Altijd snel en goed

Altijd snel en goed

Snelle service, goede communicatie en product zoals omschreven. Goede kwaliteit.

werkt zo als het hoort 2de dag na bestelling al binnen

order 2899600_236801

Assez déçu. Je n'ai pas reçu la planche que j'avais commandé ! J'avais commandé une girl malto blanche. Et j'ai reçu une Girl Turquoise. Je n'aime vraiment pas cette couleur. Mais bon heureusement c'est la même taille. Et je ne peux pas renvoyé la planche parce que je pars à Barcelone aujourd'hui. Je aurais pas eu le temps. Un peu dommage, sinon envoie rapide. Merci

Goeie ervaring

Mooie site maar als tip een omschrijving van het product erbij zetten met alle maten

Snelle verzending maar niet netjes verpakt

Snelle verzending.maar mijn griptape was helemaal gevouwen IPV netjes geleverd. Kostte me heel wat moeite om mijn deck nu netjes te grippen door de diepe cracks

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Mooie spullen, snelle levering.

Vlot en zeer snel

Twee decks gekocht aan zeer goede prijs, volgende dag al in huis. Wel jammer dat de kwaliteit van het deck zelf tegenvalt.

Prima marco

Marco prima

Makkelijk en snel

Altijd super snel mijn pakketje binnen en altijd goed ingepakt zodat het niet stuk gaat tijden vervoeren

Aanteraden webshop

Minpuntje is dat de categoriën door elkaar staan en dan met een filter optie naar de juiste categorie gaat. En bij anderen skateshops kan ik net wat meer filteren zoals bij decks en schoenen een kleur aangeven. Maar dit zijn maar kleine verbeter puntjes. Skatestore is over het algemeen een prima webshop met veel keuze in artikelen

Fijne & overzichtelijke site

kon alles goed vinden en was er duidelijk :)

Heel makkelijk en soepel

Duidelijk overzicht van alle producten, ruim assortiment. Ik raad het aan!

prima service, mooie producten

Had de bestelde producten snel in huis. Ook retourzending was geen probleem.

Snelle verzending.

Het board is snel geleverd en was goed verpakt. Helaas bevatte het board kleine beschadigingen. Niet ernstig, maar toch.

Verkeerde product besteld

Verkeerde broek besteld kan ik mijn bestelling nog wijzigen.

Beste, In dit geval kunt u het beste naar de customerservice van Skatestore mailen: info@skatestore.nl. Zij kunnen u dit voor u regelen. Dank voor uw bestelling en we zien uw mail tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Ben heel blij en levertijd was maar 1 dag

erg goed!

ik had de verkeerde maat trucks betseld. Dag daarna even gebeld of dit nog gewijzigd kon worden. Kreeg een erg vriendelijke man aan de lijn. Dag erna netjes de goede maat ontvangen!

Dubbel

Klanten service top! Alles optijd geleverd! Dus dankje al! Maar spijtig genoeg laat de pakjes dienst die jullie gebruiken de bestelde producten gewoon voor de deur staan inpaats het naar een afhaalpunt te brengen of eens te bellen bij de buurman bij het niet openen van de deur. Het was een bestelling van +200 euro die gwn maar te rapen viel. Het pakje heeft 2 uur buiten aan de voordeur gelegen... dit vind ik niet kunnen, niemand valt te vertrouwen

Beste, Dank voor de melding en de bestelling. Dat is zeer spijtig om te vernemen. We gaan dit laten weten aan de bezorgdienst. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Heel nice

Goede service, snel bezorgd. Website ook overzichtelijk.

Fijne webshop met mooi aanbod

Blij met alle merken die jullie verkopen. Aanbod is ruim en verzending gaat snel