Snelle en aangename service

De bestelling was snel geleverd zonder problemen.

Alles vlot verlopen!!

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en kundig personeel in de zaak van Rotterdam. Ze hebben mij goed geholpen en mede daarom heb ik de schoenen op de website besteld want maat 40 hadden ze niet in de store zelf. Super blij met mijj nieuwe aankoop die hopelijk snel zal aankomen

Prima.

Snel, netjes verpakt. Goede service.

Good quality product, fast shipping.

Alles ging soepel

Alles ging goed

Zeer goede service!

Zelfs bij een klein probleem wordt er een oplossing gezocht. En het deck is super!

Ok is goed

Altijd goed met skatestore. Reëele prijzen en toch alleen op skateboarden gericht. En zo goed als altijd gratis verzending.

Uitstekend.

Gevraagd artikel snel en in onberispelijke staat ontvangen.

Niet tevreden

Mijn bedrag van mijnbestelling al op 13 juni van mijn rekening gegaan en heb een herinnering gekregen dat ik nog niet heb betaald , vraag me af wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen

Beste, Dat is heel vervelend. Wij hebben het nagekeken maar het bedrag nog niet ontvangen. We gaan er meteen een zaak van maken om te kijken wat er spaak loopt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Skatestore

Super goede winkel

Altijd goede ervaringen gehad met Skatestore! Personeel in de winkels is ook super behulpzaam, chill en meer dan bereid om ook een praatje te maken. Allround geweldige ervaring

leuke kleding overzichtelijke website

vaker besteld goeie kleding

Vlot en snel geleverd, Top

Tesor maglite trucks voor een zeer scherpe prijs! Snelle verzending.

Super snel geleverd goed verpakt eerlijke geprijst en veel vette merc

Super snel geleverd goed verpakt eerlijke geprijst en veel vette merc

Beperking door handtekening

Snelle bezorging echter totaal over de top dat je voor een shirt moet tekenen. Daardoor dus weer Totaal geen snelle bezorging omdst er een tijdsblok wordt afgegeven. Als je werkt is dit dus seer in efficient!!! Slaat nergens op doet letterlijk niet een webshop of voor zeer hoge bedragen. Zo jammer, gemiste kans voor hen. Ga daarom daar niet meer bestellen.

Beste, Dank voor uw feedback. Vervelend dat u het als zodanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Hardcore to the Skatestore

Yo

Kwalitatief materiaal voor een zacht prijsje. Één dag na bestelling in België geleverd. Zeer tevreden

Helemaal top!

Heb altijd een goede ervaring gehad met skatestore. Enigste was dat er vage guys werken in amsterdam

Makkelijk te bestellen. Op tijd verzonden en geleverd. Product was precies zoals online beschreven.

Super aanrader.

Ik had vorige maand een deck en hardware besteld, dit was al binnen de 2 dagen geleverd in België. Vanaf 20€ betaal je geen verzendkosten (in de meeste shops ligt dit bedrag hoger), alles komt ordelijk verpakt en supersnel aan. Wat kun je nog meer verwachten, ik vind Skatestore.nl een topper en aanrader! Ik heb gisteren nog een order geplaatst en die komt morgen aan, kan niet wachten! Bedankt skatestore team voor de goede en snelle zorgen!

Supersnelle en correcte dienstverlening!

De bestelling liep vlot, de levering aan huis nog vlotter. Heel fijn om te ervaren.

Vriendelijk en snel

Had gebeld voor m’n order en de persoon aan de lijn heeft het vriendelijk en snel opgelost!

Heel goed en heel snel geleverd.

De ideale site