HNM Wonen B.V.

Diverse werkzaamheden laten uitvoeren tijdens verschillende renovaties en verbouwingen van en aan woningen van ons, o.a. het aanleggen van netwerkkabels, e.a. Goede afspraken, professioneel bedrijf en verstand van zaken. Daar houden wij van.

Fast and professional!

Great communication, fast and professional service. Digital invoice and friendly attitude. Highly recommend!

WiFi werkt weer uitstekend !

WiFi was eerder 3x niks, vooral op de kinderkamers. Madicom heeft de beste oplossing geboden d.m.v. TP-Link Deco. De verbinding doet het nu super.

Erg tevreden

Door de Corona werken mijn man en ik veel van huis. De WiFi was erg traag in de werkkamer. KPN monteur geweest, niet veel geholpen en van kastje naar de muur gestuurd. Moesten zelf instellingen aanpassen en toen werkte het nog slechter. Uiteindelijk Madicom gebeld en de volgende dag stond de monteur hier voor de deur. Nam zijn tijd om alles uit te zoeken en heeft het probleem verholpen. Was erg vriendelijk en behulpzaam, netjes op tijd en kon ook in begrijpelijke taal uitleggen. Hartstikke bedankt! Wat we ook op prijs stelden is dat we de afspraakbevestiging per email kregen en een sms herinneringen dat de monteur binnen 30 minuten zou arriveren. Na afloop een duidelijk werkbon waar alles stond zoals afgesproken. Dank je wel Fariena en Raf

Top kwaliteit!

Zeer ervaren bedrijf met kennis van zaken. WiFi werkt helemaal top en kabels zijn netjes weggewerkt! Ben ook voorzien van goed advies.

Beste Saied, Wat goed om te lezen dat je tevreden bent en de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wij zullen de review doorsturen naar de betreffende monteur. Hartelijk dank! Madicom