Super tevreden

Alles verliep soepel. Blij met het product

Snel en efficiënt

Ik weet wat voor board ik wil en vind het snel en makkelijk op de site. Bestelling en betaling verlopen ook altijd vlot. Niks op aan te merken.

Keuze van veel top skate clothing brands en snelle levering.

Ik geef een 9/10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Veel en top skate brands om uit te kiezen. De snelheid van het verzenden en ontvangen is geweldig.

Slechte beschrijving van het product

Maat klopt niet het er staat " one size fits all" maar het is een kindermaat

Response from the business owner

Beste, Dat is vervelend en onze excuses voor het ongemak. We zullen het met het merk opnemen. U zult per mail een retourzegel ontvangen om het kosteloos retour te kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Altijd volgende dag in huis

Flo is een legend x

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb alleen betaald, niets ontvangen

Response from the business owner

Beste Jacob, Dat klopt, u heeft afgelopen zaterdag besteld. Bestellingen gedaan in het weekend worden op maandag (vandaag) opgehaald door PostNL en zal hoogstwaarschijnlijk morgen bij u arriveren. U krijgt een track and trace mail waarmee u het parcel kunt volgen. Dank voor uw bestelling. Mvg, Team Skatestore

Goeie snelle service

Spullen altijd netjes en snel geleverd.

Zeer vlotte werking en snelle levering! Goeie producten die ze verkopen!

Heel netjes en rap

Snelle levering en een prachtig shirt gekocht bij jullie en gelijk weer 1 besteld!

Snel verstuurd en goede service

Ik kom ook vaker in de skatestore in Rotterdam ze zijn daar super aardig en uitstekende service.

Retesnelle goeie service!

Vaak zat bij Skatestore besteld, dit maal een broek in de sale(dikke korting, hartstikke fijn) en die had ik de volgende dag in huis. Nooit iets te klagen gehad hiero.

Waren in de winkel in Amsterdam super goed geholpen en geadviseerd. Top service!

The real deal

Snelle nette levering, top prijs en de real deal

Zeer teleurstellend

Artikel betaald en toch herinnering gekregen. Daarna fout toegegeven maar het artikel was er ondertussen niet meer.. Zeer teleurgesteld in afhandeling..

Goede prijzen!

Winkel Den Haag mag vriendelijker, internet service is top!

Vuile Sneakers

Ik wist niet wat ik zag. Ik kreeg vans sneakers die vuil waren. Overal licht bruine vlekken. Ik heb meteen de winkel gebeld om dit kenbaar te maken, omdat ik dit niet van Skatestore gewend ben.

Skatestore is de hardcore skatestore :)

Snel en makkelijk. Dus niet zo moelijk :)

Gratis griptape was er fijn

Lekker pik:)

Alsnog, lekker pik:)

Geen antwoord, geen pakket

2 augustus bestelling geplaatst nog niks gehoord

perfect

Al een paar keer wat spullen besteld snelle levering en de juiste beschrijvingen

Ik koop mijn spullen hier nu al 8 jaar en het is en blijft voor mij de go to winkel