Helemaal volgens het boekje

We hebben een SIM Europa besteld. De bestelling & levering verliep helemaal volgens het boekje. De ingebruikname van de SIM verliep ook vlot, er zat een duidelijke handleiding bij. We hebben de SIM nu 2 weken in huis, dus hoe het gebruik op langere termijn is kunnen we niet zeggen. Vandaar niet de allerhoogste score.

Werkt goed en is de enige data Sim die niet verloopt

Kaarten worden snel toegestuurd. Opladen gaat eenvoudig.

Te duur voor de data

Te duur voor de data.

Niet zo heel tevreden

Om voor mij totaal onbekende oorzaak was mijn tegoed van 2 GB bijna verdampt terwijl ik nauwelijks mijn mifi heb gebruikt. Kaart terug gestuurd. Geld kwijt zonder gebruiksprofijt

Werkt prima

In orde!

snel en duidelijk

Snelle levering + snelle en duidelijke communicatie als je vragen hebt. Verder is het product eigenlijk plug&play. Omdat het prepaid is kan je gemakkelijk even dingen testen zonder meteen een lange termijn contract te moeten afsluiten, lekker flexibel!

SUPER !!!!

Het is waar ik op hoopte, snel en makkelijke data verbinding, met als een p;au het netwerk vanKPN. Super wat betreft landelijke dekking.

top service en snel

Perfecte hulp bij navraag

perfecte kaart voor auto

sim kaart werkt perfect in de simkaart houder van de auto .

Goed en goedkoop produkt

Sturen direct na betaling de simkaart met een beschrijving hoe je m kunt gebruiken. Het data verbruik is goed te volgen op een andere website. N.a.v. configuratie problemen met mijn GPS tracker toepassing heb ik een paar keer email gehad en kreeg snel goede tips om het werkend te krijgen

Geweldig.

Duidelijke instructie over de instellingen voor gebruik data sim.

Geen gezeur en vooruit met de geit !!!

Geen gezeur en onmiddelijk bruikbaar via een goede website

leuk en handige oplossing voor onderweg !!!!

Top: zonder gedoe !!!!

Duidelijk en eenvoudig. Simpel en snel op te waarderen. Heb de sim geplaatst in een Huawei mifi die ik al had. Eenvoudig te configureren met de duidelijke meegeleverde beschrijving. Heb nog geen ervaring in Frankrijk, waar ik hem voor heb aangeschaft, maar in Nederland haal ik hoge snelheid internet van rond de 40 mbps downstream. Super tevreden dus!

Eenvoudig te bestellen en prompt op afgesproken dag geleverd.

Website duidelijk. Bestelwijze eenvoudig. Simkaartje data only werkt goed. Ben wel benieuwd in welke tijd de 2 GB verbruikt zal zijn en ik moet opwaarderen.

Positief

Enige bemerking is de vermelding dat bestelling per mail zou worden bevestigd, wat niet is gebeurt.

zeer duidelijk

in een paar woorden: makkelijk aanvragen, vragen duidelijk beantwoordt in een dag tijd, goed filmpje om te installeren. top

Uitkomst!

Snelle goede levering. Werkt goed in Nederland en in Duitsland. Nog niet veel ervaring opgedaan, onlangs geleverd moet nog verder uitproberen. Bijgesloten adapters is een goede zaak.

Snel geleverd. Werkt goed in Nederland, nog geen ervaring buiten Nederland.

Algemene ervaring is uitstekend , levering dag na bestelling in huis , vlugge respons op mail , ze hadden vergeten de 3 in 1 adapter bij te voegen maar na 1 mailtje de dag erna al in huis geleverd .

Goede service en prima bereik

Mijn ervaringen met Wereldwijd WiFi zijn goed. Een snelle respons op mails als er vragen zijn over het eerste gebruik van de aangekochte MiFi en tijdens het verblijf in het buitenland is het bereik prima.

Snelle levering...

Heel snel en simpel geregeld, voor de sim een keurig factuur ontvangen. Voor ons werk op de kade ideaal en werkt snel. Helaas krijg je bij de opwaardering geen factuur. Voor een particuliere gebruiker geen probleem maar zakelijk is het minder handig. Op mail met daarin mijn vraag krijg ik ook geen reactie, jammer

Data simkaart

Heb de simkaart besteld en de volgende dag in huis goede service. Simkaart in mifi geplaatst en geprobeerd in n.l. werkt het goed volgende week in Spanje proberen.

Functioneert goed. De gsm moet soms uit en weer aangezet worden om weer de goede verbinding te krijgen.

Sneller levering trage service

Sim snel geleverd maar zonder 06. Heb deze nodig om mijn GPS tracker aan te sturen. Vraag via SMS en Email naar service verstuurd maar geen reactie....