Is heel goed

Snelle levering mooie prijzen

Very nice

Top website, assortiment en service

Skatestore thuis voor de leukste kleding van alle gerenommeerde merken in de Streetwear en Skate game. Zeker een aanrader. Artikelen komen altijd fresh binnen en goed verpakt.

Fijn en snel

Snel

formidabel

Goed product

Snelle levering en goed product

Uit ervaring weet ik dat ze altijd echt supersnel verzenden. (Vaak de dag erna heb ik het al) zijn heel lief, ik kreeg info via mail en gewoon toppie. Snelle bezorging, netjes verpakt en lieve mensen dus zit helemaal snor.

Ik ben net nieuw met skaten en het was heel fijn om gemakkelijk de benodigdheden te kunnen vinden en bestellen.

Mijn ervaring is goed

Wanneer verhouding is altijd goed geweest

Alles perfect geleverd

Alles snel binnen en goeie prijs.

Prima! Snel en alles naar wens

Wat later op de avond pas besteld, maar net als de vorige bestelling, de volgende dag al geleverd. Producten goed verpakt en precies zoals de afbeeldingen op de website. Dik tevreden dus!

Super goede service

Zeer snelle service en verzending

helemaal te gek

goede spullen, vlotte deskundige hulp in de winkel

top service

ik bestel vaker bij deze winkel, nu was er afgelopen bestelling wat verkeerd gegaan. ik kreeg namelijk de verkeerde bestelling binnen. kan gebeuren. ik heb hier over gemaild. snel daarna werd ik gebeld en is het opgelost! kosteloos de bestelling kunnen terugsturen en mijne word nu weer verzonden.

Verkeerde artikel besteld door fout op website

Op de site staan de afbeeldingen van de Carhartt Crewneck Astro en Eucalyptus omgedraaid.

Response from the business owner

Beste, Dat is zeer vervelend, onze excuses voor het ongemak. Wij zullen u een retourzegel zenden zodat u het kosteloos retour kunt sturen. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Super winkel

Heel goed personeel en mooie website!

Zoals altijd, fantastisch!

Super snel geleverd en prijs/kwaliteit het beste. Groeten uit belgie!

Gewoon goed

Mooie schoenen

Zitten fijn , goede kwaliteit , binnen een week geleverd

Dit is mijn eerste skateboard en ik ben zo erg tevreden de wielen draaien goed en de board is heel sterk de tooler die ik ook heb besteld is ook heel erg handig. Ik ben heel erg blij met deze aankoop

Mooi griptape snel geleverd

Lege batterij of kapot

Kreeg horloge binnen met lege batterij en geen reactie!

Response from the business owner

Beste, Dat is spijtig. Waarschijnlijk een fabrieksfout, wij zullen de batterij uiteraard laten vervangen. Wij hebben direct een mail naar u gestuurd met een retourzegel maar vooralsnog heeft u niets terug gestuurd. Misschien is het in uw spam-box terecht gekomen of nog beter, de batterij is weer gaan werken en u heeft de mail gelaten voor wat het is. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

alles lekkah

alles gewoan eg lekkah

Snelle levering en goede service.

Fijne shop. Veer voorraad en snelle levering

Shop gaf een hoop info en fijne levering. Bedankt!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement