Levering was zeer snel.

Goed verpakt en mooi op tijd bezorgd!

mooi kwaliteit van de producten en mooi snel in huis bezorgd.

Altijd goed

Altijd goed

Top Skatestores om the shoppen

Snel

Super fast shipping

Heel fijn

Ik heb bestelt kwam goed aan

dikke prima

super snel geleverd zonder problemen. helemaal toppie!!

Deze keer wat minder

Nou de board die ik online zag was niet de zelfde kleur er stond dat hij grijs was maar kreeg hem in het zwart me madness board dat vind echt sad en jullie hebben ook niet echt veel board kwa 10 of bepaalde maat dat ook echt heel jammer voor mensen die siz 10 skate

Beste, Allereerst dank voor uw bestelling. Vervelend dat u een andere hout veneer heeft gekregen dan afgebeeld. Dit varieert vaak per deck daar hebben we geen invloed op helaas, Onze excuses voor het ongemak. U kunt het uiteraard op onze kosten terugsturen mocht u dat willen. Wat betreft maat 10+ decks, als u kijkt bij merken zoals o.a. Powell Peralta, Heroin en Santa Cruz zijn er genoeg keuzes op onze site. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Très bon matériel

Envoi rapide, jamais déçu

Top winkel

Altijd goede skateboards

Top producten! Top verzending! Blij mee!

Gewoon goed

Niks op aan te merken, snelle levering en goed verpakt. Ik kom hier ook altijd als ik in utrecht ben en er hangt altijd een goede sfeer.

Snelle levering en goede mooie veters

Correcte service na minder review

n/a

Skatestore kan ik aan iedereen aanbevelen

Skaterstore kan ik aan iedereen aanbevelen

yourgreatthebestyourzwelferynice

its fery nice i love it

goede en snelle service

Had per ongeluk verkeerd adres ingevoerd, deze werd uiteindelijk naar een ophaalpunt in de buurt gestuurd. Het contact was duidelijk en snel. En lekker skate deckie erbij.

snelle verzending

snelle verzending en goeie kwaliteit

Snelle Service

Bestelling geplaatst voor de tijd wat er op de website staat, de volgende ochtend in huis. Mijn zoontje is Super blij so I'm

Wack

M’n bestelling is gecanceld

Beste Kevin, Dank voor uw feedback. Helaas konden we de zeer gewilde Pokémon skateboards niet aan iedereen leveren. Er werd zo massaal besteld dat sommige klanten naast het net viste. We hebben dit aan u gemeld en snappen dat het heel vervelend is. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Skatestore

Product

Wat ik gekocht heb ziet er stijlvol uit Klasse,mooi afgewerkt zeer te vrede

Heel snel en schoenen perfecte staat geen beschadigingen want wel al meegemaakt

Tis een zeer goede vertrouwbare site waar ik vroeger nog niks van wist tot ik het op instagram tegenkwam

Alles is gegaan zoals het moet gaan. Leuke aanbiedingen en een overzichtelijke site, wat mij betreft.