great!

All good and on time.

Perfect zoals altijd

Perfect zoals altijd.

Tijdschrift snel verzonden, en verpakt in doos

Bijzonder, een tijdschrift werd verpakt in een doos. Maar wel snel in huis!

Snelle levering zonder problemen

Makkelijk te bestellen Snelle levering Geen problemen gehad

Heel goed!

Veel producten, heldere website en komen aflevering goed na. Helemaal top!

Goede service, snel geleverd

Snel geleverd en bij het retourneren van een product in de winkel verliep alles vlekkeloos.

Snelle levering, net verpakt.

Fijne winkel zowel fysiek als digitaal

Ik heb in de laatste maanden zowel in de winkel als op de website dingen gekocht en beide keren is het goed bevallen. De selectie is goed en de levering snel, in de winkel was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Supersnel

Snelle service en goede kwaliteit.

Mijn go-to skatewinkel

Zoals de titel zegt, elke keer als ik iets bestel bij Skatestore is het én snel geleverd en altijd goed in orde. Mocht ik liever iets via een afhaalpunt bestellen ipv aflevering aan mijn adres komen ze daar ook snel in tegemoet, service is ook altijd vriendelijk.

Correcte service maar waardeloos retour beleid

Ik wilde een artikel een maat kleiner bestellen en ze rekende me een retour sticker aan bijna 7€. Ze doen niet ‘ruilen ‘,

Beste, Dank voor uw reactie en vervelend dat u het zo ervaart. Wij bieden voor Belgische klanten een retourzegel aan met een gereduceerde prijs, anders betaalt u €16.40 i.p.v. €7.25. Als u een nieuwe order plaatst in plaats van ruilen heeft u het artikel sneller in huis, vandaar het niet ruilen beleid. Excuses voor enig ongemak. Met vriendelijk groeten, Team Skatestore

super fijn winkelen

hele fijne webwinkel. overzichtelijk. snel leveren en je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden van de status.

Top geregeld

Snelle levering . Top

Overpriced voor weinig kwaliteit

Heb een Ripndip muts besteld voor 35,-. Is van dunne kwaliteit, niet erg warm, en behoorlijk klein. Zat er aan te denken om te retourneren maar dan betaal je zelf de verzendkosten. Lame

Beste, Vervelend dat de muts niet naar uw verwachting is. U kunt de muts kosteloos retour brengen bij onze winkel aan de Nieuwendijk 134 A. Dank voor uw feedback en excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Heel top!

Heel snel geleverd en goede communicatie!

Overzichtelijke webpagina. Uitstekende communicatie. Het omruilen van een artikel ging vlot en zonder problemen, bij deze winkel koop ik vaker!

Altijd lens

Yala levering, goeie shit en snel antwoorden op je vragen

Fijne service en snelle bezorging.

Ik word altijd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen in de skatestore van Rotterdam. Online is de service snel en aangenaam.

Super snel geleverd

Erg aangenaam

Meteen een bevestiging ontvangen en bestelling was de volgende dag in huis.

mooi spul, snel geleverd

Snelle levering! En natuurlijk prachtige spullen

Altijd snel en goede service!

Altijd worden de producten snel geleverd en je kan altijd dingen goed terug sturen ik heb nog nooit problemen gehad.

Goed gefixt.

Alles volgens afspraak, helemaal goed.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service meer moet je niet hebben :)