Gemakkelijk

Alles qua het product vinden en het bestellen ging vlekkeloos. Het enige minpuntje was dat de e-mail die aangaf dat de bestelling verzonden was in mijn spam terecht kwam.

Makkelijk om te bestellen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering. Netjes verpakt. Mooi stickers ...

onberispelijke service

Ik had foutief 2 verschillende orders geplaatst en stuurde een mailtje of ik die 2 orders samen kon voegen en dus slechts 1 keer transport kon betalen en dat is meteen helemaal geregeld. Hele snelle feedback en correcte afhandeling ! Dankje !

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Prettige ervaring! Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering. If all could be so simple.

Over de telefoon ben ik goed geholpen door de medewerkers. Toen ik mijn bestelling eenmaal had geplaatst is het binnen no time geleverd in uitstekende staat:). Ben heel blij met mijn nieuwe setup!!

Volgende keer weerSkatestore

Makkelijk bestellen en snel leveren

The best skate store in NL

The store has great selection (e.g. Lakai shoes), great prices with some nice sales if you wait (e.g. 30% off on Bones wheels), customer service is fast and helpful, they ship quickly and for a good price, and the best part is that they ship with PostNL which makes receiving packages so much easier than with UPS or DHL. Have tried many other shops in NL, but this one is my favourite. My only suggestion would be to allow users to create an account and to log-in when shopping, so that one can see past orders and would not have to re-enter address at time of each order.

Dear Luka, Thank you for your feedback. Customer accounts will be coming. Kind regards, Team Skatestore

Super !!!

Alles perfect verlopen, van bestelling tot levering. Top!

Goed geïnformeerd over de voortgang en pakket dag later netjes in huis!

Snel

Goed geholpen in de winkel, via de website besteld en volgende dag in huis

Mega snel geleverd!

Backdoor

Backdooren echt elke release.. is echt om ziek van te worden, laten mensen minimaal 50 euro bestellen om vervolgens een week later maar ff een post eruit te gooien met alles is gestuurd. Echt jammer

Beste Willem, Bedankt dat je mee hebt gedaan aan de raffle voor de Dunk low Born x Raised. Zoals duidelijk vermeld bij het aanmeldingsformulier hebben we aangeven dat we de winnaars pas na langere tijd bekend zouden maken. Vervelend dat u niet gewonnen heeft maar dat is geen reden om ongegronde uitspraken te doen. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Skatestore

Skatestore is een topsite en de winkels zijn ook top

Dochter is er blij mee

Bestellen ging makkelijk, we werden netjes geïnformeerd over de voortgang van de bestelling en snel geleverd. Netjes verpakt en zoals gezegd, mijn dochter is er helemaal blij mee

Snel en kwalitatief

de site was overzichtelijk en de producten van kwaliteit, daarnaast was de verzending ook gratis en snel

Goed assortiment en snelle levering

Veel keus in de webshop, netjes ingepakt en snel verzonden.

Snelle en goede levering

Producten van hoogwaardige kwaliteit

Fantastisch bedrijf, altijd toffe collectie en fijne service

Shop hier regelmatig Carhartt en Stussy

Top, alles werkt is zonder problemen verlopen

Geen problemen gehad, alles verliep goed

betrouwbaar en snel

Online bestellen gaat erg makkelijk. Product werd snel bezorgd. En wederom weer een sticker bijgevoegd :)

Dikke vette 10

Wat mij betreft scoren ze een dikke vette 10 en wanneer er meer sterren zouden zijn om te geven dan zou ik dat zeker niet laten. Skatestore levert snel en op tijd en de prijzen zijn ronduit prima. Jongens en meisjes van Skatestore ga zo door, mij als vaste klant hebben jullie alvast (eigenlijk al jaren). Top!!

Snelle bezorging en goed aanbod

Product besteld, de volgende dag in huis!