goeie levering

snel bezorgt en geen problemen met betalen

Goeie kwaliteit

Zeer snelle verzending.

Super snel

Helemaal fijn. Super snel verstuurd!

SNEL & CORRECT

snel, correct en goede prijs

Beste skatestore tot nu toe :)

alleen mag wel wat meer stickers

Elke keer dat ik een aankoop hier doe is het fantastisch

Skatestore is gewoon heel fijn nooit een echte ervaring mee gehad

Snel en correct!

Correcte en snelle levering!

Snelle service en levering

Overzichtelijke site, snelle en correcte levering.

heel snelle levering

heel snelle service

Great contact and flexible service

I ordered the wrong size of deck bit realised too late to change the order. Rather than have to return the deck via mail, I was able to drop it off at the amsterdam store. Thry were understanding and processed my refund within just 2 days. I would definitely return and can recommend their service

snelle goede levering

goede snelle levering

Al verschillende malen besteld, kleinkind zeer tevreden van kwaliteit. Snelle levering

Duidelijke website, snelle en correcte levering. Prima.

Duidelijke website, snelle en correcte levering. Prima.

Super fijn geholpen

Het pakket was bij Post NL zoek geraakt. Fijn contact en goed geholpen. Gelukkig kwam het pakket na twee weken ineens boven water. Heel blij met de schoenen voor een heel goede prijs

snelle leveringen en optijd op gestuurf

snel lervering

Snel verzonden, goede service

Snel verzonden. De broek was te groot dus moest deze retour geven. Van belgië naar nederland was dit heel duur. Ik mocht een mail sturen naar daar om dan een retoursticker te ontvangen aan de helft van de prijs. Ik kreeg heel snel antwoordt, terug betaling nog niet ontvangen, kan ik nog niet over oordelen. Toch vind ik het jammer dat ik op een broek van 120€, retour moet betalen. Van belgië op deze website bestellen, zou ik vermijden. Tenzij je de exacte maat weet.

Altijd snel geleverd

Al meerder keren bij jullie besteld en het word altijd snel verzonden. Enige tip is misschien een account waar je overzicht hebt over je bestelling en eerder bestellingen! Verder altijd top Fijne dag Joey Marijnissen

Beste skateshop van Nederland

Snelle levering, goed aanbod, goeie hulp bij vragen en mooie prijzen.

snel geleverd, alles in goede conditie

ik heb ook nog dragon wheels en een skate tas bij een grotere outlet besteld, wou dat ik ze bij jullie had besteld. dan had ik ze nu al! toppers ook mijn eerste skateboard bij jullie gehaald. of 2e eigenlijk sinds ik opnieuw ben begonnen met skaten op 32 jaar oud.

Schoenen bestel direct goede track and trace, zonder verzendkosten na 14 uur al geleverd

Great shoes, great price, great delivery time.

Snelle levering. Mooie producten

Beste!