Heb hem net, lijkt prima te werken.

Bestellen eenvoudig, levering prima. Heb hem in een Mifi (TP-Link M7350) gestopt en dat gaat geheel zoals gehoopt. Heb hem nog niet in het buitenland gebruikt, maar dat zal ook wel goed gaan. Een betere oplossing dan een abonnement waarvan je de databundel lang niet altijd gebruikt.

Aanrader

Tweede keer een data kaartje besteld voor een GPS systeem. Goede prijs en omschijving van het product.

probleemloos gebruik

Makkelijk activeren, probleemloos in gebruik

Werkt uitstekend en makkelijk te activeren.

In Nederland werkt de simkaart perfect. Over een paar weken ga ik het in het buitenland proberen.

Nooit gelukt om te instaleren

Helaas is het mij niet gelukt om contact met jullie te krijgen. Ik heb het een aantal keren geprobeerd te instaleren maar zonder succes.

Altijd ontvangst, wel een beetje langzaam

Nog geen ervaring opgedaan in het buitenland, maar in Nederland altijd ontvangst gehad.

Even paniek

Na het bestellen van de kaart de dag zelf een mailtje gekregen dat de kaart verstuurd was. Ca 5 dagen later (de kaart was hier in België nog niet aangekomen), een nieuwe mail dat de kaart was verstuurd, maar naar een verkeerd adres. Paniek, onmiddellijk mail gestuurd, en reactie gekregen dat de kaart een week eerder was verstuurd ! Gelukkig kaart 1 dag later ontvangen op juiste adres. De kaart zelf werkt voortreffelijk, goede handleiding op de website voor het instellen van de parameters.

Duidelijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke website, sim-kaart volgende dag ontvangen. Makkelijk te activeren

Werkt goed in gps tracker

In China een gps-tracker gekocht voor mijn auto en daar dit Europa kaartje in gezet. Goedkoopst oplossing omdat data een jaar geldig is.

Werkt uitstekend tijdens testen in Nederland

Werkt uitstekend tijdens testen in Nederland, in Frankrijk moet ik nog proberen. Makkelijke set-up.

Werkt uitstekend.

Moet voor het buitenland ingesteld worden, echter niet lastig om te uit te voeren. Een kind kan de was doen !

Werkt, twee stuks

Ik had een abbo voor alleen data bij Vodafone. Die konden me een tweede simkaart leveren, dan had ik aan één abbo genoeg. Eerst bleek de tweede sim niet tot leven te wekken, na twee weken werkte het plotseling. Na een klacht kreeg ik € 15 terug van € 30. Nog geen twee maanden later : simkaart dood. Dus geen verkeersinfo [sim voor satnav auto] midden in Duitsland. Gebeld, kreeg stupide antwoord. Hele abbo opgezegd. Betaalde eerst € 240 per jaar voor 12Gb. Dat kost me nu €80 !! Leuke besparing, en ze werkten allebei direct ! Dikke vinger voor Vodafone !!

Was eerst een beetje boos, maar dat is helemaal goedgemaakt!

Huawei Mifi werd voorgesteld als 'erg simpel' te installeren. Dat bleek iets anders uit te pakken en op een mail met vragen op vrijdagavond 20-06-20 om 20:20u werd niet gereageerd - OK, kan gebeuren - maar pas vandaag reageren, 24-06-20, is wel wat aan de late kant. Gelukkig waren de mensen aan de telefoon bereikbaar en geduldig en uiteindelijk is het probleem verholpen.

Gewoon goed

We gebruiken deze SIM kaart in onze 'reis tablet' voor navigatie en campeer apps en vakantie planning. SIM doet gewoon wat deze moet doen - data.

Werk goed

Ben te vrede en goede klantenservice word netjes geholpen

clientomgeving kan ietsje beter

Simkaart besteld en betaald en keurig na één dag in de bus. Op de envelop staat duidelijk simkaart.net, dan weet iedereen meteen wat erin zit. Mja. Acount aanmaken bij keepgo is duidelijk. Info over de internet instellingen is makkelijk te vinden. Instellen van de 4g modem en ook verbinding met internet maken ging heel eenvoudig en snel. Jammer is dat je voor het opwaarderen van je tegoed naar een ander dashboard moet, met een heel andere look and feel als je gebruikersomgeving. Ook moet je daar telkens opnieuw je 8 cijferige code van je SIM invoeren. Ik had liever gezien dat ik dat vanuit mijn account/ gebruikersomgeving kon regelen zonder steeds die code erbij te hoeven zoeken.

bestelling de volgende dag in huis

Date sim kaart voor Europa besteld, deze had ik snel in huis. Bestellen gemakkelijk via de website. Eerst problemen met activeren van de kaart. Helpdesk reageerde binnen een half uur op mijn vraag.

perfect

super snelle levering, alles liep correct

De volgende dag geleverd, activering was snel gedaan. Voor alle mensen die maar één ster geven (hieronder) je moet Roaming aan zetten, voor activering. De SIM is van het Spaanse Telefonica. Voor de kosten en de betalingen maakt dat niet uit, de afhandeling gebeurt verder helemaal in Nederland. Ik ben er blij mee!

Zeer snel en correct

Kloten service

Na 2 weken nog niks van Julie gehoord of gezien dus geen ster

goed en corect

Een vraag gesteld , en goed antwoord gekregen, heel correct,dank u wel voor de servies

Snelle levering.

Life-time prepaid data simkaart. Internet in Nederland goed via KPN. Mooi voor als je even niet over WiFi beschikt. Gebruik buiten NL nog niet kunnen testen.

prima sim voor in travelrouter .

Een van de weinige datasims zonder beltegoed die ook nog een behoorlijke periode geldig blijft. Nederlandse servicedesk is ook hulpvaardig.

slecht

heb deze gekocht voor in de wagen maar krijg het niet aan de praat. een duidelijke handleiding zou fijn zijn ,verloren geld!