snel en makkelijk

snel en makkelijk te bestellen. volgende dag binnen

Geweldig veel keus en snelle bezorging

Hele uitgebreide collectie. Makkelijk om doorheen te scrollen en de bestelling kwam heel snel binnen

Pakket 3 dagen later geleverd dan aangegeven. Verjaardag gemist

Mijn broertje was in Nederland voor zijn verjaardag en ik had het pakket als cadeau voor hem besteld. Helaas kwam het 3 dagen later dan aangegeven en nu is mijn broertje al weer in Berlijn.

Goed en duidelijk

Bestelt, en snel geleverd

Op zich prima site

Op zich prima site fijn dat je de mogelijkheid hebt om achteraf betalen. Alleen jammer dat als je een artikel wilt retourneren je zelf het retouneren moet betalen. Er zit geen retour sticker bij. Beetje jammer

Goede en snelle service

Skatestore heeft toffe producten!

Mooie zaak vriendelijke mensen

reageren altijd snel en netjes. en de volgende dag heb je wat je bestelt hebt in huis.

Top producten top service

Snelle levering! Bedankt!

Snelle levering!

Altijd goed !!!!!!

Supersnel de schoenen in huis gekregen. Helaas vond mijn zoon de schoenen niet mooi en heb ik deze probleemloos kunnen retourneren in de winkel. Heel blij dat dat kon

Foto's kwamen niet overeen

Had een witte cap besteld maar bleek groen te zijn.

Beste, Onze excuses. We hebben het meteen aangepast op de site. Mocht u de cap retour willen sturen dan kunnen we voor u een retourzegel regelen. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Kwaliteitsvolle kleding met een snelle levering

Geen negatieve comments, zeer goede site!

50% sale

De 50%sale is het beste wat je kunt hebben als skater. Hoop dat deze snel terug komt op de schoenen, ik was namelijk net te laat deze keer. Ik heb wel flink wat shorts kunnen in slaan voor de zomer ;-). En is er ergens ook een mogelijk om producten voor te stellen? Ik zou namelijk graag de producten van Leo Baker willen kopen zoals zijn signature wielen. Ga zo door!

heel goed

bezorging volgens afspraak, goede artikelen

Ik had een BigBoy Polar jeans besteld en geen verzendingskosten 2dagen erna was hij er al. Goede verpakking. Helemaal tevreden.

goed en snel

Altijd veel keus, goede spullen!!

Zeer snel

Ik had een hele complete plus een trui besteld, was binnen een dag binnen.

Fantastisch!

Besteld vrijdagmiddag en zaterdag voormiddag geleverd! Topprijs voor topjas! Zoon heeel content! Wij bestellen zeker nog! Top service!

Snel en correct.

Item werd zoals beloofd de volgende werkdag verzonden.

Snelle levering goede communicatie

Perfecte opvolging van probleem dat gemeld werd. Goede communicatie Perfecte pasvorm