snel verdiend

We zijn op roadtrip gegaan naar Leeuwarden obv een geschenkbon. Daar waren we nog nooit geweest, dus dat was fijn. Jammer dat we 3u30min moesten rijden om ter plekke te geraken. Het hotel was goed en op wandelafstand van het centrum. Er was geen enkele suggestie van SPRSme over wat er te doen valt, ook mbt iets te gaan eten, restaurants, ... geen enkele input. We hadden ook ontbijt toegevoegd aan onze trip en hebben daarvoor 120 euro extra betaald. Het ontbijt bleek ter plekke 16 euro pp te zijn, wat dus op 64 euro voor ons beiden voor 2 dagen is. SPRSme heeft dus bijna 50% ingehouden op het ontbijt. Op de kamer schatten we meer dan 50 euro. Dus ... wij zullen het nooit meer doen en het zeker niet kopen voor vrienden... er wordt veel te veel afgehouden van het bedrag

Zorgeloos weg

Nu al twee keer een stedentrip met Srprs.me gedaan. Het is altijd spannend waar we heen gaan en de week voor de trip wordt de spanning opgevoerd met tips (weerbericht en rijrichting). Wij zijn een keer in Lille geweest en een keer in Den Haag. Beide trips waren compleet anders, maar heel leuk! Er is genoeg te beleven en bij beide locaties was de accommodatie midden in het centrum. Het is een heerlijke manier om zorgeloos weg te gaan, zonder van te voren je hele weekend al van a tot z volgepland te hebben. Je geeft je wensen aan en de rest wordt voor je gedaan. Ik zou het iedereen aanranden!

Hoi Jacky, Heel erg bedankt voor het toesturen van deze review! Niet weten waar je naartoe gaat maakt het natuurlijk extra spannend, maar ook extra leuk vinden wij. Zo te zien heb je het enorm naar je zin gehad tijdens beide srprs.trips, en dat horen wij maar al te graag want daar doen we het voor. Zien we je snel weer eens terug voor een nieuwe srprs.trip?

Top ervaring! Echte aanrader

Het was een top ervaring, met een verassende toplocatie. Ik deel niet welke, maar het was een plaats waar we zelf nog nooit waren geweest en het was echt verrassend leuk en veel te beleven. Ook het hotel was tiptop in orde! Een aanrader dus.

Leuke trip met een kleine kanttekening

Het was een erg leuke trip! We hadden nooit verwacht dat we in Frankrijk zouden uitkomen. We hadden een roadtrip geboekt, dit was alleen naar een mileuzone kwamen we op die ochtend achter. We waren dus niet op tijd om alles te regelen om hiervoor de juiste sticker te krijgen. Dit was erg jammer en we hopen dan ook niet dat er nog een boete komt! Wie weet dat sprsme hier in de toekomst beter naar kan kijken. De stad was erg leuk en was voldoende te zien. Het hotel was prachtig en voorzien van veel luxe! Het was al met al een geslaagde trip.

Hi Claire, Bedankt voor het toesturen van deze review! We vinden het heel fijn om te horen dat je een leuke srprs.trip hebt gehad! Wat betreft de feedback over de milieuzone, dit zullen we meenemen zodat toekomstige reizigers hiervan op de hoogte zullen zijn. We hopen snel nog een leuke srprs.trip voor je te mogen creëren!

Helaas teleurstellend

Het idee is leuk maar we hebben twee keer zoveel betaald (zo'n €400) als dat het hun heeft gekost (zo'n €200). Dat is het niet waard.

Hi Inge, Bedankt voor je review! Er zit inderdaad een verschil tussen de prijzen. De prijs is afhankelijk van meerdere factoren; waaronder het moment van reizen en van boeken. Daardoor kan het zo zijn dat de ene accommodatie soms net iets duurder/goedkoper kan zijn dan de ander. Daarnaast is het zo dat je bij ons ook voor de gehele ervaring betaald, dus ook voor de consultant die jouw accommodatie uitzoekt en boekt, maar ook voor het document met tips over de bestemming. We hopen dat dit het wat duidelijker voor je maakt!

Het was heel spannend, we wisten niet waar we heen gingen, alleen hoeveel graden het er was. Op Schiphol werd de locatie onthuld, wij gingen naar Malaga!!! Het was in 1 woord geweldig! Super goed hotel, ook de locatie was top, dichtbij het centrum en strand. De bevolking was ook super vriendelijk! En we hadden supermooi weer in december. Surprise reis zeer aan te raden. Team srprs.me hebben t supergoed geregeld! Top!

Hoi Esther en Saskia, Wat fijn om te zien dat jullie zo hebben genoten! Zo te lezen was Malaga een top bestemming en zijn jullie helemaal op gegaan in het verrassingselement! Snel weer een srprs.trip? Wij bekokstoven maar al te graag een nieuwe reis voor jullie!

Afzetterij

Cadeaubon van maar liefst 150 euro gekregen voor deze organisatie. Daar kan je wel wat mee. Echter hebben we 230 euro moeten opleggen voor een food lovers roadtrip met 2 overnachtingen. Trip bleek naar Rotterdam te zijn. Hotel had roest in de douche en bij het uitchecken nog eens 100 euro moeten opleggen voor parking en ontbijt dus maar liefst 480 euro betaald voor 2 nachten. Hotel blijkt online slechts 99/nacht te kosten dus maar liefst het dubbele betaald. Wanneer je klacht indient smeren ze je eerst een verkooppraatje aan en bij een 2de mail proberen ze je 50 euro tegoed aan te smeren in plaats van echt terug te betalen. Ik heb al meerdere andere reviews gezien die hetzelfde meemaken over de jaren heen maar ze doen niets met de feedback

Hi Clara, Bedankt voor je review. Wij vinden het erg spijtig dat de srprs.trip een vervelende nasmaak heeft achter gelaten bij jullie. Bij het thema Food Lovers bieden wij een toffe stad aan waar er talloze mogelijkheden zijn voor ontbijt, lunch, borrels of zelfs gewoon een kopje koffie. Dit hebben wij tot in de puntjes uitgezocht. Daarom zit er ook geen ontbijt bij de accommodatie, gezien er zoveel mogelijkheden zijn! Het is jammer om te horen dat jullie dit anders hebben ervaren. Tijdens ons eerdere mailcontact hebben wij de totstandkoming van de prijs besproken. Hopelijk hebben we jullie daarmee voldoende geïnformeerd.

Een ongelofelijke mooie trip, super geregeld !!

Ik had moeite met het “boeken” met waardebonnen en eenmaal met Pedro gesproken/gemaild te hebben, is dit heel netjes opgelost. Heel spannend om op het vliegveld pas te horen, waar gaan we heen. Wij mochten 4 dagen naar Barcelona, een prachtige stad met een super netjes hotel. Mooie en ruime kamer en heel schoon. Goeie informatie gehad en dat in de app (waar je ook perfect word geholpen, mocht dat nodig zijn ) Dus hou je van een uitdaging, laat Srprs.me het regelen want wij hebben het als “uitstekend “ ervaren en kijken terug op een paar prachtige dagen die prima verzorgd waren. Echt super !!

Hoi Petra en Fred! Super leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van de srprs.trip en ook een positieve uitdaging over hebben gehouden aan het loslaten van de controle! Het klinkt als dat 4 dagen in Barcelona een goede keuze is geweest en we zijn blij dat jullie daarnaast een goed gevoel over hebben gehouden aan onze service! Wij hopen snel weer een leuke reis voor jullie te boeken!

Geweldige vakantie gehad.

Wat leuk om niet te weten waar je heen gaat, eerst een weerbericht en de vertrek luchthaven, toch nieuwsgierig en gaan zoeken wat voor opties er waren. Ook de mensen om ons heen bleven opties aandragen. Alles super goed geregeld. Vlucht prima, inchecken is al gedaan. Super hotel midden in de stad. En ook de terug vlucht allemaal dik in orde. Nu al zin om nog een keer te boeken.

Hé Linda, Wat ontzettend leuk om te horen dat je srprs.trip helemaal naar wens was! Het speculeren over waar je naar toe gaat met je vrienden en familie is altijd iets extra leuks ;) We kijken er naar uit om je in de toekomst weer te verrassen!

Heerlijk!

Een bestemming die we zelf waarschijnlijk niet zouden kiezen maar wel heel blij dat we deze gekregen hebben. Zo hebben we weer een nieuw stukje van de wereld gezien. We hadden een mooi hotel in Boedapest, wat een zeer mooie stad is. Alles was in orde, we kregen de boarding passen doorgestuurd en moesten ons bijna nergens iets van aantrekken. Dit is zeker aan te raden als je niet goed weet waar je naar toe wil of iets nieuw wil proberen! We zouden dit zeker opnieuw doen!

Verrassend goed

Wij gingen naar Warschau en wisten werkelijk niet wat we daarvan moesten verwachten. Na een vlotte vlucht met een fijne maatschappij, landden we in een werkelijk schitterende, kleurrijke, vriendelijke en veilige stad en ook nog eens zonovergoten. Een fantastisch goed hotel op loopafstand van het station, waar we met de toeristische dubbeldekkers (hop on hop off bussen) de hele stad gezien hebben. Nooit verwacht dat deze stad zo goed zou bevallen. Zowel in stad als hotel komen wij zeker nog eens terug! Deze reis was met recht een SRPRS!

Hé Else-Marieke! Bedankt voor je leuke review. Onwijs leuk om te lezen dat de stad Warschau jullie zo goed bevallen is! Met de toeristische bussen kan je inderdaad de prachtige stad gemakkelijk bezichtigen! We kijken er nu al naar uit om jullie in de toekomst weer te kunnen verrassen :)

We waren positief verrast!!

Voor de 2e keer wist surprise me een topvakantie voor ons te regelen! Heel fijn hotel, tegenover de metro, vlakbij het centrum én meerdere mooie parken om ons heen. De ligging was super! Ook heel blij met de bestemming Madrid! Al met al: niks hoeven regelen, wel genoten!

Hé Eva! Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van de stad Madrid en onze bijbehorende services. Graag zien we je terug bij een volgende toffe reis! :)

Elke keer een suprise!!

Voor de tweede keer met supriseme op vakantie. Wij doen zelf om het jaar vliegen en dit jaar kozen we voor een roadtrip. Je komt bij gezellige en persoonlijke accomodaties. Je krijgt daardoor veel andere tips, dan bij een grootte organisatie. En dan nog iets dit soort vakanties scheelt veel keuzestress.

Hé Desiree! Bedankt voor je leuke review. Ontzettend fijn om te lezen dat jullie srprs.trip voor de tweede keer geheel naar wens was! Persoonlijke tips zijn altijd prettig om te ontvangen om zo de omgeving te ontdekken! Tot de volgende srprs.trip :)

BEDRIEGERIJ

BEDRIEGERIJ Via SPRS heb ik 2 vliegtuigtickets geboekt met 2 overnachtingen. Ik had per ongeluk het geboortejaar van de dochter 2020 geschreven ipv 2006. Ik had hun gestuurd dat ze het geboortejaar moesten veranderen. Waarop ik een mail terug krijg en zeggen dat ze van de vluchtmaatschappij een nieuw ticket moeten kopen omdat ze 16 is en niet 4 is en dat dit een ander tarief is. Ik moest 450€ opleggen voor een nieuw ticket! Ik was volledig overstuur en heb hun direct opgebeld met de vraag van dat dit toch niet dat er een nieuw ticket moet worden aangekocht. Ik heb toen naar verschillende vluchtmaatschappijen gebeld en ze vertelde me allemaal dat je recht hebt op 1 gratis verandering en dat je hiervoor niet moet betalen. Ik heb toen nog eens gebeld met de vraag van kan ik niet zelf contact opnemen met de vluchtmaatschappij maar dat wilden ze niet doen want dat is tegen hun concept. Omdat ik reeds over de 880€ betaald had voor 2 overnachting en vlucht heb ik dan maar toch die 450€ aan hun betaald want anders was ik nog meer geld kwijt. Toen ik dan in de luchthaven was en zag dat ik met Iberia vloog heb ik onmiddellijk gevraagd aan het onthaal of dit klopt dan vertelden ze mij dat je NOOIT moet betalen voor verandering van jaartal. Terug gemaild naar SPRS waar ze weer zeggen dat ze een ticket moesten kopen omdat er een verschil is van prijs van kind van 4 jaar en 16 jaar.Dan heb ik gebeld naar Iberia en vertelden ze mij nogmaals dat er NOOIT moet betaald worden en dat een ticket voor een kind van 4 jaar of 16 jaar juist hetzelfde is. En ze hebben ook bevestigd dat er GEEN tweede ticket is aangekocht door hun. Heb het opgenomen gesprek en de de screenshots doorgemaild naar SPRS waarop ze nog steeds beweren dat ze wel hebben moeten betalen.Sorry maar dit kan toch niet? Uiteindelijk een reis betaald van 880€ + 450€ extra ticket en wat krijgen we…een vlucht naar Madrid waar we niet naast elkaar zitten, 2nachten zonder ontbijt in een hotel waar een kamer 66€ is

Hi Devi, Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat dit anders is uitgevallen dan je in eerste instantie voor ogen had. We hebben een aantal keer contact met je gehad voor en na de reis en uitgelegd waarom dit bedrag betaald moest worden. Toen je een aantal dagen voor vertrek contact met ons opnam dat de geboortedatum verkeerd ingevuld was bij het boeken en jouw dochter geen 2 jaar was, maar 16 jaar, hebben wij meteen over jouw specifieke boeking contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij. Zoals uitgelegd ging het hierbij niet om een simpele wijziging van de geboortedatum, maar een wijziging van het gehele ticket van een kinder ticket naar een volwassen ticket. Het ticket was niet wijzigbaar en daarom moest er een nieuw ticket gekocht worden zodat jouw dochter nog mee zou kunnen vliegen. Omdat het een aantal dagen voor vertrek was, waren de kosten hiervoor relatief hoog. Wij begrijpen dat dit enorm vervelend voor je was, maar zoals eerder besproken, was dit echt de enige optie. Wij vinden het ontzettend jammer hoe deze situatie verlopen is en hadden het absoluut ook liever anders gezien. Ondanks alles, hopen wij dat jullie een fijne tijd hebben gehad op je bestemming.

2 bijzondere steden met veel verassingen

Met srprs.me een trip van 7 dagen gedaan naar 2 steden. Op de eerste dag lekker vroeg vertrokken want moesten om 7 uur op Schiphol zijn voor de onthulling. Dat betekende dat we om 12 uur op de eerste locatie aan kwamen. Een prachtige stad die op de Unesco werelderfgoed lijst stond (riga). Hier 3 dagen gespendeerd en de Foodhallen waren echt een top plekje om eten te scoren. Ook was het hotel op loopafstand van het centrum en ook het openbaar vervoer was goedkoop en goed bereikbaar. Tip de dierentuin en het oorlogsmuseum bij de powdertower. Het was een stad waar we zelf niet zo snel heen zouden gaan maar echt een top plek is om heen te gaan. Echt een aanrader een grote verrassing. Na hier 3 dagen gespendeerd te hebben moesten we om 17 uur op het vliegveld staan voor de volgende locatie. Dit was ook een onwijs mooie plek met een mooie dierentuin (ja wij houden van het bezoeken van dierentuinen op onze vakantie) Want het was Kopenhagen. We kwamen hier midden in de prideweek wat ook een verrassing was want overal waren festivals en evenementen. Ook kwamen we tijdens een van onze fietstochten, want deze stad is top te bezichtigen op de fiets. Midden in een rollerblade tour terecht wat ook een bijzondere ervaring was. Top hotel waar een creepy masker aan de muur hing van de kamer, maar wafels voor het ontbijt hadden en Danish pastery dus de dag goed konden beginnen. Aanrader een free walking tour te doen je bent eventjes aan het wandelen want de stad is groot maar je ziet heel veel en je leert ook donders veel over de stad en zijn verleden. Dit hebben we bij beide locaties gedaan en hebben daar veel van geleerd over beide steden. Na ook hier een paar dagen gespendeerd te hebben gingen we weer naar huis met een hoop nieuwe informatie over 2 mooie steden. En ja we hadden geluk want we zaten op plekken met extra beenruimte en kregen onderweg wat te drinken. Al met al een top ervaring die ik andere zeker aanraad om ook eens te beleven.

Hé Laura! Bedankt voor je leuke review en aanbevelingen! Super tof om te horen dat beide steden - Riga en Kopenhagen - zo goed bevallen zijn. Extra leuk als een stad je verwachtingen heeft overtroffen! Zo te lezen hebben jullie je goed vermaakt met diverse activiteiten en op deze manier de stad uitstekend mogen verkennen :) Graag zien we je terug bij een nieuwe srprs.trip!

Ongelofelijk

Onze eerste surprise me ervaring! En wat voor eentje! We wouden heel graag een stad bezoeken die we zelf niet zouden kiezen en dat is uitstekend gelukt. Het aftellen via de app is een leuke manier om gezond zenuwen te hebben en fijn dat je ook het weer een week op voorhand krijgt. Eens in de luchthaven waren de zenuwen wel enorm en hoe leuk dat de app ons reactie filmden! We kwamen terecht in Boekarest, en heeft ons niet teleurgesteld! Super makkelijk dat jullie al ingecheckt hebben voor ons en we zonder zorgen konden boarden. Eens de bestemming bekend was, was er een lijst met tips en een Google maps met heeeeel veel tips! Heel fijn!! Het hotel zouden we zelf niet gekozen hebben maar het was proper, netjes, verzorgd en een enorm uitgebreid lekker ontbijt. Kortom alles prima voor een citytrip, hadden niet meer nodig en lag op wandelafstand van metro/busstation zodat we snel in het centrum waren maar ook te voet was het te doen. We hebben een hele leuke tijd gehad en zouden zo Boekarest en surprise me aanbevelen aan vrienden en familie! Dikke dankjewel voor deze fijne beleving!!

Hé Elien! Bedankt voor je review! Ontzettend leuk om te lezen dat jullie een geslaagde eerste srprs.trip hebben gehad in het prachtige Boekarest! Daarnaast is het fijn om te horen dat jullie onze services zo op prijs stellen. We kijken er al naar uit om een nieuwe reis voor jullie te mogen organiseren :)

Voor en nadelen

Wij hebben aardig genoten van onze vakantie en het concept bevalt ons prima, de verrassing van de bestemming en het ter plekke onderdompelen in de bezienswaardigheden en activiteiten is een prima idee. Enkele aspecten vielen ons echter tegen. Wij hebben gekozen voor een roadtrip van 2 weken, met de auto. Ten eerste hebben we als gewenste bestemmingen zowél landelijk als stedelijk opgegeven. Met 7 bestemmingen in onze reis waarvan allemaal stedelijk, is deze voor ons toch wat uit balans vormgegeven. Hoe interessant en aantrekkelijk en soms verrassend de steden ook waren, we hoopten iedere keer weer op een wat rustigere, landelijke bestemming. Dit is wat ons betreft een tegenvaller geweest. Daarnaast hebben wij de reis, zoals gezegd, met de auto gemaakt. Dat daar kosten bijkomen, voor benzine, eventuele milieustickers of vignetten, snappen wij. Maar dat er keer op keer een bestemming met hotel midden in het stadscentrum wordt gekozen is ons behoorlijk tegengevallen. Het gevolg is namelijk gigantische parkeerkosten bij elke bestemming, ook omdat niet ieder hotel over een (gratis) parkeerplaats beschikt. Wij hebben in totaal meer dan 200 euro aan parkeerkosten moeten maken. Op onze reis was dat een flinke extra kostenpost (meer dan 10%....). Tot slot is er bij onze laatste bestemming een fout gemaakt, werden wij naar Peize gestuurd waar bleek dat we naar Groningen hadden moeten gaan. Waar we eindelijk blij waren met een landelijker en rustiger bestemming, werd het toch weer de stad, hoe leuk Groningen ook is. De oplossing kwam redelijk snel, en er zou een wat luxer hotel worden geregeld maar dit hebben wij niet helemaal kunnen merken. Voor een reis van 2 weken is het concept wellicht niet helemaal geschikt naar onze mening. Anders wel aan te raden.

Twee teleurstellende roadtrip

We waren vaste klanten bij srprs, maar de laatste ervaringen waren voor ons zo negatief dat we besloten hebben niet meer bij ze te boeken. Een samenvatting: - we hadden tijdens de eerste roadtrip om een landelijke speciale bestemming gevraagd maar kregen een overnachting in een van der Valk hotel in het centrum van een stad. We zijn toen wel gegaan en met het hotel was in principe niets mis, maar was niet speciaal. Ook betaalden we srprs veel meer dan dat een kamer direct bij dat hotel kost. - de tweede roadtrip was een nog grotere teleurstelling. Als bestemming hadden we een landelijke locatie met voorkeur in Nederland gevraagd. We kregen een locatie in België tijdens een nationale feestdag. Hierdoor was bijna alles in de omgeving dicht (inclusief restaurants). We zijn dus niet gegaan en hebben dit aangegeven via de mail, maar geen geld terug en via de mail als antwoord een standaardmail. Mijn advies is om bij dit bedrijf weg te blijven omdat ze nu hun zaken echt niet op orde hebben.

Hoi Richard, Bedankt voor de feedback en review. Vervelend om te lezen dat je een negatief gevoel hebt overgehouden aan jouw srprs.ervaring. Dit hadden wij uiteraard graag anders gezien! We hebben via de mail contact gehad met een uitleg over hoe de trip tot stand is gekomen. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende kunnen informeren.

Als organisatie misschien wel heel goed, maar wij vinden het “graaiers”.

Wij kregen van onze dochters 2 tegoedbonnen twv €250,- en €175,-(samen €375,-) Na telefonisch overleg hebben wij onze bijzonderheden/suggesties doorgegeven. Op de aangegeven datum kregen we een mail met daarin onze locatie en bestemming. Het werd het dorpje Luttenberg met de b&b Het Spijkerhuys. De omgeving, accommodatie, maar ook de gastvrouw Joyce hebben ons zeer verrast. Tijdens een gesprek gaf zij aan dat een overnachting met ontbijt voor 2 nachten €220,- kostte. (Afhankelijk van het seizoen) Bij terugkomst telefonisch contact gezocht, maar ze wilden me toe niet telefonisch te woord staan. Alleen via de mail. Een mail gestuurd en om verdere uitleg en een evt oplossing gevraagd. Samengevat kregen wij een antwoord, dat zij onkosten maakten, voor ervaring, behandelingskosten, calamiteitenfonds, tips, klantenservice die dag en nacht bereikbaar is enz. Maar ook een verdienmodel. Dit verdienmodel is dus ongeveer 40% van de waarde van je kadobon. Een tegemoetkoming of een andere oplossing was niet bespreekbaar. Wij voelen ons dus “genaaid”.

Hi Piet, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat wanneer je zelf een reis boekt, dit altijd goedkoper is. We hebben hierover eerder contact gehad en uitgelegd hoe onze prijsopbouw in elkaar steekt. Je betaalt naast de kamer ook onder andere voor het uit handen geven van de reis en het verrassingsconcept. Daarnaast fluctueren prijzen afhankelijk van het seizoen en moment van boeken. Fijn om te horen dat jullie desondanks een fijne tijd hebben gehad op de bestemming. Groetjes, srprs.me

Verassend heet in zo’n plastic bal !

Een superleuke verassend andere ervaring ! Slapen in een soort spacebal in de Ardennen! Superleuk en cosy ingericht maarrrr de temperatuur loopt behoorlijk op in de ballon, als t 30 graden is.. Binnen is het dan 40 graden. Maar gelukkig koelde t s avonds af en ik had mini aircoolertjes bij me. Verder vonden we t ergg grappig en ook gelachen om onze pogingen om ergens een manier te vinden om door te kunnen waaien. Genoten !

Hé Anita! Bedankt voor je review. Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie zo'n toffe ervaring hebben gehad in jullie speciale accommodatie in de Ardennen! In de zomer is het zeker begrijpelijk dat de temperaturen kunnen oplopen! Graag zien we jullie terug bij een volgende srprs.trip :)

Op de meest positieve manier surprised!

Een mega leuke locatie (waar we zelf niet snel een vakantie naar zouden boeken, maar ongelofelijk positief verrast waren), goede service, snelle reacties, leuk hotel! Beter had eigenlijk niet gekund. 10/10 recommend en ik denk dat we dit zeker nog een keer gaan doen! De voorpret was alleen al mega leuk!

Hé Daantje! Bedankt voor je leuke review! Ontzettend fijn om te lezen dat jullie srprs.trip zo goed bevallen is. We kijken er al naar uit om een volgende reis voor jullie te organiseren! :)

Voor de 3e keer weer een nieuwe stad.

Dit is de derde keer dat ik via srprs.me boek en ben weer in een nieuwe stad beland. Dit keer ging ik samen met mijn vader. Nadat ik twee keer op reis ben geweest wilde hij het zelf ook eens uit proberen. We hebben een Sunny Escape geboekt. Toen we de weersverwachting kregen was er 5 dagen regen voorspeld. Even was ik een beetje somber over de weersverwachting, daarom boek je niet een Sunny Escape. Maar goed, het weer heb je niet in de hand. Uiteindelijk zijn we in Bologna belandt met 5 dagen prachtig weer, geen wolkje aan de lucht gehad. Bij het hotel hebben ze als cadeau een ontbijtje meegeboekt. Dit was heerlijk opstarten elke ochtend. En op de luchthaven naar de bestemming toe was alles prima geregeld. Geen gedoe bij balie's, maar meteen lekker doorlopen.

Hé Mariëlle! Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tot nu toe drie keer een goede ervaring hebt gehad bij srprs.me! Extra leuk dat je vader deze keer meeging! Het weer blijft inderdaad onvoorspelbaar, maar gelukkig heeft het voor jullie super uitgepakt. Tot de volgende srprs.trip :)

Eerste solo-vakantie ooit en het was een groot succes!

srprs.me heeft een onvergetelijke eerste solo-vakantie voor mij geregeld. Van de (heen- én terug)reis, de bestemming tot het verblijf. Alles was perfect geregeld, waardoor je je echt nergens zorgen voor hoeft te maken; zelfs niet waar je naartoe gaat ;) Ik ga in de nabije toekomst zeker nog eens bij hen boeken!

Hé Jasper! Bedankt voor je review. Super om te lezen dat je zo'n leuke tijd hebt gehad op Solo-vakantie en dat je tevreden bent met onze services! We kijken er al naar uit om een nieuwe reis voor je in te plannen :)

Genoten zonder zorgen !

Perfect om als koppel van te genieten !

verrassend tot de laatste dag

Eerder een vliegreis met sprsme geboekt, maar eerste keer auto reis. we gingen naar twee glamping locaties, die elk op de dag van vertrek pas werden onthult. de eerste locatie bleek een sterre kubus te zijn, net aan de grens van duitsland. hele leuke verassing, vooral door het extra sterre kijken aspect. de tweede was een tippi in noord limburg, ook net bij de grens van duitsland. ook een hele mooie locatie, alleen met de nog koude nachten in mei had het fijn geweest dat hier mee rekening was gehouden. Met het bedrag dat we hadden neergelegd hadden we wel een beetje het idee dat ze op de laatste locatie wat zuiniger hadden gedaan, maar desalniet te min was het een heel leuk avontuur geworden. wat kan je zeggen, je geeft het immers uit handen en met de locale tips die je mee kreeg met de onthulling kon je gemakkelijk een leuke dag maken.