Beste skateshop in nl!

2 gekneusde poten en gebroken nek

ik denk ik ga weer eens keer boarden, vroeger heb veel gesnowboard en gewindsurft jarenlang gedaan en de planning was eigenlijk om weer te gaan surfen, maar financieel zat het er dit jaar niet in, en dus besloot ik om dan maar een skateboard te kopen, veel you tube filmpjes bekeken en de stoute schoenen aangetrokken, wel protectie aangedaan, 3 dagen geboard simpelen trucjes uitgevoerd, met regelmaat toch gevallen , dus ik gisteren avond beedje geslalomt, toen verloor ik mijn evenwicht mijn enkel verzwikt en toen viel ik met mijn onderbeen op de stoep rand , einde oefening, ik zal wel te oud zijn voor deze ongein, dat was mijn skate carreeren, jammer, have fun, maar voor dat je iets probeerd denk dan 2 keer goed na voor dat je iets gaat proberen. succes

goede prijs maar weinig info

goede prijs maar te weinig info, Ik wil graag weten wat de shape en maten weten van de decks op de website.

Snelle levering en goede communicatie

Bestelling de volgende dag ontvangen en goed op de hoogte gehouden van het pakketje. Super blij mee!

Supersnelle levering!

Kadootje voor mijn kleinzoon, maar had de verkeerde maat besteld. Levering was in beide gevallen erg snel!

Super.

Duidelijk, vriendelijk en snel.

fijne en overzichtelijke site!

zie hier boven

Productfoto komt niet overeen met product

De kleur van een obey shirt op de foto op de site is echt anders dan in real life.

Fast delivery with good products.

Ordered three shirts, and they arrived in two days, with no problems. Light packaging too, so they could even fit into my mailbox as no one was home to pick it up at the projected time. All around excellent service. Will definitely be using it a lot more.

altijd snel geleverd maar

de site functioneert niet altijd even goed met het zoeken met filters. verder prima

Snelle levering, prima artikelen!

Spijtige service

Een paar schoenen besteld. Waren echter te klein en niet ruimer te bestellen. Schoenen dienden voorafgaandelijk betaald te worden. En voor het terugsturen diende ik dan ook nog extra 7,5 euro te betalen voor verzendkosten. Nu hopen dat ik mijn aankoopbedrag nog terugzie. En dan uiteindelijk heeft het me nog eens 7,5 euro gekost. Spijt me maar op deze website zal ik zeker geen bestellingen meer plaatsen. Systematiek van concurrentie is veel klantvriendelijker.

Response from the business owner

Beste Sofie, Wat vervelend dat je het als zodanig hebt ervaren. De voorwaarden over het retourneren van items staan aangegeven op onze site, als u tips heeft om dit nog duidelijker te maken voor onze klanten dan vernemen we dat graag. Feedback van klanten is waardevol. Zodra wij het retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag uiteraard terugstorten. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

O.k

Chill en betrouwbaar

Goede prijs en snelle bezorging.

Snelle service en goede produkten

Snelle service en goede produkten !

Goed spul, prima prijs-kwaliteit verhouding. Vlotte levering

3 skateboards besteld, alles was goed

Super service online en in de winkel

Deze mensen leven en werken voor hun winkel en bedrijf, zelden zo’n gastvrij en open ontvangst gehad als bij de Skatestore’s. Ben toevallig in R’dam en Den Haag binnen geweest en bij beide store’s super ervaringen ook telefonisch prima adviezen.

Altijd een goeie shop!

Altijd een goede ervaring gehad bij Skatestore.nl, enige pointer die ik zou geven is dat ik wellicht wat grotere maten zou willen zien qua kleding en schoenen.

Altijd goed

Altijd goede service en lekkere sales bij Skatestore. Dé skatestore van NL.

Goed snel verzonden.

Persoonlijk contact

Supersnelle levering. Verkeerde maat werd geleverd, maar dat werd heel snel en correct rechtgezet, fijn om rechtstreeks contact te kunnen hebben met de mensen achter deze shop. Topservice!

Goede hulp

Goede en nuttige hulp gekregen bij het zoeken van een fout geleverd pakket.

Toppie

Duidelijk en snel

No worries store!

Had twijfels over retour van twee erg mooie hoody's waar ik over twijfelde qua maat. Was geen probleem.

Top store!

Overzichtelijke mooie site. Na de bestelling word je goed op de hoogte gesteld over de verzending, daar gaat het natuurlijk om. Vandaag voor 16.30 uur besteld is dus daadwerkelijk echt de volgende werkdag binnenkrijgen. Top!