10

Ruime keuze en snelle levering

Tilburg heeft geen skateboardshop,

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij geweldige klantvriendelijkheid en goede prijzen.

Altijd als ik er kom word ik vriendelijk begroet. Ze kunnen je met al je skate gerelateerde vragen helpen maakt niet uit hoeveel ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Heel content met alles, super vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Perfect

  • Would you recommend us? Yes
8

Ging gemakkelijk

Proces liep gemakkelijk. Alleen foutmelding tijdens bestelproces en opeens kon ik mijn maat niet meer bestellen dus moest ik een maat grote bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending en goede service

Ik had een te grote maat besteld, vervolgens vroeg of dit geruild kon worden aangezien het in de sale was. Snelle reactie en een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige online shop en afwikkeling leveringen

Goede persoonlike service bij aftersale

  • Aanbevelen? Ja
10

Skatestore is de chillste skate winkel

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vlotte service online!

Ik had een technisch probleem tijdens de bestelling, toen ik het meldde de volgende dag, kreeg ik meteen een nieuwe link toegestuurd en zeer vriendelijke communicatie per mail. Dit zorgt echt voor een verschil dan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering goed verpakt.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar niet fantastisch

Ik bestelde een paar schoenen van de website. Ik verwachtte dezelfde schoenen als op de foto, maar de tong en de veters waren wit, in plaats van donkerrood. Dit verraste mij, maar ik heb ze wel gehouden omdat ze alsnog mooi zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal top!

goede hulp, alles lag netjes klaar in de winkel in Den Haag. Ook erg de moeite waard trouwens

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geleverd

Betrouwbare leverancier. Snel en goed geleverd. Goede kwaliteit en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Binnen een uur na bestemming ontving ik de track n tracecode. De volgende ochtend was het T-shirt binnen; netjes verpakt en al.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bestelling snel verwerkt en de volgende dag in huis. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet leverbaar / geen oplossing

Ik bestel en betaal een levi’s broek. Dag later krijg ik een mail dat deze niet op voorraad is, met de vraag of ik een ander product of mijn geld terug wil. Ik geef aan dat ik akkoord ben met iedere andere kleur levi’s van hetzelfde model en maat. Het antwoord is dat ze dat niet kunnen doen omdat de andere kleuren van het model niet in de uitverkoop zijn, dus of ik mijn geld terug wil. Een nette oplossing was geweest om een alternatief voor te stellen, eventueel met kleine bijbetaling. Het niet goed bijhouden van de voorraad en uitverkoop is een zeer slechte klantervaring en zou dus m.i. ook netter opgelost moeten worden. Ook na het melden van mijn onvrede, ontving ik wel een excuses, maar geen alternatieve oplossing. Ik ben dus genoodzaakt om voortaan elders mijn kleding aan te schaffen, gemiste kans!

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste Joachim, Spijtig dat u het zo ervaren hebt. Wat wij u gemaild hebben is dat er geen Levi's broeken meer in uw maat in de 50 % SALE waren. Wij hebben u ook gevraagd of u eventueel een andere keuze had. Die had u niet en u heeft toen gevraagd om een terugstorting die wij meteen hebben verwerkt. Wij werken vanuit een fysieke winkel en online/offline verkopen kruisen elkaar dan wel eens. Daar bieden wij dan alternatieven voor aan en uiteraard excuses. Dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Floris

9

wonderful service

The service is great, the customers support replies fast and the order is at your home the next day!

  • Aanbevelen? Ja
9

Great experience

Gret service, fast shipping.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie shop en relaxte medewerker

Zeer ruime shop. Goeie deals. Snelle reacties op bestellingen. Retourneren ging zonder moeite. Deze guys snappen hun eigen merchandise en geven ook goeie advies. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Helaas, een gemiste kans

Resumerend, Jullie bieden een broek aan die niet te koop is, waarin ik tijd en vertrouwen steek mbt de aankoop en betaling die jullie vervolgens niet leveren. Daarvoor wordt een excuses voor het ongemak aangeboden. Zie ik een alternatief die bij toeval is afgeprijsd, blijkt het excuse niet zoveel waard te zijn, want jullie wensen niet de verzendkosten voor rekening te nemen. Vrij treurig als ik bedenk hoe gezellig het was in de 'achterkamer' van 'Hart' Surf store in Scheveningen, waar mijn ouders altijd een kopje koffie kregen en we een graag geziende gast (zo voelde het altijd)/klant waren. Tijden veranderen ala, vroeger was alles beter blablbla probeer het zo min mogelijk te zeggen, maar oordelend over de dienstverlening van jullie kan ik geen andere conclusie trekken. Na dit emailtje zijn we helaas niet tot een overeenkomst gekomen

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste Peter, Vervelend dat u het op deze manier ervaren heeft. Wij hebben uw order al een maand geleden netjes afgehandeld en uw geld teruggestort. Alle orders onder de €50,- hebben nou eenmaal verzendkosten van €4.95. U kunt altijd kiezen voor ophalen in de winkel zodat er geen verzendkosten zijn. In de winkel zal u hartelijk onthaald worden en staat er altijd een kopje koffie klaar. Met vriendelijke groet, Team Skatestore.

10

All good

Nice that SkateStore replies also in english. All good with receiving product and no problem with receiving refund back.

  • Aanbevelen? Ja
10

super, gemakkelijk om te bestellen, snel geleverd en alles in orde !

fantastisch !

  • Aanbevelen? Ja
4

Foto op site komt niet overeen met levering

De foto van de bestelde skateboard komt nier overeen met degene die we kregen. Bij navraag bevestigen ze dat het gelverde model inderdaad niet klopt met de foto en dat ze dit gaan nakijken. Na 4 dagen schrijven we een herinnering hierover en wordt er snel gereageerd dat het model op de foto niet meer beschikbaar is. We kunnen het geleverde model gratis terugsturen maar geen compensatie indien we het behouden. Niet erg commercieel ingesteld, moeten nu nog zien als ze correct terugbetalen.

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste Patrick, Het komt voor dat de product informatie vanuit merken soms verkeerd geleverd wordt en dat er dan een verkeerde kleur op de site staat. In zo'n geval bieden wij uiteraard aan om het kosteloos retour te sturen daar het een product is die u niet heeft gekozen. De verlate reactie was omdat wij aan het kijken waren of wij de kleur die u wel heeft gekozen nog voor u konden bemachtigen, zoals wij met u hadden gecommuniceerd. Wij wachten nu op het retour zodat wij u uw geld kunnen terugstorten. Nogmaals excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

10

Goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en past perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en snel!

Koop veel van mijn kleding bij de Skatestore! Kwaliteit van de kleding is zeer goed en ze hebben de beste merken. Levering altijd de volgende werkdag. Beveel het zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted