In 1 woord. Geweldig

Ik vind jullie produkten heerlijk. Mijn huid is heel vochtarm (vaak trekkerig gevoel) maar nu geen last meer van.

Super fijn product!

Al een aantal jaar bestel ik in het voorjaar een literfles suncover en een 250 ml. Hier doen wij met ons drieën de hele zomer mee. Smeert heerlijk uit en heeft (vind ik) een neutrale geur.

Mooie totale verzorgingslijn

Mooie lijn met producten. Gemakkelijk in gebruik. Vooral het klei masker geeft veel direct zichtbaar resultaat. Nog nooit zulke fijne (goede kleur) foundation gehad . Zeer prijzig. De make up doos wordt snel lelijk, geen goed materiaal voor in de badkamer. De zonnebrand gezicht crème gebruik ik niet, zeer onaangename geur. Of het eindelijk de moeite waard is, dat weten we pas over jaren…….

Dag Angelique, bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je gelijk resultaat merkt! Bedankt voor je feedback wat betreft de verpakking. Vervelend dat de zonnebrandcrème en onaangename geur heeft. Onze producten bevatten geen parfum dus de geur is wellicht anders dan je van ons gewend bent. Het zou een neutrale geur moeten hebben. Wil je ons een mailtje sturen met je bestelnummer? We kijken graag mee!

Al jaren mijn favoriete betaalbare gezichtsverzorging

Jaren geleden begon ik voor mijn probleemjeugd met rosacea en couperose met de producten van Jetske Ultee. Sindsdien wil ik niets anders meer. Ik ben inmiddels bijna 60 jaar en krijg zo vaak complimenten voor mijn mooie huid. Ik geef vaak de tip deze verzorging ook te proberen. Na enig twijfelen en eerst andere producten te gebruiken gaan mijn kennissen toch Jetske Ultee’s producten en ik zie hun huid opknappen.

Gebruik al 5 jaar vol tevredenheid bijna alle Producten van dr Jetske

Al jaren zeer tevreden!

Alleen nog maar dit

Werkt super voor mijn rosacea en gevoelige huid. Stuk voor stuk heerlijke producten. Zijn wel Prijzig maar je doet er enorm lang mee omdat je maar weinig nodig hebt.

Heel blij met deze producten

Blij dat ik jaren geleden deze producten heb ontdekt, waardoor mijn huid ondanks mijn leeftijd van bijna 70 er toch nog steeds goed uitziet. Zowel de producten voor mijn gezicht als de body crème. Ook omdat ik MCS heb en daardoor geen producten met geur kan gebruiken, zijn de producten van Jetske Ultee dus heel fijn. Hopelijk komt er ook nog een scrub crème en een shampoo.

Al jaren heel tevreden!

Ik ben jaren geleden begonnen met het 5 stappenplan. Was erg tevreden, maar de producten zijn niet gelijktijdig op. Dus moet apart van elkaar nieuwe bestellingen plaatsen. Ben daardoor tussentijds een keer overgestapt op iets anders (La Mer). Conclusie: ben weer terug op Dr. Jetske Ultee. Wat een goede prijs- kwaliteitsverhouding!

Fijne aanvulling

Zoals alle producten fijn in gebruik En je weet dat het een eerlijk product is zonder onnodige toevoegingen. ik ben er blij mee

Gebruiksvriendelijk en duidelijke website. De snelle levering. Al jaren zeer tevreden gebruiker van bijna alle gezichtverzorgingsproducten!

gemakkelijk aan te brengen een boost voor de huid

mooi product. een opfrisser voor de huid. ik ben er blij mee.

Goede producten

Ik ben erg tevreden over de producten. Ik heb een vette gevoelige huid en krijg geen irritaties van de cleanser, moisturizer, toner en foundation. Ik vind de foundation alleen niet geschikt voor de vette huid, ik glim al vrij snel weer helaas. Ook de kleur is ietsjes te donker voor mij ( heb een lichte huid, kleur 10) maar in de zomer denk ik wel prima! Het zou top zijn als er nog een foundation komt voor de vette huid. Voor de rest ben ik zeer tevreden!

Sinds gebruik alleen maar complimenten

Ik ben langzamerhand het gebruik van producten uit gaan breiden. ik begon jaren geleden met de exfoliant, toen vitamine A, nu ook de toner en de exfoliant extra strong. Met elke uitbreiding krijg ik meer complimenten over mijn huid 'wat heb jij een mooie gave huid!'. Mijn rosacea is bijna weg na gebruik van extra strong exfoliant, mijn onzuiverheden waren dat al door de normale exfoliant, ik heb een meer egale huid, geen poriën meer te zien en fijne lijntjes bij mijn ogen zijn nu minimaal! Mijn gevoelige huid reageert nog beter op alles wanneer ik de toner erbij gebruik.

In één woord TOP

* Een duidelijke website. * Prachtige producten. * Snelle levering. * Al met al totaal niets op aan te merken. Groet Gerda

prima product en merk

Ik gebruik de toner en de exfoliant al jaren en blijven prima producten.

Fijne producten

Goeie snelle levering veel keus!

Super in gebruik

Zeer fijne cleanset en toner en dagcrème, prettig in gebruik met top resultaat.

Uitstekende service.

Op de site is de informatie duidelijk over de producten. De producten worden snel geleverd.. Bij het product wat je in huis krijgt, zit informatie over het gebruik en een vrolijke kaart

Aanrader als aanvulling op 5 stappen plan

Heerlijk product en fijne aanvulling voor de verzorging van mijn droge huid. Huidirritatie is nu ook weg. Geeft mijn huid rust. Je krijgt er ook mooie nagelriemen van. Maar weinig van nodig en smeert heel zacht uit. In mooie en stevige fles, Handig met pipet waardoor je goed kan doseren en niet knoeit.

Heel zacht huidje

Snel gemengd en droogt ook snel op je huid. Afspoelen en daarna een heerlijk zachte, frisse huid. Top, heel blij mee

Creme voelt plakkerig en heeft een zeer onaangename geur

Na het aanbrengen van de creme blijft de huid plakkerig aanvoelen, daarnaast heeft de creme een onaangename geur. Deze lucht blijf je lang ruiken en maakt dat ik de creme niet meer ga gebruiken. Erg jammer.

Wat vervelend! Omdat de producten geen parfum bevatten kan de geur anders zijn dan je gewend bent. Echter zou de geur wel neutraal moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en kom graag met je in contact.

Heel tevreden, beste keuze ever

Zó blij mee dat ik anderen ook heb ‘aangestoken’ en het regelmatig cadeau doe!

Subliem

Super fijne lijn deze lijn van jetske. Na 1 week merk ik al verschil, mijn huid is rustiger en met minder zichtbare poriën.

Prima service .

Heel snelle levering . Product was goed en milieuvriendelijk verpakt .

Zonnebrand voor het hele gezin

Vanwege mijn gevoelige huid overgestapt op deze zonnebrandcrème zonder parfum en uitdrogende alcohol en vol met verzorgende ingrediënten. Dr. Jetske Ultee bied dit voor een heel betaalbare prijs aan.