Heerlijke creme

Trekt snel in en is niet vet

Heerlijke producten

Goede zonnebrand

Ik gebruik inmiddels al jaren deze zonnebrandcremes voor lichaam en gezicht en ben daar heel tevreden over. Smeert goed uit en ik verbrand niet.

Al jaren favoriet

Ik bestel al jaren mijn verzorgings producten van Dr. Ultee. Het zijn zeer fijne producten, waarom veranderen als iets mega bevalt! Ik ben echt fan.

Laat witte waas achter

Ik had hoge verwachtingen van deze crème. Helaas droogt de crème mijn huid uit, plakt en laat een witte waas achter. Jammer!

Dag Esther, Wat ontzettend vervelend om te lezen! Mag ik vragen welk product je precies hebt gebruikt, de Suncare of Suncover? En gebruik je hiernaast nog andere verzorging? Graag horen we van je om je verder te adviseren. We denken natuurlijk ook altijd graag mee naar een alternatief!

Prachtige produkten

Ik gebruik de produkten, zoals moisterizer, cleanser, toner, exfoliant en bronzer al enige jaren. Ben nu bijna 70 en nog steeds een gladde huid! Krijg ook vaak complimenten over mijn huid. Mede dankzij de goede produkten van Jetske.

Heb nog maar een product, serum A, maar er komt niets uit. Het pompje werkt niet.

Top producten

Ik gebruik al 4 jaar de producten, en mijn huid ziet er mooi uit, krijg nog steeds complimenten Dat ik er goed uit zie.

Snel en prettig contact. verpakking doet persoonlijk aan.

Geweldige producten, vlotte service

Ik gebruik al jaren de producten van Jetske. De levering is altijd vlot en je hebt het de volgende dag in huis. Het voelt als een kadootje voor mezelf. Ik doe heel lang met de producten en als er iets is, is de service zeer klantgericht. Ben dol op het nieuwe product face oil.

Groot fan

Fijne producten. Ik volg al een aantal jaren het 5 stappenplan. Mijn huid oogt gezonder en egaler. Ik blijf klant.

Ongelofelijk!

Op advies van voedingscoach EetWijzers deze producten besteld en wat blijkt ik reageer heftig, prikt op huid ogen opgezet. Dus gebeld naar klantenservice en meteen bedrag teruggestort gekregen. Week later nog eens poging gewaagd en met tussenpozen gebruik opgebouwd en het gaat goed. Gemaild met vraag hoe ik bedrag terug kan overmaken. Dat was niet nodig. Wat een service en vertrouwen. Eerlijkheid loont! En wat een fijne producten ga ze zeker weer bestellen. De plekjes op mijn benen die steeds open gingen zijn helemaal dicht, plekjes in mijn gezicht minderen. Zoveel dure merken gebruikt, geen van alle geven dit effect. Bedankt team Dr Jetske Ultee voor jullie proffesionele advies en producten. Zo blij mee :)

Heel positief

Heel goed voor mijn huid. Ik ben fan!

Fijne producten

Vind alle producten van Jetske fijn!

Super producten en goede service

Zachte, goed reinigende producten voor mijn huid. De cleanser reinigt diep; maar blijft zacht, de toner verfrist en de Moisturizer verzorgd! Kortom; een stralende huid!

Al jaren de beste verzorging voor mijn huid!

Ik gegruik al jaren deze verzorgingslijn. Ik heb een erg gevoelige huid en bij de meeste verzorginsproducten verschijnen er rode vlekjes op mijn huid. Daarcheb ik met uncover skincare geen last van.

Voedend en zacht

Verschillende merken geprobeerd voor mijn probleemhuid, maar ik blijf toch elke keer weer hier uitkomen. Cremes ruiken neutraal, voelen echt fijn op de huid en er zit geen ongewenste rommel in. Fan van alle producten maar favoriet zijn de moisturizer, repair creme en face wash!

Heel tevreden over alle producten!

Ik ben heel tevreden over het gebruik van alle producten. Geen poespas maar fijne producten!

fantastische producten!

Al jaren vaste klant. Het doet veel voor mijn huid, alle producten. Ik kijk nooit meer naar andere producten, wat ik voordien dus wel deed, omdat het toch niet was wat men beloofde. Maar deze "voeding"is zeer goed voor mij. Dus ik blijf hier bij! Nettie

Heel prettig

Al jaren gebruik ik alleen nog crèmes van Jetske Ultee. Dan blijft het overzichtelijk en het bevalt me natuurlijk ook goed. Vooral het feit dat het geurloos is vind ik super prettig.

Super blij met het ontdekken van deze geweldige produkten!!!

Ik heb een erg gevoelige huid en was bang dat ik ook hier niet tegen zou kunnen. Maar mijn huid is rustig en ben nu steeds meerdere produkten aan het uitproberen! Tot nu toe heel blij met alles!

Ontsettend goed!

Werkt, is prettig in het gebruik en veroorzaakt nooit irritatie.

Top producten

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop de foundation is fijn voor mijn gezicht inheb een zeer gevoelige huid

Fijne producten

Ik gebruik de producten al langere tijd. Sinds ik de producten gebruik een rustige huid. Heel tevreden!

Heerlijke, betaalbare producten!

Ik gebruik het 5 stappen-plan nu al jaren en ben nog steeds heel tevreden! Al ben ik wat ouder, huidverzorging vind ik heel belangrijk. De producten voelen heerlijk aan en mijn huid ziet er stralend uit! P.s. In de toekomst misschien nog een vochtinbrengend masker???

Kon Emmaplein 7

3016 AA Rotterdam