Snel

Pakket snel geleverd en in goede staat

Perfecte service en goed geprijsd!

Zeer snelle support bij vragen en directe oplossingen. Top! Ook mooie aanbiedingen en goede prijzen, dus voelt goed hier te shoppen!

Alles zoals het moet horen! Snelle levering product zoals beschreven

Uitstekende ervaring

Ondanks dat de sale periode net begonnen was, is de bestelling heel vlot verlopen. Er was ook nog ruime keuze. De levering heeft 1 dag langer geduurd vanwege de sales, maar dat is niet erg!

Netjes en op tijd geleverd!

Goede updates omtrent de verzending

Duurde iets langer dan anders (3 dagen) , maar dat is begrijpelijk in deze tijd. Verder alles in orde. Antwoorden op vragen via de mail zijn snel.

mooi, snel en alles volgens afspraak

Ik had online een paar dingen besteld en alles werd netjes ingepakt geleverd op de afgesproken datum. perfect zo!

Goeie service, mooieproducten

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ze hebben een uitgebreide collectie met mooie kleding, schoenen e.d.

Correct en efficiënt

Hele snelle service en goede communicatie over het hele proces.

Super efficiënt

De ene dag besteld en de volgende was het al geleverd. Ik woon ook in België en dat ben ik niet gewoon van Nederlandse firmas, zeker niet in deze corona tijden! Bedankt

Super snelle levering en veel keuze op de site!

Lekker bezig jongens

Snel en correct, top!

Absoluut topklasse

Goeie prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke en behulpzame medewerkers, zeer ruim aanbod, kortom: hele dikke aanbeveling!

Dikke prima. Duidelijke site, goede communicatie en snelle levering.

Dikke prima. Duidelijke site, goede communicatie en snelle levering.

Ik had het snel nodig en het was er ook snel, zoals beloofd.

Supersnel geleverd zoals beloofd!

Supersnel geleverd zoals beloofd. Mooie producten en keurig verpakt.

Great service

Delivered on time

Leuke producten, snelle levering

Top alles snel en netjes geregeld

Alles snel en netjes geregeld!!!!! :)

Prima geregeld alles

Fast shipping, good product, happy customer

I ordered a pair of volcom swim shorts. They arrived in good time and are great. Thanks to the team at Skatestore.

Mooie kleding, volgende dag al in huis!

Handig om online te shoppen, scheelt me toch weer een ritje Rotterdan (100km) en parkeerkosten. Zoonlief is weer erg blij met z’n nieuwe trui en ‘t shirt.

Prima ervaring

Wat artikelen besteld en netjes geleverd. Prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Na mailcontact snelle levering

Er waren eerst wat complicaties maar na mailcontact was alles er de volgende dag!

Response from the business owner

Beste, I.v.m. de drukte in deze Corona tijd waren wij 1 dag vertraagd met u verwittigen, excuses. Dit geld ook voor de telefoon, deze staat roodgloeiend en daarom is het moeilijk om er doorheen te komen. U kunt uiteraard altijd bellen voor bestellingen, dat is een misverstand. Hij is alleen vaak bezet. Over uw bestelling: Wij wachten altijd vijf dagen op een reactie van de klant op de verstuurde mail en gaan daarna over tot opsturen. Dat is precies vandaag. Hij ligt dus klaar voor verzending. Het komt uw kant op. Excuses voor het ongemak en wij snappen uw frustratie. Dank voor uw bestelling en uw reactie. Wij hopen op uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Floris Team Skatestore

Geweldig Snel, goedkoop en tijdelijk gratis levering

Ik heb hier skateboard griptape gekocht. Het was erg goedkoop. Ook was er tijdelijk gratis levering en binnen 1 dag geleverd!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement