Helemaal goed

Snelle levering, netjes verpakt en stickers (die stickers zijn voor mijn zoon minstens zo belangrijk;))

Mooie collectie

Supersnel en vlotte communicatie

Alles in order met de levering.

Snelle bezorgtijd

Snelle bezorgtijd en veel skate spullen

Zeer correcte service gekregen en product zoals besteld

Correcte service gekregen

Waar blijft mijn bestelling ?

Ik wacht al meer dan ze week om te weten of mijn betaling is doorgekomen. Dat is niet normaal - ik heb al een betalingsbewijs gestuurd.

Hele goede levering

altijd een fijne ervaring

ronduit TOP!

Ik heb na een week nog steeds niks in huis

Ik heb 6 dagen geleden een muts besteld, maar nog steeds geen bevestiging van verzending gehad.

Prima!!

Telefonisch contact gehad met snelle afhandeling. Pakket was snel geleverd!

Echte aanrader

Zeer goede kwaliteit en goede prijs. Ook zeer snelle verzending. Alles gewoon top

Alles correct geleverd zoals beloofd. Duidelijke website

Alles wat op de website staat klopt. Levering was op tijd zoals beloofd. Product perfect aangekomen. Iets kunnen kopen wat overal uitverkocht was heel tevreden.

Fijn

Snelle levering, goed ingepakt, overzichtelijke site

Snelle service en goed verpakt

Ik heb 2 glazen besteld bij de skatestore. Waren erg goed verpakt en alles is snel en veilig aangekomen. Zeker aan te bevelen om hier te bestellen.

Dubbel

Bezorgen ging snel maar ik vond het maar ik heb nooit getekend bij de post!! De maat is best klein er staat 1 maat maar best krap zit de muts

Response from the business owner

Beste, Dat is vervelend, onze excuses voor deze ervaring. Dank voor de feedback, we zullen het doorgeven aan het bezorgbedrijf. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Duidelijke website, groot assortiment en snelle levering. Tevreden dus.

Mijn bestelling nog niet gekregen

Hallo, Ik heb een bestelling gedaan 19 nov jl, Maar ik heb mijn bestelling niet binnen en ook geen mail met track and trace gegeven om mijn bestelling te kunnen volgen Inmiddels hen ik mijn bestelling in goed ontvangst gekregen, bedankt.

Response from the business owner

Beste, Dank voor uw reactie. Uw bestelling was als vervallen bij ons binnengekomen dus niet verwerkt. Wij hebben het nagekeken en hij is gewoon betaald, onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling zal z.s.m. naar u toegezonden worden. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Goed geregeld!

Alles was goed geregeld!!!

Goederen goed verpakt toffe stickers prijs best scherp

Fijne medewerkers, erg behulpzaam. Snelle verzending.

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Was allemaal goed en snel geleverd!

Snel geleverd zoals besteld.

Snel besteld en geleverd!

Response from the business owner

Beste, Wellicht zijn ze in uw spambox terecht gekomen? Wij hebben het nagekeken en de bestelling is gisteren bij u bezorgd (22-11-2022). Dank voor uw bestelling en vriendelijke groet, Team Skatestore

slechesteste klantendientst ooit

ik heb bij andere skateshop websites besteld, ik zie duidelijk dat jullie minder in vergelijking scoren, ik zal niet meer bij jullie bestellen, full stop.

Response from the business owner

Beste, Vervelend dat dit uw ervaring is. Uw bestelling was niet betaald en daardoor niet verstuurd. We hebben u hier tijdig over ingelicht. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groeten, Team Skatestore