Eerlijk gezegd nog weinig mee gewerkt......

Dient voornamelijk als back-up bij uitval vaste wifi, even getest en werkt prima....

Snelle levering.

Prijs-kwaliteitverhouding interessant en goed service

Prijs kwaliteit interessant en goede service.

Slecht

Had een simkaart besteld waarbij normaal een houder bij zou zitten (was een micro sim en had eigenlijk gewoon nodig) na een paar mails zou deze omvormer opgestuurd worden doch tot op heden nog niks mogen ontvangen. En uiteindelijk dan toch mogen ontvangen ruimschoots te laat maar beter laat dan nooit. Was ondertussen al vertrokken naar buitenland, kinderen hebben ze na mogen sturen dus toch nog een voldoende.

snelle levering.

De bestelling werd snel geleverd. Echter de uitleg hoe het te gebruiken vind ik wat minder. Maar dat zal aan ons liggen wij zijn geen digibeten en al wat ouder. (60+) Het was lastig om over te schakelen van het simkaartje van de telefoon naar het simkaartje van het internet. Uiteindelijk zijn we er na hulp (van een neef die 30 jaar jonger is!) wel uitgekomen. We hebben het nog niet in gebruik genomen omdat we nog niet weg zijn geweest, met de kerstdagen zijn we in buitenland dus dan zullen we gaan merken of het allemaal goed werkt. Ik hoop toch dat zolang wij het simkaartje gebruiken van de telefoon voor het Wi-Fi signaal dat er dan geen data afgaat van het simkaartje voor internet? Ik weet niet of ik het allemaal goed omschrijf maar ik geloof wel dat men begrijpt wat ik bedoel.

Altijsd snelle en correcte leveringen

Goed bereik van de simkaarten, en goede prijs prestatie verhouding. En nbiet te vergeten, snelle levering en service

Vlotte levering.

Bereikbaar voor probleemmelding.

super goed en snel

lekker snel en goed advies .

Sim kreeg geen verbinding in Marokko

Apparaat aangeschaft om buiten Europa te gebruiken. Net terug uit Marokko; apparaat heeft in 6 dagen niet één keer verbinding met mobiele netwerk weten te maken. Miskoop dus

Helemaal volgens het boekje

We hebben een SIM Europa besteld. De bestelling & levering verliep helemaal volgens het boekje. De ingebruikname van de SIM verliep ook vlot, er zat een duidelijke handleiding bij. We hebben de SIM nu 2 weken in huis, dus hoe het gebruik op langere termijn is kunnen we niet zeggen. Vandaar niet de allerhoogste score.

Werkt goed en is de enige data Sim die niet verloopt

Kaarten worden snel toegestuurd. Opladen gaat eenvoudig.

Te duur voor de data

Te duur voor de data.

Niet zo heel tevreden

Om voor mij totaal onbekende oorzaak was mijn tegoed van 2 GB bijna verdampt terwijl ik nauwelijks mijn mifi heb gebruikt. Kaart terug gestuurd. Geld kwijt zonder gebruiksprofijt

Werkt prima

In orde!

snel en duidelijk

Snelle levering + snelle en duidelijke communicatie als je vragen hebt. Verder is het product eigenlijk plug&play. Omdat het prepaid is kan je gemakkelijk even dingen testen zonder meteen een lange termijn contract te moeten afsluiten, lekker flexibel!

SUPER !!!!

Het is waar ik op hoopte, snel en makkelijke data verbinding, met als een p;au het netwerk vanKPN. Super wat betreft landelijke dekking.

top service en snel

Perfecte hulp bij navraag

perfecte kaart voor auto

sim kaart werkt perfect in de simkaart houder van de auto .

Goed en goedkoop produkt

Sturen direct na betaling de simkaart met een beschrijving hoe je m kunt gebruiken. Het data verbruik is goed te volgen op een andere website. N.a.v. configuratie problemen met mijn GPS tracker toepassing heb ik een paar keer email gehad en kreeg snel goede tips om het werkend te krijgen

Geweldig.

Duidelijke instructie over de instellingen voor gebruik data sim.

Geen gezeur en vooruit met de geit !!!

Geen gezeur en onmiddelijk bruikbaar via een goede website

leuk en handige oplossing voor onderweg !!!!

Top: zonder gedoe !!!!

Duidelijk en eenvoudig. Simpel en snel op te waarderen. Heb de sim geplaatst in een Huawei mifi die ik al had. Eenvoudig te configureren met de duidelijke meegeleverde beschrijving. Heb nog geen ervaring in Frankrijk, waar ik hem voor heb aangeschaft, maar in Nederland haal ik hoge snelheid internet van rond de 40 mbps downstream. Super tevreden dus!

Eenvoudig te bestellen en prompt op afgesproken dag geleverd.

Website duidelijk. Bestelwijze eenvoudig. Simkaartje data only werkt goed. Ben wel benieuwd in welke tijd de 2 GB verbruikt zal zijn en ik moet opwaarderen.

Positief

Enige bemerking is de vermelding dat bestelling per mail zou worden bevestigd, wat niet is gebeurt.