Werkt goed...

Beetje om de mbtjes denken ... niet teveel op youtube surfen, maar verbinding is prima. Op de opwaardeer site staat contoleren ipv controleren... beetje slordig om te zien. Zou ik aanpassen, staat professioneler !

Werkt niet

Aangekomen op Curaçao wilde we graag overschakelen op keepgo maar de kaart werkte niet. De telefoon herkende wel de kaart maar daar bleef het bij. De instructies en instellingen nogeens nagelopen maar het ging niet. Zonde van het geld. Nu maar een simkaart van Digicel gekocht en die werkte meteen zonder dat ik instellingen moest aanpassen. In het vervolg koop ik dus geen kaart meer. Henk

Doet perfect wat je zou verwachten

👍

Goed en snel.

Spullen waren snel binnen. Oplader ontbrak maar werd de volgende nagestuurd.

Gebruikt als data simkaart voor de wagen (Volvo On Call). Werkt prima in België.

De instellingen voor de kaart en het toestel (in dit geval de wagen) waarin deze wordt gebruikt moeten vanzelfsprekend strikt nageleefd worden opdat de simkaart naar behoren zou werken, maar dat is bij eender welke simkaart het geval, en de meegeleverde aanwijzingen zijn klaar en duidelijk.

Nog niet ontvangen

Op 8 januari 2020 zou ik post kunnen verwachten maar op 15 januari 2020 nog steeds geen post met de bestelde en betaalde simkaart. Al 2 mails naar info@prepaidsimkaart.net t.a.v.dhr. de Waal maar ik krijg geen reactie. Mijn order is 296162 en is betaald wat ook blijk van de gekregen bestel pakbon. Dus......... niet fijn deze bestelling misschien dat deze mail er iets aan kan doen. JAMMER. Nu, 18 januari is na de 3e mail alles geregeld door N. Isja die direct actie nam. Ik dank deze medewerker.

Opgelost

Door een misser bij PostNL werd mijn bestelling niet ontvangen. Na mailverkeer is dit naar tevreden opgelost door prepaid simkaarten.nl

Wij gebruiken deze simkaart om op afstand de controle te hebben en eventueel bij te regelen voor de verwarming van ons tweede verblijf aan de kust. En dit werkt prima.

Nog geen succes

De taal op de simkaart is onbegrijpelijk, en ik kan niet ontdekken hoe die op een andere taal kan komen.. dus ik kan er niets mee beginnen.

Doet wat het moet doen

Heb even moeten zoeken naar de instellingen van mijn tablet maar eens geïnstalleerd werkt de kaart goed in België. Is eigenlijk bedoeld om internet te hebben als we de tablet mee nemen van huis, wat niet zo vaak gebeurt, maar vermits de data onbeperkt geldig blijft heb ik voor deze data simkaart gekozen. Alleen jammer dat ik niet weet hoe ik kan controleren hoeveel data nog op de kaart staat zodat ik tijdig kan bij kopen.

Slordige verzending van SIM kaart.

Heb lang moeten zoeken naar SIM kaart. Kleefde ergens onderaan in omslag. Kwaliteit omslag was ook minimaal. Instelling apparaat niet duidelijk. Instellingen wel opgegeven maar niet hoe deze in te voeren (apparaat door wereldwijd WiFi ooit geleverd). Dus niet uitgevoerd. Werkt echter wel.

Werkt super

In Nederland werkt hij perfect,nog niet uitprobeert in buitenland.

werkt prima!

het installeren ging eenvoudig met het voorbeeldfilmpje op youtube. Verder nog niet in het buitenland uitgeprobeerd.

Nog niet getest buiten Nederland

Hij werkt prima. Neem aan dat hij in het buitenland ook goed werkt.

voldoet niet aan de verwachtingen.

Ik heb een data simkaart besteld en zeer laat ontvangen. Besteld op vrijdag en ontvangen op donderdag. De simkaart werkt in een One+ smartphone, maar kan niet gebruikt worden als hotspot. Nadien geprobeerd in een ander toestel en daar werkt het internet ook op, maar weer werkt de hotspot functie niet met deze simkaart. Volgens de support van Keepgo is het mogelijk dat het toestel of de lokale provider "hotspot" niet ondersteunt. Volgens jullie website dient deze simkaart net wel om internet te delen....

Te vaak geen bereik doordat er met providers wordt gewerkt die goedkoop zijn.

De levering en klantenservice zijn prima. De dekking is matig dit komt omdat er geen contract is met de grote providers waardoor er regelmatig geen bereik is bijv. In Mexico is Telcel overal maar Movistar niet of maar met een zwak signaal. Belize heeft geen service terwijl digicel de provider is waarmee in diverse Caribean landen wel een contract is. Als je een wereldreis maakt kun je helaas niet overal op je wereldwifi vertrouwen. Helemaal tevreden helaas nee.

Snel, betaalbaar en goed geregeld

Het was de eerste keer dat ik een data simkaart kocht voor een tablet, dus moest me eerst oriënteren op de mogelijkheden. Die stonden duidelijk op deze site. De prijs was concurrerend en hoewel ik één minuut voor vier de bestelling plaatste had ik inderdaad 22 uur later de simkaart in huis. Zeer tevreden!

Snelle levering, kaart werkt goed

Snelle levering, kaart werkt goed. Kan nog niets zeggen over houdbaarheid van tegoed e.d.

Vlotte levering zoals vermeld op de site. Internetverbinding via sim kaart werkt tnt prima. Ik kan het een ieder aanbevelen.

Snel geleverd, nog niet gebruikt.

Simkaartje was snel binnen. We gaan pas eind februari naar midden Amerika. Kan dan pas zeghen of het werkt.

Het hotspot werkt totaal niet

Terwijl andere de lokale bewoners wel internet hebben, kan zelf internet ontvangen. Maar de hotspot doet het totaal niet.

Steeds snel en correct, zowel levering als service.

Zie boven.

Voor gps toepassing werkt het geweldig

Het werkt super weet alleen niet wanneer de data bijna op is

Het werkt niet wereldwijd

Wij hebben een cruise gemaakt van Venetie naar Dubai, maar Wereldwijd hield na het Suez kanaal op. In Israël, Jordanië , Oman en Dubai werkte het kaartje niet meer. Erg jammer, want je denkt contact te houden met het thuisfront en dan is niet gelukt.

Werkt goed in mijn auto

In Nederland goede werking. Ga binnenkort naar Frankrijk. Ben benieuwd hoe het daar werkt. Snelle levering en goede informatie.