Snelle levering alleen de verpakking kon iets beter de doos was aan een paar kanten een beetje verscheurd

Prima levering goed product

Netjes geholpen in de winkel, schoenen in de juiste maat en kleur snel geleverd via de webshop.

Prima geholpen in de winkel. De schoenen die ik wilde hebben waren er wel in mijn maat maar dan niet in de kleur die ik wilde hebben. Via de webshop zijn die alsnog snel geleverd. Combinatie van winkel en webshop werkt hier goed.

Goed!

Het is een super fijne winkel

Helemaal goed!

Alles naar tevredenheid verlopen.

Website kan beter voor mobiel. Verder levering goed. Producten goed. En een sticker erbij, dat is altijd leuk!

Snelle en aangename service

De bestelling was snel geleverd zonder problemen.

Alles vlot verlopen!!

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en kundig personeel in de zaak van Rotterdam. Ze hebben mij goed geholpen en mede daarom heb ik de schoenen op de website besteld want maat 40 hadden ze niet in de store zelf. Super blij met mijj nieuwe aankoop die hopelijk snel zal aankomen

Prima.

Snel, netjes verpakt. Goede service.

Good quality product, fast shipping.

Alles ging soepel

Alles ging goed

Zeer goede service!

Zelfs bij een klein probleem wordt er een oplossing gezocht. En het deck is super!

Ok is goed

Altijd goed met skatestore. Reëele prijzen en toch alleen op skateboarden gericht. En zo goed als altijd gratis verzending.

Uitstekend.

Gevraagd artikel snel en in onberispelijke staat ontvangen.

Niet tevreden

Mijn bedrag van mijnbestelling al op 13 juni van mijn rekening gegaan en heb een herinnering gekregen dat ik nog niet heb betaald , vraag me af wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen

Response from the business owner

Beste, Dat is heel vervelend. Wij hebben het nagekeken maar het bedrag nog niet ontvangen. We gaan er meteen een zaak van maken om te kijken wat er spaak loopt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Skatestore

Super goede winkel

Altijd goede ervaringen gehad met Skatestore! Personeel in de winkels is ook super behulpzaam, chill en meer dan bereid om ook een praatje te maken. Allround geweldige ervaring

leuke kleding overzichtelijke website

vaker besteld goeie kleding

Vlot en snel geleverd, Top

Tesor maglite trucks voor een zeer scherpe prijs! Snelle verzending.

Super snel geleverd goed verpakt eerlijke geprijst en veel vette merc

Super snel geleverd goed verpakt eerlijke geprijst en veel vette merc

Beperking door handtekening

Snelle bezorging echter totaal over de top dat je voor een shirt moet tekenen. Daardoor dus weer Totaal geen snelle bezorging omdst er een tijdsblok wordt afgegeven. Als je werkt is dit dus seer in efficient!!! Slaat nergens op doet letterlijk niet een webshop of voor zeer hoge bedragen. Zo jammer, gemiste kans voor hen. Ga daarom daar niet meer bestellen.

Response from the business owner

Beste, Dank voor uw feedback. Vervelend dat u het als zodanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Hardcore to the Skatestore

Yo

Kwalitatief materiaal voor een zacht prijsje. Één dag na bestelling in België geleverd. Zeer tevreden