Helemaal top!

Goede service, gebruiksvriendelijk, snelle levering.

Voor 20.00 uur besteld en de volgende dag in huis, zonder verzendkosten!

Super collectie en service en snelle levering!

Altijd top notch collectie en service en snelle levering!

Het was mooi op tijd en niet beschadigd aangekomen

Mijn board kwam op tijd en onbeschadigd aan meer heb je toch niet nodig

Prachtshop

Zo hoort het! En wouter “trui te groot” flikker op met je gezeik man

Trui véélste groot

Maten kloppen totaal niet, maar hopen dat op zijn minst de retourkosten terug overgeboekt worden. Reactie: Ik heb van andere mensen ook gehoord dat de meeste producten op jullie site wel te groot vallen, helaas hoorde ik dit pas tot na mijn bestelling. Het is in mijn ogen jullie verantwoordelijkheid om hier wat mee te doen, bijvoorbeeld door het aan te geven of ervoor te waarschuwen. Doordat ze meeste producten veelste groot vallen (een M zit als een XL) zal het wel zijn dat veel mensen moeten retourneren en dus steeds weer een 10tje door de neus geboord worden, dit vind ik onacceptabel. Ik hoef overigens me geld niet terug, ik heb een maat kleiner gevraagd in de hoop dat die wel goed zit want de trui zelf is wel goed.

Beste Wouter, Dank voor uw mening. Vervelend dat de trui te groot is. Dat is merkafhankelijk. Zeker omdat veel van onze merken Amerikaans zijn, die producten vallen nu eenmaal groter dan Europese. Jammer dat u dat ons afrekent door een 1 te geven, dat is iets waar wij weinig invloed op hebben. Mocht u in het vervolg twijfelen over hoe een maat valt neem dan even contact op via mail of telefoon en dan kunnen wij u daarmee helpen. Het bedrag van het retour item is teruggestort. Met vriendelijke groet, Floris Skatestore

Uitstekend, al vaak iets besteld en altijd tevreden geweest!

Uitstekend, al vaak iets besteld en altijd tevreden geweest!

Hele chille service en goede kleding.

Hele chille service en goede kleding.

Ruime keuze en snelle levering

Tilburg heeft geen skateboardshop,

Gastvrij geweldige klantvriendelijkheid en goede prijzen.

Altijd als ik er kom word ik vriendelijk begroet. Ze kunnen je met al je skate gerelateerde vragen helpen maakt niet uit hoeveel ervaring.

Heel content met alles, super vriendelijk!

Ging gemakkelijk

Proces liep gemakkelijk. Alleen foutmelding tijdens bestelproces en opeens kon ik mijn maat niet meer bestellen dus moest ik een maat grote bestellen.

Snelle verzending en goede service

Ik had een te grote maat besteld, vervolgens vroeg of dit geruild kon worden aangezien het in de sale was. Snelle reactie en een snelle levering

Geweldige online shop en afwikkeling leveringen

Goede persoonlike service bij aftersale

Skatestore is de chillste skate winkel

Zeer vlotte service online!

Ik had een technisch probleem tijdens de bestelling, toen ik het meldde de volgende dag, kreeg ik meteen een nieuwe link toegestuurd en zeer vriendelijke communicatie per mail. Dit zorgt echt voor een verschil dan!

Supersnelle levering goed verpakt.

Goed, maar niet fantastisch

Ik bestelde een paar schoenen van de website. Ik verwachtte dezelfde schoenen als op de foto, maar de tong en de veters waren wit, in plaats van donkerrood. Dit verraste mij, maar ik heb ze wel gehouden omdat ze alsnog mooi zijn.

helemaal top!

goede hulp, alles lag netjes klaar in de winkel in Den Haag. Ook erg de moeite waard trouwens

Snel en goed geleverd

Betrouwbare leverancier. Snel en goed geleverd. Goede kwaliteit en niet duur

Zeer snelle levering

Binnen een uur na bestemming ontving ik de track n tracecode. De volgende ochtend was het T-shirt binnen; netjes verpakt en al.

Bestelling snel verwerkt en de volgende dag in huis. Prima.

Niet leverbaar / geen oplossing

Ik bestel en betaal een levi’s broek. Dag later krijg ik een mail dat deze niet op voorraad is, met de vraag of ik een ander product of mijn geld terug wil. Ik geef aan dat ik akkoord ben met iedere andere kleur levi’s van hetzelfde model en maat. Het antwoord is dat ze dat niet kunnen doen omdat de andere kleuren van het model niet in de uitverkoop zijn, dus of ik mijn geld terug wil. Een nette oplossing was geweest om een alternatief voor te stellen, eventueel met kleine bijbetaling. Het niet goed bijhouden van de voorraad en uitverkoop is een zeer slechte klantervaring en zou dus m.i. ook netter opgelost moeten worden. Ook na het melden van mijn onvrede, ontving ik wel een excuses, maar geen alternatieve oplossing. Ik ben dus genoodzaakt om voortaan elders mijn kleding aan te schaffen, gemiste kans!

Beste Joachim, Spijtig dat u het zo ervaren hebt. Wat wij u gemaild hebben is dat er geen Levi's broeken meer in uw maat in de 50 % SALE waren. Wij hebben u ook gevraagd of u eventueel een andere keuze had. Die had u niet en u heeft toen gevraagd om een terugstorting die wij meteen hebben verwerkt. Wij werken vanuit een fysieke winkel en online/offline verkopen kruisen elkaar dan wel eens. Daar bieden wij dan alternatieven voor aan en uiteraard excuses. Dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet Floris

wonderful service

The service is great, the customers support replies fast and the order is at your home the next day!