Een Verrassend begin en einde van een trip

Beste reizigers, Onze ervaring met Srprs.me is TOP. Alles van tevoren duidelijke en goed instructies. De transfers en hotels SUPER goed geregeld. Alles netjes en schoon. De "papierenwinkel" van alles is dik in orde. We genieten er steeds opnieuw van....de spanning blijft. Maar het is zo'n leuke spanning, je weet dat het goed geregeld is. Ga zo door!!

Fantastisch!

Heerlijke reis gemaakt naar het prachtige, bruisende Dublin! Van begin tot eind is alles goed geregeld, je wordt begeleidt en bij vragen staan de medewerkers van surprise me altijd voor je klaar. Tot het moment van de onthulling zaten we in de spanning en konden we volop genieten van de voorpret. Het hotel dat voor ons was geregeld was van alle gemakken voorzien en het ontbijt was heerlijk, een hotel dat ik zelf ook uitgekozen zal hebben.

Heerlijke vakantie, veel voorpret, rommelige start

Srprs.me boekte ons een reis naar Praag. We hebben een top tijd gehad en en hotel dat voor ons was uitgekozen was geweldig. Aanvankelijk vonden we wel dat Praag een "makkelijke" keuze was en niet zo verrassend maar de stad is natuurlijk wel geweldig dus een goede vakantie gehad. Wel was er een rommelige communicatie vanuit Srprs.me over de boarding passes. we ontvingen bij de heenreis de verkeerde boardingpasses (andere personen, ander vliegveld) hier hebben we gelukkig om 5 uur 's morgens een noodnummer voor kunnen bellen en het is wel opgelost maar dit was geen lekkere start. Ook was er niet gecommuniceerd hoe we onze boardingpasses voor de terugweg kregen dus dat vonden wij wat verwarrend.

In een woord geweldige surprise me trip♥️

Hebben van begin tot eind genoten. Toplocatie tophotel heerlijke dagen gehad in het Griekse Thessaloniki . veel te beleven en te zien op loopafstand. Boulevard ruïnes shoppen gezellige pleinen en straatjes. Hop on hop off bus tocht met piratenboot lekker eten en drinken waar je maar wil. Vriendelijke mensen. Gewoon top!

De verrassing was zeker geslaagd

Eénmaal we onze bestemming kenden verliep het inchecken zeer vlot. De organisatie van srprs.me was zeker tip top in orde, iets waar zij misschien niet konden doen, was het hotel, dat was een echte tegenvaller (bij het nakijken op Tripadviser, zijn er heel wat reizigers die onze mening deelden). Maar toen ze onze score van 5/10 kregen, zijn we direct gecontacteerd naar het waarom, en dat er in de toekomst rekening zou mee gehouden worden. Voor de rest was het een zalige reis

Leuke verrassing! Nog een paar puntjes op de I.

Leuk hoe het werkt met de app, goede locaties. Als jullie een Air BnB boeken gaat het mis met de codes die jullie wel krijgen, maar wij niet. Dit leverde twee keer ongemakkelijke situaties op waarbij wij voor een dichte deur stonden en de verhuurders dachten ons alle info gestuurd te hebben. Voor een week was het wel jammer dat we zo dicht in de buurt bleven, maar kan me voorstellen dat dat ook gedaan is met Corona in het achterhoofd. Routes die we kregen sloten ook niet aan bij wat we gingen doen. Maar los daarvan: dit waren echt de puntjes op de i: wij hebben enorm genoten en het werkte heel leuk met de app. Goede kwaliteit accomodaties over het algemeen en leuk om op plekken te komen die we zelf nooit bedacht zouden hebben!

Geweldig en verrassend

We zijn in een stad terecht gekomen wat we zelf nooit bedacht zouden hebben. Het was echt genieten, ook met een top hotel midden in het centrum. Dit gaan we zeker vaker zo doen...

Verrassend leuk!!

Wij hebben een 5-daagse roadtrip gedaan en kwamen terecht in Oostende en in Erezee (Ardennen). Oostende zouden we zelf nooit hebben uitgezocht maar we hebben ons prima vermaakt door met de kusttram de omgeving te verkennen. De Ardennen zijn wat ons betreft altijd goed. Fijne B&B's beide totaal verschillend wat het ook weer extra leuk maakte. De bestemming kwam elke keer om 00.00 uur door zodat je tijdig wist waar de reis naar toe ging. We hoefden maar 2x 250 km te rijden dus alle tijd om onderweg nog iets anders te bekijken. We hebben genoten en vinden het een aanrader.

Treinreis Haarlem

Samen met een vriendin gekozen voor een trein tripje van 3 dagen. Een week vooraf het weerbericht ontvangen en de dag van vertrek de bestemming. Wij kozen voor stedelijk en kwamen uit in Haarlem. Ons hotel was bij het centraal station, zelf zouden wij dit hotel nooit gekozen hebben maar wat zijn wij dankbaar dat jullie deze keuze wel hebben gemaakt voor ons. Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne lounge en een kleine maar fijne , schone kamer. Haarlem is een mooie stad en ook lekker centraal. 10 minuten trein naar Zandvoort en 18 minuten met de trein ben je op Amsterdam Centraal. Wij gaan ons zeker vaker laten verassen! Bedankt voor het fijne contact!

fantastisch!

Hou je van reizen en van verrassingen? Dan is srprs.me dé formule voor jou! De spanning wordt er goed ingehouden; je krijgt tijdig de weersverwachtingen mee én de tijd van aankomst op de luchthaven. En dan is het aftellen geblazen. Als 2 kleine kinderen zaten we mee af te tellen naar de grote onthulling. Als gillend zagen we dat we naar Lissabon gingen. Het hotel voldeed aan alle verwachtingen, lag bovendien in het midden van de stad dus alles was makkelijk bereikbaar. Eerlijk? Ik zou het werkelijk iedereen aanbevelen. Ikzelf ga srprs.me zeker nog een keertje boeken!

He-le-maal, su-per, ge-wel-dig!!!

Nogal zenuwachtig om alles uit handen te geven, maar zo ontzettend leuk om steeds te kunnen aftellen naar een volgende “onthulling”. Daarbij was de locatie echt geweldig! Mooie stad (Valkenburg), een heel mooi (net gerenoveerde) bed and breakfast, ruime kamer met goede badkamer.

Superleuke reis naar....

Rome! Het was de eerste keer dat we met srprs.me gingen. In het begin even zoeken hoe het met boeken ging en hoe de app werkte. Telefonisch goed bereikbaar, we kregen alle hulp en verder verliep het vlekkeloos! De app deed het goed, het hotel dat gekozen was, is echt een aanrader en echt top geregeld met inchecken.

Het was een leuk surprise uitje

Wij zijn 1 nachtje weggeweest, auto en fietsen mee. Op de dag van vertreklazdn we dat we naar Gelderland gingen. We logeerden in Eibergen in de kastanjefabriek. Het was een mooi hotel met een lekker ontbijtje en leuke wandel en fietsroutes. We hebben erg genoten.

Srprsme regelt alles perfect. Ik had een reis naar Lissabon, geweldige locatie ten eerste. Ten tweede was het hotel top. De ligging was ideaal, nog geen minuut van de metro af en 10 minuten lopen van het centrum. Alles is zo goed geregeld en dat voor een prima prijs. Ik zou het zeker aanraden!

Ideale bestemming voor het aantal dagen dat we geboekt hadden. Alles kunnen bezoeken/bekijken wat we wilden. Zeer gezellige stad waar ik anders nooit naartoe zou gaan. Gelukkig stuurde Srprs.me me naar deze bestemming zodat ik deze ervaring toch niet moest missen. Verder was alles zeer goed geregeld van vliegtickets tot hotel!

Fantastisch concept

Ik heb samen met mijn vriend al meerdere tripjes geboekt. Meerdere keren met de auto en laatst ook de treinreis. Alle keren was het super geregeld. Het verrassingseffect geeft echt een andere beleving van een weekendje weg. Ik zou het iedereen aanraden. We hebben verschillende b&b’s bezocht, maar laatst zaten we in een heel leuk hotel. Aankomende maand gaan we weer boeken, daar heb ik nu al zin in!!

Een leuke en goed georganiseerd vakantie

Een aantal weken geleden heb ik een verassingsreis geboekt via srpr.me. Dit is ons positief bevallen. De reis is goed georganiseerd, en blijft tot op de dag van de vlucht zeer spannend. We hadden een mooi en schoon hotel op onze bestemming. Kortom een leuke reis gehad die goed georganiseerd is en net wat leukers heeft dan als je zelf je bestemming boekt. Zeker een aanrader!

Veel obstakels, maar achteraf geweldig

Door storm eunice kostte het ons uiteindelijk 7 uur om in Maastricht aan te komen. Maar daar eenmaal aangekomen, konden we s’avonds meteen onze spullen droppen in een heel lekker hotel. Vervolgens s’avonds nog even naar een barretje, prima. Volgende dag hele dag door de stad gelopen en veel te doen gehad. Voor een eerste keer weg samen, met vriend, een heel erg geslaagde keer :)

Hele leuke ervaring en stad, logistiek kan er nog wel wat worden verbeterd.

De reis was zeer geslaagd en wij hebben genoten van Napels! Het verrassingsaspect zorgde voor een hele nieuwe ervaring omdat we van tevoren niks konden plannen. Ook het hotel was erg prima, heel netjes en typisch Italiaans. Echter hadden wij op Schiphol meerdere problemen. Allereerst waren onze boarding passen niet zichtbaar in de app. Uiteindelijk hebben wij, na bijna een half uur, de noodlijn moeten bellen en de passes via whatsapp ontvangen. Dit leverde erg veel stress op en hierdoor hadden we weinig tijd om te boarden. Tijdens het boarden werd ons ook verteld dat we een bepaald mondmasker nodig hadden voor de vlucht. Deze informatie hebben wij van sprsm.me nooit ontvangen. Kortom waren de stad en het concept ons erg goed bevallen alleen is het jammer dat de app niet naar behoren werkt.

Te duur voor wat het is

We hebben 500 euro betaald voor 2 personen voor 2 nachten in Warschau. Voor die prijs konden we veel meer gedaan hebben. Omdat je het weekend niet op voorhand kan plannen, had ik ook meer inspiratie verwacht voor wat je kon doen. Of toch minstens 1 beleving die ook geboekt was. In kort, we hadden veel meer verwacht van dit concept. In het vervolg zal ik gewoon zelf wel een willekeurige vlucht en hotel boeken.

Hi Niels, Bedankt voor het achterlaten van een review! Onze prijzen zijn gebaseerd op actuele en daadwerkelijke vluchtprijzen voor reizen die binnen jouw voorkeuren in aanmerking komen. Het klopt dat de gemiddelde prijs voor een reis op dit moment hoger ligt dan bijvoorbeeld voor corona. In onze agenda kun je aanpassingen doen om er voor te zorgen dat de reis wellicht iets meer binnen jouw budget valt. Dit kan door de vliegtijden, data en luchthavens aan te passen. Wij hebben aan jouw boeking ook super leuke tips en een plattegrond van de stad met tips toegevoegd. Deze ontvang je in de mail na het onthullen, heb je deze wel gevonden? We hopen dat jullie desondanks een leuke tijd hebben gehad in ..... ! Groetjes, srprs.me

Echt super, een echte aanrader!

Het niet weten wat je bestemming gaat zijn is al een hele beleving. Normaal zou ik alles tot in de puntjes gepland hebben, maar dat ging nu natuurlijk niet. Uiteindelijk bij de onthulling een onwijs gave bestemming, namelijk Krakau. Iets wat ik zelf niet snel zou kiezen, maar echt de moeite waard is. Dit door surprise me, echt super!

Blijft leuk en altijd goed!

Al voor de vierde keer een SRPS reisje geboekt. Het blijft leuk: de voorpret, aftellen naar het weerbericht en op de dag zelf eindelijk weten waar je terecht komt! Je kunt makkelijk appen met de medewerkers als je nog wat door wil geven. Eén ding is zeker: de hotels zijn altijd erg goed met een fijn bed en mooie kamers. Deze keer zaten we middenin het centrum van Brugge!

Top ervaring + er naartoe leven was leuk

Ongeveer een maand voor vertrek heb ik als verrassing een lang weekend weg geregeld voor m'n vriendin (zelf kreeg ze dit een dag van tevoren te horen :P). Persoonlijk vond ik het erg leuk om op deze wijze toe te leven naar een vakantie moment. Normaal inventariseer je wat je zou willen doen ter plaatse, maar dat was nu helemaal niet aan de orde natuurlijk. Het was nu toeleven van onthulling naar onthulling. Het onthulmoment met z'n tweetjes inzake de bestemming was ook genieten en toen was de reis nog maar net begonnen! De bestemming (Krakau) was echt top, erg leuke en mooie stad met een goede vibe! Leuk ook dat het een bestemming is waar ik zelf niet zo op gekomen was. Buiten de stad ligt Auschwitz in de buurt wat ik iedereen die er nog niet is geweest zou aanraden. Erg bijzonder om daar te luisteren naar verhalen en het met eigen ogen te zien. Heeft het lange weekend nog memorabeler gemaakt. De accommodatie was verder niet heel bijzonder maar voldeed aan de verwachtingen en de locatie vlakbij het centrum was top! Samenvattend kan ik zeggen dat we een top weekend hebben gehad! Srprs.me heeft me wat dat betreft qua prijs en beleving positief verrast. En ik had er al hoge verwachtingen van, dus chapeau!

Het was echt geweldig!!

De stad was lissabon geworden. Wat een prachtige stad is dat. En we kregen een super hotel, echt helemaal top. Ik had wel de comfort gekozen. Ik kan deze reis echt aanraden. Het was ook echt een avontuur. Je weet niet wat het gaat worden dus moet je wel even kijken als je er bent wat je wilt gaan doen en wat leuke plekken zijn. Misschien dat srprs.me nog iets aan tips kan toevoegen als je de bestemming weet in de app.

Spannend en 100% relax reizen: i love it!

Omdat ik geen zin had in al het gedoe rond reizen tegenwoordig (corona, weet je wel), en 'gewoon zorgeloos' even ertussenuit wilde zijn, koos ik voor een srps.me-avontuur. En ik moet zeggen 100% mission accomplished: nog nooit ging ik zo ontspannen op reis! Budget is perfect beheersbaar omdat je zelf aangeeft welke accomodatie je wil (hoeveel luxe je nodig hebt om te genieten), of er al dan niet ontbijt bij moet, of je al dan niet extra bagage wil meenemen,... Van zodra je een datum kiest, zie je ook wat het 'goedkoopste' moment om te reizen is. Doordat je de bestemming niet op voorhand weet, kun je de vakantie niet helemaal vol plannen met alles wat je wil gedaan hebben, en kun je echt maximaal alles op je af laten komen: een weekje op voorhand weerberichtje in de app, en dan in Zaventem de bestemmings-reveal. Ideaal! Klein beetje stress in de wachtrij voor de bagage omdat we dan holder-de-bolder nog een PLF moesten invullen, maar als dat de enige vakantiestress is die je moet hebben... Dan valt dat super goed mee! Mooi hotel, prima bereikbaarheid (rechtstreekse metroverbinding met luchthaven binnen wandelafstand), alles perfect geregeld en ook een actieve helpdesk achter de schermen die vragen meteen behandelt - daardoor weet je dat je met mensen te maken hebt. Zeker voor herhaling vatbaar, deze manier van citytrippen.

Zekeringstraat 32

1014BS Amsterdam