Uitstekende service !

Ik had mij een data simkaart besteld voor de EU. Alles verliep vlotjes zoals je verwacht. De volgende dag kreeg ik al een melding dat de simkaart onderweg was. Helaas moet er iets verkeerd gelopen zijn bij de post waardoor ik de simkaart niet in ontvangst kon nemen (verloren ?). Toen ik dit melde via mail kreeg ik nagenoeg meteen antwoord dat ze een andere simkaart gingen opsturen. Deze heb ik nu wel mogen ontvangen. Echt top service ! Meteen reactie en actie !Menige mogen hier een voorbeeld aan nemen. Bedankt !

Was in weekend dus op dinsdag post leverd niet op maandag instaleren na filmpje kijken eenvoudig heb nog niet echt gebruikt maar na klijne test google winkel was goed

werkt voor mijn zeer goed

Ik heb nog te weinig ervaring om het goed te beoordelen, maar tot nu werkt het zeer goed

Uitstekend !

Had hulp nodig vanwege onbekendheid met Dual SIM in een smartphone en met wijziging van inlog gegevens. Beide zaken zijn zeer goed uitgelegd en zonder morren opgelost. Dank.

snel efficient betrouwbaar simpel

Het werkt. Sim in mifi toegangspunt definieren en het werkt. Daraan hoef je niets toe te voegen anders dan dat het werkt met meerdere toestellen zonder merkbaar verlies van snelheid.

Snelle verzending. Uniek product.

Op dit moment de enige aanbieder van een prepaid datasimkaart waarbij het tegoed een jaar houdbaar is. Ideaal als data sim in de Audi.

SIM de volgende dag per post ontvangen, en in mijn auto gestopt. Werkte meteen. Prima 4G via KPN netwerk in Nederland. De begeleidende brief was ook duidelijk. Jammer dat de data relatief duur is, maar als je maandelijks weinig gebruikt is dit wel een handige optie.

Snel en makkelijk

Was opzoek naar een M2M simkaart en wereldwijd wifi biedt deze aan. Ze versturen snel. Snap alleen het vrij hoge gebruik niet. Gebruik de M2M sim voor always on met praktisch zonder data verkeer.

Werkt prima TOP

Werkt prima, zoals het moet.

Verrassend duur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb op drie dagen tijd meer als 30 G gebruikt en weet niet waaraan?

5e X in 8 jaar; werkt en bij evt problemen bereikbaar en adequate hulp.

5e X in 8 jaar; werkt en bij evt problemen bereikbaar en adequate hulp. Oké die ene vakantie dat beide campings in Britse natuurgebieden gewoon KM in de omtrek geen mobiele dekking hadden toen werkte het niet; Logisch. Maar toch geld terug?! terwijl Wereldwijd Wifi daar toch echt niets aankon doen.

Geen sim ontvangen

Niks ontvangen en niemand neemt terug contact op

Overal wifi great

Geen gedoe werkt gewoon top

Excellent deal and service

Easy configuring. Easy upgrading. Works lik a charm. Why only an 8? Because in my browser I cannot see the stars and have to guess where they are. It´s a pity that a lot of website become more and more unreadable. P.S. Why is Plaats required in this form?

was tevreden over de service en nazorg

had de simkaart ontvangen echter ontbrak de simverloopstukken. na een belletje hebben ze dat alsnog toegezonden. erg tevreden over de verbinding.

Pluspunten

Geven een goede ondersteuning en heel behulpzaam !!

Pluspunten

Het meedenken met de klant en oplossingen aandragen om het probleem op te lossen. Bij mij heeft het heel goed gewerkt. Daarnaast is de snelle afhandeling ook uitstekend. Heb binnen een paar dagen een data-simkaart en router ontvangen en alles werkt, zoals beloofd op jullie web-site

Niets, behandeling en en benadering zijn uiterst professioneel

Pluspunten

Snelle levering. Goed product en hulp geven als dat nodig is.

Pluspunten

Goeie concept, Antwoord snel op vragen per email

Pluspunten

duidelijke begeleidende brief

wat een gepier om het sim kaartje uit het kaartje te halen :-)

Pluspunten

Correct duidelijk en accuraat

Nvt

Pluspunten

Opwaarderingen, aankopen e.d. worden razendsnel opgeleverd.

Over Wereldwijd Wi-Fi