Goede kwaliteit en snel geleverd

Zeer tevreden met mijn complete Girl Hello Kitty skateboard. Goede kwaliteit. netjes en stevig verpakt. levering was volgende dag. Zeker aan te raden.

Very good

Yes very good

mooie webshop met zeer veel producten keus van verschillende merken.

Zeer goed. Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. En goede klantenservice, een telefoontje en het is opgelost.

Snel bezorgd en goede updates

Snel en duidelijke service

Lange levering

Wacht al een week op een paar schoennen zonder toelichting

Wij hebben helaas nog niks ontvangen

Kunnen nog geen punten geven daar wij nog niks ontvangen hebben

beste shop ever

ik had een bord van anti Hero gekocht op deze site het was top kwaliteit je kreeg heel veel stickers en het was de volgende dag al in huis

Snelle levering & goed materiaal

Snelle levering & goed materiaal

Skatestore beste!

Snelle levering en gewoon netjes geleverd. Die shit kwam sneller dan dat diaree je kont uit komt Sheeeesh

Ales ontvangen en super snel ook Toppers

Er miste een item in mijn geleverde bestelling, één telefoontje en werd binnen een uur nagezonden. Zoiets vind ik top.

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen?

Beste Goeie service! Groeten Michiel

Beste, Dank voor uw reactie. Uw bestelling was als vervallen bij ons binnengekomen dus niet verwerkt. Wij hebben het nagekeken en hij is gewoon betaald, onze excuses voor enig ongemak. Uw bestelling zal z.s.m. naar u toegezonden worden. In het vervolg kunt u het beste mailen naar info@skatestore.nl, dan kan het z.s.m. opgepakt worden. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Goede en snelle levering!

Top skateboard en snelle levering! Er zaten ook stickers bij.

keurig verpakt snel bezorgd

super

top!

Goede levering, top kwaliteit!

Awesome!

Everything went super.

Snelle levering en top klantendienst

Duidelijk website, zeer snelle levering en prima geholpen door de klantendienst.

Snel bezorgd, zonder fratsen.

Goed, snel en duidelijk.

meer dan goed

alles kunnen vinden waar ik naar zocht was vergeten om hardware bij mn bestelling te doen even de winkel op gebeld werd meteen geholpen door een hele klankt vriendelijke gozer meteen hardware toegevoegd zonder extra verzend kosten 5 sterren ga vaker bestellen

Snelle bezorging en gratis stickers, top!

Goede kwaliteit

Het kwam snel binnen en heeft goede kwaliteit. Erg blij mee

Snelle levering en ze hebben alles!

Goede communicatie en lage prijzen

Een hele fijn winkel met goede prijzen. De werknemers communiceren ook goed wanneer er iets mis gaat, maar gelukkig ging mijn vorige bestelling vlekkeloos. De bearings die ik had besteld waren hier het goedkoopst en vlot bezorgd.

OK