zeer snelle service en levering

Zondagmiddag besteld en maandagmiddag al bezorgd!

Gewoon top

Top geen gezeur

Snel geleverd en groot assortiment

Enige shop in NL met 48 mm wheels op dit moment. Dus top voor mij

Geweldig aanbod en extreem snel bezorgd!

Ik ben heel tevreden over jullie. Wat ik zei, het is gisteren (zondag! ) besteld en zojuist al bezorgd! Het aanbod is ook heel ruim.

Altijd goede ervaringen gehad bij skatestore

Ik heb een tshirt besteld voor mijn zus haar verjaardag en ik moet zeggen twee dagen later hadden we hem al! De verpakking is nog niet geopend maar aangezien al mijn andere ervaringen goed waren bij skatestore ga ik er vanuit dat deze keer hetzelfde is. Tegenwoordig kan je niet veel online shop’s nog vertrouwen, goed bezig skatestore! Bedankt dat we jullie nog kunnen vertrouwen op het online shoppen!!

Een prima service.

Een prima service.

Kan beter

Heb een bestelling geplaatst maar nooit een bevestiging ontvangen. Wel is het geld van mijn rekening af en wacht ik vol spanning af of de bestelling nou wel is gedaan of niet.

Response from the business owner

Beste, De zending is gewoon netjes naar u onderweg. Er is wat vertraging opgelopen bij PostNL maar daar hebben wij helaas geen invloed op. Wat de bevestigingsmail betreft: Deze is verstuurd naar het door u opgegeven mailadres, wellicht in de spam-box terecht gekomen? Excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Fijne zaak om je skateboard te halen.

Ik heb een 7.75 skateboard gekocht. Ik kreeg in de winkel goed advies en ik kon voor het voormast ik de winkel al een beetje testen. Ik heb het skateboard online besteld, omdat je dan meer keuze had. De wielen stonden wel wat te strak en je kon ook niet lekker sturen. Dit is gelukkig makkelijk te verstellen. Ik ben erg blij met het skateboard.

Awesome

Ik shop al jaren bij Skatestore, online en in de winkel in Rotterdam. Allemaal hardcore skaters met een passie voor alles mbt skateboarden. Altijd een leuke collectie en altijd goeie basics. Deze keer mijn mutsen roulatie aangevuld met Carhartt. Vandaag besteld is altijd morgen in huis.

Altijd goed geholpen

Altijd wel met respect behandeld in store. En de leveringen zijn altijd uitstekend. Je weet wat je krijg bij skatestore. Voor skaters / van skaters. En altijd leuke acties instore onweb en op insta.

Toppie

Binnen een dag ontvangen, en goed product. Helemaal Toppie.

Besteld voor 16:30 op vrijdag, en op zaterdagochtend voor 11 uur had ik mijn pakketje al binnen! Echt super service.

Helaas de verkeerde wieltjes ontvangen maar direct opgelost door Skatestore

Wieltjes helaas verkeerd verstuurd. Andere graphics dan besteld en ander artikelnummer, wel snelle levering. Volgende dag gebeld en meteen kosteloos kunnen retourneren terwijl de juiste wielen direct onze kant opkwamen en ook weer snel geleverd waren. Blije zoon, blije vader…. Dikke aanbeveling deze zaak!

Matige webshop

Webshop heeft geen mogelijk om te sorteren op prijs/beoordeling/populaireit zoals meeste andere webshops hebben. Verder laat de site geen producten zien op pagina 2+ als een filter is toegepast.

Fantastisch winkel !!!

Kan ik aan iedereen aanraden

Snel geleverd goed voor elkaar

Snel geleverd overzichtelijk goed voor elkaar

Super snelle levering

Is heel goed

Snelle levering mooie prijzen

Very nice

Top website, assortiment en service

Skatestore thuis voor de leukste kleding van alle gerenommeerde merken in de Streetwear en Skate game. Zeker een aanrader. Artikelen komen altijd fresh binnen en goed verpakt.

Fijn en snel

Snel

formidabel

Goed product

Snelle levering en goed product

Uit ervaring weet ik dat ze altijd echt supersnel verzenden. (Vaak de dag erna heb ik het al) zijn heel lief, ik kreeg info via mail en gewoon toppie. Snelle bezorging, netjes verpakt en lieve mensen dus zit helemaal snor.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement