Suncover (nieuwe formule)

Voor de duidelijkheid: deze review en beoordeling gaat alleen over Suncover (nieuwe formule). De rest van de producten van Uncover Skincare ben ik zeer tevreden over en geef ik een hogere beoordeling. Vandaag de Suncover met de nieuwe formule gebruikt en ik ben niet zo tevreden. Ik vind het fijn dat de nieuwe formule wat droger is en dus minder een vette laag achterlaat. Het enige grote nadeel vind ik de geur... ik vind het verre van neutraal. Voor mijn gevoel blijf je deze geur ook veel beter ruiken dan de vorige formule (en bij die vorige formule had ik weinig te klagen over de geur). Als ik moet kiezen dan zou ik liever de vorige vettere formule hebben dan deze drogere met deze geur. Je kan er gewoon niet omheen. Ik snap niet dat deze geur door het testpanel als neutraal wordt omschreven. Ik weet niet of ik het product opnieuw zal kopen. Ik was altijd zeer fan van de Suncover en ik gebruik hem al sinds de weeïge zoete vanille geur die later aangepast is. Ik hoop dat ze bij deze formule ook nog iets aan de geur veranderen.

Beste Amanda, Bedankt voor je feedback. Erg jammer om te lezen dat de geur van de nieuwe formulering Suncover niet bevalt. Wist je dat je een product altijd 30 dagen op proef hebt? Mocht je het niet meer willen gebruiken neem dan gerust contact op met de klantenservice. Uiteraard zorgen we voor een gepaste oplossing.

Goede producten op 1 na

De verzorgingslijn is in 1 woord top! Mijn huid voelt zacht en ziet er fris uit. Of de rimpels minder zijn geworden vind ik lastig te zeggen. het zijn er zeker niet meer ;). Ik heb ook de Uncover skincare literflacon, oude stijl, smeert fijn, pomp mag iets minder doseren omdat een kinderhand snel is gevuld (opgelost met een elastiekje). De geur...tja...ik ben blij dat deze inmiddels is aangepast. Moet de nieuwe variant nog wel een keer bestellen. Waar ik voor mezelf niet tevreden over ben is de Suncare 30. Ik vond hem 'stug' smeren, niet fijn ruiken en een witte waas over mijn gezicht. Viel ten opzichte van de bovenstaande producten erg tegen. Ben de Uncover maar gaan smeren en dat bevalt prima.

Eindelijk een rustige huid!

Ik gebruik de producten van Uncover inmiddels bijna een jaar en ben enorm blij dat ik hierop ben overgestapt. Vorig jaar zomer werd mijn huid ineens enorm onrustig, ik had vooral op mijn kin erg veel puistjes en dit werden allemaal littekentjes. Ik durfde de deur niet meer uit zonder hier foundation op te smeren, en daar wilde ik graag vanaf. Mijn huid is door het gebruik van het Uncover vijf-stappenplan rustiger/egaler geworden, straalt meer, herstelt sneller als ik soms nog een puistje heb en de littekentjes lijken lichter van kleur. Daarnaast is de klantenservice top, super betrokken medewerkers die mij niet alleen helpen bij vragen over productgebruik, maar ook bij vragen over voeding. Inmiddels let ik beter op wat ik eet en drink, wat ook zeker heeft bijgedragen aan mijn huidverbetering. Het laatste product wat ik nog ga toevoegen aan mijn routine is het Azelaic Acid Serum. Ik hoop dat ik daarmee mijn littekentjes nog wat lichter kan maken. Dan is die foundation hopelijk nooit meer nodig :)

Suncover niet fijn in gebruik

Pas de Suncover spf30 besteld. Werd heel snel geleverd en was netjes verpakt. Alleen, sorry dat ik het zeg, maar de zonnebrand stinkt echt. De kleintjes willen het absoluut niet gebruiken en dat doe ik buiten de deur nu eerlijk gezegd ook niet. Voor in de tuin is het prima maar verder.. Het ruikt bijna medicinaal, echt jammer want het product is verder wel fijn en niet zo plakkerig. Veroorzaakt wel puistjes in de hals/decolleté, eerder nooit gehad, dat viel me ook op

Mooie producten

Zeer tevreden! Mooie lijn, huid ziet er goed uit! Wil niet meer anders. Zou nog graag een reiniger die ook make-up verwijderd zien!

teleurstelling

helaas geen enkele verbetering kunnen constateren na het gebruik van de volledige verzorgingslijn. Ik had zo gehoopt de roodheid in mijn gezicht met deze producten te kunnen verminderen maar ben hierin erg teleurgesteld. De producten zijn niet goedkoop, hetgeen niet zo erg is als ze goed helpen maar nu is het echt zonde van de investering geweest. Jammer.

Beste Debby, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat je geen verbetering ziet. Ik wil je graag adviseren contact op te nemen met de klantenservice. Er wordt uiteraard een gepaste oplossing aangeboden.

Een hele goede verzorgingslijn, voor mij de beste

Een hele goede verzorgingslijn, naar een week is duidelijk het resultaat al te zien. Normaal switch ik nog wel eens voor iets anders omdat ik het dan toch vind tegenvallen. Gebruik nu de verzorgingslijn al meer dan een jaar, ik zou niet meer wat anders willen!

Eindelijk een veilige en niet witte zon-gezichtscreme

Ik ben heel blij met de Suncare factor 15 en 30 voor mijn gezicht. Heb een gevoelige huid en heb een hekel aan gezichstcreme waarbij een witte waas achterblijft. Heb echt al heel veel merken geprobeerd, en weggegooid. Maar deze blijft! Factor 15 gebruik ik in de wintermaanden en factor 30 in voorjaar en zomer. Factor 30 is ietsje wittig, maar dat trekt weg na 5 minuten. Natuurlijk hangt er een prijskaartje aan, maar de producten zijn zuinig in gebruik. En het belangrijkst: het werkt, ik verbrand nooit met de zonproducten van Jetske Ultee.

Heerlijk voor mijn droge gevoelige huid

Ik gebruik de producten nu meer dan een jaar op mijn gevoelige rosacea huid. Mijn huid voelt zacht en verzorgd aan. Het is wel duur. Daarom vind ik het positief dat er ook een budget zonnebrandcreme in het assortiment zit.

De Repair-creme is mijn favoriet; luchtig en verzachtend

Sinds 2 jaar gebruik ik verschillende producten van uncover-skincare. Zowel de reinigingsproducten als de verzorgende cremes zijn een weldaad voor mijn oudere huid. Ben vooral blij met de Repair-creme en het anti-aging serum. Prijs- kwaliteit verhouding is schappelijk.

Hun liefde voor een gezonde huid zie ik terugkomen in mijn eigen huid

Ik heb ervaren dat dit bedrijf hun filosofie trouw blijft. Hun liefde voor een gezonde huid zie ik daarmee terugkomen in mijn eigen huid. De producten werken elk afzonderlijk al erg goed. Een toffe bijkomstigheid is de onderlinge versterkende werking. En nog waardevoller voor mij, sinds mijn huid zichtbaar verbetert, durf ik ook meer zichtbaar te zijn.

buitengewoon

heb jarenlang een duur cosmeticamerk gebruikt tot een vriendin me vertelde over de producten van Dr.Jetske Ultee! Ben grondig beginnen uit te zoeken en getest en uiteindelijk zeer overtuigd van de werking van de producten en zie duidelijk het resultaat op mijn huid. zeer tevreden van producten en service !

Uncover skincare geeft wat het belooft een mooiere en jongere huid.

Na een aantal jaar gebruik van het 5-stappenplan is mijn huid geweldig opgeknapt. Ik ben inmiddels 68 jaar maar mijn huid heeft er nog nooit zo mooi/gezond uitgezien. Bijkomend voordeel: ik hoef in beautywinkels niet meer op zoek naar (dure) gezichtsproducten die weliswaar veel beloven maar niet waarmaken. Chapeau voor Uncover Skincare.

Mijn ervaring was top

Snelle bezorging en het product was super!

Fijne producten

Ik gebruik sinds 11 weken het Azelaic Acid Serum en sinds 8 weken gebruik ik het 5-stappenplan icm het serum. Het serum is al op, dus moet ik een nieuwe bestellen. Ik ga het Serum nogmaals bestellen, maar ik had eerlijk gezegd gezien de reviews en de verhouding prijs-gebruiksduur meer resultaat van dit serum verwacht. Misschien moet ik nog even doorzetten. De producten van het 5-stappenplan blijf ik zeker gebruiken. Mijn huid is namelijk wel veel zachter en ik heb minder last van rode wangen. De producten vind ik verder allemaal erg fijn in gebruik.

Zonnebrandcreme zonder zorgen

Een hele literfles zonnebrandcreme zonder nonsens voor t hele gezin. Super goed Super handig Gaat super lang mee Niemand meer een verbrand of rood vlekje Super verantwoorde ingrediënten en samenstelling In een woord: een super product (Oeps, dat zijn 3 woorden)

tevreden met de produkten

Goede site en snelle levering

Producten die wel werken!

Ik heb veel verschillende producten geprobeerd, maar ze deden niet wat ze beloofden of ik kreeg irritatie in mijn gezicht. De producten van uncover skincare laten mijn huid er wel echt beter uitzien en geen irritatie. Ik heb een egalere, rustigere huid gekregen met een mooie "glow". Mensen uit mijn omgeving is het ook opgevallen en vragen er zelfs naar en/of geven me een complimentje, nou dat is mooi toch! Naast de kwalitatieve goede producten, is de service ook erg goed. Vriendelijk ontvangst aan de telefoon, snel antwoord op een mail en klantgericht. Voor mij nooit meer wat anders!

overweldigend

Sinds 1 jaar gebruik ik de produkten op advies van een vriendin.Mijn huid is enorm opgeknapt en de dagelijkse routine is verslavend

Helend

Na jaren van eczeem en acné is mijn huid rustiger en frisser. Het is fijn om te weten dat je enkel 'goede' ingrediënten op je huid smeert. Ook van de blog heb ik enorm veel geleerd over de huid.

Uncover skincare omdat het mijn huid is die ik het beste gun.

Alle producten zijn zo zacht en voeden mijn huid voelbaar en zichtbaar.

Stralend

Voordat ik met de verzorging met Dr Jetske haar producten begon,nooit dagcrème of i.d. gebruikt. Nu kan ik niet meer zonder! Je ziet gewoon dat je huid er frisser en stralender uitziet, nadat je de ochtend verzorging hebt gedaan! Ik kan geen dag meer zonder

Producten maken dat waar wat ze beloven..

Vind de website overzichtelijk en je krijgt een goede uitleg over de producten. Dat u Dermatoloog bent geeft voor mij de zekerheid dat ik producten aanschaf die door u zijn goedgekeurd. Daarnaast zijn de producten ook betaalbaar.

Een verademing........

Ik gebruik de ze al enkele jaren.....het heeft me vanaf het begin een goed gevoel gegeven.....geweldige producten die heerlijk in het gebruik zijn en een geweldig resultaat geven...een verademing na vele jaren van zoeken ....ook ben ik heel erg geholpen met alle uitleg en onderbouwing van het hoe en waarom over de ingrediënten van de producten. van Jetske op haar site.....

Uitstekende producten voor mijn onrustige huid

Ik gebruik de producten van Uncover skincare nu geruime tijd en mijn huid is er erg van opgeknapt. Ik heb al verschillende producten gebruikt, maar ik had niet eerder zo'n goed resultaat gekregen. En ze zojn nog vegan ook!