Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een afscheidscadeau voor een collega hier besteld. Echter ging er wat mis met de betaling. Dus heb ik gebeld en en werd vriendelijk te woord gestaan. We hebben een goede oplossing gevonden en de collega welke weg ging kreeg zijn afscheidscadeau netjes op tijd.

Toplevering, echter een beetje schade.

Longboard kwam snel binnen na het bestellen! Het enige is dat de doos niet stevig genoeg was en dat deze kapot was gegaan tijdens transport. Daardoor minimale schade aan de griptape. In het vervolg de doos iets steviger maken

Prima ervaring - snel geleverd

Na wat zoeken vonden we de speciale producten die we nodig hadden. Alles werd snel en netjes geleverd - met een NAAM van degene die het ingepakt heeft. Top gedaan.

Quick and easy

It's amazing that when you shop, even later during the afternoon, that it's at your door the next day! I could go on right away and it's really not expensive! I would like that they send stickers though. It's fun to get and advertizing (:

Vragen worden snel beantwoord! Levering snel en en netjes!

10 punten !!! mega snelle levering altijd top!!

Meerdere keren bestelt altijd uitstekende service

Uitstekende service!

Ik had een deck van Almost besteld, samen met een set wieltjes (Bones ATF; 54 mm; 80A), met levering in België. Besteld op een vrijdagmiddag rond 17:00, de volgende dag geleverd om 14:00, zelfs iets te vroeg. Kortom, een heel goede ervaring, dus daar bestel ik nog eens!

Een tien als retourkosten nul zouden zijn

Retourkosten zijn suf. Ik blijf bij jullie winkelen, bij voorkeur in de eckte eckte shop, maar online liever niet (meer).

Quick,friendly, professional.

Very friendly and communicative. The order was handled perfectly!

Excellent

I got my order the day after placing it; very fast shipping and great feedback as well! Will order again

Snel en juist

Pakket is nog nooit telaat geweest of een fout model. Ze werken samen met postNL die een uitstekende dienstverlening hebben.

Ruime keuze met snelle levering!

Ze leveren redelijk snel en hebben een ruim aanbod aan skate spullen. Veel kortingen, ik ben daar zelf zeer tevreden over. Er was nog niets geleverd omdat mijn betaling mislukt was, maar dat lijkt eerder aan de computer te liggen. Ook staat er soms op de site dat er nog iets op voorraad is, maar kan je het niet bestellen omdat het al uitverkocht is, dat is minder duidelijk. Over het algemeen zeer tevreden over de gehele winkel!

Ik had een paar sokken besteld die helaas niet meer leverbaar waren. Ik heb daardoor een ander paar sokken uitgekozen die een paar euro duurder waren. Het verschil hoefde ik niet bij te betalen. Super CS!!

Snelle levering, goede kwaliteit

Uitstekende levering

Bestelling was de volgende dag al in huis, alles klopte! Fijne ervaring !

Weinig aan toe te voegen maar alles goed schoenen levering en snel bezorgd

Word goedgeholpen

Je wordt altijd erg goed geholpen in de winkel en er wordt goed meegedacht.

Op zondag besteld maandag geleverd!! Wat een service!!!

Op zondag besteld maandag geleverd!! Wat een service!!!

Zowel in de winkel als online goede service!

In Den Haag voor sneakers langs geweest. Ondanks dat ze daar niet de sneakers hadden die ik graag wilde kopen uitgebreid geholpen om te passen met vergelijkbare schoenen. In de winkel direct online bestelling gedaan. Ook die bestelling werd snel en goed geleverd.

Zowel online als in de winkel super service!!

Spullen komen altijd op tijd.

Zoals het hoort

Heb alleen een tas gekocht, maar de ervaring met de webshop was gewoon prettig. Had alleen bij het afrekenen dat ik daarna ontzettend lang moest wachten tot ik doorverwezen werd naar het laatste scherm. Na een refresh van de pagina kwam ik er als nog na een minuutje. Verder is de bezorg info netjes en duidelijk en had ik de volgende dag mijn pakketje netjes binnen. Dus prima en zoals het hoort naar mijn mening.

Goed en op tijd geleverd! Zeker in tijde van Corona!

Snel en netjes , top!

Snel en netjes!

Echt geweldig

Beste online skateshop van Nederland. Als er geen dichtbij zitten zoals ik heb is het echt ideaal. Snelle en goede service. Ik heb nog nooit problemen gehad en voor hulp zijn ze makkelijk bereikbaar.

Doet wat dat er beloofd is

Nette en zeer snelle service