Uitstekend advies en hele snelle levering

Hele fijne shop!

ja goed

ik vroeg of ze er 'coole swag inc' op wilde zetten. en toen ik hem kreeg stond er 'coole swag inc'... nice dus ja dikke prima

Lakai schoenen!

Lakai fijn merk en fijne schoenen.

nice

site is prima en levering was erg snel. ook gewoon een toffe winkel

Heel fijn

De site was erg overzichtelijk en de bestelling kwam super snel aan, dus erg fijn allemaal!

Goede service op de site en snelle levering enige minpuntje is dat er wel wat meer productinformatie mag bij bijvoorbeeld trucks en wieltjes

Eerlijk en direct

Ik werd fijn geholpen met begrip voor mijn budget en grootte. Er werd goed advies op maat gegeven

PRACHTIG !!!!

Ik bestel al enkele jaren bij jullie en het verloopt steeds perfect , een echte aanrader !!! Met vriendelijke groeten

Skatestore is een goede uitstekende winkel voor al je skate goods. Ze verlenen een goede service en zullen je helpen waar nodig is. Ik bestel graag bij Skatestore en ze zitten met 5 winkels altijd (enigszins) dichtbij. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en leveringen zijn snel en goed.

Betalen om maat te ruilen

Omnichannel betekent ik ga naar je winkel, maat is er niet zij bestellen online ik haal jet vervolgens af in de winkel of thuis etc. Het happert bij jullie, vergelijking coolblue, zalando, etc. Im wacht nog steeds op bevestiging omruilen maat, niets gehoord? Denk ff na, mijn ervaring ‘baby’s eerste Vans sneakers’ alleen maar gezeur.

Uitstekend.

Veel keuze van mijn favoriete merken en snelle levering. Meer kan ik niet vragen.

GOED

kwaliteit prijsverhouding is perfect

Top service, snel besteld online super snel verzonden.

Met een paar keer drukken op het toetsenbord had ik het besteld en voordat ik het wist was hij binnen. Goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Alles in orde , snelle levering en alles correct

Snelle en correcte levering

Gebruiksvriendelijke website, heldere afhandeling, snelle en correcte levering

Snelle levering en snelle afhandeling retour.

Snelle levering en snelle afhandeling retour.

Snel besteld, snel geleverd

Helemaal top

Zoals altijd, snel verstuurd en goed verpakt. Post was wat grof geweest met t pakket maar de doos was zeker stevig genoeg.

Snelle, Goeie service.

Zeer snelle en goede service. Nergens hadden ze de wielen die ik wou op voorraad maar SkateStore wel.

helemaal top

snelle levering en goede prijs

Scherpe prijs (gamestoel) en snelle levering

Mooie collectie, zoals beschreven en topkwaliteit! Snelle levering.

Waarom nog naar de winkel als het op deze manier kan????

Perfect , precies zoals gehoopt

Snel verstuurd, echt goeie en mooie producten voor een fair price

Goede service en een snelle levering!

Voor de eerste keer hier besteld, was snel geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar en zou het anderen ook aanraden.

Jammer

Mijn deck een groene bovenkant hebben maar werd blauw geleverd. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurd.

Response from the business owner

Beste Phi, Dat is vervelend maar helaas het geval met alle skateboard decks. Top & bottom lagen zijn vaak per model van verschillende kleuren houtgemaakt. In het proces van decks persen worden er meerdere kleuren sheets gebruikt en komen ze dus allemaal anders eruit. De print is wel het zelfde maar de kleuren hout niet. Excuses voor het ongemak. Wij zullen de feedback ter harte nemen en het zo duidelijk mogelijk gaan weergeven. Met vriendelijke groeten, Team Skatestore

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement