Snelle levering. Mooie producten

Beste!

Altijd goeie producten.

Snelle, correcte levering

Perfect!

Shipped fast and everything was how it was supposed to be, would reorder without hesitation!

Topservice

Had me vergist in adres, even klein emailtje, direct antwoord op gekregen en alles aangepast zonder verdere problemen, goederen gestuurd naar nieuw adres!

fair prices & fast delivery

Have some good sales/offers from time to time. Fast delivery.

Zoals het hoort!

Juiste product, levering binnen 1 dag, prima prijs!

Net een speelgoedwinkel

Mooie sales, mooie spullen. Voor de jonge én ook de oldskool skaters.

Snel bezorgd

Great choice of cloths and shoes, sales prices are awesome. Very fast shipping ❤️ One love, reliable shop.

Pakketje goed bezorgd

Ik had schoenen besteld en ze zijn echt veel sneller aangekomen dan ik dacht!

kwalitatieve kleding

kwalitatieve kleding en snelle levering

Het ging super snel na het plaatsen van mijn bestelling. Het pakketje was de volgende dag al onderweg en binnen.

Goed & integer

Duidelijke informatie op de website, snelle levering, goede en mooie kleding en je wordt goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Supertoffe deal

Weer een supertoffe deal gescoord. De Lurpiv trucks van Oski. Alleen ik had het beeld dat ze in een aluminium tin zouden komen met een briefje van Oski (zoals hun instagram). Ze kwamen in een bubbeltjes envelop. Dat is als nog geen probleem omdat ze gebruikt worden maar ik vond de originele verpakking leuker om cadeau te geven. Verder gewoon solid delivery als altijd.

Snellen levering

Skatestore heeft een snellen levering en dat vind ik heel fijn, en de producten worden in goede staat geleverd.

Mijn bestelling kwam net op tijd aan voor de vakantie, goed gedaan!

Hele snelle levering

De levering was zeer snel en de kleding was in goede staat.

Perfecte service

Zeer blij met de nieuwe kleding en dat met een korting van 50% op de verkoopprijs.

Mooie producten en snelle levering

De skatestore heeft een mooie collectie die ook nog eens snel bezorgd wordt. Heel tevreden.

flinke korting en heel snel

Ik kende skatestore niet, ik vond ze via google shopping, zij waren de enige die de schoenen die ik wilde in mijn maat hadden voor een flinke korting tijdens de solden. Hun trustpilot en kiyoh scores waren goed, dus ik probeerde ze. Mijn schoenen kwamen de volgende dag aan, ik zou ze opnieuw gebruiken.

Alles in orde.

Van bestelling tot levering was alles in orde.

Torenstraat 37 2513 BN Den haag

+31 (0) 70-3585884