Verrassend leuk!

Toevallig bij het concept srprs.me tegengekomen op sociale media. We waren eigenlijk per direct verkocht. We keken voor een periode en boekte onze vakantie. We werden goed op de hoogte gehouden van alles en wanneer je er eigenlijk niet meer aandacht, kreeg je toch plots een mail om je aandacht er weer bij te houden. Van het moment dat we wisten welke vlucht we moesten nemen tot het terug aankomen in eigen land. Het was allemaal geweldig goed geregeld. We hadden enkele vragen gesteld via mail en je kreeg hier binnen een korte periode antwoord op. Als het van ons afhangt was het zeker niet de laatste keer om op deze manier op vakantie te gaan!

Hi Michiel! Wij vinden het super leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van de srprs.trip! Ook mooi om te zien dat je op een spannende manier op de hoogte werd gehouden en dat je een fijne ervaring hebt beleefd aan de communicatie met ons. Wij zullen hopelijk snel weer een mooie srprs.trip voor je bedenken!

Meer in de auto dan in de stad

Wij hebben afgelopen zomer een Sprs.me trip geboekt. 3 dagen, 2 nachten, elke nacht een andere locatie. Eerste locatie was in Luik, dit hebben wij de eerste dag in sneltreinvaart gezien, het hotel was heel mooi en nieuw bij het station van Luik. Wel een half uur lopend van het centrum af, we hadden gelukkig mooi weer en konden we onderweg sightseeen. Om 00:00 hebben wij gekeken naar de volgende locatie, ervan uitgaande dat het Maastricht, Brugge, Aken of een andere plek in de buurt zou zijn. Wat bleek, wij moesten de volgende dag naar Leeuwarden, dit betekende dat we de volgende ochtend weer vroeg op pad moesten omdat we 4(!) uur in de auto moesten zitten. Zeker in deze tijd waar benzine enorm duur is en we zo weinig tijd hadden was dit heel erg zonde. Het hotel in Leeuwarden was wederom heel mooi, wij zaten in het oude postkantoor op een korte afstand van het centrum. Ook vroegen wij ons af waarom wij ons kenteken van te voren bij het boeken moesten doorgeven, aangezien wij bij beide hotels nog de parkeerkosten moesten betalen. We hebben uiteindelijk wel gezellige dagen gehad, maar wel meer in de auto gezeten dan op plaats van bestemming geweest te zijn. Hierdoor raden wij het mensen niet aan om te boeken via Sprs.me, misschien dat het een beter concept is om voor 1 locatie te boeken.

Hoi Sacha! Bedankt voor je feedback en het vertellen over je ervaring. Fijn om te lezen dat je hebt genoten van de accommodaties en het sightseeing! Jammer dat je vond dat het reizen tussen de locaties langer was dan je had verwacht, wij houden inderdaad een reistijd van tussen de 2 en 4 uur aan. Desalniettemin hopen wij snel weer een leuke srprs.trip voor jullie te creëren!

Mooi en net hotel

Mooi en net hotel, heerlijk ontbeten. Zelf sliep ik wat minder goed, had een te zacht kussen, maar ben ook te lui geweest om eventueel bij de balie te gaan wisselen als dat had gekund. De airco deed het wel, maar het was alsnog warm met slapen. Buiten was het dan ook 30 graden die dag, maar toch. Waar ik ook last van had is dat het lampje van de airco erg fel scheen. Verder trilde het bed als bij een andere kamer de deur dicht viel. Maar desondanks een mooi verblijf gehad!! De tassen konden bij vroege aankomst bewaakt bij de receptie in bewaring blijven. Zo konden wij de stad alvast verkennen.

Ik was in Delft met treintrip voor 3 dagen. De hotel was echt comfortabel en leuk. Delft is zo mooi. Dankuwel.

FANTASTISCH

We hebben de tijd van ons leven gehad ! Volgende trip al aan het bekijken :)

Geen waarde voor je geld

De boeking die srprs.me uitvoert is veel minder dan waar je voor betaald. Srps.me werkt met een commissie van 40%! Je kan het boeken beter aan een vriend vragen.

Hoi Evy, De prijs die jullie hebben betaald via onze website wordt gebaseerd op de gemiddelde prijs van beschikbare accommodaties op het moment van boeken, én de vraag hiernaar op de gewenste reisdata in het weekend. Wij bieden bij een srprs.roadtrip een accommodatie aan, en verzorgen de rijrichting hier naartoe. De verrassing is de bestemming. Daarnaast sturen wij een tips document met een route ter inspiratie mee als extra service waar ook veel energie in is gestoken. Je betaalt dus voor het totaalpakket en het uit handen laten nemen van een reis bij een reisorganisatie. Wij hebben eerder contact met jullie gehad en daarin uitgelegd dat er een verkeerd beeld is geschept over de prijs van jullie accommodatie. Wij geloven in 2e kansen, we hopen je zeker nog eens terug te zien op srprs.reis! Groetjes, srprs.me

Verschrikkelijk

Wij hebben echt de meest verschrikkelijke SRPRS. Me reis ooit gehad. Ten eerste heb ik in de notities bij het boeken gezet dat wij twee aparte kamers wilde en dat het zijn verjaardag was dus iets extra zou best leuk zijn. Ik heb dit in het verleden ook gedaan en daar hebben jullie wel vaker iets leuks voor gedaan dus de verwachting dat het dit keer ook zo zijn is terecht. Vervolgens komen wij daar aan in een hotel die absoluut geen drie sterren is maar een vage vieze hotel met geen elektriciteit. Dus met moeite krijgen wij die vrouw zover om ons in te checken met de srprs me bon en geeft ze aan helaas hebben jullie maar 1 kamer. Dus ik de srprs.me spoed nummer gebeld en krijg alleen iemand aan de telefoon die zegt ja sorry maar ik kan niks doen want ik ben gewoon alleen en het is weekend. Volgens mij gaan de meeste mensen op vakantie op vrije dagen dus hoe kan iemand van de spoed nummer niks voor je doen. Ik krijg bij de hotel die persoon zo ver om een 1 persoonskamer voor mij te regelen die vervolgens een bed heeft van een kinderformaat en een winterdekbed midden in de zomer zonder airco en volgens mij ook bedbugs want ik zit onder de rode bultjes. Ik heb ook 90 euro moeten betalen voor deze kamer. Vervolgens checken wij de volgende ochtend uit en staat er een vrouw daar die zegt ik ben geen receptioniste maar jullie moeten voor allebei de kamers betalen. Wij hebben daar bijna een uur moeten onderhandelen en aangeven dat wij via jullie zijn gekomen en dus niet voor die tweede kamer gaan betalen. Als ik zo graag zoveel dingen had willen regelen had ik deze reis wel zelf geboekt denken jullie niet? En als verjaardagsverassing had ik niet echt in gedachte dat wij bedbugs en afgeroggeld zouden worden op de grens van Frankrijk op een road trip van twee dagen.Verder hebben jullie ene product die jullie beloven en dat ik een leuke verassende reis waarbij je dit soort dingen niet hoeft te regelen en dat is niet waargemaakt.

Hi Sabrina, Wat vervelend om te horen dat je laatste srprs.trip een vervelende nasmaak heeft achtergelaten. Bij een boeking voor twee personen is het standaard dat er één kamer wordt geboekt. Helaas is hier wellicht een miscommunicatie over ontstaan omdat je ervan uit bent gegaan dat er twee kamers worden geboekt. Daarnaast is een extraatje voor een verjaardag altijd erg attent, echter is dit niet altijd mogelijk. Het is dan ook geen garantie dat er extra's worden aangeboden bij een srprs.trip We weten dat je een srprs.fan bent, dus we hopen je binnenkort opnieuw op reis te mogen sturen. Groetjes, srprs.me

Zijn niet bereikbaar als je aan het reizen bent

Helpen met geen enkele vraag en proberen iedere fout af te schuiven op een andere partij.

Hoi Freek, Vervelend om te lezen dat de srprs.trip geen fijne ervaring is geweest in jouw ogen. Uiteraard hebben wij hierover contact gehad met jullie, om te kijken hoe wij dit het beste konden oplossen! Groetjes, srprs.me

Véél te duur

We betaalde €285 voor een nacht in een hotel met ontbijt. Als je ditzelfde hotel, dezelfde nacht via booking.com zou boeken met ontbijt zou je €161 kwijt zijn. Verder krijg je niets extra ofzo dus dat is dan in mijn ogen €124 weggegooid. Doe jezelf een plezier en boek zelf iets, met het geld dat zij zouden opstrijken kun je nog lekker uit gaan eten.

Hoi Matthias, Bedankt voor je feedback. De prijs die jullie hebben betaald via onze website wordt gebaseerd op de gemiddelde prijs van beschikbare accommodaties op het moment van boeken, én de vraag hiernaar op de gewenste reisdata in het weekend. Wij bieden bij een srprs.roadtrip een accommodatie aan, en verzorgen de rijrichting hier naartoe. De verrassing is de bestemming. Daarnaast sturen wij een tips document met een route ter inspiratie mee als extra service waar ook veel energie in is gestoken. Je betaalt dus voor het totaalpakket en het uit handen laten nemen van een reis bij een reisorganisatie. Hiermee ga je akkoord na het boeken van een reis via onze organisatie. Anders zouden we ten slotte niet meer van zulke te gekke verrassingsreizen kunnen organiseren.

Top ervaring. Alles piekfijn geregeld

Met het idee” we doen eens gek”, hadden we een vakantie geboekt via Srprsme. Wat was dit een fantastische ervaring. Het totaal onvoorbereid naar een onbekende bestemming vertrekken werkt bevrijdend. Alles was piekfijn geregeld, proper hotel met elke dag een goed ontbijt. Onze vluchturen zaten goed. Leuke tips in de e-mail eens je op bestemming bent. Super tof om te doen. Wij gaan zeker nog een keertje boeken met Srprsme. Een echte aanrader niet twijfelen, gewoon doen!

Praag❤️

Best spannend om af te tellen naar een vakantie zonder te weten naar waar je gaat .. wij hadden Praag nooit zelf geboekt, we zijn super blij dat sprs me dit voor ons heeft gekozen want het was echt een fantastisch mooie stad vol geschiedenis. Het hotel was ook zeer goed , netjes , mooie verzorgde kamer en lekker ontbijt. Wij hebben enorm genoten van onze vakantie ❤️ we doen dit zeker nog eens! Voor de mensen die twijfelen , stop met twijfelen en gewoon boeken , je gaat het geweldig vinden !!

Een geweldige ervaring

Een totale verrassing. Alles was super geregeld. Wist niet wat me te wachten stond. Ga er zeker meer gebruik van maken

Prima locatie top ontbijt!

Wij hadden verwacht naar een ander land te gaan voor onze road trip maar van uit zuid Nederland naar het noorden is natuurlijk ook al ruim 2,5u rijden! Wij waren nog nooit op de plaats van bestemming geweest. Leuke ervaring om wat van het eigen land te zien. Het hotel was ook echt top, het was aangesloten bij een hoge school. Super luxe ontbijt menu heerlijke bedden en een goede locatie op loopafstand van de stad. Wij gaven aan stedelijk of landelijk deze locatie was beide! Top!

Een super leuke vakantie gehad met suprise me! Leuke nieuwe, en voor ons onbekende, plekken ontdekt.

Wij hadden een roadtrip met drie bestemmingen geboekt. Voor ons was het heel belangrijk dat onze trouwe viervoeter mee kon, hier heeft srprs.me super rekening mee gehouden door rustige, bestemmingen te boeken die omgeven waren door prachtige natuur, maar waar toch genoeg te doen was. Het eerste hotel liet geen honden toe, maar na een kort bericht aan srprs.me was het zo opgelost en kregen we een ander hotel met ontbijt ter compesatie. De service is in onze ogen dan ook super! Er werd rekening gehouden met onze wensen, goede service en mooie en vooral schone hotels en b&b. De afwisseling in bestemmingen maakte het extra leuk. Wij zouden srprs.me zeker aanraden!

Super tevreden van mijn reisje!

Ik heb zo genoten van begin tot eind. Het was zo leuk om af te tellen tot de dag eindelijk daar was. Op de luchthaven kwamen we dan te weten naar waar we gingen en ik had wat schrik voor het bemachtigen van de tickets, maar ook dat liep super vlot aan de balie. Ons hotel was pico bello. Ik had nooit op zo'n fantastische ervaring durven hopen. Ik ga zeker nog met deze organisatie reizen! Groetjes! Lisa

Heel spannend met de aftelklok. We werden verrast met een gezellige accommodatie in een prachtige omgeving! Aanrader!

Mooie reis naar bijzondere plekken

We zaten in mooie hotels op leuke plekken. Er is wel gedoe geweest met de milieusticker die je in Duitsland nodig hebt, dus dat was een domper. Verder is er goed rekening gehouden met onze wensen! Let wel, niet bij elk hotel (in stedelijk) kan je (gratis) parkeren, maar daar kan srprs.me niets aan doen. Stedelijk is ook echt stedelijk, alsin de hotels zaten in of heel dichtbij de centrums.

Van de reservering tot de thuiskomst is het 1 onbevangen belevenis

De 8ste keer al weer op reis met Srprs.me. Ook deze keer werden we verrast met 2 toffe bestemmingen. 2 toffe zeer goed verzorgde hotels en de altijd perfecte service . Eigenlijk zoals alle 7 keer hiervoor, fantastisch geregeld en weer een fantastische ervaring rijker. We kijken nu al weer uit naar ons volgende avontuur met Srprs.me. Op naar nog veel meer toffe reizen, op naar nr 9 en 10!

Superfijne vakantie gehad

Als locatie naar Kopenhagen geweest, supersnel hotel, extra ruime stoelen in het vliegtuig en een hotel midden in het centrum. Alles was op loopafstand en het hotel was prima te bereiken, vanaf het vliegveld een directe metro en binnen een kwartier van aankomst.

Het was een verrassende, ontspannen tripje

Het was heerlijk! We konden zó ontzettend genieten van de voorpret. Je krijgt een week van tevoren het weerbericht en daarna kan het genieten beginnen. De informatie was duidelijk en het is héél ontspannen verlopen allemaal. Inchecken ging prima. Alle nodige documenten zijn geregeld. We waren ruim op tijd overal aanwezig en ik vond het echt relaxt om zelf ter plekke uit te zoeken welke leuke dingen er te bezichtigen waren. Geen druk van vooraf alles plannen, maar lekker genieten op het moment zelf. We hebben ontzettend van Venetië genoten! Het hotel was prima, daar zijn wij alleen geweest om te slapen en ontbijten. Voornemen: elk jaar zo'n reisje maken met z'n tweeën!

Geweldige reis waarvan nooit gedacht om naar Riga te gaan!

We hebben een super leuke reis gehad, waarvan deel 1 Praag helemaal geweldig was, zowel de stad als het hotel Mama Shelter. Riga vonden we iets minder, ook het hotel (moesten nog € 16,00 pp extra betalen om gebruik te mogen maken van het kleine zwembad). Maar al met al super leuke reis

ERG SLECHT!!!! ERG VEEL MOEITE OM GELD TERUG TE KRIJGEN!

Het concept is leuk. Maar daar blijf het ook bij. Alle communicatie gaf aan dat wij op schiphol moesten zijn. Helaas op de dag zelf terwijl wij op schiphol stonden zagen wij dat de vlucht vanaf Eindhoven vertrok. Dit was dus de fout van srps.me. Geld terug storten duurt ook erg lang. Nu al meer dan twee weken na de enorme blunder. Nooit me srps.me iets boeken. Waardeloze service!!

Hi Lars, Bedankt voor het schrijven van jouw beoordeling! Jeetje, want ontzettend vervelend om te lezen dat deze fout zich heeft voorgedaan. Wij boeken onze reizen handmatig in en alhoewel dit gecontroleerd wordt kan er soms een fout doorheen slippen, uiteraard onze oprechte excuses dat dit bij jullie is gebeurd. We hebben jullie hierna een refund aangeboden van de volledige reissom en wij hebben dit doorgezet naar de financiële afdeling. Ik heb nogmaals aangekaart om dit bedrag zo snel mogelijk naar jullie over te maken. Groetjes, srprs.me

Heel leuke ervaring

Na een moeilijke periode had ik nood aan een spontane, out of the box ervaring. Ik dacht "waarom niet" en bestelde via sprs.me een korte citytrip voor 2. Doordat je op voorhand al aan het gissen bent naar de locatie heb je langer plezier van de vakantie dan enkel de vakantie zelf. We hadden een toffe locatie en gezellige hostel, zeker voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld, vriendelijk en uptodate!

Sprs me was een voltreffer. We gaven 10 steden die op onze bucketlist stonden. We zochten de week ervoor op met welke stad ons weerbericht overeenkwam, maar nee hoor fout geraden! Uiteindelijk gingen we naar wenen! Alles was inorde en het hotel was supercool! We konden met de trein naar ons hotel en kregen een map met must sees en leuke eetplaatsjes. Toen we terugvlogen heeft sprs me ons gecontacteerd omdat we op de wachtlijst van de vlieger stonden, ze hebben ons de raad gegeven om snel naar de gate te gaan en ja hoor we zijn veilig en vlot thuisgeraakt met deze vlucht!

Een Verrassend begin en einde van een trip

Beste reizigers, Onze ervaring met Srprs.me is TOP. Alles van tevoren duidelijke en goed instructies. De transfers en hotels SUPER goed geregeld. Alles netjes en schoon. De "papierenwinkel" van alles is dik in orde. We genieten er steeds opnieuw van....de spanning blijft. Maar het is zo'n leuke spanning, je weet dat het goed geregeld is. Ga zo door!!

Zekeringstraat 32 1014BS Amsterdam

+31 (0)20 26 11 737