Zelfvertrouwen kopen hoeft niet duur te zijn

In 2008 ben ik naar de dermatoloog doorverwezen ivm acne. Na verschillende behandelingen met medicijnen en zalfjes kreeg ik uiteindelijk een recept voor de diane-35 en was ik na een tijd grotendeels van mn acne af. In 2015 werd mij door de huisarts geadviseerd om te stoppen met de dianepil en over te stappen op een lichtere anticonceptiepil vanwege het risico op bloedpropjes. Ik was lichtelijk in paniek omdat ik absoluut geen puistjes meer wilde maar ook zeker geen bloedpropjes. Toen ging ik op het internet speuren en kwam ik uit bij het huidboek van dr. Jetske Ultee. Na het boek gelezen te hebben voelde ik een verlichting. Er is dus veel mogelijk met goede huidverzorging. Ik was toen student en heb stukje bij beetje alle huidverzorging van uncover skincare bij elkaar gespaard.  Nadat ik gestopt was met de dianepil heb ik heel even een kleine terugval gehad in de acne. Maar waar ik me voornamelijk aan stoorde waren mijn littekens en rode vlekken die ik eraan heb overgehouden. Nu 4 jaar later met dagelijks het 5-stappenplan en veel water drinken is mijn huid enorm verbeterd, zijn de littekens nauwelijks zichtbaar, de rode vlekken verdwenen en heb ik heel zelden nog puistjes of ontstekingen. In het begin vond ik het hartstikke duur. Maar gaandeweg kwam ik erachter dat je  zeker 3 tot 6 maanden met een product vooruit kan (dagelijks gebruik), je geen andere onzin erbij koopt, dure gezichtsbehandelingen niet meer noodzakelijk zijn en je vooral zelfvertrouwen ermee kan kopen, dat is heel veel waard!  Ik heb veel vertrouwen in dr. Jetske en haar productlijn en probeer de extra care lijn nu ook uit.

Eindelijk iets dat echt werkt!

Zeer tevreden! En sinds het azelaic serum lijk ook ik eindelijk na heel wat jaren van m’n acne en eczeem in mijn gezicht af te komen :)

Fijn bedrijf met goedwerkende producten

Heel fijne producten die echt wat voor de huid doen. De toner vind ik wat te 'droog', ik moet heel veel op het watje doen voor ik het voel op mijn huid. Ook de cleanser is voor mij te mild, omdat ik make up draag en deze cleanser niet geschikt is dat te verwijderen. Jammer dat er geen creme beschikbaar is waar de SPF al in zit (scheelt weer) en ik hoop ook dat de reisverpakkingen weer terug komen. Verder alleen maar lof voor Uncover!

Fantastische producten

Mijn huid is niet eerder zo rustig en soepel geweest. Ik wil geen ander product meer gebruiken!

Je ziet en voelt verschil

Ruim 20 jaar een bekend merk gebruikt waarvan ik wist dat het dierproefvrij was. Helaas is dit merk de Chinese markt op gegaan en hebben ze er voor gekozen dus niet meer geheel dierproefvrij te zijn. Voor mij reden om op zoek te gaan naar een ander kwaliteit-merk. Door collega op de website van Jetske Ultee gewezen. Door de vele blogs, informatie ontdekt dat mijn huid op bepaalde ingrediënten niet goed reageert, gewoon door een paar jaar proberen en ingrediënten lezen. Uiteindelijk overstag gegaan (ik koop liever in de winkel) en van Jetske Ultee de beide reinigers, exfoliant salicylzuur en crème voor normale tot droge huid bestelt. Mijn huid is rustiger, voller en egaler geworden. De exfoliant (1%) werkt voor mij echter niet tegen de mee-etertjes op de kin. Ik gebruik deze elke avond. Ik heb nu de andere crème besteld, voor normale tot vette huid en het vitamine A serum. Wellicht dat deze combinatie beter werkt voor de mee-etertjes. Wat betreft de prijs; hoewel het duurder is als een bekend merk van een reguliere drogist is het zeker niet zo duur als de bekende merken bij een Douglas, Ici-paris etc.. Ik betaalde €65,- voor een potje (!!) van 50ml dus voor mijn portemonnee is dit een stuk vriendelijker. Wat betreft service; goede bereikbaarheid, denken goed mee. Omdat mijn huid niet goed reageert op propylene glycol wat in een hele kleine hoeveelheid in de suncare zit mocht ik toch gebruik maken van de 4+1 actie door de suncare te vervangen door het Vitamine A serum. Deze service waardeer ik. Kortom; tevreden klant :-).

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wauw, gisteren kwam ik er om 22.00 achter dat mijn moisturizer op was. Om 22.30 een nieuwe besteld en deze wordt vandaag tussen 11:00 en 12:00 al bezorgd!! Echt super fijn deze snelle bezorging:)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik gebruik al enige jaren de producten van Jetske en ben er nog steeds super blij mee.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

ik had al de hele lijn (voor de droge huid) waar ik heel erg tevreden over ben. heb nu ook het azelaic acid serum. deze maakt mijn huid een stuk rustiger en minder gevoelig. heb geen acne huid maar een zeer gevoelige huid die bij droogte en irritatie puistjes en roodheid geeft. het serum prikt niet en het gebrand in mijn huid lijkt zelfs een stuk te zijn afgenomen. Had eerst het vitamine a serum geprobeerd maar daar reageerde mijn huid niet goed op. Binnen een week zat ik onder de zware puistjes en was mijn huid heel rood en onrustig. Heb het een paar keer geprobeerd maar binnen een dag kreeg ik elke keer dezelfde reactie dus daar ben ik mee gestopt. Bij dit serum werd mijn huid ook wel iets onrustig, maar dat trok binnen een paar weken vrij snel weer weg. Stop vooral nooit met jullie producten! Ik ben er super blij mee.

De bodycreme is voor mijn huid in de winter helaas te licht. Mijn exceem speelt hierdoor heel erg op. In de zomer werkt hij perfect. Super zachte en gladde huid. Misschien een wat vollere variant voor de winter? Verder geen verbeterpunten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik gebruik sinds een half jaar alle producten uit het 5 stappenplan op dagelijkse basis (cleanser, toner, exfoliant, moisturizer en suncare). De producten gaan lang mee en hebben mijn huid veel rustiger gemaakt. In plaats van elke week op verschillende plekken ontstekingen en onzuiverheden, heb ik nu misschien één of twee keer in de maand een puistje.

Kleinere reisverpakkingen aanbieden.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

* Gelijk antwoord op je vragen. * Producten worden snel geleverd. Ik heb een gevoelige (droge, rode) huid, snel eczeem als huidreactie op producten. Eerste weken zie je nog geen verschil, maar mijn huid reageerde niet vervelend, dat is een goed teken. Na 5 weken begonnen met de exfoliant voor de gevoelige huid. Ik zit er nu zo’n 7 weken in met de producten. Mijn huid is wel verbeterd, misschien nog te vroeg om te zeggen. Maar de overgevoeligheid is al wel verminderd, dat is een goed teken. Ben benieuwd wat het is gaan doen na 3 maanden gebruik. Ik ben nu nog de exfoliant om de dag aan het gebruiken. Ik verwacht, zoals het er nu vooruit ziet, dat voornamelijk de exfoliant het verschil gaat maken. We gaan nu de winter in, dan is mijn huid zeer lastig. Heel rood, nog gevoeliger en schilferiger. Vervolg review komt nog.

* Ik vind de producten prijzig in verhouding tot de ML’s. Ook het nieuwe product is € 40,- voor 15 ml dat gaat wel erg ver. Zeker als je vergelijkt met de concurrent Paula’s Choice. * Dat extra geld pompen ze in de extra marketing. Die wel werkt, maar die zogenaamde blogs die zich voordoen als Dr Jetske (heel team) die zich eigen onderzoeken toe eigenen (afkomstig van informatie met research) om vertrouwen te winnen. Het ‘wij zijn er voor jou’ gevoel creëeren en zich voordoen als een instituut met dermatologische artsen, geeft mij juist een onbetrouwbaar gevoel. Zeker door de prijzen die daardoor worden gehanteerd. * Een tip zou zijn om meer stapelkorting te maken, of bijv als je iets heb voor 50 ml € 50, doe dan 70 ml € 80 enz. Wel realistisch blijven.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed advies, goede producten die werken. Had diverse pigmentvlekken en ik zie dat ze minder worden. Gebruik de spf 30 elke dag. Cleanser, tonic en dagcreme elke avond en de exfoliant om de dag. Heb altijd cleansing gel van dermalogica gehad en die vind ik , misschien omdat deze meer schuimt, het gevoel geeft schoner te .worden. Maar misschien ook even wennen. Mij.n huid ziet er gelijkmatiger Uiteraard gebruik ik cleanser en tonic ook in de ochtend. Omdat ik nu de lycogel foundation genruik maak ik eerst mijn huid schoon met reinigingsolie, die lost de foundation ( en make-up) goed op, daarna pas de cleanser en tonic, die ik over mijn huid sproei, niet op een watje doe, anders kr ijgt het watje de meeste tonic.

Verander van vervoerbedrijf. DHL heeft bij mij nog nooit op tijd geleverd

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De suncover smeert super makkelijk uit en geeft geen irritatie op de huid

De suncover is helaas niet “tropenproof”. De suncover loopt als je zweet in straaltjes van je lichaam af, en ook met zwemmen geeft het geen bescherming omdat het er letterlijk afspoelt. Ik weet dat je het na het zwemmen opnieuw moet smeren maar kinderen spelen vaak best wel lang in en rond het water. Dus verbranden ze als nog. Ik zou het dus watervaster maken, zodat je er veilig mee kan zwemmen, sporten, hiken etc.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik gebruik sinds een half jaar de producten van Dr Jetske Ultee en ben zeer tevreden. De cleanser, toner, exfoliant, moisturizer, zonnebrandcreme, body cream en het vitamine A serum zijn allemaal fantastisch. Het vitamine A serum heb ik pas sinds een week dus daar kan ik nog geen resultaat van zien maar m’n huid voelt ontzettend zacht. Tijdens de levering van het serum was helaas de flacon beschadigt, ik heb contact opgenomen met de klantenservice en er werd meteen een nieuwe opgestuurd! De klantenservice is fantastisch, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het enige minpunt vind ik de prijs van enkele producten. De body cream en moisturizer gebruik je erg vaak en moet je dus vrij vaak opnieuw aanschaffen. Net als de zonnebrandcreme. Dat wordt al snel een hoog bedrag per jaar.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede producten

heel graag een vitamine c serum met minimaal 10% vitamine c!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heerlijke producten met zichtbaar resultaat en een zeer goede service. Het dopje van mijn vitamine A serum dat ik vorige week heb aangeschaft leek scheef zitten. Hierdoor werkte het pompje niet optimaal. Ik heb vanmorgen over deze klacht gemaild en werd in dat zelfde uur nog terug gemaild met het antwoord dat zij graag vandaag al een nieuw serum op willen sturen. Top! Snel en zeer klantvriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uncover Skincare reveals your true skin!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Fijne informatieve website - snelle levering en goed verpakt

Na mijn eerste bestelling de producten geprobeerd. Fijne informatieve website. Producten voldoen maar kon niet echt naar een paar weken verschil merken na mijn andere producten van een ander merk gebruikte. Veel marketing en reclame op Facebook en Google na bezoeken van de site. Irritant.

Pluspunten

Alles is perfect !!

Pluspunten

Eerlijke advies en goede producten

Kleinere verpakkingen voor vakantie of reissetjes

Pluspunten

ontzettend service gericht en goed advies Als er iets mis is met de verpakking wordt dit goed en eerlijk afgehandeld

geen

Pluspunten

Producten (4+1) bevallen uitstekend. Mijn huid is rustiger geworden. Maar de 5 sterren zijn een combinatie van een fijn product met onwijs goede service. Er was iets niet goed met een verpakking en dat hebben ze binnen 1 dag opgelost.

Pluspunten

Echt compliment voor het eerste contact. Gratis advies, niet direct je eigen product naar voren schuiven, pas na mijn vraag daarover, en dan ook nog verwijzen naar producten van andere merken die ook goed zijn. De eerste indruk van het klantcontact is in ieder geval verbazingwekkend goed!

Pluspunten

Geweldig duidelijke informatie, super goede en snelle hulp van de klantenservice.

Een make-up verwijderaar. Zou handig zijn als je bij je bestelling een vinkje kunt aankruisen zodat je een folder krijgt met het opbouwschema.

Pluspunten

Goed te bereiken, zeer vriendelijk en snelle bezorging. Eerlijk advies.

Pluspunten

Ik waardeer het enorm dat zij zich inzetten om een gezonde huid haalbaar te laten zijn voor iedereen. Door de onafhankelijke productadviezen, het delen en interpreteren van wetenschappelijke bevindingen, de zonnebrandartikelen vanuit een stichting en de particuliere producten, weliswaar prijzig maar absoluut de investering waard!!! Ook blijven zij vooraan staan op producten vanuit een geneeskundige en wetenschappelijke benadering waarbij commercie (tot nog toe) geweerd wordt. En worden de beste en gevalideerde bevindingen opgenomen in de produktformule.

Beste team Ultee, zou een mascara nog te realiseren zijn met behoud van uw integere filosofie?