Zeer snel en correct

Kloten service

Na 2 weken nog niks van Julie gehoord of gezien dus geen ster

goed en corect

Een vraag gesteld , en goed antwoord gekregen, heel correct,dank u wel voor de servies

Snelle levering.

Life-time prepaid data simkaart. Internet in Nederland goed via KPN. Mooi voor als je even niet over WiFi beschikt. Gebruik buiten NL nog niet kunnen testen.

prima sim voor in travelrouter .

Een van de weinige datasims zonder beltegoed die ook nog een behoorlijke periode geldig blijft. Nederlandse servicedesk is ook hulpvaardig.

slecht

heb deze gekocht voor in de wagen maar krijg het niet aan de praat. een duidelijke handleiding zou fijn zijn ,verloren geld!

Slordige boel

Door de slordige en foute begeleidende info was het zeer moeilijk om de verbinding te realiseren. Ook de helpdesk via chat bracht geen verlossing. uiteindelijk toch de verbinding tot stand kunnen brengen. Nu werkt het prima... Bij de commentaren zijn er regelmatig opmerkingen over de installatie maar keepgo trekt zich daar niet veel van aan. Wereldwijd wifi ook niet. Een kleine Nederlands talige correcte begeleiding zou veel ellende vermijden.

Geen idee!

Ik heb nog steeds niets binnen. Ik kan daarom nog geen beoordeling geven.

Super service!

Deskundig, heel klantvriendelijk, en snelle service. Top, mijn complimenten.

Snelle levering, top product.

Snelle levering, top product.

Top product

Werkt prima waarvoor dank

Wereldwijd WiFi prima, product waardeloos.

Op de levering door Wereldwijd WiFi geen enkele kritiek. Alleen moeten ze geen Keepgo meer verkopen dan wel wat kritischer zijn. Heb een Keepgo card gekocht die in New York maar 2G ontvangst geeft. Voor USA totaal waardeloos. Uiteindelijk maar een lokale simcard gekocht, die werkt uitstekend. Wereldwijd WiFi zou wat duidelijker kunnen aangeven waar Keepgo redelijk werkt en waar niet.

Snel in huis en werkt perfect

Aangeschaft om de mogelijkheid tot pinbetalingen te bieden aan de bezoekers van onze toneelvereniging. Werkt perfect!

een gebruiksaanwijzing zou makkelijk zijn tot nu toe niog niet kunnen gebruiken

een gebruiksaanwijzing zou makkelijk zijn tot nu toe niog niet kunnen gebruiken

Bijgeleverde handleiding heel karig

Moet de Alcatel nog testen in het buitenland maar de installatie was geen lachertje. Het paswoord aan de binnenkant werd niet aanvaard voor de Wi-Fi verbinding. Dan maar met de pc geconnecteerd om zo het paswoord te resetten. Had handig geweest om daar ook een woordje uitleg over te krijgen. Nadien kon ik verbinding maken maar geen dataverkeer. De filmpjes op de site zijn knap maar spijtig genoeg geen gevonden voor de Alcatel. Dankzij Google is het dan toch nog in orde gekomen. Kan beter allemaal.

keurig op tijd binnen

ik maak gebruik van 2 sim kaarten EUR en WERELD die ik omwissel in de mifi router. eerste indruk is prima! (het keepgo virtuele systeem werkte slecht, maar deze werd keurig kostenloos omgeruild voor een huawei)

Werkt goed, soms wat traag.

Kaart werkt goed. Soms duurt het even voordat er er een wifi signaal is. Maar als de signaal er eenmaal is werkt het snel. Goed product naar mijn mening, het feit dat het soms wat langer duurt voordat het wifi signaal er is kan veel andere oorzaken hebben.

Werkt perfect

Gekocht voor in de auto en werkt naar behoren.

Werkt goed...

Beetje om de mbtjes denken ... niet teveel op youtube surfen, maar verbinding is prima. Op de opwaardeer site staat contoleren ipv controleren... beetje slordig om te zien. Zou ik aanpassen, staat professioneler !

Werkt niet

Aangekomen op Curaçao wilde we graag overschakelen op keepgo maar de kaart werkte niet. De telefoon herkende wel de kaart maar daar bleef het bij. De instructies en instellingen nogeens nagelopen maar het ging niet. Zonde van het geld. Nu maar een simkaart van Digicel gekocht en die werkte meteen zonder dat ik instellingen moest aanpassen. In het vervolg koop ik dus geen kaart meer. Henk

Doet perfect wat je zou verwachten

👍

Goed en snel.

Spullen waren snel binnen. Oplader ontbrak maar werd de volgende nagestuurd.

Gebruikt als data simkaart voor de wagen (Volvo On Call). Werkt prima in België.

De instellingen voor de kaart en het toestel (in dit geval de wagen) waarin deze wordt gebruikt moeten vanzelfsprekend strikt nageleefd worden opdat de simkaart naar behoren zou werken, maar dat is bij eender welke simkaart het geval, en de meegeleverde aanwijzingen zijn klaar en duidelijk.

Nog niet ontvangen

Op 8 januari 2020 zou ik post kunnen verwachten maar op 15 januari 2020 nog steeds geen post met de bestelde en betaalde simkaart. Al 2 mails naar info@prepaidsimkaart.net t.a.v.dhr. de Waal maar ik krijg geen reactie. Mijn order is 296162 en is betaald wat ook blijk van de gekregen bestel pakbon. Dus......... niet fijn deze bestelling misschien dat deze mail er iets aan kan doen. JAMMER. Nu, 18 januari is na de 3e mail alles geregeld door N. Isja die direct actie nam. Ik dank deze medewerker.