simpel en snel!

Snelle service en levering, precies wat je verwacht :)

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

uitstekend!

Product werd snel en correct geleverd! Erg tevreden. Zou hier zeker weer bestellen.

Op tijd geleverd

Snelle verzending en het juiste product

Eerder de schoenen gepast in de winkel, daar was niet de juiste maat aanwezig. Via de site besteld en dezelfde dag verzonden.

Goede klantenservice

Ik had een compleet board samengesteld en er was helaas een probleem met de bushings. Even gemaild en binnen een dag was het opgelost en de vervanginsonderdelen onderweg. Prima service waar word meegedacht met de klant.

Fijne winkel met fijne service

Snelle reactie van klantenservice en snelle verzending van de bestelling

Word super afgeleverd, favoriete winkel, haal hier bijna al m’n kleding. Altijd ontzettend tevreden en super blij dat er een winkel zoals dit is.

Mooie skate spullen.

Hele mooie spullen en een uitgebreid assortiment.

Snelle verzending en goede kwaliteit kleding!

Goede service en snelle verzending!

Selle verzending, goede producten

Heel fijn bedrijf en goed product

Super want je kan achteraf betalen, en de goedkoopste ook nog!

Bestelling word goed en snel verwerkt!

Zeer snelle service!

Zeldzame schoenen besteld. Erg snel geleverd en vriendelijk afgehandeld!

Tweede maal dat ik iets bestel, correcte service, snelle levering.

Tevreden!

Goede zaak

De skatestore is een goede winkel om naar toe te gaan. Goede service en advies. Wel 1 minpuntje, het goedkopere segment is niet fysiek in de winkel aanwezig. Dat is wel erg jammer. Dan kan je daar niet naar kijken, proberen en advies bij krijgen. Voor een startende skater die niet direct 100 euro of meer kan besteden is dat erg jammer.

perfect

Broek zondagavond besteld en had hem dinsdag al in huis. Snelle levering!

Retourproces omslachtig

Heel omslachtig als je iets wil retourneren. Je moet allerlei gegevens handmatig invoeren zelfs de artikelnummers. Echt niet meer van deze tijd. En let op, verzendkosten zijn voor koper. Retourneren kan echt handiger, iets om snel te verbeteren. Tot die tijd voor mij even geen bestelling meer bij Skatestore

Beste Marleen, Dank voor je feedback en de bestelling. We zullen het in acht nemen. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Ordered kneepads, they arrived, no problems.

Not much else to say.

Snel geleverd en alles zoals verwacht

Zie titel. Alles prima.

Ik heb me pakketje nog niet binnen ( ik hebt t vanmiddag besteld ) maar ik vind het nu al een uitstekende service en geweldige klantvriendelijkheid… en dat via een website wat een top tent

zoals altijd zeer tevreden

Mooi shirt, snelle levering en goede service. Niks te klagen dus

Alles naar wens

Mooi deck voor een mooie prijs. Verpakking was wel wat beschadigd. Het deck gelukkig niet. Als ik meer geld zou hebben zou ik wel de kleine skateshop steunen. Die kan hier nooit mee concurreren.

Wauw

Dit weekend besteld en dinsdag al geleverd in België! Top service!

Superbediening

Alles zeer vlot verlopen. Toen de betaling niet doorkwam ben ik direct verwittigd, en heb ik op tijd het nodige kunnen regelen. Dank je wel skatestore