Uitstekende dienstverlening

Zeer tevreden over de dienstverlening van Madicom bij het realiseren van een thuiswerk kantoor in de garage. Aardige monteurs, kundig en denken graag mee. Uitstekende verbinding zowel op de kabel als op de wifi.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Madicom heeft mij geweldig geholpen. Ik had een aantal verschillende netwerkproblemen in huis en Madicom is net zo lang doorgegaan totdat alles naar 100% tevredenheid was opgelost. Ze zijn ook ‘s avonds en in het weekend beschikbaar. Het klantbelang staat echt voorop.

Niks om op aan te merken. Weet wat hij doet en heeft er veel ervaring mee. Ook te zien in de uitvoering.

Goed werk!

Internetkabels en wifi apparaten door woning (3 etages) laten aanleggen met een kabel naar onze tuinhuisje voor bread and breakfast met wifi. Alles netjes gemaakt. Dank u wel

Zeer fijn bedrijf

Zelf ben ik als aannemer best handig, maar van internet totaal geen verstand. Na enige tegenslagen door internetproviders en wat beunhazen te hebben gehad, uitgekomen bij Madicom. Storing werd goed uitgezocht en daarna permanent opgelost. Vanaf het begin goed gecommuniceerd, nemen een hoop werk uit handen in plaats van het kastje naar de muur sturen. Ze belde met de leverancier van apparatuur, stelden de TV in als service. Goede monteur gehad op dag 1 en de volgende dag 2 goede monteurs gehad. Super, bedankt jongens.

Onprofessioneel

Wat een slecht bedrijf dit. Had ze na het lezen van enkele slechte reviews het voordeel van de twijfel gegeven, maar helaas. Er werd nog dezelfde dag gebeld voor een afspraak. Een dag later zou men al langs komen. Helaas iets te vroeg gejuicht, men had zich vergist in mijn plaatsnaam en het ging niet meer lukken langs te komen. Vreemd, maar goed na een zware nacht kan iedereen een foutje maken, toch? Men belooft beterschap om de veroorzaakte teleurstelling te herstellen, "och mijnheer al moet de monteur uit Den Helder komen, wij sturen morgen een monteur langs, u krijgt van mij nog een tijdsblok door". Tja, en dan blijkt mijnheer Mokiem ook deze nieuwe belofte wederom niet na te komen. Geen bevestiging van een tijdsblok en nog erger, ieder volgend bericht blijft geheel uit en men is wederom niet verschenen. Een gemiste kans of wellicht een uiterst onbetrouwbaar bedrijf. Een ding is zeker, zo behoort in ieder geval niet met klanten om te worden gegaan en dit belooft weinig goeds voor ongeacht welk vervolg van de afspraak. Madicom komt er bij ons in ieder geval niet meer in. Wij gaan op zoek naar een betrouwbare partij.

HNM Wonen B.V.

Diverse werkzaamheden laten uitvoeren tijdens verschillende renovaties en verbouwingen van en aan woningen van ons, o.a. het aanleggen van netwerkkabels, e.a. Goede afspraken, professioneel bedrijf en verstand van zaken. Daar houden wij van.

Fast and professional!

Great communication, fast and professional service. Digital invoice and friendly attitude. Highly recommend!

WiFi werkt weer uitstekend !

WiFi was eerder 3x niks, vooral op de kinderkamers. Madicom heeft de beste oplossing geboden d.m.v. TP-Link Deco. De verbinding doet het nu super.

Erg tevreden

Door de Corona werken mijn man en ik veel van huis. De WiFi was erg traag in de werkkamer. KPN monteur geweest, niet veel geholpen en van kastje naar de muur gestuurd. Moesten zelf instellingen aanpassen en toen werkte het nog slechter. Uiteindelijk Madicom gebeld en de volgende dag stond de monteur hier voor de deur. Nam zijn tijd om alles uit te zoeken en heeft het probleem verholpen. Was erg vriendelijk en behulpzaam, netjes op tijd en kon ook in begrijpelijke taal uitleggen. Hartstikke bedankt! Wat we ook op prijs stelden is dat we de afspraakbevestiging per email kregen en een sms herinneringen dat de monteur binnen 30 minuten zou arriveren. Na afloop een duidelijk werkbon waar alles stond zoals afgesproken. Dank je wel Fariena en Raf

Top kwaliteit!

Zeer ervaren bedrijf met kennis van zaken. WiFi werkt helemaal top en kabels zijn netjes weggewerkt! Ben ook voorzien van goed advies.

Beste Saied, Wat goed om te lezen dat je tevreden bent en de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wij zullen de review doorsturen naar de betreffende monteur. Hartelijk dank! Madicom