De bestelling was binnen een dag geleverd!

De producten zijn prettig in gebruik. Krijg regelmatig complimenten over mijn huid. De verpakking is milieuvriendelijk enis afgestemd op de grote van de producten.

Perfect voor mijn eczeem huid!

De body cream en de skin repair doen mijn zeer droge schilferige en rode, trekkende huid zeer goed. Ook fijn dat de fles body cream zo groot is en niet na een aantal keren de hele huid insmeren al leeg is. De skin repair gaat wel snel leeg. Die gebruik ik voor mijn gezicht en mijn armen. Ga mij hierna verdiepen welke producten ik straks als mijn huid herstelt is ga gebruiken van dit merk.

Bevalt goed

De producten trekken snel in, irriteren niet en zijn duurzaam un gebruik. Ik vind ze wel aan de prijzige kant, maar het is het tot nu toe waard.

Ongelooflijk!

Er was n actie dat je bij aankoop van een product een gratis bodylotion van 250ml kon krijgen. Maar er stond bij op=op. Ik bestelde een product met het risico dat de voorraad op zou zijn. Krijg ik n mail dat het zo hard was gegaan en dat ik nu een fles bodylotion van 500ml! zou krijgen. Dit geloof je toch niet? Wat n top service!!

Skin savers

Repair cream heeft mijn eczeem achtige, zeer droge huid rond de ogen gered, na eindeloos tal van andere producten geprobeerd te hebben. Dit geldt ook voor de body cream. Mijn ouder wordende lijf geniet van deze heerlijk zachte cream.

Heb er een dingetje van

uitstekend product en snelle levering

Ik ben heel blij met mijn huidverzorgingsproduct. Het voelt zacht aan en geeft een "WellNess gevoel

Fijne foundation en concealer

De concealer dekt goed en de foundation breng je eenvoudig aan! Erg tevreden!

Geweldige skincare

Vanwege mijn droge huid lang op zoek geweest naar het juiste skincare merk. En nu gevonden! Begonnen met de repair cream, maar inmiddels gebruik ik de hele productlijn van Jetske Ultee (cleanser - toner - exfoliant - serum - moisturizer - repair cream & oil voor wat extra’s). Mijn gezicht is echt heerlijk zacht en gehydrateerd. Het gebruik van de producten is iedere dag weer een verwennerij. Heel blij mee! Qua bezorging: altijd de volgende dag in huis. Ook fijn ;-)

Eerst even wennen maar nu geweldig!

In het begin schrok ik een beetje. Hoewel het inderdaad overal vermeldt staat dat je huid moet wennen dacht ik dat zal wel meevallen. Maar inderdaad, ik kreeg ineens vlekjes en pukkeltjes.mijn huid was wel enorm schoon. Ik heb toch doorgezet en merk nu dat mijn huid zoveel lekkerder om mijn gezicht zit. ( hele vreemde zin dit) maar zo voelt het echt. Het trekt niet meer en is soepel. Ik draag nu vaker ook geen foundation meer. Dus ik ben superblij en kan het een ieder aanraden.

Gebruik nu al paar jaar Julie producten voor me zelf maar ook voor mn dochter met keratose pilaris op haar armen en voor droge huid eczeem. Voor me zelf gebruik k van cleanser tot exfoliant en bevalt prima mn huid ziet er super uit helemaal blij mee. Voor mn dochter droge huid op haar armen zijn weer hersteld en ziet er super uit ben blij met jullie producten, ook zonnebrandcrème zijn we helemaal blij mee hele gezin gebruikt het ☺️enige dat als k bijv body creme of repair creme op mn dochter haar huid smeer waar het eczeem weer begint te spelen dat het dan bij haar prikt en dan wilt ze ook niet meer ingesmeerd worden. Maar verder zijn we er helemaal blij mee.

Heerlijk dit al me 3e bestelling

Smeert goed uit plakt niet en mijn huid is heerlijk zacht

Heerlijk

Het serum maakt mijn huid zacht en egaal

Mijn huid kan niks anders aan dan de producten van jetskee

Ik heb de 5 stappenplan, met de nieuwe exfoliant en het bevalt erg goed, geen reactie of roodheid en voelt erg zacht op mijn huid. De producten worden ook goed geabsorbeerd door de huid en voelen niet plakkerig aan. Super tevreden!

Top producten!

Fijne ,mooie en werkzame producten!

Geen body Cream?

Nav reclame gisteren (27-02) heb ik cleanser besteld. Vandaag binnen, maar geen beloofde body Cream erbij

Goed!

Ik gebruik al een paar jaar de producten van Jetske Ultee en ik ben meer dan tevreden, fijne producten die me huid goed verzorgen en me ook een rustige huid geven.

Acne speelt weer op

De suncare spf 30 geprobeerd maar helaas speelt de acne, die ik redelijk onder controle had, weer op. Dus stop ik maar met dit product. Wat bij de een wel werkt, werkt bij de ander helaas niet. Daarom moet ik mijn aanbeveling op nee zetten maar dat wil niet zeggen dat iemand anders met acne er ook geen baat bij heeft. Testen dus... Dus mijn zoektocht naar een parfumvrije zonnebrand voor het gezicht gaat door...

De suncare is fantastisch. Mijn acne huid is er echt van opgeknapt sinds ik dit dagelijks gebruik.

Zichtbare verbetering van mijn huid

Na mijn zwangerschap was ik op zoek naar iets om pigment en pukkels te verminderen en dat heb ik nu gevonden.

Fijne verzorgende moisturiser

Ik ben tomen heb een droge huid. Trekt bij mij snel in. Voor de winter zou het wat vetter mogen zijn.

Superblij dat ik de produkten ontdekt heb

Sinds ik deze gebruik, is mijn huid egaler geworden, lijntjes zijn zichtbaar minder.

Geweldige producten die echt iets doen voor je huid

De cleanser en toner vullen elkaar goed aan. Aansluitend de moisterizer en mijn huid voelt heerlijk zacht aan.

Superfijne producten, zijdezacht, nooitmeerwatanders!

De producten van Jetske gebruik ik al best lang. Sinds de eerste bestelling heb ik nooit meer wat anders gekocht. Terwijl ik voorheen dol was op allerlei potjes en smeersels van verschillende merken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.