Great service

Delivered on time

Leuke producten, snelle levering

Top alles snel en netjes geregeld

Alles snel en netjes geregeld!!!!! :)

Prima geregeld alles

Fast shipping, good product, happy customer

I ordered a pair of volcom swim shorts. They arrived in good time and are great. Thanks to the team at Skatestore.

Mooie kleding, volgende dag al in huis!

Handig om online te shoppen, scheelt me toch weer een ritje Rotterdan (100km) en parkeerkosten. Zoonlief is weer erg blij met z’n nieuwe trui en ‘t shirt.

Prima ervaring

Wat artikelen besteld en netjes geleverd. Prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Na mailcontact snelle levering

Er waren eerst wat complicaties maar na mailcontact was alles er de volgende dag!

Beste, I.v.m. de drukte in deze Corona tijd waren wij 1 dag vertraagd met u verwittigen, excuses. Dit geld ook voor de telefoon, deze staat roodgloeiend en daarom is het moeilijk om er doorheen te komen. U kunt uiteraard altijd bellen voor bestellingen, dat is een misverstand. Hij is alleen vaak bezet. Over uw bestelling: Wij wachten altijd vijf dagen op een reactie van de klant op de verstuurde mail en gaan daarna over tot opsturen. Dat is precies vandaag. Hij ligt dus klaar voor verzending. Het komt uw kant op. Excuses voor het ongemak en wij snappen uw frustratie. Dank voor uw bestelling en uw reactie. Wij hopen op uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Floris Team Skatestore

Geweldig Snel, goedkoop en tijdelijk gratis levering

Ik heb hier skateboard griptape gekocht. Het was erg goedkoop. Ook was er tijdelijk gratis levering en binnen 1 dag geleverd!

Na zelf nabellen wel redelijk snel geleverd

Ik had een flinke bestelling geplaatst die nogal op zich liet wachten. Bij nabellen werd verteld dat de bestelling nog niet geregeld was omdat een van de onderdelen niet leverbaar was. Na checken in de winkel bleken de trucks wel op voorraad te zijn. De bestelling werd daarna wel snel afgehandeld en was de dag erna binnen. Duurde dus wel wat langer dan de bedoeling was en als ik zelf niet gebeld had... wie weet hoe lang het dan geduurd had. Doorgaans verder wel goede ervaringen met Skatestore. Als ze nog wat alerter zijn op dit soort situaties, dan is het gewoon helemaal prima. Wellicht dat de corona crisis hier een klein aandeel in had :)

Altijd weer snelle levering.

gratis en snelle levering; super!

De board was mooi en optijd geleverd

Altijd good!

Altijd de goeie spullen en altijd snel geleverd! What it dooo babyyyy

Te doen

Ik had bij skatestore besteld, omdat er stond volgende dag geleverd en ik had het ook de volgende dag nodig. Nu was één product van mijn bestelling achteraf niet leverbaar en kwam mijn bestelling niet de volgende werkdag aan. Jammer, verder prima

Zeer goed, goede correspondentie en snelle levering

Zeer goed, goede correspondentie en snelle levering en ook nog een toffe collectie ook nog, ga hier zeker vaker bestellen!

Top alles op tijd

Top!!

Mijn bestelling werd super snel verwerkt en ik kreeg updates via de track and trace, echt top!!

Snelle en complete levering.

Snelle en complete levering. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Goede skateshop

Wielen en lagers besteld. Goed en snel geleverd! Online besteld omdat in de stad geen skateboard shop is.

Fijne, snelle levering en goed assortiment

Fijn dat je vanuit huis kan bestellen, zonder dat je direct bij een megabedrijf terecht moet. Fijn en groot assortiment.

Soepel

Bestelling was precies wat ik verwachtte en werd zonder problemen verstuurd

Geen extra grip, wel beloofd.

Er werd beloofd dat ik een stuk griptape meegeleverd kreeg en die kreeg ik niet. Er zat dan al griptape op mn deck maar toch, als ik geen extra grip erbij krijg beloof het dan ook niet..

Geen idee

Ik heb het na een week nog niet binnen

Sympathiek

Snelle levering , perfect, zoals een webshop hoort te zijn; leuke winkel om te bezoeken ook met vriendelijk personeel !

Goede winkel, uitstekende service

Alles besteld en het was er vrij snel, ook in deze drukke periode met bestellen.