Perfect service

The skateboard arrived in 2 days at home. Perfect service, and not over overwrapped .

Veel aanbod en goede service

Er waren genoeg producten om uit te kiezen met een duidelijke omschrijving. De levering was ook oprijd, zelfs snel.

Bestelling op tijd geleverd.

Snelle levering!

Mooie kwaliteit!

Lekker snel

Perfect (altijd)

Relaxte sfeer

Man die achter de kassa werkte informeerde goed. Had mij duidelijk uitgelegd hoe de voorraad geregeld is per winkel en internet.

Ik kon alles vinden wat ik wou, ze hadden mijn maat en de site is super fijn om te gebruiken!

Heel tevreden, genoten om door de site te scrollen.

super snelle levering

super snelle levering. altijd prima in orde! bedankt

Topwinkel

Kan alles halen wat ik nodig heb

Zo besteld, snel en prima geleverd!

Zo bsteld, snel en prima geleverd!

Alles naar behoren.

Goede service en alles compleet geleverd. De sokken zien er fantastisch uit. Nu maar hopen dat mijn zoon blij is met dit verjaardagscadeau.

goede snelle verzending, geen problemen

Beste skate winkel

Uitstekend!

Qua assortiment, prijs en afleveing tot mijn voordeur uitstekend! Graag zou ik wel zien dat voor kleine bestellingen als speedrings, bearings etc. ook gekozen kan worden voor aflevering via PostNL, maar dat is slechts mijn wens. In ieder geval zijn mijn bestellingen zeer vlot en correct thuisbezorgd geworden! Tot een volgende keer!

Zocht adidas schoenen en vond deze bij de Skatestore in Amsterdam. Jammer genoeg hadden zij deze niet in mijn maat. Zelf woon ik in Utrecht en verkoper heeft deze schoenen voor mij in hun filiaal in Rotterdam besteld en gezonden naar hun filiaal in Utrecht. De schoenen waren de dag daarop geleverd. Fantastisch

Skateschoenen en deck gekocht, een dag na bestelling thuis geleverd

Aardige personeel

Ik had 2/3 weken geleden een skateboard gehaald bij hun en ze hebben mij zo goed geholpen dat ik voortaan daar naar toe ga om mijn spullen te halen. Zou het 100% aanbevelen

Heel tevreden

Het assortiment op de Skatestore site is erg groot, uiteraard groter dan in de winkel. Mijn ervaring met Skatestore is erg goed en bestaat uit een combinatie van een online bestelling, met bezoekjes en aankopen in de winkel (in mijn geval in Amsterdam). Ik ben ook in de winkel heel goed geholpen. Ik kreeg er goede adviezen en ze nemen ook echt de tijd om te helpen. Ik heb op deze manier het perfecte skateboard kunnen samenstellen en ik ben er heel blij mee. Ik heb online het deck en de wielen besteld en de rest in de winkel gekocht. De verschillende onderdelen zijn daar professioneel in elkaar gezet door Michael. De griptape is zo netjes gedaan dat het wel een complete lijkt. Ik ben super tevreden met de hele ervaring. Kon niet beter.

Bestelling is goed aangekomen, kwaliteit was ook goed

Bestelling is goed aangekomen, kwaliteit was ook goed en goed verpakt.

Erg snelle levering

Ik heb eerst telefonisch contact gehad, daarin werd vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat ze konden doen voor mij. Alle beloften zijn nagekomen!

Wel prima

De gratis verzending was chill verder krijg je vaak verschillende kleuren. heb een rode deck gekocht maar kreeg het zelfde deck allen het was geel dit heb ik vaker gehad met wielen

Beste, Dat is zeer vervelend. Mocht kleur verschil bij wielen nog een keer voorkomen dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We zullen met een gepaste oplossing komen. De decks zijn vaak assorted colours geleverd vanuit het merk (staat ook aangegeven op de site). De decks worden geperst met verschillende kleuren hout, vandaar. Excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Staan gelijk voor je klaar! De beste .