Elke keer weer een feestje!!

Ik weet niet hoe vaak wij al met srprs.me op reis zijn geweest, maar het moet toch zeker de 10 keer zijn gepasseerd. Roadtrips, vliegvakanties, korter en langer.. het blijft een feestje om niets te hoeven regelen, je te laten verrassen en te plaatse alles onbevangen op je af te laten komen. We zijn het nog steeds niet zat!

Topvakantie

Nu al 3x met Srprs.me op vakantie geweest en elke keer heel tevreden van het resultaat. Als je niet weet waar je naartoe wilt of geen inspiratie hebt, is dit een heel leuke oplossing! Ook voor wie van verrassingen houdt. En ze laten je niet zomaar in de steek eens je vertrokken bent. Je ontvangt heel wat informatie over de bezienswaardigheden van jouw bestemming. Als je met de auto gaat, voorzien ze zelfs een route met allerlei leuke stops en bezienswaardigheden onderweg. Een aanrader!

Hé Loes! Bedankt voor je leuke reactie. Wat onwijs leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze toffe srprs.trips! We kijken er al naar uit om je vierde reis te organiseren :)

Geweldige verassende avontuurlijke reis

De spanning begon direct bij het boeken van de trip. We wouden alles weten maar tegelijkertijd alles op ons af laten komen. Alles was geweldig goed geregeld! Goede vluchten, een geweldig goed hotel in een goede buurt en natuurlijk en super stad. Het was er eentje die op onze bucketlist stond dus we waren enorm blij wanneer we wisten dat we naar Barcelona gingen. Zelfs toen we even stress hadden om in te checken voor onze terugvlucht, werd alles direct voor ons geregeld! Goede klantenservice, en een geweldig bedrijf! Ik raad het iedereen aan!

Hé Robin! Bedankt voor je leuke reactie. Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden waren met de keuze voor Barcelona! Hopelijk hebben jullie onwijs genoten tijdens de reis. Graag zien we jullie terug bij een volgende srprs.trip :)

Heerlijk :)

Wij zijn, met uitzondering van de zelfgekozen data en voorkeur voor een vliegreis, volledig blindelings op reis vertrokken met Surprise me. We werden heel aangenaam verrast! Wij zijn in Nice beland en gaan zeker terug. Alles is vlot verlopen, het hotel was piekfijn in orde, vriendelijke mensen en had een zeer goede locatie als uitvalsbasis om allerlei zaken te bezoeken. Bij deze willen wij de mensen van Surprise me bedanken voor de werkelijke verrassingshuwelijksreis.

Hé Gertie! Bedankt voor je review. Wat super fijn om te horen dat jullie genoten hebben op jullie verrassingshuwelijksreis ! Nice is inderdaad een ontzettend leuke bestemming en erg prettig dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Graag zien we jullie terug bij een volgende reis! :)

Een unieke ervaring tot het laatste moment!

Doordat je alle vrijheid in keuze hebt bij srprs.me kun je de reis boeken die jij wilt zonder dat je weet waar je naartoe gaat! Of je nu basic 2 nachten wilt overnachten in een stad of dat je een week op vakantie wilt met alle luxe, het is helemaal jouw keuze. Je kunt iedere dag van de week kiezen en ziet meteen wat de prijs voor jouw srprs is. Echt een top concept!

Hé Nadine! Bedankt voor je review. Wat super om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt met srprs.me! Zien we je snel bij een toffe srprs.trip?

Fantastische ervaring!

Samen met mijn partner op verrassingsreis stond al even op de zogenoemde bucket list. Nou, dat was zeker voor herhaling vatbaar! We hebben genoten van een heerlijk hotel in een fantastische stad. En hele fijne dagen met elkaar mogen beleven. Dit doen we volgendjaar zeker weer!

Geweldig leuke ervaring

Onze stedentrip was een super verrassing. Tot op het laatste moment wisten we niet waar we naar toe zouden gaan. Srprs.me heeft alles perfect geregeld. Zeer gunstige vluchten, zodat wij enorm veel tijd hadden om in onze verrassingsbestemming Berlijn alle bezienswaardigheden te bekijken. We kregen tijdig bericht vanaf welke luchthaven we zouden vliegen, zodat we ook tijdig vervoer daar naar toe konden regelen. Tevens kregen we op dat moment ook de maten van de handbagage door. Één week van te voren kregen wij het weerbericht door. Handig i.v.m. meenemen van kleding. Exact op het afgesproken tijdstip kregen wij op Schiphol de bestemming door. Instapkaarten afhalen, inchecken en door de security (voldoende tijd). Ook kregen wij informatie m.b.t. wat er te zien en te doen was in Berlijn. Ca. 2 uur later kregen we de naam van ons hotel door. Voor ons een perfect gelegen goed hotel. We hebben in alle opzichten genoten van deze verrassingsstedentrip.

Fantastisch!

De voorpret, de communicatie, het hotel midden in het centrum in een fantastische stad. Leuke tips en goed georganiseerd. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Stressloze avontuurlijkheid met een goede portie zon

Ik kan alleen maar positieve woorden zeggen over Surprise Me. Je krijgt te weten wanneer je waar moet zijn en als je enkel met handbagage op pad gaat, dan kan je dus enig gedoe naadloos de vlieger opstappen. De periode dat je moet wachten aan de gate kan je gebruiken om de tips & tricks van Surprise Me over de bestemming in kwestie door te gaan zodat je bij het landen al een eerste notie hebt hoe je je reis moet aanvangen. Wat in mijn geval zeer handig was, gezien ik alleen op trip ging. Deel 1 was dus probleemloos verlopen en was ik alleen maar meer dan tevreden van. Deel 2 is de aankomst aan de luchthaven van bestemming. Je moet even je eigen weg zoeken naar je verblijf, maar dit kan voor elke niveau van reiziger gemoedelijk verlopen. Pak een trein, een bus, een tram of voor de zekerheid een taxi en je bent er weer probleemloos geraakt. Deel 2, het verblijf, in mijn geval een hostel (op eigen vraag wegens solo-trip) was weer meer dan een aangename verrassing. Super proper, leuk verblijf met gemengd publiek en voor mij persoonlijk ook op een top locatie. Ik kan over het algemeen Surprise Me dus alleen maar aanraden! Ook zeker als een cadeaubon voor iemand. Zo is het bij mij namelijk allemaal begonnen.

Hi Caroline, Bedankt voor de mooie review! Wat leuk om te horen dat je een onvergetelijke reis hebt beleefd. Hopelijk zien we je in de toekomst bij ons terug!

Uitstekend geregelde vakantie!

Tijdens onze reis hebben we van begin tot eind genoten en was alles tot in de puntjes geregeld! Je krijgt ruim van te voren (3 uur) de locatie te weten en alle informatie wordt per mail verstuurd. Toen we eenmaal aankwamen moesten we de transfer zelf regelen maar dat ging super simpel. Ook kregen we tips doorgestuurd van leuke bezienswaardigheden en hier zijn we ook naartoe gegaan. Het hotel was erg hygiënisch en netjes. Ook zaten we midden in het centrum en hebben we alles op loopafstand kunnen bezoeken. We hebben er genoten en gaan dit zeker vaker doen!

Hi Fendi, Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad. We hebben er heel veel zin om weer een nieuwe reis voor jullie te organiseren!

Fantastisch van A tot Z!

Vooraf was ik nogal zenuwachtig aangezien ik graag de touwtjes in handen heb. Door goede communicatie en mogelijkheden heb ik alles zonder zorgen uit handen kunnen geven. Over alle stappen in het proces werden wij op de hoogte gehouden. Eenmaal zover kwam verassing na verassing. Zowel de vliegreis als het hotel was echt alleen al 5 sterren waard. De locatie was perfect waardoor we alles van de locatie konden ontdekken. Geen enkele problemen gehad met de organisatie en alles was tip top geregeld! Wij zijn nu al bezig met het plannen voor een volgende trip met de organisatie srprs.me! Zeker een aanrader ( ook voor mensen die graag zelf de controle houden ;) ).

Hi Ilona, Super fijn om te lezen dat jullie een onvergetelijke trip hebben kunnen maken. Wat leuk dat jullie alweer bezig zijn met het plannen van een nieuwe trip! Wij kunnen nu al niet wachten om deze voor jullie te organiseren!

Zakkenvullers

Wij hebben een srprs reis gekregen van onze kinderen. Deze hebben we opgewaardeerd naar het meest luxe niveau, op naar een echt verwenweekend! Voor 2 nachten betaalden we €645,50 in de hoop op een echte verrassing. Aan het hotel lag het beslist niet. Dat was prima! Alleen de prijs die wij betaald hebben bleek voor een standaard kamer. Via Booking.com.com wordt er €146 per nacht gevraagd… ontbijt erbij wordt dus ongeveer €185= Srprs.me steekt dus zelf zo’n €275 in de zak. Daarvoor hebben ze slechts een hotelkamer geboekt… In ander reviews geven ze aan dat ze accommodatie boeken voor een “gemiddelde prijs”. Prima, de prijzen variëren wat, maar niet zoveel! Zelfs met de meest luxe kamer was er nog een ruime commissie overgebleven voor srprs.me. Dan verzorgen ze de rijrichting…. Alsof die aan verandering onderhevig is. Er werd 1 tussenstop genoemd en verder kregen we een standaardlijstje met bezienswaardigheden. Dezelfde die ook bij tripadvisor of andere reis sites te vinden zijn. Daar zat niets verrassends bij. En dan noem je jezelf surprise.me…. Schandalig dat er met dit soort marges wordt gewerkt! Kortom: het hotel treft geen enkele blaam, dat was prima! Srprs.me stelt zwaar teleur. Dit was de eerste en laatste keer en wij zullen ze zeker nooit aanbevelen!

Hi Herman, Bedankt voor je review! Wij vinden de situatie uiteraard erg vervelend. Onze prijzen worden gebaseerd op diverse factoren: vraag en aanbod, weekenden en hoog/laagseizoen. Dit is dan ook de reden dat de prijzen niet helemaal hetzelfde zijn als die van Booking.com. Je betaalt bij ons inderdaad voor de accommodatie die we voor jullie uitzoeken, het verrassingsconcept en onze service. Gelukkig was het hotel verder wel goed bevallen. Groetjes, Srprs.me

Geweldig!!!

Duidelijke communicatie vooraf en tijdens onze reis. Het aftelmoment was zenuwslopend maar erg leuk! Geen gezeur met het reizen. Perfect hotel, midden in centrum Barcelona. Precies genoeg dagen om de stad compleet te leren kennen. Ik beveel aan om tijdens je citytrip een weekend erbij te betrekken. Wij, 2 meiden van 22 jaar die wel houden van dansen, hebben in deze stad gestapt. Wat was dat gaaf! Samen een tattooage gezet om deze herinnering te vereeuwigen. We doen dit snel weer!!

Fantastische vakantie ervaren

Het proces naar de vakantie toe verliep heel vlot, alles was duidelijk, goed en op tijd geregeld. De bekendmaking van de reis was ook leuk gedaan en de bestemming beviel ons ook. Alles stond klaar, de tickets waren netjes in de mail gekomen en we konden zo het vliegtuig instappen. Daar was het ook gezellig want zowel op de heenreis als terugreis zaten we met zijn 4 naast elkaar, dit was een aardige verassing. Het hotel was super netjes, lag heel centraal in de stad en had goede beoordelingen. Bovenal heel tevreden over de reis, zou dit ook zeker nog een keer gaan doen.

Echt een hele gave verassing!!

We zijn voor een nachtje naar Lille in Frankrijk gegaan, totaal niet verwacht, maar wat was het leuk. Een super mooi, schoon en hip hotel in het midden van het centrum, tussen de winkels, beter kon niet! Lille zelf was ook een hele leuke en gezellige stad. De stad stond niet op mijn lijst om ooit eens heen te gaan, maar nu zou ik Lille iedereen aanraden, voor wie wil shoppen, een terrasje pakken en s avonds ook nog wil uitgaan… Lille heeft het allemaal! :)

Erg leuk om pas de dag zelf te horen waar je heen gaat

De stad waar we heen gingen was niet echt mooi, maar er was een kerstmarkt die het alsnog erg leuk maakte. Als we zelf zouden hebben gekozen zouden we nooit naar deze stad zijn gegaan en het is grappig dat we dat nu wel hebben gedaan. Het hotel was verder prima en zo dicht bij het centrum dat alles op loopafstand was. Al met al een erg leuke ervaring dus.

Heel goed geregeld

We hadden een landelijke road-trip geboekt met onze dochter en ons hondje. Hiervoor waren super mooie locaties uitgezocht met een mooi hotel en Bed & Breakfast. Top geregeld!

De voorpret is fantastisch!

De voorpret is fantastisch.. niet weten waar je naar toe gaat! Welke bestemming ze hebben uitgezocht. Al enkele jaren doen wij regelmatig een reisje met srprsme. Waar we in het verleden wat onbekendere bestemmingen hadden zijn het de laatste jaren wat bekendere geworden. Wij vinden dit jammer… We hebben altijd goede hotels, midden in het centrum en altijd ov dichtbij de deur! Ook altijd goede tijden qua vliegen! Zo hebben we de volledige dagen. Service is prima van srprsme krijgen altijd reactie en word meegedacht aan een oplossing.

SRPRS.me: ‘De Super Verrasser’! Maar niet for ME

SRPRS.me: ‘De Super Verrasser’! Door onze kinderen werden we op ons 40 jarig huwelijksfeest verast met een ‘ SRPRS.me’ trip. Waar naar toe, dat was natuurlijk de verrassing. Al weken voor dit ‘verrassingstripje’ werden we verrast met spannende PR-uitingen over bestemming en luxe accommodatie. In oktober 2022 op vrijdag de 28ste was het zo ver en ‘verraste SRPRS.me ons met een trip naar Duitsland. Daar aangekomen werden we verrast door het ‘jaren 50’ 2 sterren hotelletje midden in een agrarisch dorpje. Donker, verlaten en uiteindelijk na lang wachten ontvangen door de hotelier die verrast was door onze komst en niet op de hoogte was dat een boekingsbedrijf deze verassing voor ons had geboekt. Na de krappe kamer bekeken te hebben en geconstateerd, dat er verder alleen gebruik gemaakt kon worden gemaakt van een ongezellige ontbijtzaal, hebben we de hotelier helaas moeten verrassen met de mededeling, dat we geen gebruik wensten te maken van zijn accommodatie en hebben ons weer uitgeboekt. Onze terugreis was minder verrassend vanwege onze grote teleurstelling. Thuisgekomen bleek tot onze grote verrassing, dat SRPRS.me niet meer telefonisch bereikbaar te zijn. Waarschijnlijk wensen ze in de weekend niet verrast te worden met lastige vragen en/of misschien wel teleurgestelde of boze klanten. In een mail hebben we aangegeven onaangenaam verrast te zijn geweest en samen graag naar een oplossing te willen zoeken inzake onze klacht en gemaakte kosten (boeking en reis). Daar er op de maandag erna, geen reactie is gekomen van SRPRS.me hebben we hen maar zelf telefonisch verrast met de vraag of de klacht was ontvangen en wat men er mee zou gaan doen. Twee dagen later werden we (na sluitingstijd kantoor) verrast met een verrassend onbeschofte mail. Hierin de verrassende uitspraken dat er van een standaard boeking niet te veel verwacht kon worden en dat het pakken van 45% marge op een degelijke boeking hun verdienmodel is. Met andere worden ‘jammer dan’ en hopende dat we in

Prima, maar wel duur voor wat je krijgt

Hotel was veel te ver van stadscentrum Prijs-kwaliteit verhouding is niet hoog; zelf boeken zou je gerust 40% kunnen besparen. Dat is wel een erg hoge prijs voor het verrassingselement.

Geweldig!! Zeker voor herhaling vatbaar!

Het aftellen was zenuwslopend maar super leuk! Nadat we onze bestemming hebben onthuld kregen we direct een mailtje met onze tickets en hotel, we waren al ingecheckt dus konden snel door op het vliegveld. Het hotel was een 4 sterren hotel, helemaal top dus! We zaten in de buurt van veel winkels en eet tentjes, aanrader om de uberapp te downloaden scheelt veel geld op taxi’s. Enigste kleine minpuntje dat je vanaf het vliegveld naar je hotel zelf moet kijken hoe je daar komt, maar er staan altijd wel taxi’s klaar dus dat was snel opgelost. Kortom top geregeld en top vakantie!! Check mijn instagram/TikTok; minileeuwx voor foto’s en video’s.

Maximale Multi City-ervaring (4 steden in 14 dagen) via srprs.me

Voor de derde maal met srprs.me op reis geweest. Maximale Multi City-ervaring met 4 steden in 14 dagen. Op eigen houtje laste ik nog extra daguitstappen in om met de Flixbus of de trein naar een meer in de natuur gelegen bergddorp of een pittoresk kustplaatsje over en weer te reizen. Srprs.me geeft me de mogelijkheid om van de ene stad naar de andere te vliegen en in prima gelegen hotels te verblijven met de zekerheid dat je telkens goed terechtkomt. Alle gegevens (boarding passes, hotelvouchers) worden netjes bijgehouden in de app. De weersvoorspellingen waren handig om de juiste kledij mee te nemen. Ze hielpen niet om de bestemmingen te raden, zo bleef het een verrassing. Wat je in die steden doet, organiseer je natuurlijk nog altijd zelf. Dan komt de controlfreak in me los om de beste restaurants te reserveren (en dat mag met Michelinsterren zijn) of museumbezoeken te plannen en naar concerten te gaan. Deze keer woonde ik een concert bij van fadozangeres Cristina Branco, een dansvoorstelling over de allereerste zwarte samoerai, een klassiek concert met fragmenten uit het werk van Mozart en Strauss, met operastukjes erbij (kippenvel!) of wandelde ik gewoon urenlang op het strand terwijl de zon onderging. De oestertjes met kaviaar voor niet te veel geld smaakten daarna nog extra lekker! Als fervente wandelaar heb ik zoveel mogelijk het openbaar vervoer vermeden. De meeste bezienswaardigheden liggen sowieso telkens binnen aanvaardbare wandelafstanden van het hotel. Volgend jaar doe ik dit weer om nog meer Europese steden te leren kennen en te verkennen.

Hi David, Bedankt voor je mooie review :). Zo te horen heb je veel bijzondere ervaringen opgedaan. Tot snel bij je volgende srprs trip!

Heerlijke verrassing

Super verrast met een weekend. Was een suite geboekt voor ons, maar we kregen een dubbele suite. Wat een enorme kamer! Alles super verzorgd en geregeld door srprsme, fijne en duidelijke communicatie. (Zoals elke keer) Ook in het hotel alles super verzorgd, voor het hotel was dit de eerste boeking van srprsme. Wat wel we klein nadeel was, dat we graag in het restaurant van het hotel hadden willen eten, maar deze was al vol gereserveerd. (We kwamen voor in de middag aan) wellicht een mogelijkheid om aan te geven bij het reserveren, als het hotel een zeer goed aangeschreven restaurant heeft. (Michelin niveau)

Hi Thijs! We vinden het super leuk om te lezen dat jullie zo ontzettend verrast zijn op de srprs.trip! Ook fijn om te zien dat de accommodatie een fijne ervaring heeft opgeleverd. Wij staan al te popelen om een nieuwe srprs.trip voor jullie te verzinnen!

Wat een geweldig concept is dit!

Een vakantie boeken met bestemming onbekend. En vanaf het moment dat je hebt geboekt regelt srprs.me de rest. Heel fijn! Alle benodigde informatie ontvang je via de mail en de srprs.me app. Ik ben al meerdere keren met srprs.me op vakantie geweest en alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. De bestemmingen waren goed gekozen en ook de hotels waren erg goed en voldeden helemaal aan mijn verwachting. Veel hotels zijn ook nog eens erg centraal gelegen, wat ik eveneens een pre vind. Een vakantie met srprs.me kan ik iedereen aanraden!

Hi Annemarie! Zo te lezen was het echt een trip naar het onbekende! Leuk om te zien dat je al vaker met ons op reis bent geweest! Wij hopen snel weer een mooie srprs.trip voor je te creëren!

Geweldige ervaring

Mooie hotels en B&B op bijzondere locaties. Lille is een aan te bevelen stad evenals het Moxy hotel in de voormalige medische faculteit. Eindhoven was minder bijzonder; Intel hotel was prima. Het dorp Losser ligt tegen de Duitse grens; B&B Erven Punte bleek een smaakvol verbouwde voormalige stal met gastvrije eigenaren. Dus samen met echtgenote gedurende 6 dagen op 3 leuke locaties geweest; waar wij zelf niet zo gauw naar toe gegaan waren; bedankt Srprs.me!

Hoi Hilair, Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van alle bestemmingen, het klinkt alsof het een geslaagde srprs.trip is geweest! Zo te zien is het een echte verrassing voor jullie geweest! Tot snel, bij de volgende srprs.trip!