Lekkere crème geurneutraal

De crème is lekker zacht cleaner en tonic is ook fijn. Mijn huid is nu nog onrustig door verandering van crème. Even afwachten hoe het uitpakt

zeer tevreden met het resultaat !

zeer tevreden met het resultaat !

Niet veel werk is zo gepiept

Ze werkt met natuurlijke producten, alles heel duidelijk omschreven.

Erg tevreden

Altijd snelle verzending, en super producten!

al jaren fan

ik gebruik Uncover al vanaf het begin. Eerst volgde ik de blog en daarna de producten. heb denk ik alles van deze lijn. bevalt fantastisch

Heerlijke bodylotion

Ik heb de bodylotion herontdekt. Slechts een paar pompjes na het douchen voor een gehydrateerde en verzorgde huid. Zeer aangenaam!

Geweldig product

Vooral in de bleke wintermaanden te gebruiken om een klein tintje te krijgen. " Wat zie je er goed uit!!"

Smeert prima uit voordelig in gebruik

Altijd een goed gevoel bij t gebruik van jetske voor mij onmisbaar !

De producten werken zoals ze bedoeld zijn

Sinds gebruik van producten heb ik een rustige en stralende huid. Daarvoor had ik wel eens last van kleine ontstekingen of wat huid gedoe. De producten zijn prettig in gebruik. Gebruik zelf 5 stappenplan en beide serums. Een investering die het meer dan waard is.

Producten zijn heel goed

Al jaren gebruik ik producten van Jetske Ultee: moisturizer, suncare, cleanser, toner, exfoliant, vitamine A serum, poeder, en soms wat foundation. De producten bevallen uitstekend, ik ben heel tevreden.

Top product! Mijn huid voelt zo zacht en schoon!

Echt een heerlijk masker wat ook niet lang duurt om te doen. Je voelt hem hard worden en dan haal ik hem eraf. Omdat ik een wat vettere huid heb eerder dan een droge huid laat ik hem wat langer zitten zoals jetske ook aangeeft daarna voelt mijn huid meteen echt heel zacht strak en schoon. Daarna verder met de andere stappen en doe ik ook de olie aan het einde. Echt heerlijk. Ik gebruik m twee keer in de week

Clay powder

Sinds een paar jaar de producten van Jetske Ultee ontdekt en nooit meer iets anders. Vandaag de clay powder voor het eerst geprobeerd en dit is een geweldige toevoeging aan het assortiment. Zuinig in gebruik. Meteen een frisse huid. Aanrader.

Zeer tevreden met dit nieuwe product

Een nieuw product van dokter jetse: altijd nieuwsgierig naar het resultaat

Top producten

Goede dagelijkse verzorging, met mooie resultaten!

Geweldig masker

Zoals beschreven heb ik 2 schepjes clay masker in een kommetje gedaan. Eerste keer te veel water er bij gedaan. Masker was te waterig en onbruikbaar voor een masker. Je moet voorzichtig het water erbij voegen voor de juiste consistentie. Er zit een licht korreltje in het masker wat ook een beetje een scrub effect geeft. Masker oplaten drogen . Het ruikt goed. Droogt goed op en daarna een heerlijk schoon en fris gevoel. Voor mij echt een favoriet! Als het op is ga ik weer een nieuwe bestellen. Alweer een top product!

Fijne producten

Huid voelt glad en ik heb ook geen last meer van een droge onrustige huid.

heerlijk spul

ik heb het pas één keer gebruikt ging nog een beetje onhandig maar de volgende keer lukt het beter

Prettig in gebruik, Ik gebruik alle 5 de produkten. Mijn huid voelt soepel aan. Zuinig in gebruik. Mooi uitziende gezonde huid.

Goede producten

Alle producten bevallen heel goed voor mijn zeer gevoelige huid.

Producten zijn mij nog nooit tegengevallen

Ik ben erg tevreden met de producten van Dr. Jetske. Als je weet wat je huid nodig heeft, dan vind je hier de producten zonder poespas en valse beloften, maar die gewoonweg echt werken.

Voor mij niets anders!

Bestelling wordt altijd snel geleverd, heel blij met deze fijne producten die heel simpel in gebruik zijn maar bijzonder effectief. Fan voor het leven!

Uitstekende producten en service

Super bedrijf. De behandelingen door de huidtherapeuten worden zeer professioneel, liefdevol uitgevoerd. Ze bezitten veel kennis en kunde, er wordt echt naar je persoonlijke verhaal en behoefte geluisterd. De producten maken een wereld van verschil voor mijn huid. De acne neemt steeds verder af. Ik heb voorheen zoveel verschillende merken en producten geprobeerd, voor mij nooit meer wat anders!

Fijne bronzer

Inmiddels gebruik ik deze dagelijks al enige jaren. Geeft een mooie gezonde blos.

Prima reiniging voor mijn gevoelige huid!

Al jarenlang bestel ik deze reiniging naar volle tevredenheid. Wat ik een minpuntje vind bij de skincare website van Jetske Ultee zijn de karige aanbiedingen. Eigenlijk zelden of nooit. Ook nooit eens proefjes van producten er bij. Beetje krenterig allemaal. Dat kan wel wat beter lijkt mij. Een kaartje erbij is een aardig gebaar maar aan een sample uitproberen heb je meer. Het is maar een suggestie hoor.