreden, super dat er steeds nieuwe produkten bijkomen

Heel fijn

Ik gebruik meerdere producten.. Al vaker besteld dus bekend. Heel tevreden mee.

Waanzinnig!

Ik begon met het aanschaffen van een cleanser. Ik merkte binnen een week al verschil (huid rustiger) dat ik bij een 2e bestelling ook een toner heb besteld. Nóg meer resultaat! Mijn huid werd super zacht, rustiger en egaler. Sinds kort gebruik ik ook nog de exfoliant, ik wil nooit meer terug naar drogisterij-troep. Echt een aanrader en investering waard.

Heerlijke producten!

Ik bestel al mijn huidverzorging bij dr. Jetske Ultee. Echt een topmerk!

Geeft mooie glow

Gemakkelijk in gebruik, twee lepeltjes is ruim voldoende voor gezicht en hals. Geeft na gebruik een prachtige glow aan de huid vind ik. Huid voelt heerlijk schoon, zacht en verjongend aan is mijn ervaring. Ik gebruik het voor de duur van 2 tot 3 minuten en twee keer in de week.

(H)eerlijke zonnebrandcreme

Wat een (h)eerlijke zonnebrandcreme! Ik probeerde al veel verschillende biologische en verantwoorde (ik maakte er zelfs 1 zelf) zonnebrandcreme's omdat ik zuinig ben op mijn gevoelige huid maar bij de meesten bleef er dan toch een witte waas achter op mijn huid. Deze zonnebrandcreme smeert heerlijk uit en trekt laat geen witte waas achter. Zo ben ik toch goed beschermd. Dank jullie wel voor het maken van deze fijne producten.

Producten die werken

Alle producten uit het 5 stappen plan doen wat ze beloven maar wat mij betreft zit de magie in de serums. Na toevoeging daarvan is mijn huid echt mooi geworden. Aanrader!

Fijne producten

Ik gebruik al jaren alleen nog de huidverzorging van Jetske Ultee. Ik heb last van droge huid en eczeem en andere crèmes irriteren mijn huid. De SPF smeer ik het hele jaar door, alle crèmes smeren goed en trekken goed in.

Gered van Rosacea

Bij mijn MS kwamen wat ongenodigde klachten tezamen waarvan Rosacea. Dr. Jetske Ultee ontwikkelde het serum Azelaic Acid. Alles is onder controle, een mooie gaaf gezicht. Ik ben er heel blij mee!

Mijn huid .vraagt er iedere dag om!

Gebruik deze huidverzorging sinds najaar 2014. Onze zoon gaf dit als cadeau voor onze 45 jarige trouwdag. Sindsdien gebruik ik dagelijks deze heerlijke producten.

Snelle levering en goed advies en service. Fijne producten.

Kon Emmaplein 7

3016 AA Rotterdam